I ain't sayin' she's a golddigger but she ain't messin with no broke niggers.quote:
dat noem je toch eerder inpulsief?quote:Op zondag 9 december 2012 23:33 schreef Snikch het volgende:
[..]
Tja wat is spannend. Als ik het zou moeten verwoorden zou ik zeggen, 'just go with it'. Doen waar je zin in hebt, niet bang of verlegen zijn, spontaan, nieuwe dingen ondernemen, en lekker straight forward zijn. Niet te bang zijn voor mogelijke gevolgen die je toch niet kunt voorspellen
Klopt, maar uitdagingen aangaan is al iets van spannend, niet in je veilige wereldje blijven hangen. En passie, seksuele uitstraling, leiderschap, weet ik veel hoeveel kwaliteiten er zijn om spannend te omschrijven. Het is een kwestie van houding en uitstraling in mijn ogenquote:Op maandag 10 december 2012 00:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat noem je toch eerder inpulsief?
En spannend zijn? Is dat niet persoon afhankelijk.
Gewoon me de auto blind ergens heen rijden. Eerste 5 afslagen missen 6de pakken en dan borden volgende richting een plaats die begint of het meest in de buurt zit van een bepaalde letter in het alfabet.
Voor de 1 is dat spannend, voor de ander een uitdaging.
wat kosten golddiggers, en merkt hij dat?quote:Op zondag 9 december 2012 23:27 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nou, die golddiggers gaan dus ook niet de oplossing voor 'm worden
Toch wel een paar duizend per maand, ja dat merk je in je portomonee, internet: sugarbabyquote:Op maandag 10 december 2012 00:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat kosten golddiggers, en merkt hij dat?
hoe kan hij een date regelen?
Precies, dus spannend is een extreem groot begrip.quote:
Tip: Niet te chique. Die fout heb ik eens gemaakt... is meer iets voor later.quote:Op zondag 9 december 2012 23:51 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Ja ik heb dus net de 1e date achter de rug...
Maar ik weet niet hoe meenemen naar een restaurant nou gaat... is best prijzig... en ze wil de helft zelf betalen... is dan lullig als ik haar ergens mee naar toe sleep t niks is.. en zij haar helft moet betalen -_-
Sinds ik las dat je scharrelt vind ik je toch wel een stuk spannenderquote:Op maandag 10 december 2012 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Passie, seksuele aantrekkingskracht, mysterieus zijn... dat soort dingen. Volgens mij is dit al eerder ter sprake gekomen.Maar ik ken het probleem, mensen vinden mij op fok ook overkomen als een frigide doos dus wat dat betreft...
En tegenwoordig heb je overal wel een all you can eat restaurant zitten.quote:
Degelijk meh, serieus klopt wel.quote:Op maandag 10 december 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zozeer frigide, meer heel degelijk en serieus.
Volgens Benzin zijn dat geen tips maar beledigingenquote:Op maandag 10 december 2012 14:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn jullie nu nog steeds Benzin tips aan het geven?
Tot op bet bot!quote:Op maandag 10 december 2012 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens Benzin zijn dat geen tips maar beledigingen
Ik vond deze post van jou trouwens wel heel goedquote:
Alleen jammer dat Benzin daar nooit antwoord op gegeven heeft.quote:
Benzin geef toch maar eventjes nog antwoord op de vraag hier onder, ben toch benieuwd.quote:Op zondag 9 december 2012 22:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar valt veel minder te zeggen; ik heb ook niet zoveel vrije tijd.
Tja zo lang hij niet actief wat gaat doen aan z'n leven zal het er niet beter op worden.quote:Op maandag 10 december 2012 15:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond deze post van jou trouwens wel heel goed
[..]
Alleen jammer dat Benzin daar nooit antwoord op gegeven heeft.
Maar ergens heeft WheeledWarrior wel gelijk, het heeft blijkbaar zo goed als geen zin Benzin tips te geven of om maar te proberen hem te helpen. Hij ziet het gewoon niet! Maar misschien kan die daar gewoon niks aan doen?
Maar een beetje vriendelijker voor ons had ie wel mogen zijn. We geven hem prima tips verder, alleen ziet hij dat anders blijkbaar.
Ik bied meestal aan de rekening te betalen. Zo ben ik opgevoed en zo zit dat in mijn systeem.quote:Op zondag 9 december 2012 23:51 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Ja ik heb dus net de 1e date achter de rug...
Maar ik weet niet hoe meenemen naar een restaurant nou gaat... is best prijzig... en ze wil de helft zelf betalen... is dan lullig als ik haar ergens mee naar toe sleep t niks is.. en zij haar helft moet betalen -_-
Ben ik spannend?quote:Op maandag 10 december 2012 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Spannend vertaal ik dan weer naar verrassend (omdat die persoon op een positieve manier onvoorspelbaar is) en dan moet ik weer denken aan spontaniteit.
Nee, ik vind je wel enorm boeiend.quote:
Haha nee die serenade bleef uit vannacht... Alleen zijn beste vriend sprak me vanuit het niets aan op facebook en gaat een of andere koppelpoging doen, omdat hij had nagedacht en vond dat S. (de jongen die ik leuk vind) echt iemand verdient zoals ik. Maar hij praatte heel poėtisch en moeilijk, dus ik wacht het even rustig af haha!quote:Op maandag 10 december 2012 16:14 schreef dawg het volgende:
ik ben benzin-moe.
en ik ben wel benieuwd of amy vannacht haar serenade heeft gehad.
hou ons op de hoogte!quote:Op maandag 10 december 2012 16:39 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Haha nee die serenade bleef uit vannacht... Alleen zijn beste vriend sprak me vanuit het niets aan op facebook en gaat een of andere koppelpoging doen, omdat hij had nagedacht en vond dat S. (de jongen die ik leuk vind) echt iemand verdient zoals ik. Maar hij praatte heel poėtisch en moeilijk, dus ik wacht het even rustig af haha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |