Is dit die poolse of een andere?quote:Op maandag 10 december 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Half jaartje ongeveer. En ik heb haar nu 3 keer ontmoet.
Ja dat is die Poolse inderdaad.quote:
Hij stelde geen vragen, hij deed brakke constateringen waar het één ander aan markeert, maar ik heb niet zoveel zin meer om over details te vechten.quote:Op maandag 10 december 2012 15:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Alleen jammer dat Benzin daar nooit antwoord op gegeven heeft.
Waarom zou dat niet anders worden? Het wordt dan nog een stuk drukker, maar samen zijn is belangrijk.quote:Op maandag 10 december 2012 16:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Benzin geef toch maar eventjes nog antwoord op de vraag hier onder, ben toch benieuwd.
Je geeft aan dat er weinig valt te vertellen wat je doet in je vrije tijd. Omdat je niet zoveel vrije tijd hebt.
Waarom gaat dat anders worden als je een vriendin hebt?
Volgens mij valt er niks te diggen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:27 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nou, die golddiggers gaan dus ook niet de oplossing voor 'm worden
Een spannende partner waar ik lekker over kan zwijmelen met mijn vriendinnen, terwijl we muntthee met honing drinken en door de Linda bladeren. Zo eentje die in bed een verrassing is, maar daarbuiten een verademing zoals hij met je kinderen omgaat. Zo eentje die je zomaar meeneemt naar een wellness center voor een verwenweekendje.quote:Op dinsdag 11 december 2012 07:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Volgens mij valt er niks te diggen.
Jezus, als ik zo de criteria van 'spannend' lees ben ik echt reuze-spannend. Spannend. Klinkt zo viva-achtig. Ik zoek een spannende partner. Blabla.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:11 schreef Mystikvm het volgende:
Zo eentje die je zomaar meeneemt naar een wellness center voor een verwenweekendje.
Je kan nu niks leuks over je vrije tijd vertellen omdat je die heel weinig hebt.quote:Op maandag 10 december 2012 22:11 schreef benzin het volgende:
Waarom zou dat niet anders worden? Het wordt dan nog een stuk drukker, maar samen zijn is belangrijk.
Maar waarom zou dat überhaupt anders moeten worden? Zie de noodzaak niet zo.
Zo klinkt dat iddquote:Op dinsdag 11 december 2012 07:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Volgens mij valt er niks te diggen.
Jezus, als ik zo de criteria van 'spannend' lees ben ik echt reuze-spannend. Spannend. Klinkt zo viva-achtig. Ik zoek een spannende partner. Blabla.
Iemand die spannen is zou je net weer kunnen omschrijven als wisselvallig, net welke bril je op hebt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:36 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Zo klinkt dat iddEn spannend gaat vanzelf weg dus je hebt er totaal niets aan
Of je kent hem/haar blijkbaar niet goedquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:48 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Iemand die spannen is zou je net weer kunnen omschrijven als wisselvallig, net welke bril je op hebt.
Dat is zo. Maar sommige mensen zijn daadwerkelijk wisselvallig, en dat kan als je diegene niet zo goed kent dan weer ´spannend´ of ´mysterieus´ worden gevonden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:53 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Of je kent hem/haar blijkbaar niet goed
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:01 schreef JiggyJ het volgende:
Toch ook maar langzaam maar zeker weer eens een beetje op zoek..
Weet nu niet of het bij mij echt gaat over dat ik een vriendin wil, of dat het gewoon die tijd van het jaar is. Studententijd begint nu een beetje achter me te liggen, en zoals nu met kerst(vakantie) voor de deur enzo merk ik dat ik het toch wel chill zou vinden om met een meisje binnen een beetje burgerlijke dingen te doen zoals koken/filmpje kijken, uiteten, een kerstmarkt bezoeken en dat soort ongein
Dat soort dingen zijn ook leuk met de juiste persoon denk ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haters gaan haten, ik vind dat soort dingen ook leuk, en dat op mijn 19e
Het is ook best leuk om een keertje te doen. Alleen is het wat minder leuk als het iedere dag zo is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haters gaan haten, ik vind dat soort dingen ook leuk, en dat op mijn 19e
Sommige dingen niet hoor, no way dat ik haar een kerstmarkt gaquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn ook leuk met de juiste persoon denk ik
Met een leuke lieve meid aan m'n zijde maakt mij dat allemaal niet uit denk ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige dingen niet hoor, no way dat ik haar een kerstmarkt ga
Zelfs naar de Ikea zaterdagmiddag?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met een leuke lieve meid aan m'n zijde maakt mij dat allemaal niet uit denk ik
Mij wel, er zijn gewoon dingen die ik echt niet wil doen. Bovendien is dat heel druk en daar kan ik niet zo goed tegen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met een leuke lieve meid aan m'n zijde maakt mij dat allemaal niet uit denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |