Uhm.... mja da's toch wel een lastige...quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:07 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zelfs naar de Ikea zaterdagmiddag?
Ik ook niet, maar ben wel in staat om voor een paar uur de knop om te zettenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mij wel, er zijn gewoon dingen die ik echt niet wil doen. Bovendien is dat heel druk en daar kan ik niet zo goed tegen.
Voor sommige dingen wel, maar een kerstmarkt niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ben wel in staat om voor een paar uur de knop om te zetten
Dan kan ik volgende week mee naar pilates, omdat ze daar gelukkig van wordquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:09 schreef Pvoesss het volgende:
Wat vind ik dat toch zo stom he van die mensen die bij voorbaat al nee zeggen.
Als je vriendin daar nou gelukkig van kan worden is mee gaan toch niet zo erg.
Waarom? Het is toch veel leuker om iets te doen waar beide van genieten. Als zij niet van metal houdt ga ik haar niet meevragen naar een metal concert.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:09 schreef Pvoesss het volgende:
Wat vind ik dat toch zo stom he van die mensen die bij voorbaat al nee zeggen.
Als je vriendin daar nou gelukkig van kan worden is mee gaan toch niet zo erg.
Oh ligt het daar aanquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:13 schreef Pvoesss het volgende:
Een kerstmarkt is 1 keer per jaar hoe erg is dat nou.
Als je zo in de relatie staat snap ik wel dat versieren niet zo makkelijk gaat.
Dan kom je in de friendzone helaasquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:14 schreef Pvoesss het volgende:
Omdat je soms best eens iets kan doen wat een ander heel gelukkig maakt.
Dat soort dingen jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja gaat ze "even" glühwein zuipen met een ander en kan jij voor haar weer terug bobben
Ach kom op er zijn ook dingen die jij niet zal doen om je vriend blij te maken. Jij gaat mij niet wijsmaken dat je alles zal doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:16 schreef Pvoesss het volgende:
Nee dan maak je haar blij.. Dat is wat je wil van de man'/ vrouw waar je mee bent toch.
Kan je wel als zolderautist overal nee op zeggen maar dat brengt je ook weer zo weinig
Treintjes?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:20 schreef Pvoesss het volgende:
Dingen in deze range wel.![]()
Zoals mee gaan naar een beurs over zijn hobby.. Een hobby waar ik eigenlijk een hekel aan heb .
Maar heb je elkaar nodig voor dat soort dingen? Waarom kan je niet zelf doen wat je leuk vind, en gedeelde interesses samen bezoeken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:20 schreef Pvoesss het volgende:
Zoals mee gaan naar een beurs over zijn hobby.. Een hobby waar ik eigenlijk een hekel aan heb .
Tja, het zijn een beetje het soort dingen dat ik in mijn eentje ook graag zou doen, maar dan met iemand anders erbijquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is ook best leuk om een keertje te doen. Alleen is het wat minder leuk als het iedere dag zo is.
Dan heb ik al zoiets blijf jij maar lekker thuis/shoppen etcquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:20 schreef Pvoesss het volgende:
Als het een uurtje kerstmarkt tegen je zin is, dan kan je beter niet mee gaan, en daar ging het toch om?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ga niet tegen mijn zin mee. Ik vind dat je in een relatie best iets kan doen dat een ander blij maakt.
Omdat de ander wel graag wil dat je mee gaat. Al is het maar een uurtje kerst markt.
Sommige dingen wil je samen doen.. En zo erg is het toch niet om iets voor een ander te doen.
Ja maar het gaat om de dingen waar je haar heel graag bij wil hebben niet de dingen waarbij jij zoiets hebt van blijf maar thuis.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan heb ik al zoiets blijf jij maar lekker thuis/shoppen etc
Dan nog zijn daar grenzen aan. En die zijn voor iedereen anders.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ga niet tegen mijn zin mee. Ik vind dat je in een relatie best iets kan doen dat een ander blij maakt.
Omdat de ander wel graag wil dat je mee gaat. Al is het maar een uurtje kerst markt.
Sommige dingen wil je samen doen.. En zo erg is het toch niet om iets voor een ander te doen.
Met de juiste partner kan alles leuk zijn, daar ben ik van overtuigd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, het zijn een beetje het soort dingen dat ik in mijn eentje ook graag zou doen, maar dan met iemand anders erbij
Behalve de kerstmarkt dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |