SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spelers van Twente gaan morgen de wijk in, veel belangrijker.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
vergeven danquote:Op zondag 9 december 2012 18:12 schreef GGMM het volgende:
Het was de inmense druk wetende dat Davy en Stijn ook heel snel een topic wilde aanmaken..graag op anoniem![]()
neequote:Op zondag 9 december 2012 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
VBL / Live Eredivisieverslagen #138: PSV weer #1![]()
Thnx, gesloten.quote:Op zondag 9 december 2012 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
VBL / Live Eredivisieverslagen #138: PSV weer #1![]()
![]()
twitter:aad300 twitterde op zondag 09-12-2012 om 18:12:10Tweede helft een nog slechter #twente#psvtwe 2-0 82' reageer retweet
![]()
Dit topic is inderdaad veel leuker. Veel meer reacties ook.quote:Op zondag 9 december 2012 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
VBL / Live Eredivisieverslagen #138: PSV weer #1VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gewoon beginnen met een middenveld Fer - Brama - Janssen. Dan verdien je het ook om afgeslacht te worden. slechtste trainer ooit.![]()
AAD300 BAAAASquote:Op zondag 9 december 2012 18:13 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:aad300 twitterde op zondag 09-12-2012 om 18:12:10Tweede helft een nog slechter #twente#psvtwe 2-0 82' reageer retweet
![]()
![]()
graag op anoniem![]()
Hij was eerder.quote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik ook, wat een held is dat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ik vond hem niet slecht, zo'n Braafheid dat is pas echt een dramaquote:Op zondag 9 december 2012 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fingers crossed, Manolev MOTM.![]()
quote:
hij wisselt ook pas veel te laat.quote:Op zondag 9 december 2012 18:13 schreef ValHallen het volgende:
Gewoon beginnen met een middenveld Fer - Brama - Janssen. Dan verdien je het ook om afgeslacht te worden. slechtste trainer ooit.![]()
Hij heeft al die halvegaren voetballes gegeven. Ik verwacht dat een meerderheid van 60 % het met mij eens is.quote:![]()
Die lapo regel bestaat helemaal niet meerquote:Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je geen argumenten meer hebt kun je die smilie altijd nog posten idd. Goed bezig.![]()
gefeliciteerd overwinning alvast geen duits team kan dit nu 3-4 makenquote:Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toen maakte Farfan 2 goals in 2 minutenAlsof het gisteren was.
graag op anoniem![]()
Wel man. Het wordt alleen gedoogd als je je er niet aan houdt.quote:Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die lapo regel bestaat helemaal niet meer![]()
Iedereen die dit niet begrijpt weet niet of er zand of lucht in een bal zit.quote:Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft al die halvegaren voetballes gegeven. Ik verwacht dat een meerderheid van 60 % het met mij eens is.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Sometimes you win, sometimes you lose. The bal is round and the grass is green.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Strootman wil technisch doen.
Alsof een stoeptegel ineens een design baksteen wordt.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
een beleidsbepaler het beleid proberen op te leggenquote:Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die lapo regel bestaat helemaal niet meer![]()
![]()
assist 3-0quote:Op zondag 9 december 2012 18:16 schreef GGMM het volgende:
Matavz motm
Ik heb hem op de goal na niet gezien, maar goed.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
EDL publiek hequote:Op zondag 9 december 2012 18:16 schreef GGMM het volgende:
Matavz motm
Ik heb hem op de goal na niet gezien, maar goed.![]()
![]()
Vanavond weer Waterreus bij SV die zich zal proberen te verweren tegen de berichten inzake het vervuilen van het eigen nest?![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 18:13 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
![]()
assist bij 3-0quote:Op zondag 9 december 2012 18:16 schreef GGMM het volgende:
Matavz motm
Ik heb hem op de goal na niet gezien, maar goed.
Had zelf op Narsingh gestemd![]()
Nou we hebben de drie zware wedstrijden gehad nu, ...en zie daar, we staan nog steeds bovenaan
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
![]()
Zo onterecht dit, Manogod het echt verdiend.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat is dan ook het enige watte moet doen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:16 schreef GGMM het volgende:
Matavz motm
Ik heb hem op de goal na niet gezien, maar goed.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 18:17 schreef ZaZoe het volgende:
Nou we hebben de drie zware wedstrijden gehad nu, ...en zie daar, we staan nog steeds bovenaan![]()
![]()
ik vind 'god' nogal een understatement als we over Manolev praten.quote:Op zondag 9 december 2012 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]Zo onterecht dit, Manogod het echt verdiend.![]()
Het was Manolev toch duidelijk.quote:Op zondag 9 december 2012 18:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
assist bij 3-0
Had zelf op Narsingh gestemd![]()
Hey hey we zijn nog niet klaar.quote:Op zondag 9 december 2012 18:18 schreef Rosario het volgende:
Terechte overwinning. Twente helemaal niks vandaag.![]()
Wat een topper jongens
Het is de kwaliteit van PSV dir de doorslag heeft gegeven
PSV de allerbeste ooit![]()
![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 18:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat een topper jongens
PSV de allerbeste ooitdit PSV niet, maar verder een terechte overwinning
![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 18:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat een topper jongens
PSV de allerbeste ooitDe allerbeste ooit!1!1!!quote:Op zondag 9 december 2012 18:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat een topper jongens
PSV de allerbeste ooit![]()
Nou, dat hebben we dan ook weer gehad
Lekker autistisch jijquote:Op zondag 9 december 2012 18:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Grote woorden voor een menneke van 14What can change the nature of a man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |