Klinkt wel als iets moois! Wat is z'n slaaphuis?quote:Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Slaaphuis een optie?
Veel mensen met een verhaal, altijd gezellig en drank/drugs in overvloed.. allemaal gesponsord door de gemeente
Neem een pakje shag mee en je bent de man!
Gezellig.quote:
In elke gemeente waar daklozen zitten.quote:Op zondag 9 december 2012 20:51 schreef Akantha het volgende:
[..]
Klinkt wel als iets moois! Wat is z'n slaaphuis?
Oh maar dat ga ik niet doen, dan krijgt dadelijk een ander dakloze de plek niet, die ik inneem.quote:Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
In elke gemeente waar daklozen zitten.
Ga vrijwilligerswerk doen.quote:Op zondag 9 december 2012 20:53 schreef Akantha het volgende:
[..]
Oh maar dat ga ik niet doen, dan krijgt dadelijk een ander dakloze de plek niet, die ik inneem.
Welke plaats woont jouw huis?quote:Op zondag 9 december 2012 20:57 schreef Piye het volgende:
Kom hier je bezatten met kerst dan, ik ben ook alleen.
Het geld is op na het kopen van Iphone 5?quote:Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef borbit het volgende:
Ik ga voor de kerst in mijn eentje een paar droge crackers eten terwijl ik in een portiek bivakkeer. Na de maaltijd zal ik een peuk roken en fok! checken op mijn Iphone 5.
Nee, dat niet.quote:
Helaas wel ja maar beter als nog steeds rondlopen met een Iphone 4,. De schermpjes in de 4 zijn gewoon te klein en priegelig. Dus het is wel de beste keuze geweest zo.quote:Op zondag 9 december 2012 21:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het geld is op na het kopen van Iphone 5?
Aha lekker hoor. Ik ga maar een kerstmaal voor mezelf bereiden denk ik.quote:Op zondag 9 december 2012 21:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Heb weinig familie in Nederland.
Maar gaan met de weinigen van de familie gourmetten en al die shit
Het ergste is nog kerst vieren bij (mijn toenmalige) vriendin in het buitenland en haar familie.quote:Op zondag 9 december 2012 21:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha lekker hoor. Ik ga maar een kerstmaal voor mezelf bereiden denk ik.
Je houdt van dat kerstgedoe of niet. Als je er niet van houdt, waar genoeg redenen voor te bedenken zijn, dan zijn er niet zoveel opties wat je kunt gaan doen omdat je die ongein overal wel tegenkomt. Dus dan kun je prima besluiten om die twee dagen aan je eigen dingetjes te besteden. Het genoemde wokrestaurant lijkt me niet de ideale keuze voor zoiets, sowieso omdat het daar dan gruwelijk druk is, maar ook omdat je daar ook weer het kerstgedoe tegenkomt. Maar als dat je niet uitmaakt, dan is het een optie.quote:Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef Cole_World het volgende:
Waarom wil je alleen zijn met kerst? Ga gewoon naar vrienden toe, veel leuker toch.
Hoeft toch ook niet om kerst te gaan, je kan toch gewoon afspreken wat te doen als je daar zin in hebt. Kun je samen kerst ontvluchten.quote:Op zondag 9 december 2012 21:06 schreef cricket het volgende:
[..]
Je houdt van dat kerstgedoe of niet. Als je er niet van houdt, waar genoeg redenen voor te bedenken zijn, dan zijn er niet zoveel opties wat je kunt gaan doen omdat je die ongein overal wel tegenkomt. Dus dan kun je prima besluiten om die twee dagen aan je eigen dingetjes te besteden. Het genoemde wokrestaurant lijkt me niet de ideale keuze voor zoiets, sowieso omdat het daar dan gruwelijk druk is, maar ook omdat je daar ook weer het kerstgedoe tegenkomt. Maar als dat je niet uitmaakt, dan is het een optie.
Dat kan, maar het aantal kandidaten dat daarvoor overblijft is meestal niet zo groot. En juist daarom is het handiger om, als je toch af en toe ook even een dagje rustig voor jezelf wilt hebben, dat met kerst te doen.quote:Op zondag 9 december 2012 21:08 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet om kerst te gaan, je kan toch gewoon afspreken wat te doen als je daar zin in hebt. Kun je samen kerst ontvluchten.
quote:Op zondag 9 december 2012 19:58 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ach je moet wat, ik hou daar niet van de vorige jaren at ik me misselijk tot ik ging braken. Maar nu nee dankje wat bij mijn ouders zitten, en als het tegenzit komen ook mijn zussen er nog bij of tante of zo, nee moet ik niets hebben. Wellicht zeg ik dat ik naar vrienden ga en rij ik met de auto naar een afgelegen plek waar niemand vuurwerk afsteekt of zoiets weet niet, op zijn minst op tijd in bed niet te laat.
Ik wel! Ik verloor altijd van mezelfquote:Op zondag 9 december 2012 18:19 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
TS, speelde je vroeger ook boter-kaas-en-eieren in je eentje?
Jaa maar je won ook van jezelf! Het glas is altijd halfvolquote:Op zondag 9 december 2012 22:22 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik wel! Ik verloor altijd van mezelf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |