Hihiquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms neem je je vriendin, soms geef je haar.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms neem je je vriendin, soms geef je haar.
Als ze echt niks van weet van voetbal en het kut vindt, koop voor die dag een wellness arrangement voor haar en haar vriendinnen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Pvoesss het volgende:
Soms heb je gewoon graag je partner mee naar die ene voetbalwedstrijd in het jaar.
Al zijn er genoeg anderen die mee kunnen of die dezelfde hobby hebben soms heb je gewoon behoefte aan je partner. is dat dan echt zo erg. Of naar een wijvenfilm een keertje omdat haar lievelingsboek verfilmt is terwijl jij een hekel hebt aan die acteur.
Als ik een partner heb en ik weet dat hij bijvoorbeeld een bepaalde film kut vindt en ik vind de film fantastisch, hoef ik mijn partner er niet bij. Dan kan ik beter met de mensen gaan die d'r wel zin in hebben en heb ik geen zin om hem daarmee op te zadelen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Pvoesss het volgende:
Soms heb je gewoon graag je partner mee naar die ene voetbalwedstrijd in het jaar.
Al zijn er genoeg anderen die mee kunnen of die dezelfde hobby hebben soms heb je gewoon behoefte aan je partner. is dat dan echt zo erg. Of naar een wijvenfilm een keertje omdat haar lievelingsboek verfilmt is terwijl jij een hekel hebt aan die acteur.
Dat ik het ooit met jou eens zou zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 01:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Als ik een partner heb en ik weet dat hij bijvoorbeeld een bepaalde film kut vindt en ik vind de film fantastisch, hoef ik mijn partner er niet bij. Dan kan ik beter met de mensen gaan die d'r wel zin in hebben en heb ik geen zin om hem daarmee op te zadelen.Maar iedereen staat daar weer anders in.
quote:Op woensdag 12 december 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ik het ooit met jou eens zou zijn.
Dus toch!quote:Op woensdag 12 december 2012 01:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
In feite ben ik een heel redelijk mens.
Borderline, dat is spannend.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:36 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Zo klinkt dat iddEn spannend gaat vanzelf weg dus je hebt er totaal niets aan
Er zijn grenzen. Mocht fifty shades die betreffende film zijn en verfilmd wordt (wat ze gaan doen) dan ga ik no way mee naar de biosquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Pvoesss het volgende:
Eensch.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:00 schreef Pvoesss het volgende:
Natuurlijk zijn er grenzen maar sommige dingen kan je best eens voor een ander doen imho.
Precies wat Myraela al zegt.. Niet alles hoeft en niet om het samenzijn.
Maar je bent niet meer alleen in een relatie en je kan best eens iets doen wat de ander blij maakt.
Het gaat niet om een film kut vinden en iemand die je ergens mee op gaat zadelen.quote:Op woensdag 12 december 2012 01:22 schreef Ziba het volgende:
Als ik een partner heb en ik weet dat hij bijvoorbeeld een bepaalde film kut vindt en ik vind de film fantastisch, hoef ik mijn partner er niet bij. Dan kan ik beter met de mensen gaan die d'r wel zin in hebben en heb ik geen zin om hem daarmee op te zadelen.Maar iedereen staat daar weer anders in.
Dat valt dan weer onder uitzonderingenquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 01:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
quote:
Ja, iets voor elkaar over hebben enzo. Maar ik zou dat gewoon niet vragen als ik weet dat mijn partner iets totaal oninteressant vindt terwijl ik 't geweldig vind. Misschien kan je dat ook zien als iets voor elkaar over hebben/doen, namelijk accepteren dat jouw partner iets niet leuk vindt.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:02 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Het gaat niet om een film kut vinden en iemand die je ergens mee op gaat zadelen.
Het gaat om het punt achter mijn voorbeeld.
Het is ook een verschil tussen of je zeker weet dat iemand er een godsgruwelijke hekel aan heeft of het gewoon niet zo leuk vindt of het nog niet ervaren heeft.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:39 schreef Ziba het volgende:
Ja, iets voor elkaar over hebben enzo. Maar ik zou dat gewoon niet vragen als ik weet dat mijn partner iets totaal oninteressant vindt terwijl ik 't geweldig vind. Misschien kan je dat ook zien als iets voor elkaar over hebben/doen, namelijk accepteren dat jouw partner iets niet leuk vindt.Maar echt iedereen ziet dat weer anders.
Je snapt nog steeds niet waar ik het over heb..quote:Op woensdag 12 december 2012 09:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, iets voor elkaar over hebben enzo. Maar ik zou dat gewoon niet vragen als ik weet dat mijn partner iets totaal oninteressant vindt terwijl ik 't geweldig vind. Misschien kan je dat ook zien als iets voor elkaar over hebben/doen, namelijk accepteren dat jouw partner iets niet leuk vindt.Maar echt iedereen ziet dat weer anders.
Dat ligt toch heel erg aan de activiteit, maar bij de meeste activiteiten hoef ik er niet iemand bij te hebben die het eigenlijk geen zak aan vindt.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:59 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Je snapt nog steeds niet waar ik het over heb..
Het gaat niet om dit soort dingen maar de dingen waarbij JIJ dus WEL je partner er bij wilt hebben. En die dingen zullen er zeker wel zijn neem ik aan.
Het gaat niet om de dingen waarbij het ook goed is als de ander er niet bij is.
Het gaat om de kleine dingen die je wel samen wil doen. En wel de ander bij wilt hebben.
Sommige willen ondanks dat ZIJ hem er graag bij wil hebben, toch liever niet bij hebben omdat het HAAR sfeer/stemming zou verminderen omdat ze weet dat HIJ er geen zin in heeft/niet leuk vindtquote:Op woensdag 12 december 2012 09:59 schreef Pvoesss het volgende:
Het gaat niet om dit soort dingen maar de dingen waarbij JIJ dus WEL je partner er bij wilt hebben. En die dingen zullen er zeker wel zijn neem ik aan.
Als jij aan jouw vriend vraagt: Ga je die en die dag mee naar blablabla? En hij reageerd met: Nee, liever niet. Daar heb ik weinig zin in, en ik vind het daar altijd een nare sfeer.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:59 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Het gaat niet om de dingen waarbij het ook goed is als de ander er niet bij is.
Het gaat om de kleine dingen die je wel samen wil doen. En wel de ander bij wilt hebben.
"ik wil je er graag bij hebben, kan je dat voor mij doen deze ene keer" Zoiets gok ikquote:Op woensdag 12 december 2012 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als jij aan jouw vriend vraagt: Ga je die en die dag mee naar blablabla? En hij reageerd met: Nee, liever niet. Daar heb ik weinig zin in, en ik vind het daar altijd een nare sfeer.
Wat zeg jij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |