Koop gewoon een bad dan. Probleem opgelost.quote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef Akantha het volgende:
Ik haat familie aangelegenheden, dat zijn de dagen die het zwaarst op mij wegen. Het liefst ga ik dan wat anders doen boven een filmpje kijken op mijn kamer, of me douchen en scheren, helaas heb ik geen bad.
Maar dit jaar ben ik van plan alleen te gaan wokken, puur om de familie te ontlopen, en ik durf te wedden dat ik niet de enige ben... Echter lijkt het taboe te zijn om alleen te zijn met kerst, mensen gaan dan zeuren, vragen of je niemand om je heen hebt, ze kijken je zielig aan etc... Dankzij deze gedachtegang mag ik van mijn moeder mijn kerst niet alleen vieren. En precies om de reden dat mensen menen dat je met kerst samen moet zijn. Hoeveel mensen zijn wel niet alleen met kerst? Soldaten in oorlogsgebieden, de dokter met nachtdienst, de ober in het restaurant, de kok in het restaurant. En zo kan ik eeuwig doorgaan.
"Humbug!"quote:Op zondag 9 december 2012 22:20 schreef Redbullkid het volgende:
Gelijk heb je TS, vrienden en familie zijn overrated
Het voelde als halfleegquote:Op zondag 9 december 2012 22:44 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Jaa maar je won ook van jezelf! Het glas is altijd halfvol
De fijnste kerstdagen die ik ooit heb gehad was toen ik volledig solitair nachtdiensten kon draaien. Heerlijk!quote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef Akantha het volgende:
Ik haat familie aangelegenheden, dat zijn de dagen die het zwaarst op mij wegen. Het liefst ga ik dan wat anders doen boven een filmpje kijken op mijn kamer, of me douchen en scheren, helaas heb ik geen bad.
Maar dit jaar ben ik van plan alleen te gaan wokken, puur om de familie te ontlopen, en ik durf te wedden dat ik niet de enige ben... Echter lijkt het taboe te zijn om alleen te zijn met kerst, mensen gaan dan zeuren, vragen of je niemand om je heen hebt, ze kijken je zielig aan etc... Dankzij deze gedachtegang mag ik van mijn moeder mijn kerst niet alleen vieren. En precies om de reden dat mensen menen dat je met kerst samen moet zijn. Hoeveel mensen zijn wel niet alleen met kerst? Soldaten in oorlogsgebieden, de dokter met nachtdienst, de ober in het restaurant, de kok in het restaurant. En zo kan ik eeuwig doorgaan.
Bang voor mensen? Dan ga je gewoon twee dagen lang afwassen, zat restaurantjes die je zwart uit willen betalen. 12 uur per dag x twee dagen a 10,- per uur is toch mooi 240,- in ze pocket.quote:Op maandag 10 december 2012 12:23 schreef GekkePoes het volgende:
Ga werken in de Horeca, dan ben je de hele eerste en tweede kerstdag keihard aan het werk, en achter de keuken met collega's wat kletsen over dingen die niets met kers te maken hebben. Ik vond dat altijd heerlijke werkdagen.
Dat kan, en niet alleen voor het eten.quote:Wat je kan doen is naar het leger des heils lopen, en vragen of ze nog vrijwilligers zoeken, om de mensen eten te geven, tijdens de kerstdagen
Terechte opmerking.quote:Op maandag 10 december 2012 15:10 schreef Hangwang het volgende:
Familie; iedereen lult door elkaar en allemaal over iets anders.
Gast, lekker kanonslagen afsteken, da's toch mooi man!quote:Op zondag 9 december 2012 19:58 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ach je moet wat, ik hou daar niet van de vorige jaren at ik me misselijk tot ik ging braken. Maar nu nee dankje wat bij mijn ouders zitten, en als het tegenzit komen ook mijn zussen er nog bij of tante of zo, nee moet ik niets hebben. Wellicht zeg ik dat ik naar vrienden ga en rij ik met de auto naar een afgelegen plek waar niemand vuurwerk afsteekt of zoiets weet niet, op zijn minst op tijd in bed niet te laat.
Het is nog waar ook denk ikquote:Op zondag 9 december 2012 18:05 schreef gelezwembroek het volgende:
Je kan op kerstavond wss niet eens alleen wokken. Want dan kost het hun een hele tafel waaraan ze veel meer konden verdienen.
Ritz hotel eten, zeker een aanrader.quote:Op maandag 10 december 2012 23:28 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vier kerst in kaapstad met 30 graden
Ouders zijn echter gewoon thuis, maar er zijn genoeg chille mensen hier om kerst te "vieren"
Gewoon zuipen/feesten
Met dat draaiende dakterras toch ?quote:Op maandag 10 december 2012 23:36 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ritz hotel eten, zeker een aanrader.
Jep, meesterlijk uitzicht en heerlijk eten. En vergeet het Waterfront niet te bezoeken/eten .quote:Op maandag 10 december 2012 23:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Met dat draaiende dakterras toch ?
Gaan we binnenkort een hapje eten !Er zijn zoveel goede tenten qua eten in kaapstad, heerlijk
Ik zit hier al 3 maanden, waterfront vind ik niet veel aan. Eten is wel goed verder daar.quote:Op maandag 10 december 2012 23:39 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jep, meesterlijk uitzicht en heerlijk eten. En vergeet het Waterfront niet te bezoeken/eten .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |