Zeker waar, maar alle hiphop kwam zo'n beetje van Steve dit seizoen. Dat had best minder gemogen.quote:Op zondag 9 december 2012 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
De choreo was misschien niet supersterk dit keer. maar het kwam geheel niet strak over. En dat is aan de dansers.
Hmmz, liever hem dan Shaker.quote:Op zondag 9 december 2012 21:02 schreef F_JD het volgende:
[..]
Zeker waar, maar alle hiphop kwam zo'n beetje van Steve dit seizoen. Dat had best minder gemogen.
Tja, Ish zit al in de jury dit keerquote:Op zondag 9 december 2012 21:02 schreef F_JD het volgende:
[..]
Zeker waar, maar alle hiphop kwam zo'n beetje van Steve dit seizoen. Dat had best minder gemogen.
Shakerquote:Op zondag 9 december 2012 21:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hmmz, liever hem dan Shaker.
Maar stiekum had ik op een choreo van Rinus gehoopt.
Misschien geen toeval dat hij zoveel tijd heeft.quote:Op zondag 9 december 2012 21:02 schreef F_JD het volgende:
[..]
Inderdaad. Gooi er weer een keer Roy Julen tussendoor, die had dit seizoen ook een toffe choreo gemaakt.quote:Op zondag 9 december 2012 21:02 schreef F_JD het volgende:
[..]
die doet toch sowieso altijd de 'live' groepschoreo?quote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad. Gooi er weer een keer Roy Julen tussendoor, die had dit seizoen ook een toffe choreo gemaakt.
Die moet sowieso van de groepsdansen afquote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad. Gooi er weer een keer Roy Julen tussendoor, die had dit seizoen ook een toffe choreo gemaakt.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hmmz, liever hem dan Shaker.
Maar stiekum had ik op een choreo van Rinus gehoopt.
Dat was wel de verrassing van dit seizoen, een toffe choreo van hemquote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Roy Julen maar de koppels laten doen, en Steve de groepschoreo.quote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Really? Die doet het tenminste om de dans. Puurquote:Op zondag 9 december 2012 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap niet eens waarom dat mens zo gerenommeerd is. Verhaalloos en zielloos gedoe.
Ja, die me altijd niet boeienquote:Op zondag 9 december 2012 21:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
die doet toch sowieso altijd de 'live' groepschoreo?
Komt dat niet grotendeels doordat je er geen fuck van ziet door die geweldige cameratechnieken?quote:
Ik ook, maar ik vind Isabelle zelf zo onuitstaanbaarquote:Op zondag 9 december 2012 21:07 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind Isabelle's choreo's wel altijd mooi. Me ne quitte pas
quote:Op zondag 9 december 2012 21:07 schreef Ewelina het volgende:
Als je dat gejank daarvoor niet hoeft te zien is het inderdaad wel mooi.quote:Op zondag 9 december 2012 21:07 schreef Ewelina het volgende:
Dat speelt zeker mee. Het licht is vaak ook gebrekkigquote:Op zondag 9 december 2012 21:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Komt dat niet grotendeels doordat je er geen fuck van ziet door die geweldige cameratechnieken?
quote:Op zondag 9 december 2012 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind Isabelle zelf zo onuitstaanbaar.
Dat.quote:Op zondag 9 december 2012 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind Isabelle zelf zo onuitstaanbaar.
Jepquote:Op zondag 9 december 2012 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is zo'n dans waarbij je je afvraagt wat het verschil nou is tussen modern en jazz.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:12 schreef iFok. het volgende:
Vivian veel beter: haar bewegingen zijn veel strakker, explosiever. Kalila valt tegen vandaag..
Als ze rennen is het jazzquote:Op zondag 9 december 2012 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is zo'n dans waarbij je je afvraagt wat het verschil nou is tussen modern en jazz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |