Ik hoop meequote:
Samen in de finale en dan wint Frederic.quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef leilab het volgende:
Kalila of Fredjee, hopelijk wordt het een van deze 2 !
quote:
Slim!quote:
Als het goed is wel, na de koppeldansen. Dan na de solo's weer eentje en dan blijven er twee over.. Tenminste, dat was vorige keer zo volgens mijquote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef F_JD het volgende:
[..]
Slim!
Gaat er ook nog iemand (of 2) halverwege afvallen vanavond? Dan mag Kalila als eerste eruit.
nee zowaarquote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef Daph_ het volgende:
Euv niet eens een kuif/kraag/ander martelwerktuig?
Doe mijn bestquote:
.quote:Op zondag 9 december 2012 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Samen in de finale en dan wint Frederic.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef Pheno het volgende:
Die memmen van Memmens memmen er straks nog uit.
slechte vertaling dus, die hoort te quotenquote:Op zondag 9 december 2012 20:11 schreef Aspergermeisje het volgende:
"Gelukkig hun ook". Ondertiteling: "Gelukkig zij ook"
Kan hartstikke leuk zijnquote:
Dit.quote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef ArannaeCor het volgende:
Fredje en Vivian moeten gewoon in de eindbattle komen. 1 van hun moet winnen.
Jij wil alleen maar hiphop zienquote:Op zondag 9 december 2012 20:13 schreef iFok. het volgende:
[..]
Om te janken, en al helemaal als Kalila en Denden het moeten doen.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef ArannaeCor het volgende:
quote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef ArannaeCor het volgende:
Dat helpt al niet mee en dan dansen ze als een natte dweilquote:
Meer kan je niet verwachten van deze twee.quote:Op zondag 9 december 2012 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat helpt al niet mee en dan dansen ze als een natte dweil
Dan hoef je niet naar Kalila te kijkenquote:Op zondag 9 december 2012 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
BOOOOBS.... Ik kan er serieus echt niet langs kijken.....Nonde![]()
Dat kan wel, ze staan niet voor niets in de finalequote:Op zondag 9 december 2012 20:15 schreef iFok. het volgende:
[..]
Meer kan je niet verwachten van deze twee.
Idd, ze kunnen het wel, maar het is niet supergoed...quote:Op zondag 9 december 2012 20:15 schreef iFok. het volgende:
[..]
Meer kan je niet verwachten van deze twee.
+1quote:Op zondag 9 december 2012 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat helpt al niet mee en dan dansen ze als een natte dweil
Ze hebben de finale niet gehaald met deze dans.quote:Op zondag 9 december 2012 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan wel, ze staan niet voor niets in de finale
Geen idee, de anderen hebben ook slechte dansen gehad, dus ik snap je punt niet.quote:Op zondag 9 december 2012 20:16 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ze hebben de finale niet gehaald met deze dans.had ze dit laten dansen de eerste live uitzending en ze zouden eruit vliegen.
Google Translate op haar iPad onder haar deskquote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom moet euv altijd zo vreselijk lang lullen om 1 zin
Ik snap niet wat jij met deze post wilt zeggenquote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, de anderen hebben ook slechte dansen gehad, dus ik snap je punt niet.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Google Translate op haar iPad onder haar desk
[..]
[..]
Incl. Boobiesquote:
Heb je wel de goodies daarvoor?quote:
Bij bijv. Arno en die ene muts (naam vergeten) is dat totaal niet erg hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef F_JD het volgende:
Het is niet gek dat Ann ze dit seizoen nog niet heeft laten zien, alle aandacht voor de dansers is gelijk weg
Ik las... hoeveel mensen memmen..quote:
Mem nou eens op met dat gememem.quote:Op zondag 9 december 2012 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik las... hoeveel mensen memmen..![]()
Dan was het een open hemd geweestquote:
Jup.quote:
Eindelijk een fatsoenlijke stylist.quote:
if you have it, flaunt itquote:Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
Als je zo'n goodies hebt; mag je ze best laten zien imho
Af en toe mag Koen ook wat zeggen.quote:Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef Pheno het volgende:
Waarom zeggen ze altijd "van Koen en Roemjana"? het is toch alleen Roemjana?
Arme Koen ...quote:Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef Pheno het volgende:
Waarom zeggen ze altijd "van Koen en Roemjana"? het is toch alleen Roemjana?
Als ie naar de wc moet vraagt hij het wel netjes jaquote:
Maat M zou al te groot zijnquote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef Symphonic het volgende:
ze draagt altijd van die fijne jurkjes
waar?quote:
vanwege de heupen?quote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
Frederic doet me qua postuur zo denken aan Patrick Swayze!o+
Het is nu 1-1-0-0 inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2012 20:25 schreef F_JD het volgende:
Hier kunnen de andere twee echt niet tegenop.
Nu je het zegt, die ene uit Duckstad?quote:
Eens!quote:Op zondag 9 december 2012 20:25 schreef F_JD het volgende:
Hier kunnen de andere twee echt niet tegenop.
Bij An zou je spreken over gate.quote:
Ish is gewoon eerlijk. Iedereen mag het super vinden; als hij het klote vindt; dan zegt ie het. Klaarquote:Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Ish is ook echt een fijn jurylid.... beter dan die Marco
Die van het klokhuisquote:Op zondag 9 december 2012 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu je het zegt, die ene uit Duckstad?
Zij is een Rus dus is het Wodka van Smirnoff. Daarnaast, een Rumba op Evanescene? Waarom geen Rumba op Latino Muziek. What's next. HipHop Fast op klompendansmuziek?quote:
Ja, goede wissel. En alles is beter dan die Flamoes van de eerste keerquote:Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Ish is ook echt een fijn jurylid.... beter dan die Marco
echt hequote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Zij is een Rus dus is het Wodka van Smirnoff. Daarnaast, een Rumba op Evanescene? Waarom geen Rumba op Latino Muziek. What's next. HipHop Fast op klompendansmuziek?
Het is beter dan die ballroom routine op Marco Borsato van een paar weken terugquote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Zij is een Rus dus is het Wodka van Smirnoff. Daarnaast, een Rumba op Evanescene? Waarom geen Rumba op Latino Muziek. What's next. HipHop Fast op klompendansmuziek?
Geen idee.quote:
Iemand zal haar wel een link hebben gestuurd van die fenomenale dansquote:
ik mis ezteca nog iedere dag weekquote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, goede wissel. En alles is beter dan die Flamoes van de eerste keer
Klopt, maar ook daarvoor geldt hetzelfde. Ballroom op Marco Borsato? Kom op RTL, dat kan beter!!!!quote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is beter dan die ballroom routine op Marco Borsato van een paar weken terug
Een goede bh doet wonderen, evenals rugoefeningen in de sportschool.quote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef Pheno het volgende:
Valt An nooit naar voren met het gewicht van die bowlingballen?
Nee, die muts die nooit wat zei in heel veel woorden. Zonder ene mening. geen idee hoe ze heette. had ze waarschijnlijk ook geen mening over.quote:
Ik ook niet; maar who caresquote:Op zondag 9 december 2012 20:30 schreef jcdragon het volgende:
Die tetten van An leiden me af. Ik heb niks van de interview gevolgd.
Oh, deed ze een interviewquote:Op zondag 9 december 2012 20:30 schreef jcdragon het volgende:
Die tetten van An leiden me af. Ik heb niks van de interview gevolgd.
weet niet wie je bedoeltquote:Op zondag 9 december 2012 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die muts die nooit wat zei in heel veel woorden. Zonder ene mening. geen idee hoe ze heette. had ze waarschijnlijk ook geen mening over.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
BOOOOBS.... Ik kan er serieus echt niet langs kijken.....Nonde![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
Toon An nog maar wat in beeldNiks mis mee
quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik las... hoeveel mensen memmen..![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
Als je zo'n goodies hebt; mag je ze best laten zien imho
quote:
Leuk he, So you think you can DANCE.quote:
Volgens wikipedia heeft ene Nicky Vernieuwe in de jury gezeten in 2009quote:Op zondag 9 december 2012 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die muts die nooit wat zei in heel veel woorden. Zonder ene mening. geen idee hoe ze heette. had ze waarschijnlijk ook geen mening over.
Ja maar..... boobies...quote:Op zondag 9 december 2012 20:34 schreef iFok. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Leuk he, So you think you can DANCE.
Jawel joh, dat was die überdoos! Flamoes!quote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens wikipedia heeft ene Nicky Vernieuwe in de jury gezeten in 2009
[ afbeelding ]
Kon ik helemaal niet herinneren
Flamoesquote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, die. Geen wonder dat je haar niet kan herinneren, net zo memorabel als die presentatrice van toen. Hoe heet dat nietszeggende zangeresje?quote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
They need the money!quote:
Dat zei je net zelf alquote:
Haar lach maakt alles goedquote:Op zondag 9 december 2012 20:39 schreef Ewelina het volgende:
Viev, met die lelijke badjas win je geen stemmen hé.
Dat verpest m'n uitzicht.quote:Op zondag 9 december 2012 20:40 schreef Pheno het volgende:
Kan An niet beter de microfoon in haar memmenstandaard doen, scheelt haar steeds die microfoon vasthouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
ElizEquote:Op zondag 9 december 2012 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die. Geen wonder dat je haar niet kan herinneren, net zo memorabel als die presentatrice van toen. Hoe heet dat nietszeggende zangeresje?
Oh ja, die muts. Die keek heel angstig in de camera, alsof er een yeti achterstond.quote:
Leeft die nog?quote:
Die is meer aan het producen nuquote:Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef iFok. het volgende:
[..]
Heb een lange tijd niks gehoord van Justin Timber.Leeft hij nog?
Meer op acteren/producen gericht volgens mij.quote:Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef iFok. het volgende:
[..]
Hij focust zich tegenwoordig op zijn filmcarrièrequote:Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef iFok. het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Meer op acteren/producen gericht volgens mij.
Aha, ik heb 1 film van hem gezienquote:Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hij focust zich tegenwoordig op zijn filmcarrière
Of onze grote dikke vriend VIRGILquote:Op zondag 9 december 2012 20:41 schreef Daph_ het volgende:
Toch blijft het jammer dat we Chaggie niet gezien hebben dit seizoen
In New York danste Fred ook hevig kut. Dus hij heeft mazzel dat de rest van de jury iets in hem zag.quote:
Die is allang twintig keer langsgekomen hoorquote:Op zondag 9 december 2012 20:45 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Of onze grote dikke vriend VIRGIL
Ik had dit ook niet verwacht van Fredje. Hij is vanavond favoriet.quote:Op zondag 9 december 2012 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
In New York danste Fred ook hevig kut. Dus hij heeft mazzel dat de rest van de jury iets in hem zag.
Ik had toen ook echt niet verwacht dat ie ver zou komen. Maar fred moet imho nu echt winnen. Die is zo vreselijk gegroeidquote:Op zondag 9 december 2012 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
In New York danste Fred ook hevig kut. Dus hij heeft mazzel dat de rest van de jury iets in hem zag.
quote:
Ja bij die modernlesquote:Op zondag 9 december 2012 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal wel bij hem passenquote:Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef Ewelina het volgende:
"Niemand wil dit ook zien."
Nou ik wil best Jan op hakken zien hoor![]()
![]()
nein.quote:
Nee. Delano en kalila zijn/waren een setje.quote:
Ik mis alleen nog Johannes in deze clip.quote:
Nee het mannelijke deel van het setje is vorige week al weggestemd en ligt zijn Indonesische loempia waarschijnlijk al weer in een ander dipsausje te prikkenquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog Johannes in deze clip.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee het mannelijke deel van het setje is vorige week al weggestemd en ligt zijn Indonesische loempia waarschijnlijk al weer in een ander dipsausje te prikken
quote:
Volgens mij heeft ze sex gehad of zoquote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef Pheno het volgende:
Nou, wat hebben de mannen nu weer gedaan volgens Tissuebelle?
Ze heeft gewoon penisnijd.quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef Pheno het volgende:
Nou, wat hebben de mannen nu weer gedaan volgens Tissuebelle?
Neuken is goed voor alles.quote:Op zondag 9 december 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Isabelle heeft een piemel gehad... die is veel te opgewekt
Geen soloquote:
Afgesneden bedoel je?quote:Op zondag 9 december 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Ze moest lachen!quote:Op zondag 9 december 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Afgestudeerd bij INHolland zeker. Moet nu nog ff een andere afstudeertraject doen.quote:
Ja, precies. Dat bedoel ik dus met kutstaigiarequote:Op zondag 9 december 2012 20:51 schreef livelink het volgende:
Mogen we van de regie ook zien dat ze op spitzen danst? Of moeten we het maar geloven.
Zoveel stond ze er ook niet op............quote:Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef Symphonic het volgende:
en voor iemand die nog nooit op spitzen gestaan heeft doet ze het wel heeel goed
Hebbenquote:
Mja, je zag echt dat ze er moeite mee had.quote:Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef Symphonic het volgende:
en voor iemand die nog nooit op spitzen gestaan heeft doet ze het wel heeel goed
quote:Op zondag 9 december 2012 20:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Afgestudeerd bij INHolland zeker. Moet nu nog ff een andere afstudeertraject doen.
dat heet concentratie.quote:Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef leilab het volgende:
Wat kan Vivian soms arrogant kijken zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |