Uberhaupt de aanwezigheid van leuke mensen maakt vrijwel alle vervelende dingen ineens wel te doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met de juiste partner kan alles leuk zijn, daar ben ik van overtuigd.
Ja dat klopt. Maar bij voorbaat al zo afwijzend zijn zonder het een kans te geven vind ik lame.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nog zijn daar grenzen aan. En die zijn voor iedereen anders.
Dat mag jij vindenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar bij voorbaat al zo afwijzend zijn zonder het een kans te geven vind ik lame.
Kan je nog zo'n leuke vriendin hebben, naar de huishoudbeurs of een tupperware party ga je niet mee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met de juiste partner kan alles leuk zijn, daar ben ik van overtuigd.
bij voorbaat? Waar haal je die "kennis" vandaan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar bij voorbaat al zo afwijzend zijn zonder het een kans te geven vind ik lame.
Ik niet hoor. Ik zou bijvoorbeeld bij voorbaat weigeren mee te gaan naar voetbalwedstrijden, dartkampioenschappen of vervelende talkshows, hoe belangrijk het ook gevonden zou wordenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik zou bijvoorbeeld bij voorbaat weigeren mee te gaan naar voetbalwedstrijden, dartkampioenschappen of vervelende talkshows, hoe belangrijk het ook gevonden zou worden
Voetbalwedstrijd of andere sportwedstrijd zou ik nog wel doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik zou bijvoorbeeld bij voorbaat weigeren mee te gaan naar voetbalwedstrijden, dartkampioenschappen of vervelende talkshows, hoe belangrijk het ook gevonden zou worden
Dat is zeker waar. Maar ik merkte dat toen ik echt van iemand hield, ik voor haar ook wel die extra mile zou gaan zeg maar. Zelfs een pleuris eind naar Duitsland rijden om daar tussen random schoonfamilie te zitten die geen Nederlands of Engels kon, kon nog leuk worden met haar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uberhaupt de aanwezigheid van leuke mensen maakt vrijwel alle vervelende dingen ineens wel te doen
Hehehehe, ik ben daar nog nooit geweest. Ik kan daar dus niet over oordelen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je nog zo'n leuke vriendin hebben, naar de huishoudbeurs of een tupperware party ga je niet mee.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:43 schreef Pvoesss het volgende:
stel je voor dat je iets af en toe eens voor je partner doet
Je zou eens moeten weten wat deze man allemaal doet met zijn geliefdenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:45 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Je zou eens moeten weten wat ik allemaal heb gedaan voor mijn geliefden..
Ik hou van je.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten wat deze man allemaal doet met zijn geliefden
Zo lang het binnenskamers blijft dan kan je iets samen met je partner, daar buiten niet stel je voor dat de buitenwereld het zietquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang het binnenskamers blijft dan kan je iets samen met je partner, daar buiten niet stel je voor dat de buitenwereld het ziet
quote:
Beetje overdreven statement maken over dingen samen doenquote:
Net als Pvoes.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje overdreven statement maken over dingen samen doen
Die kan ook gewoon mensen meenemen die die hobby wel delen, leuker voor iedereen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:43 schreef Pvoesss het volgende:
stel je voor dat je iets af en toe eens voor je partner doet
Dat was inderdaad mijn bedoeling.quote:
Nou is het natuurlijk wel lastig om mensen met sommige hobbies te vinden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die kan ook gewoon mensen meenemen die die hobby wel delen, leuker voor iedereen.
In een relatie is het geven en nemen. Dat is logisch.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Pvoesss het volgende:
Soms heb je gewoon graag je partner mee naar die ene voetbalwedstrijd in het jaar.
Al zijn er genoeg anderen die mee kunnen of die dezelfde hobby hebben soms heb je gewoon behoefte aan je partner. is dat dan echt zo erg. Of naar een wijvenfilm een keertje omdat haar lievelingsboek verfilmt is terwijl jij een hekel hebt aan die acteur.
Soms neem je je vriendin, soms geef je haar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In een relatie is het geven en nemen. Dat is logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |