abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120203599
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Soms neem je je vriendin, soms geef je haar.
Hihi :P
pi_120203603
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Soms neem je je vriendin, soms geef je haar.
_O-
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 12 december 2012 @ 01:18:41 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120216733
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Pvoesss het volgende:
Soms heb je gewoon graag je partner mee naar die ene voetbalwedstrijd in het jaar.
Al zijn er genoeg anderen die mee kunnen of die dezelfde hobby hebben soms heb je gewoon behoefte aan je partner. is dat dan echt zo erg. Of naar een wijvenfilm een keertje omdat haar lievelingsboek verfilmt is terwijl jij een hekel hebt aan die acteur.
Als ze echt niks van weet van voetbal en het kut vindt, koop voor die dag een wellness arrangement voor haar en haar vriendinnen.

Doe gewoon de leuke dingen samen en de andere apart. Maar dat ben ik.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120216789
quote:
Soms heb je gewoon graag je partner mee naar die ene voetbalwedstrijd in het jaar.
Al zijn er genoeg anderen die mee kunnen of die dezelfde hobby hebben soms heb je gewoon behoefte aan je partner. is dat dan echt zo erg. Of naar een wijvenfilm een keertje omdat haar lievelingsboek verfilmt is terwijl jij een hekel hebt aan die acteur.
Als ik een partner heb en ik weet dat hij bijvoorbeeld een bepaalde film kut vindt en ik vind de film fantastisch, hoef ik mijn partner er niet bij. Dan kan ik beter met de mensen gaan die d'r wel zin in hebben en heb ik geen zin om hem daarmee op te zadelen. :@ Maar iedereen staat daar weer anders in.
  woensdag 12 december 2012 @ 01:27:36 #255
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120216854
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 01:22 schreef Ziba het volgende:

[..]

Als ik een partner heb en ik weet dat hij bijvoorbeeld een bepaalde film kut vindt en ik vind de film fantastisch, hoef ik mijn partner er niet bij. Dan kan ik beter met de mensen gaan die d'r wel zin in hebben en heb ik geen zin om hem daarmee op te zadelen. :@ Maar iedereen staat daar weer anders in.
Dat ik het ooit met jou eens zou zijn.
C'est la vie
pi_120216892
quote:
11s.gif Op woensdag 12 december 2012 01:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat ik het ooit met jou eens zou zijn.
:D

In feite ben ik een heel redelijk mens.
  woensdag 12 december 2012 @ 01:40:37 #257
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120217043
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 01:30 schreef Ziba het volgende:

[..]

:D

In feite ben ik een heel redelijk mens.
Dus toch!
C'est la vie
pi_120217103
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:36 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Zo klinkt dat idd :') En spannend gaat vanzelf weg dus je hebt er totaal niets aan :P
Borderline, dat is spannend.
  woensdag 12 december 2012 @ 08:44:37 #259
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120218793
quote:
Er zijn grenzen. Mocht fifty shades die betreffende film zijn en verfilmd wordt (wat ze gaan doen) dan ga ik no way mee naar de bios ;)
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_120219027
Ik zou wel een keer mee willen naar een voetbalwedstrijd, ookal heb ik niets met voetbal lijkt het me wel leuk om die sfeer eens mee te maken.

Oftewel, ik zou het helemaal niet erg vinden om met veel dingen eens mee te gaan. Gewoon om te begrijpen wat die ander nou leuk vind. Met films vind ik dat al anders, maar misschien komt dat ook omdat ik films liever thuis op de bank kijk. :@

Maar een keertje naar een sport toe, of een kroeg waar je normaal nooit binnen zou gaan, dat soort dingen zou ik allemaal wel doen. Maar niet omdat je altijd bij elkaar moet zijn, je moet ook lekker je eigen dingen kunnen doen.
pi_120219071
Natuurlijk zijn er grenzen maar sommige dingen kan je best eens voor een ander doen imho.
Precies wat Myraela al zegt.. Niet alles hoeft en niet om het samenzijn.
Maar je bent niet meer alleen in een relatie en je kan best eens iets doen wat de ander blij maakt.
  woensdag 12 december 2012 @ 09:01:02 #262
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120219083
quote:
2s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:00 schreef Pvoesss het volgende:
Natuurlijk zijn er grenzen maar sommige dingen kan je best eens voor een ander doen imho.
Precies wat Myraela al zegt.. Niet alles hoeft en niet om het samenzijn.
Maar je bent niet meer alleen in een relatie en je kan best eens iets doen wat de ander blij maakt.
Eensch.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_120219109
quote:

Het gaat niet om een film kut vinden en iemand die je ergens mee op gaat zadelen.
Het gaat om het punt achter mijn voorbeeld.
  woensdag 12 december 2012 @ 09:03:20 #264
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120219122
Je kan talloze uitzonderingen vinden inderdaad, maar in grote lijnen blijft het punt gewoon staan.
pi_120219168
  woensdag 12 december 2012 @ 09:08:33 #266
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120219213
quote:
Dat valt dan weer onder uitzonderingen :o
  woensdag 12 december 2012 @ 09:29:27 #267
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_120219692
quote:

[..]

^O^
quote:
_O-
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  woensdag 12 december 2012 @ 09:34:35 #268
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120219816
Soms wil je gewoon dat je partner naar iets mee gaat wat hij minder vindt. en soms wil je dat juist niet omdat het voor jou de sfeer verpest.
Tis maar net hoe wat en waar. :)
pi_120219938
quote:
2s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:02 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Het gaat niet om een film kut vinden en iemand die je ergens mee op gaat zadelen.
Het gaat om het punt achter mijn voorbeeld.
Ja, iets voor elkaar over hebben enzo. Maar ik zou dat gewoon niet vragen als ik weet dat mijn partner iets totaal oninteressant vindt terwijl ik 't geweldig vind. Misschien kan je dat ook zien als iets voor elkaar over hebben/doen, namelijk accepteren dat jouw partner iets niet leuk vindt. :P Maar echt iedereen ziet dat weer anders.
  woensdag 12 december 2012 @ 09:43:37 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120220044
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:39 schreef Ziba het volgende:

Ja, iets voor elkaar over hebben enzo. Maar ik zou dat gewoon niet vragen als ik weet dat mijn partner iets totaal oninteressant vindt terwijl ik 't geweldig vind. Misschien kan je dat ook zien als iets voor elkaar over hebben/doen, namelijk accepteren dat jouw partner iets niet leuk vindt. :P Maar echt iedereen ziet dat weer anders.
Het is ook een verschil tussen of je zeker weet dat iemand er een godsgruwelijke hekel aan heeft of het gewoon niet zo leuk vindt of het nog niet ervaren heeft.
pi_120220473
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:39 schreef Ziba het volgende:

[..]

Je snapt nog steeds niet waar ik het over heb..
Het gaat niet om dit soort dingen maar de dingen waarbij JIJ dus WEL je partner er bij wilt hebben. En die dingen zullen er zeker wel zijn neem ik aan.

Het gaat niet om de dingen waarbij het ook goed is als de ander er niet bij is.
Het gaat om de kleine dingen die je wel samen wil doen. En wel de ander bij wilt hebben.
pi_120220520
quote:
2s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:59 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Het gaat niet om dit soort dingen maar de dingen waarbij JIJ dus WEL je partner er bij wilt hebben. En die dingen zullen er zeker wel zijn neem ik aan.

Het gaat om de kleine dingen die je wel samen wil doen. En wel de ander bij wilt hebben.
Dat ligt toch heel erg aan de activiteit, maar bij de meeste activiteiten hoef ik er niet iemand bij te hebben die het eigenlijk geen zak aan vindt.
  woensdag 12 december 2012 @ 10:01:24 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120220529
quote:

Sommige willen ondanks dat ZIJ hem er graag bij wil hebben, toch liever niet bij hebben omdat het HAAR sfeer/stemming zou verminderen omdat ze weet dat HIJ er geen zin in heeft/niet leuk vindt ;)
pi_120220636
quote:

[..]

Als jij aan jouw vriend vraagt: Ga je die en die dag mee naar blablabla? En hij reageerd met: Nee, liever niet. Daar heb ik weinig zin in, en ik vind het daar altijd een nare sfeer.
Wat zeg jij dan?
  woensdag 12 december 2012 @ 10:07:41 #275
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120220672
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als jij aan jouw vriend vraagt: Ga je die en die dag mee naar blablabla? En hij reageerd met: Nee, liever niet. Daar heb ik weinig zin in, en ik vind het daar altijd een nare sfeer.
Wat zeg jij dan?
"ik wil je er graag bij hebben, kan je dat voor mij doen deze ene keer" Zoiets gok ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')