quote:Op zondag 9 december 2012 19:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat je kind uit de box klimt en zijn nek breekt? Goede ouder ben jij zeg, denk eens aan de veiligheid van je kind.
Ja, je hebt gelijk. Het zou beter zijn als het drinkgedeelte van siliconen was ofzo.quote:Op zondag 9 december 2012 19:17 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Lekker, zo'n fontanellenprikker bij je kind dat net zijn hoofd kan optillen.
Inderdaad, misschien is zo'n watertorending zoals kippen hebben een beter alternatief.quote:Op zondag 9 december 2012 19:17 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Lekker, zo'n fontanellenprikker bij je kind dat net zijn hoofd kan optillen.
Zwaai jij ook de hele dag door naar je kind? Wat een opvoeding.quote:
Ik zou maar gauw overstappen dan, je weet niet wat je mist!quote:Op zondag 9 december 2012 19:22 schreef amaranta het volgende:
maar wat weet ik er van, ik ben meer van de borstvoeding
[ afbeelding ]
Kolven, in de fles gooien en zelf aan de wijn terwijl het kind veilig in de kooi zit en zichzelf van verse melk kan voorzienquote:Op zondag 9 december 2012 19:22 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon in die fles spuiten en dan lekker aan het bier.quote:Op zondag 9 december 2012 19:22 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
Dit klinkt heel ranzig als je net 50 tinten uit hebt gelezenquote:Op zondag 9 december 2012 19:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon in die fles spuiten en dan lekker aan het bier.
50 tinten grijs.quote:Op zondag 9 december 2012 19:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit klinkt heel ranzig als je net 50 tinten uit hebt gelezen
Ik koop dan toch niet voor niets zo'n gadget.quote:Op zondag 9 december 2012 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
50 tinten grijs.Lekker soppen terwijl dat kind 's middags ligt te pitten.
quote:Op zondag 9 december 2012 19:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik koop dan toch niet voor niets zo gadget.
Ik ga dat boek natuurlijk niet lezen terwijl de baby aan mn tiet hangt te zuigen.
Dat is echt smerig.
Naast je bed met wijn erin natuurlijk!quote:Op zondag 9 december 2012 19:28 schreef Tinkepink het volgende:
Vind het wel een tof ding eigenlijkGeweldig cadeau voor jonge ouders met gevoel voor humor.
Ik zou 'm naast mijn bed hangen denk ik.
Lekker in de ochtend als je een droge bek hebt, even dat zaad van je vent wegspoelen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naast je bed met wijn erin natuurlijk!
Breng haar niet op ideeen. Haar vent kan het natuurlijk ook rechtstreeks in dat ding ......quote:Op zondag 9 december 2012 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker in de ochtend als je een droge bek hebt, even dat zaad van je vent wegspoelen.
Net zoals dat idee met moedermelk eigenlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 19:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Breng haar niet op ideeen. Haar vent kan het natuurlijk ook rechtstreeks in dat ding ......
..."Kolven"quote:Op zondag 9 december 2012 19:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Breng haar niet op ideeen. Haar vent kan het natuurlijk ook rechtstreeks in dat ding ......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |