Krijgt hij dan wel seks?quote:Op zondag 9 december 2012 23:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Als jij alles gaat betalen en we leuk uitete gaan wil ik wel daten.
Ik ga niet zomaar veel geld uit geven. Misschien een drankje doen waarbij ik betaal, maar anders delen we de rekening.quote:Op zondag 9 december 2012 23:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
quote:
Beter ga je jongens regelen in ONZ of KLB, Ziba. Die zijn een stuk gewilliger.quote:Op zondag 9 december 2012 23:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar veel geld uit geven. Misschien een drankje doen waarbij ik betaal, maar anders delen we de rekening.
Hihi. Oke, eerst drankej. Stuur maar een foto dan zal ik eens kijken wat ik vind etc.quote:Op zondag 9 december 2012 23:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar veel geld uit geven. Misschien een drankje doen waarbij ik betaal, maar anders delen we de rekening.
Versieren gaat me niet goed af.quote:Op zondag 9 december 2012 23:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Beter ga je jongens regelen in ONZ of KLB, Ziba. Die zijn een stuk gewilliger.
Spannend?quote:Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben lief, leuk, verzorgend, spannend, slim; zal er voor haar zijn, luisteren, leuke dingen met haar doen.
Nou, die golddiggers gaan dus ook niet de oplossing voor 'm wordenquote:Op zondag 9 december 2012 23:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Arg, en ik vond het nog wel zo'n goed ideequote:Op zondag 9 december 2012 23:27 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nou, die golddiggers gaan dus ook niet de oplossing voor 'm worden
Beetje harsh misschien, maar spannend is zeker belangrijk, misschien wel het belangrijkst. Maar dat kun je alleen maar zelf laten zien en doen, maakt alles een stuk leuker voor jezelf ook nog eensquote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Spannend?
Sorry maar volgens mij ben jij alles behalve spannend, dat is het hele probleem.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Spannend?
Sorry maar volgens mij ben jij alles behalve spannend, dat is het hele probleem.
Wat iemand spannend vindt, nogal afhankelijk van wie je het vraagtquote:Op zondag 9 december 2012 23:30 schreef Snikch het volgende:
[..]
Beetje harsh misschien, maar spannend is zeker belangrijk, misschien wel het belangrijkst. Maar dat kun je alleen maar zelf laten zien en doen, maakt alles een stuk leuker voor jezelf ook nog eens.
Tja wat is spannend. Als ik het zou moeten verwoorden zou ik zeggen, 'just go with it'. Doen waar je zin in hebt, niet bang of verlegen zijn, spontaan, nieuwe dingen ondernemen, en lekker straight forward zijn. Niet te bang zijn voor mogelijke gevolgen die je toch niet kunt voorspellenquote:Op zondag 9 december 2012 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat iemand spannend vindt, nogal afhankelijk van wie je het vraagt
Kijk eens naar mannen die vrouwen aantrekken. Probeer dat na te doen.quote:
Ja ik heb dus net de 1e date achter de rug...quote:Op zondag 9 december 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt met haar gedate?
Dan zou het best wel eens heel goed een hint kunnen zijn.
Passie, seksuele aantrekkingskracht, mysterieus zijn... dat soort dingen. Volgens mij is dit al eerder ter sprake gekomen.quote:
Niet zozeer frigide, meer heel degelijk en serieus.quote:Op maandag 10 december 2012 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Passie, seksuele aantrekkingskracht, mysterieus zijn... dat soort dingen. Volgens mij is dit al eerder ter sprake gekomen.Maar ik ken het probleem, mensen vinden mij op fok ook overkomen als een frigide doos dus wat dat betreft...
Spannend vind ik zelf een beetje vaag, is ook lastig om daar aan te werken.quote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Spannend?
Wat een kutinstellingquote:Op zondag 9 december 2012 23:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Spannend vertaal ik dan weer naar verrassend (omdat die persoon op een positieve manier onvoorspelbaar is) en dan moet ik weer denken aan spontaniteit.quote:Op maandag 10 december 2012 00:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Spannend vind ik zelf een beetje vaag, is ook lastig om daar aan te werken.
Dingen als knapheid, spontaniteit en ballen tonen lijken mij dan belangrijker. (hoewel je onder spannend ook die dingen kan verstaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |