Andere winkel waar ze spullen voor agrariërs verkopen. Ik zou wel even de speen verwisselen.quote:
Oh, is dat een dierenwinkel?quote:Op zondag 9 december 2012 18:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Andere winkel war ze spullen voor agrariërs verkopen. Ik zou wel even de speen verwisselen.
Helemaal correct.quote:
Dat lijkt me niet goed voor een baby.quote:Op zondag 9 december 2012 18:50 schreef Copycat het volgende:
Part of a healthy upbringing.
Ook voor energy drinks.
Het leek me wel makkelijk. Ze heeft het al zo druk, en dan hoeft ze het niet meer zelf te doen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Helemaal correct.![]()
Lijkt me uiterst onwenselijk om een kind zoals een kalf te gaan voeden.
Tof! Is die ook bier en vodkabestendig?quote:
maar wel goed voor het milieu, ze zijn gemaakt van gerecyclede injectiespuiten, wat wil je nog meer...quote:Op zondag 9 december 2012 18:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet goed voor een baby.
Vast wel.quote:Op zondag 9 december 2012 18:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tof! Is die ook bier en vodkabestendig?
Consultatiebureau: Hoe gaat het met de voeding?quote:Op zondag 9 december 2012 18:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het leek me wel makkelijk. Ze heeft het al zo druk, en dan hoeft ze het niet meer zelf te doen.
Die petsweep had ik in kinderversie, deze:quote:Op zondag 9 december 2012 18:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vast wel.![]()
Van dezelfde makers.
[ afbeelding ]
Handig. Als ze dan toch al over de vloer kruipen kunnen ze zichzelf net evengoed nuttig maken.quote:Op zondag 9 december 2012 18:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die petsweep had ik in kinderversie, deze:
[ afbeelding ]
Ja want die stalen tuit is handig... die roest niet namelijk...quote:Op zondag 9 december 2012 19:01 schreef amaranta het volgende:
Ik zou het zo kopen, ware het niet dat ik het bevestigingshaakje niet helemaal kindvriendelijk vind.
Die vervang ik door een siliconen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja want die stalen tuit is handig... die roest niet namelijk...
Bij knaagdieren werkt het ook zonder te roesten, zie niet in waarom bij kinderen niet.quote:Op zondag 9 december 2012 19:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja want die stalen tuit is handig... die roest niet namelijk...
Goed om er dan melk in te doenquote:Op zondag 9 december 2012 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij knaagdieren werkt het ook zonder te roesten, zie niet in waarom bij kinderen niet.
Gewoon zo'n icepack bij gooien.quote:Op zondag 9 december 2012 19:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Goed om er dan melk in te doen....gaat ook helemaal niet bederven in zo'n tuit als je dat uren laat hangen.
Is ook niet levens gevaarlijk voor dat kind als ie er op valt...quote:Op zondag 9 december 2012 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij knaagdieren werkt het ook zonder te roesten, zie niet in waarom bij kinderen niet.
Roosvice ofzo? Ik zie het probleem gewoon niet. Alleen dat haakje waamee het vast zit dus.quote:Op zondag 9 december 2012 19:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Goed om er dan melk in te doen....gaat ook helemaal niet bederven in zo'n tuit als je dat uren laat hangen.
Een kind is toch zeker niet debiel (meestal)? Mijn cavia heeft zich ook nog nooit verwond aan zo'n drinkfles.quote:Op zondag 9 december 2012 19:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Is ook niet levens gevaarlijk voor dat kind als ie er op valt...
quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 19:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Roosvice ofzo? Ik zie het probleem gewoon niet. Alleen dat haakje waamee het vast zit dus.
quote:Op zondag 9 december 2012 19:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Roosvice ofzo? Ik zie het probleem gewoon niet. Alleen dat haakje waamee het vast zit dus.
Trololololoquote:Op zondag 9 december 2012 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een kind is toch zeker niet debiel (meestal)? Mijn cavia heeft zich ook nog nooit verwond aan zo'n drinkfles.
Jouw kind is dus te debiel om uit zo'n fles te drinken? Iets van een knaagdier met hersenen zo groot als een pinda wel lukt?quote:
Jij bent te debiel om wel een kind in een box te stoppen, maar je geen zorgen te maken om een stalen buis waar het kind met z'n mond om moet..?quote:Op zondag 9 december 2012 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jouw kind is dus te debiel om uit zo'n fles te drinken? Iets van een knaagdier met hersenen zo groot als een pinda wel lukt?
Mijn cavia heet zich toch ook nooit verwond? En die zat in een freaking kooi man.quote:Op zondag 9 december 2012 19:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jij bent te debiel om wel een kind in een box te stoppen, maar je geen zorgen te maken om een stalen buis waar het kind met z'n mond om moet..?
Jij spoort niet.. TROL
Lekker, zo'n fontanellenprikker bij je kind dat net zijn hoofd kan optillen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:01 schreef amaranta het volgende:
Ik zou het zo kopen, ware het niet dat ik het bevestigingshaakje niet helemaal kindvriendelijk vind.
Ja man...quote:Op zondag 9 december 2012 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn cavia heet zich toch ook nooit verwond? En die zat in een freaking kooi man.
Kooi, box, wat mij betreft hetzelfde.quote:Op zondag 9 december 2012 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn cavia heet zich toch ook nooit verwond? En die zat in een freaking kooi man.
Cavia, baby, niet echt een verschil qua intelligentieniveau hoor.quote:
Nee, een kooi is beter, weet je zeker dat ze er niet uit vallen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kooi, box, wat mij betreft hetzelfde.
quote:Op zondag 9 december 2012 19:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, een kooi is beter, weet je zeker dat ze er niet uit vallen.
Wat wil je dan? Dat je kind uit de box klimt en zijn nek breekt? Goede ouder ben jij zeg, denk eens aan de veiligheid van je kind.quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 19:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat je kind uit de box klimt en zijn nek breekt? Goede ouder ben jij zeg, denk eens aan de veiligheid van je kind.
Ja, je hebt gelijk. Het zou beter zijn als het drinkgedeelte van siliconen was ofzo.quote:Op zondag 9 december 2012 19:17 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Lekker, zo'n fontanellenprikker bij je kind dat net zijn hoofd kan optillen.
Inderdaad, misschien is zo'n watertorending zoals kippen hebben een beter alternatief.quote:Op zondag 9 december 2012 19:17 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Lekker, zo'n fontanellenprikker bij je kind dat net zijn hoofd kan optillen.
Zwaai jij ook de hele dag door naar je kind? Wat een opvoeding.quote:
Ik zou maar gauw overstappen dan, je weet niet wat je mist!quote:Op zondag 9 december 2012 19:22 schreef amaranta het volgende:
maar wat weet ik er van, ik ben meer van de borstvoeding
[ afbeelding ]
Kolven, in de fles gooien en zelf aan de wijn terwijl het kind veilig in de kooi zit en zichzelf van verse melk kan voorzienquote:Op zondag 9 december 2012 19:22 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon in die fles spuiten en dan lekker aan het bier.quote:Op zondag 9 december 2012 19:22 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
Dit klinkt heel ranzig als je net 50 tinten uit hebt gelezenquote:Op zondag 9 december 2012 19:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon in die fles spuiten en dan lekker aan het bier.
50 tinten grijs.quote:Op zondag 9 december 2012 19:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit klinkt heel ranzig als je net 50 tinten uit hebt gelezen
Ik koop dan toch niet voor niets zo'n gadget.quote:Op zondag 9 december 2012 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
50 tinten grijs.Lekker soppen terwijl dat kind 's middags ligt te pitten.
quote:Op zondag 9 december 2012 19:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik koop dan toch niet voor niets zo gadget.
Ik ga dat boek natuurlijk niet lezen terwijl de baby aan mn tiet hangt te zuigen.
Dat is echt smerig.
Naast je bed met wijn erin natuurlijk!quote:Op zondag 9 december 2012 19:28 schreef Tinkepink het volgende:
Vind het wel een tof ding eigenlijkGeweldig cadeau voor jonge ouders met gevoel voor humor.
Ik zou 'm naast mijn bed hangen denk ik.
Lekker in de ochtend als je een droge bek hebt, even dat zaad van je vent wegspoelen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naast je bed met wijn erin natuurlijk!
Breng haar niet op ideeen. Haar vent kan het natuurlijk ook rechtstreeks in dat ding ......quote:Op zondag 9 december 2012 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker in de ochtend als je een droge bek hebt, even dat zaad van je vent wegspoelen.
Net zoals dat idee met moedermelk eigenlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 19:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Breng haar niet op ideeen. Haar vent kan het natuurlijk ook rechtstreeks in dat ding ......
..."Kolven"quote:Op zondag 9 december 2012 19:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Breng haar niet op ideeen. Haar vent kan het natuurlijk ook rechtstreeks in dat ding ......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |