Andere winkel waar ze spullen voor agrariërs verkopen. Ik zou wel even de speen verwisselen.quote:
Oh, is dat een dierenwinkel?quote:Op zondag 9 december 2012 18:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Andere winkel war ze spullen voor agrariërs verkopen. Ik zou wel even de speen verwisselen.
Helemaal correct.quote:
Dat lijkt me niet goed voor een baby.quote:Op zondag 9 december 2012 18:50 schreef Copycat het volgende:
Part of a healthy upbringing.
Ook voor energy drinks.
Het leek me wel makkelijk. Ze heeft het al zo druk, en dan hoeft ze het niet meer zelf te doen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Helemaal correct.![]()
Lijkt me uiterst onwenselijk om een kind zoals een kalf te gaan voeden.
Tof! Is die ook bier en vodkabestendig?quote:
maar wel goed voor het milieu, ze zijn gemaakt van gerecyclede injectiespuiten, wat wil je nog meer...quote:Op zondag 9 december 2012 18:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet goed voor een baby.
Vast wel.quote:Op zondag 9 december 2012 18:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tof! Is die ook bier en vodkabestendig?
Consultatiebureau: Hoe gaat het met de voeding?quote:Op zondag 9 december 2012 18:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het leek me wel makkelijk. Ze heeft het al zo druk, en dan hoeft ze het niet meer zelf te doen.
Die petsweep had ik in kinderversie, deze:quote:Op zondag 9 december 2012 18:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vast wel.![]()
Van dezelfde makers.
[ afbeelding ]
Handig. Als ze dan toch al over de vloer kruipen kunnen ze zichzelf net evengoed nuttig maken.quote:Op zondag 9 december 2012 18:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die petsweep had ik in kinderversie, deze:
[ afbeelding ]
Ja want die stalen tuit is handig... die roest niet namelijk...quote:Op zondag 9 december 2012 19:01 schreef amaranta het volgende:
Ik zou het zo kopen, ware het niet dat ik het bevestigingshaakje niet helemaal kindvriendelijk vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |