abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120122229
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef Amy1990 het volgende:

[..]

Jep, zou eigenlijk wel het beste zijn!
hoef je je ook niet meer druk te maken als je iets leest van hem. bedenk je de rust die je dan hebt! :P
pi_120122371
quote:
99s.gif Op zondag 9 december 2012 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat dacht ik vroeger ook, maar het gaat me toch makkelijker af dan ik dacht. Misschien heeft het te maken met het feit dat ik vroeger altijd stil was en daardoor nu enorm veel te zeggen heb.

Maar bijvoorbeeld met een collega van me, sta ik regelmatig 4 uur te praten. Geen probleem. En dan gaat het ook alleen over dingen die we beiden doen, hebben gedaan of leuk vinden.
Nouja, ik heb ook wel eens, dat ik zomaar een uur sta te praten met iemand (maar alleen als het een beetje klikt). Maar 4 uur, jezus :P
pi_120122395
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef dawg het volgende:

[..]

hoef je je ook niet meer druk te maken als je iets leest van hem. bedenk je de rust die je dan hebt! :P
Maar ik heb toch nog onrealistische hoop haha! Wat nou als hij bedenkt wat voor leuke dansjes we allemaal gedanst hebben en opeens inzien hoe leuk onze gesprekken wel niet waren! :P
pi_120122488
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef Amy1990 het volgende:

[..]

Maar ik heb toch nog onrealistische hoop haha! Wat nou als hij bedenkt wat voor leuke dansjes we allemaal gedanst hebben en opeens inzien hoe leuk onze gesprekken wel niet waren! :P
je zegt zelf al dat het niet realistisch is. maar als jij jezelf gek wilt blijven maken mag dat hoor. :Y)
pi_120122593
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 20:49 schreef dawg het volgende:

[..]

je zegt zelf al dat het niet realistisch is. maar als jij jezelf gek wilt blijven maken mag dat hoor. :Y)
Laat mij nou in die waan blijven hahaha
pi_120122713
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:51 schreef Amy1990 het volgende:

[..]

Laat mij nou in die waan blijven hahaha
ik denk dat ie je vannacht een serenade brengt en dan leven jullie nog lang en gelukkig. c_/
  zondag 9 december 2012 @ 20:54:04 #57
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_120122731
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Nouja, ik heb ook wel eens, dat ik zomaar een uur sta te praten met iemand (maar alleen als het een beetje klikt). Maar 4 uur, jezus :P
Best makkelijk eigenlijk. :@
Maar met haar kan ik ook over comics en zo praten. Zolang ik maar niet over sport begin. :D
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_120122970
quote:
17s.gif Op zondag 9 december 2012 20:25 schreef Ziba het volgende:

[..]

Zullen we afspreken?
Weet niet. Waarom?
pi_120123385
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 20:53 schreef dawg het volgende:

[..]

ik denk dat ie je vannacht een serenade brengt en dan leven jullie nog lang en gelukkig. c_/
Alsof je het over de duivel hebt haha! Zijn beste vriend spreekt me aan op fb... Wanneer ik nu eens naar hun woonplaats kom, om iets met desbetreffende jongen te gaan drinken. :P
pi_120123645
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef Amy1990 het volgende:

[..]

Alsof je het over de duivel hebt haha! Zijn beste vriend spreekt me aan op fb... Wanneer ik nu eens naar hun woonplaats kom, om iets met desbetreffende jongen te gaan drinken. :P
waarom vraagt ie dat zelf niet?

maar misschien hebben je betoverende charmes gewerkt. :P
pi_120124202
Mijn crush zat trouwens uitgebreid te vertellen hoe graag ze uit eten gaat en verwend wil worden, dat ze daar veel geld voor over heeft...

Is dat niet een duidelijk teken dat ik haar mee uit eten moet nemen op de volgende date?

Heb nog nooit iemand uit eten genomen... bovendien voelt het raar om initiatief te nemen terwijl ze wel per se de helft wil betalen...
  zondag 9 december 2012 @ 21:19:21 #62
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_120124338
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:17 schreef kossikvassik2 het volgende:
Mijn crush zat trouwens uitgebreid te vertellen hoe graag ze uit eten gaat en verwend wil worden, dat ze daar veel geld voor over heeft...

Is dat niet een duidelijk teken dat ik haar mee uit eten moet nemen op de volgende date?

Heb nog nooit iemand uit eten genomen... bovendien voelt het raar om initiatief te nemen terwijl ze wel per se de helft wil betalen...
Je hebt met haar gedate?
Dan zou het best wel eens heel goed een hint kunnen zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 9 december 2012 @ 21:35:38 #63
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120125586
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:24 schreef benzin het volgende:
Ik heb geen zin in deze onzin. Jullie helpen niet, jullie branden mij alleen maar af.
Geef eens op onderstaande een antwoord, dan zal een goed beeld geven hoe en wat jij denkt waarom jij onder de juiste omstandigheden een goede vriend zal zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:13 schreef ook_gek het volgende:
Benzin jij vind je zelf een leuk vriendje onder de juiste omstandigheden.

Oke alle omstandigheden zijn perfect. Wat kan een vrouw dan verwachten. Noem 7 dingen wat een vrouw dan met jou gaat doen of kan verwachten tijdesn een relatie.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_120126176
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Geef eens op onderstaande een antwoord, dan zal een goed beeld geven hoe en wat jij denkt waarom jij onder de juiste omstandigheden een goede vriend zal zijn.

[..]

Ik ben lief, leuk, verzorgend, spannend, slim; zal er voor haar zijn, luisteren, leuke dingen met haar doen.
pi_120126650
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben lief, leuk, verzorgend, spannend, slim; zal er voor haar zijn, luisteren, leuke dingen met haar doen.
'Luisteren', je maakt een grap he? ...

En wat voor leuke dingen deed je momenteel ook alweer? Dingen die je met een meid doet zijn niet voornamelijk leuk vanwege de activiteit, maar vanwege het gezelschap ;)

Spannend kom je ook al niet over overigens... dan zouden vrouwen wel iets meer interesse tonen namelijk.

Hop tijd om aan te werken.
pi_120126668
Ik heb vooral problemen met iemand aanspreken en het gesprek zelf op gang te houden.
Iemand tips?
pi_120126796
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:50 schreef badschaap het volgende:
Ik heb vooral problemen met iemand aanspreken en het gesprek zelf op gang te houden.
Iemand tips?
Oefenen in de echte wereld, gesprek op gang houden door een toneelstukje op te voeren zonder dat je het meent kom je niet verder.
pi_120126843
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Oefenen in de echte wereld, gesprek op gang houden door een toneelstukje op te voeren zonder dat je het meent kom je niet verder.
Nog wat onderwerpen? ;p
pi_120126850
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:50 schreef badschaap het volgende:
Iemand tips?
Heb je al in de OP gekeken? :)
pi_120126950
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb je al in de OP gekeken? :)
Jaa, maar oogcontact enzo is geen probleem
  zondag 9 december 2012 @ 21:55:11 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120126959
quote:

[..]

voor ik gaat reageren even 2 vragen.

1 spannend.
waarom vind jij je zelf spannend. Kan je dat eens uitleggen.

2 leuke dingen met haar doen
Kan je ens wat voorbeelden geven wat voor leuke dingen je in gedachte hebt te doen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_120126967
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

'Luisteren', je maakt een grap he? ...
Ja, ik snap ook niet hoe Benzin iemand is die luistert. Naar ons luistert hij al niet. Hij vraagt om advies, wij geven hem advies en vervolgens zijn het beledigingen :')
pi_120127206
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:53 schreef badschaap het volgende:

[..]

Nog wat onderwerpen? ;p
Dat zeg ik als je onderwerpen gaat gebruiken die anderen voor je moeten zeggen, ga je een toneelstukje spelen, 2de of 3de date gaat dat nog wel lukken daarna val je door de mand.
pi_120127322
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:59 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat zeg ik als je onderwerpen gaat gebruiken die anderen voor je moeten zeggen, ga je een toneelstukje spelen, 2de of 3de date gaat dat nog wel lukken daarna val je door de mand.
haha op vakantie vind ik het best wel makkelijk om gesprek te starte, dan heb je teminste al een makkelijke beginzin: welk nummer staan jullie :p
pi_120127344
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:59 schreef Geerd het volgende:

[..]

Precies. Beste is om gewoon jezelf te zijn :)
Bij voorkeur terwijl je lekker in je vel zit.

Nou ga je vrijdag weer stappen (je postte erover in een ander topic), heb je tijdens het stappen dan ook problemen om mensen aan te spreken?
pi_120127396
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef badschaap het volgende:

[..]

haha op vakantie vind ik het best wel makkelijk om gesprek te starte, dan heb je teminste al een makkelijke beginzin: welk nummer staan jullie :p
Dat noem je vakantie?
pi_120127432
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Precies. Beste is om gewoon jezelf te zijn :)
Bij voorkeur terwijl je lekker in je vel zit.

Nou ga je vrijdag weer stappen (je postte erover in een ander topic), heb je tijdens het stappen dan ook problemen om mensen aan te spreken?
mwa vrijdag wor me 2e keer ooit :p
dus zal dan wel eens proberen wat mensen an te spreken enzo :p
pi_120127470
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:01 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat noem je vakantie?
vodka van 4 euro per fles is vakantie jah
pi_120127575
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:02 schreef badschaap het volgende:

[..]

vodka van 4 euro per fles is vakantie jah
En daarvoor rijd je naar?
En als ik het om de drank gaat zit je te zeuren over vrouwen dan
pi_120127637
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:03 schreef Geerd het volgende:

[..]

En daarvoor rijd je naar?
En als ik het om de drank gaat zit je te zeuren over vrouwen dan
was in spanje. En met een vrouw erbij is altijd leuker he ;p
pi_120127695
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

voor ik gaat reageren even 2 vragen.

1 spannend.
waarom vind jij je zelf spannend. Kan je dat eens uitleggen.

2 leuke dingen met haar doen
Kan je ens wat voorbeelden geven wat voor leuke dingen je in gedachte hebt te doen.
Nja, denk dat ik wel spannend zou kunnen zijn.

Wat betreft leuke dingen doen is natuurlijk alles samen leuk :) Samen romantische wandelingen, lekker op de bank hangen en knuffelen, naar de bioscoop, een drankje doen :)
pi_120127819
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat betreft leuke dingen doen is natuurlijk alles samen leuk :) Samen romantische wandelingen, lekker op de bank hangen en knuffelen, naar de bioscoop, een drankje doen :)
Wat een toeval :D Dit staat werkelijk waar op elk datingprofiel. Je bent zo aan de vrouwe, Benzin :7
pi_120127928
"alles is leuk samen" klinkt juist helemaal niet spannend maar saai en voorspelbaar en ruggegraatloos.
  zondag 9 december 2012 @ 22:11:47 #84
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120128121
quote:

[..]

en wat doe je in het dagelijks leven wat een vrouw kan aan trekken. Waarom ben je spannend, waarom kan je leuke dingen met je doen?
pi_120128249
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef dawg het volgende:
"alles is leuk samen" klinkt juist helemaal niet spannend maar saai en voorspelbaar en ruggegraatloos.
Maar wel kern van waarheid :D
pi_120128298
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

en wat doe je in het dagelijks leven wat een vrouw kan aan trekken. Waarom ben je spannend, waarom kan je leuke dingen met je doen?
Nja, omdat dat kan? Waarom niet?
  zondag 9 december 2012 @ 22:17:56 #87
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120128479
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, omdat dat kan? Waarom niet?
omdat je nu geen van beide bent of doet.

wat ga je antwoorden als een vrouw aan je vraagt wat je doet in het dagelijks leven en in je vrije tijd?
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 22:19:28 #88
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_120128585
Ik vind benzin wel goed bij een paardenmeisje of juf passen.
What can change the nature of a man?
pi_120128610
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef Coco98 het volgende:
Ik vind benzin wel goed bij een paardenmeisje of juf passen.
Niks tegen paardenmeisjes :P
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 22:21:06 #90
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_120128731
Hoe lang en oud ben je Benzin?
pi_120129318
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:21 schreef Coco98 het volgende:
Hoe lang en oud ben je Benzin?
1.80, 22. Waarom?

quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

omdat je nu geen van beide bent of doet.

wat ga je antwoorden als een vrouw aan je vraagt wat je doet in het dagelijks leven en in je vrije tijd?
Over het dagelijks leven de waarheid, vrije tijd is wat lastiger.
  zondag 9 december 2012 @ 22:33:13 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120129724
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:27 schreef benzin het volgende:

Over het dagelijks leven de waarheid, vrije tijd is wat lastiger.
en wat is er dan qua vrije tijd wat lastiger maakt?
pi_120130083
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

en wat is er dan qua vrije tijd wat lastiger maakt?
Daar valt veel minder te zeggen; ik heb ook niet zoveel vrije tijd.
  zondag 9 december 2012 @ 22:39:19 #94
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120130164
quote:

[..]

ik ben lief
dat vind iedereen van zich zelf.

leuk
dat vind ook iedereen van zich zelf, en dat is smaak gebonden.

verzorgend
Dat vraag ik me af. Je hebt zelf al eerder aan gegeven dat je niks zelf doet maar dat je ouders alles voor je doet. Koken, boodschappen of de was doe je niet eens zelf.

spannend
Je kan niet eens een voorbeeld geven waarom jij spannend bent. Ja omdat het kan waarom niet?
Zo lust ik er ook nog wel een paar. Maar een concreet antwoord kan je niet geven.

slim
ook weer zo iets. Op je eigen vak gebied zal je vast kennis hebben. Maar om je zelf meteen slim te noemen lijkt mij misplaatst te zijn

zal er voor haar zijn
Dat zal ook iedereen zeggen
luisteren
Dat vind ik zeer moeilijk te geloven. Want je hebt van alles al bewezen in deze reeks, maar luisteren zat daar zeer zeker niet bij.

leuke dingen met haar doen
Filmpje of drankje. Ook zo algemeen. Tevens doe je nu op dit moment helemaal niks wat men kan bestempelen als leuk

quote:

[..]

Nja, de
ik dat ik wel spannend zou kunnen zijn.
Tussen denken, doen en wezen zit een wereld van verschil. Tot nu toe heeft nog niks bewezen dat je het bent of kunt zijn.

quote:
Je romantiseert het weer heerlijk, want niet alles samen is altijd leuk. En voor de rest noem je hele algemene dingen op. Maar kan je niks opnoemen wat op je zelf slaat. Dat is ook niet zo gek want je doet namelijk niks in je leven. Op dit moment is die vrij saai. Dat bedoel ik dus met het puntje dat jij op dit moment helemaal niks te bieden hebt.

quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Daar valt veel minder te zeggen; ik heb ook niet zoveel vrije tijd.
Oh en dat is opeens anders wanneer je een vriendin hebt?
pi_120130782
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik ben lief
dat vind iedereen van zich zelf.

leuk
dat vind ook iedereen van zich zelf, en dat is smaak gebonden.

verzorgend
Dat vraag ik me af. Je hebt zelf al eerder aan gegeven dat je niks zelf doet maar dat je ouders alles voor je doet. Koken, boodschappen of de was doe je niet eens zelf.

spannend
Je kan niet eens een voorbeeld geven waarom jij spannend bent. Ja omdat het kan waarom niet?
Zo lust ik er ook nog wel een paar. Maar een concreet antwoord kan je niet geven.

slim
ook weer zo iets. Op je eigen vak gebied zal je vast kennis hebben. Maar om je zelf meteen slim te noemen lijkt mij misplaatst te zijn

zal er voor haar zijn
Dat zal ook iedereen zeggen
luisteren
Dat vind ik zeer moeilijk te geloven. Want je hebt van alles al bewezen in deze reeks, maar luisteren zat daar zeer zeker niet bij.

leuke dingen met haar doen
Filmpje of drankje. Ook zo algemeen. Tevens doe je nu op dit moment helemaal niks wat men kan bestempelen als leuk

[..]

Tussen denken, doen en wezen zit een wereld van verschil. Tot nu toe heeft nog niks bewezen dat je het bent of kunt zijn.

[..]

Je romantiseert het weer heerlijk, want niet alles samen is altijd leuk. En voor de rest noem je hele algemene dingen op. Maar kan je niks opnoemen wat op je zelf slaat. Dat is ook niet zo gek want je doet namelijk niks in je leven. Op dit moment is die vrij saai. Dat bedoel ik dus met het puntje dat jij op dit moment helemaal niks te bieden hebt.

[..]

Oh en dat is opeens anders wanneer je een vriendin hebt?
Laten we het eens omdraaien dan; wat zou jij antwoorden op die vragen die je mij stelt?
  zondag 9 december 2012 @ 23:00:50 #96
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120131316
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef benzin het volgende:

[..]

Laten we het eens omdraaien dan; wat zou jij antwoorden op die vragen die je mij stelt?
Eindelijk een goede vraag!

Als een vrouw mij zo een vraag zal stellen zal ik een stukje over mijn leven vertellen. In dat verhaal kan je humor verwerken, interesse, vriendschap enz. Zo kan de vrouw er uit halen wat ze zelf wilt om een beeld te voren van mij en te bepalen of ik wel of niet de juiste persoon bent.

Een heel klein voorbeeldje.

Ik gaat elke weekend op stap met vrienden en door de weeks regelmatig uit eten, wat drinken of bij elkaar eten met en bij hele goede vrienden. Ik ben altijd wel onderweg en vind leuke dingen doen belangrijk. Daar valt bij mij de dingen onder die ik eerder vertelde. Maar ook weekendjes weg, vakantie of een avondje naar de bios. Ondanks de weinige tijd die ik heb probeer ik die optimaal te benutten met leuke dingen.

Ik ben zeer sociaal en raak echt met iedereen aan de praat zonder problemen. Dat brengt mij ook direct in de meest gekke situaties. Ik doe vaak spontane dingen, niet teveel denken en gewoon doen. Dat zorgt er voor dat je in de leukste situaties kom. En voor alles is een oplossing.

Als je zo een soort gesprek voert heb je genoeg onderwerpen om over te praten en een goed beeld te vormen van hoe iemand is of juist niet. Daar middel van voorbeelden kan je bepaalde eigenschappen uitichten ipv benoemen.
pi_120131513
Ik vind het net zo vaag als Benzin's stukje, imho.
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 23:09:20 #98
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_120131743
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 23:05 schreef Myraela het volgende:
  zondag 9 december 2012 @ 23:09:30 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120131755
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 23:05 schreef Myraela het volgende:
het is ook heel simpel beschreven. Als je in een gesprek zit kan je wat over je vertellen en op onderwerpen verder in gaan. Iets wat ik nu niet gedaan heb.

Ik kan zeggen dat ik lief, eerlijk, humor heb, spontaan bent, avontuurlijk, prettig gestoord, levens genieter.

En zo kan je van alles beschrijven maar wie zegt dat je dat ook werkelijk bent. Vertel wat over je zelf en iemand kan een goed beeld van je krijgen en bepalen of je wel of niet interesant bent voor de ander. En wat je te bieden hebt, sluit je levenstijl aan op die van haar.

laat ik het anders zeggen, waar uit blijkt dat hij het daad werkelijk is. Je kan dat een stuk duidelijker maken met concrete voorbeelden uit je levensptroon.
pi_120131819
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:58 schreef benzin het volgende:

[..]

Weet niet. Waarom?
Als jij alles gaat betalen en we leuk uitete gaan wil ik wel daten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')