Heb je geen jongerencentrum bij jou? Bij ons is er zo een emotjescentrum...quote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef Akantha het volgende:
[..]
Heb niet echt vrienden maar 1 maar die gaat uit met anderen vrienden van hem. Heeft me ook nog nooit gevraagd eigenlijk alleen beloofd dat hij me eens meenam
Of blijf een paar nachten wakker zodat je denkt dat je niet alleen bentquote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alleen gaan wokken
Drink dan gewoon thuis een fles whisky leeg.
Jawel, maar dat woord vind ik gewoon grappig.quote:
De credits komen niet geheel aan mij toe, maar aan Rene van der Gijp.quote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jawel, maar dat woord vind ik gewoon grappig.
Zit die ook op fok?quote:Op zondag 9 december 2012 20:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De credits komen niet geheel aan mij toe, maar aan Rene van der Gijp.
Nee dat is hier niet helaas.quote:Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Heb je geen jongerencentrum bij jou? Bij ons is er zo een emotjescentrum...
Het is natuurlijk de vraag wie van jullie daar blijer mee is.quote:
Gezien z'n burn-out kan ik wel raden wiequote:Op zondag 9 december 2012 20:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is natuurlijk de vraag wie van jullie daar blijer mee is.
Hij heeft die burn-out zeker van jou?quote:Op zondag 9 december 2012 20:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gezien z'n burn-out kan ik wel raden wie
Nee, ik was een tijdje op reis en hij kon bij niemand anders z'n verhaal kwijt/wekelijkse uitjes naar de paaldansvereniging waar we actief lid zijnquote:Op zondag 9 december 2012 20:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heeft hij die burn-out van jou?
Waarom de ikea en is die niet dicht met kerst?quote:Op zondag 9 december 2012 20:40 schreef WethouderHekking het volgende:
Even een liedje voor TS :
Maar ik zou liever in m,n eentje gaan wokken dan naar Ikea gaan met kerst, je moet maar zo denken, het kan altijd erger.
Je zal dan ook vast een feest om mee om te gaan zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef Akantha het volgende:
[..]
Heb niet echt vrienden maar 1 maar die gaat uit met anderen vrienden van hem. Heeft me ook nog nooit gevraagd eigenlijk alleen beloofd dat hij me eens meenam
quote:
Tweede kerstdag zijn ze open, net zoals vele andere meubelzaken.quote:Op zondag 9 december 2012 20:41 schreef Akantha het volgende:
[..]
Waarom de ikea en is die niet dicht met kerst?
Oh dan kan ik nog een sorbet scoren daar in het restaurant.quote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Tweede kerstdag zijn ze open, net zoals vele andere meubelzaken.
Slaaphuis een optie?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |