wat schattig. Ze genieten er echt vanquote:
Gaat goed! Er zit nog wel een knik in maar ze gebruikt hm weer helemaal. Ze voelt het wel wanneer je er aan zit maar echt last lijkt ze er toch niet van te hebben gelukkig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:52 schreef Murmeli het volgende:
Venco, hoe gaat het met het staartje?
Sushi heeft er nooit last van, Scampi had het wel. Kon ook geen gewoon voedsel verdragen. Speciaal voedsel wel. Maar of het heel vaak voorkomt... Misschien even een dierenarts bellen? Die weten dat misschien vanuit ่n opleiding,่n ervaringquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:13 schreef deedeetee het volgende:
Vraagje : ik las op een site over de verzorging van dit ras dat ze overgevoelige darmen hebben en gemakkelijk diarree krijgen. Is dat echt waar ?
Ben me een beetje aan het ori๋nteren, ze hebben toch wel wat met hum malle snoeten, giga oortjes en grote blote voeten
Sphynxen zijn inderdaad wat kieskeuriger. Van verkeerd voer krijgen ze snel diarree of enorme stinkwinden :pquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:13 schreef deedeetee het volgende:
Vraagje : ik las op een site over de verzorging van dit ras dat ze overgevoelige darmen hebben en gemakkelijk diarree krijgen. Is dat echt waar ?
Ben me een beetje aan het ori๋nteren, ze hebben toch wel wat met hum malle snoeten, giga oortjes en grote blote voeten
Momo heeft er hier nog nooit last van gehad. Heeft er misschien ook mee te maken dat ik m'n katten graanvrije brokjes geef (ivm diabeteskat). Graan en groente is niet voor katten, is hun maag ook niet op gemaakt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:15 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Sphynxen zijn inderdaad wat kieskeuriger. Van verkeerd voer krijgen ze snel diarree of enorme stinkwinden :p
Ik geef zelf carocroc lam & rijst en heb totaal geen problemen, heel veel sphynxhouders zijn fan van dit voer. Ik vind het in verhouding ook geen exorbitant duur voer en ook mijn htk's doen het er prima op!
* Flappe-du-Pomme laat deze post aan Sushi zien, die nu al een kwartier mijn sperzieboontjes wil afpakken en opetenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:23 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Momo heeft er hier nog nooit last van gehad. Heeft er misschien ook mee te maken dat ik m'n katten graanvrije brokjes geef (ivm diabeteskat). Graan en groente is niet voor katten, is hun maag ook niet op gemaakt.
Ik heb er niet bij gezegd dat katten, en dan met name Sphynxen, niet eigenwijs zijn he...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
* Flappe-du-Pomme laat deze post aan Sushi zien, die nu al een kwartier mijn sperzieboontjes wil afpakken en opeten
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:26 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik heb er niet bij gezegd dat katten, en dan met name Sphynxen, niet eigenwijs zijn he...
En ondertussen wel die dikke kont pontificaal in de camera douwen. Innocent, dacht het nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]![]()
"But I iz so innocentz!"
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
En ondertussen wel die dikke kont pontificaal in de camera douwen. Innocent, dacht het niet
ze zijn allemaal hetzelfde, Momo kan dat ook zo leuk.
*stoute actie*
*ik doe lief, dan heeft ze het niet door*
Sterkte!quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:28 schreef Turbomuis het volgende:
Vrijdag gaat het er dan toch van komen, de resterende ruine van Momo's gebit wordt getrokken. Dat is voor haar fijner, (zal toch zeer doen, zo'n ontstoken alles in je bekkie) en het zou maar zo kunnen dat die chronisch verstopte neus dan ook over gaat) en voor ons ook (want het stiiiinkt).
Vrijdag update
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |