SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Ik ben zelf ook geen hosselkoning hoorquote:Op zondag 9 december 2012 17:41 schreef Amy1990 het volgende:
Heren, kom op! Niet iedereen is zo'n enórme 'hosselkoning' als jullie blijkbaar zijn. Punt is gemaakt lijkt me?
Ik probeer gewoon eerlijk te zijn. Ook in gesprekken met anderen![]()
![]()
Ik wil een meisje die mij wil hebben. Onder de juiste omstandigheden zou ik een ontzettend goed, lief en leukje vriendje kunnen zijn. De kans daarop lijkt me wel realistisch.quote:Op zondag 9 december 2012 17:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, dus je wilt geen golddigger. Wat wil je dan wel???
Je moet wel realistisch blijven, wat is je slagingskans?![]()
Ow zo ja nee klopt lijkt me ook niet. Faken moet je ook maar net kunnen lijkt me.quote:Op zondag 9 december 2012 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had al eerder iets gepost onder de noemer van "faken", maar dat lijkt mij niet echt wat voor hem.we dan![]()
Die ga je niet vinden als je keer op keer de juiste oplossingen in de wind slaat.quote:Op zondag 9 december 2012 17:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil een meisje die mij wil hebben. Onder de juiste omstandigheden zou ik een ontzettend goed, lief en leukje vriendje kunnen zijn. De kans daarop lijkt me wel realistisch.
Jij wilt niet iemand die jou leuk vindt, jij wilt iemand die je op een technische en klinische manier kunt versieren.
Dat is namelijk waar je om vraagt in dit topic.
En hoezo lijkt die kans je realistisch? Hoe had je het voor jezelf ingebeeld?![]()
En waarom lukt het je niet dan? Je hebt toch gewoon zaken waardoor het niet werkt. Je weet ondertussen wel waaraan het ligt lijkt me. Wanneer ga je daar drukker mee bezig? Want van navragen hier of klagen en dagdromen over de toekomst krijg je geen vriendinquote:Op zondag 9 december 2012 17:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil een meisje die mij wil hebben. Onder de juiste omstandigheden zou ik een ontzettend goed, lief en leukje vriendje kunnen zijn. De kans daarop lijkt me wel realistisch.we dan![]()
Is dit trouwens ook wat in je datingprofiel staat?quote:Op zondag 9 december 2012 17:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil een meisje die mij wil hebben. Onder de juiste omstandigheden zou ik een ontzettend goed, lief en leukje vriendje kunnen zijn.![]()
Wie zegt dat dat is waar ik om vraag/wat ik wil??quote:Op zondag 9 december 2012 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die ga je niet vinden als je keer op keer de juiste oplossingen in de wind slaat.
Jij wilt niet iemand die jou leuk vindt, jij wilt iemand die je op een technische en klinische manier kunt versieren.
Dat is namelijk waar je om vraagt in dit topic.Ik zou een beter vriendje zijn dan sommige jongens die wel een vriendin hebben. Het zou moeten kunnen.quote:En hoezo lijkt die kans je realistisch? Hoe had je het voor jezelf ingebeeld?![]()
Jij bent helemaal niet goed, lief en leuk. Jij hebt geen ruggengraat en dat maakt je niet leuk. Je werkt niet actief aan je problemen dus je bent niet goed en je zit goede adviezen te negeren dus je bent niet lief.quote:Op zondag 9 december 2012 17:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil een meisje die mij wil hebben. Onder de juiste omstandigheden zou ik een ontzettend goed, lief en leukje vriendje kunnen zijn. De kans daarop lijkt me wel realistisch."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Moet trouwens zeggen dat liefheid an sich helemaal geen kwaliteit is (vind ik). Iedereen kan wel lief zijn of aardig enzo. Leuk weten te praten, dingen meemaken, vrienden hebben en haar daarbij betrekken, leuke dingen met meiden doen, eens voor haar koken en om haar denken e.d. zijn kwaliteiten. Wat jij zegt is geen vaardigheid maar gewoon een simpel iets wat eigenlijk de basis is voor het uberhaupt kunnen krijgen van een vriendin (en ja sommige meiden vallen ook op eikels e.d. maar mijn punt is wel duidelijk lijkt me). Je moet meer te bieden hebben dan slechts basiseigenschappen...we dan![]()
Ik. Want jij vraagt ons om adviezen hoe je iemand op een klinische manier kunt versieren. Niet hoe je iemand vind die jou leuk vind om wie je bentquote:Op zondag 9 december 2012 17:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat is waar ik om vraag/wat ik wil??Beter in welke opzichten dan?quote:Op zondag 9 december 2012 17:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou een beter vriendje zijn dan sommige jongens die wel een vriendin hebben. Het zou moeten kunnen.![]()
Oké! Ik ben hier nog maar kort, dus ik ken de voorafgaande reeksen niet, maar ik vond dat jullie een beetje doorsloegen aan het einde.. Opmerkingen die hem belachelijk maakten. Maar nogmaals... ik ken de postgeschiedenis niet.quote:Op zondag 9 december 2012 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook geen hosselkoning hoor
Ik probeer gewoon eerlijk te zijn. Ook in gesprekken met anderen![]()
Benzin een vriendin is niet iets wat je uitzoekt in een winkel zoals een nieuwe computer of een auto.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ok dan: Hoe moet ik iemand versieren die mij leuk vindt om hoe ik ben?quote:Op zondag 9 december 2012 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik. Want jij vraagt ons om adviezen hoe je iemand op een klinische manier kunt versieren. Niet hoe je iemand vind die jou leuk vind om wie je bent![]()
Whehe lolquote:Op zondag 9 december 2012 17:52 schreef tijnbrein het volgende:
Benzin een vriendin is niet iets wat je uitzoekt in een winkel zoals een nieuwe computer of een auto.Ik zwaai naar dieren.![]()
Vind ik ook.quote:Op zondag 9 december 2012 17:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Moet trouwens zeggen dat liefheid an sich helemaal geen kwaliteit is (vind ik). Iedereen kan wel lief zijn of aardig enzo. Leuk weten te praten, dingen meemaken, vrienden hebben en haar daarbij betrekken, leuke dingen met meiden doen, eens voor haar koken en om haar denken e.d. zijn kwaliteiten. Wat jij zegt is geen vaardigheid maar gewoon een simpel iets wat eigenlijk de basis is voor het uberhaupt kunnen krijgen van een vriendin (en ja sommige meiden vallen ook op eikels e.d. maar mijn punt is wel duidelijk lijkt me). Je moet meer te bieden hebben dan slechts basiseigenschappen...
Je moet een toevoeging voor iemand zijn, anders gaan mensen (ONSjes daargelaten) sowieso niet met je in zee. Niet als het gaat om een duurzame relatie in elk geval.![]()
Om te beginnen je hele houding en gedrag te veranderen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ok dan: Hoe moet ik iemand versieren die mij leuk vindt om hoe ik ben?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Als ze je leuk vindt om hoe je bent dan werkt het versieren zoals jij dat doet dus. Niks moeilijks aan, dan kan je gewoon jezelf blijven/zijnquote:Op zondag 9 december 2012 17:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ok dan: Hoe moet ik iemand versieren die mij leuk vindt om hoe ik ben?we dan![]()
Om te beginnen kun je wat je wilt op je datingprofiel kwakken en ervoor zorgen dat de vrouwen die op zoek zijn naar een man zoals jij, jouw profiel te zien krijgenquote:Op zondag 9 december 2012 17:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ok dan: Hoe moet ik iemand versieren die mij leuk vindt om hoe ik ben?
En dan maar kijken hoeveel reacties je krijgt!![]()
![]()
En toch zit ik nou te denken in welk deel van de winkel ik de brunettes nou zou plaatsen en waar de blondjes. Ik denk bij de etalage meer de blonde meisjes omdat dan hun haar meer reflecteert in het zonlichtwe dan![]()
Jij kan bent en zult onder geen enkele omstandigheden een leuk vriendje kunnen zijn als je blijft zoals nu. Je hebt niks te bieden, je kijk op dit soort dingen zij. Tot in het extremen verkeerd en weigert dit in te zien. En ik zal enkele voorbeelden geven waar ik dat vind.quote:Op zondag 9 december 2012 17:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil een meisje die mij wil hebben. Onder de juiste omstandigheden zou ik een ontzettend goed, lief en leukje vriendje kunnen zijn. De kans daarop lijkt me wel realistisch.
Jij verwacht en vind het zelfs van zelf spreken dat een meisje altijd ten alle tijden het zelfde moet reageren op een vraag. Je vergelijkt het zelfs met het koken van een ei. Als de omstandigheden het zelfde zijn gebeurd altijd het zelfde. Net als een ei koken.
Jij vind je zelf een persoon die goed leuk is voor een gesprek. Je bent intiligent, leuk en lief. Gek genoeg krijg je het dan niet voor elkaar een simpel gesprek te voeren. Maar dat zal vast niet aan jou liggen.
Teven merk en zie je aan je vragen stelling dat je nog altijd niet geaccepteerd hebt dat versieren niet volgens een vaste formule werkt.
Hoe houd ik een gesprek?
Wat is een leuke vraag
Waarom reageert een meisje niet spontaan?
Enz enz enz.
Comminactief bent je een drame, interresant ben je ook niet, zelfstandig al helemaal niet. En als iets niet volgens voor geschreven regels gaat raak jij in paniek.
Op het momet dat een tip niet op je wereldbeeld past sla je die af.
Je weigert zelf te verranderen en je vaste regeltjes los te laten waar van jij onterecht denkt dat ze werken.
Jij bent en blijft met dit gedrag zelf het grootste struikelblok om iets te bereiken.
Je laat alles voor kouwen om het vervolgens volledig in de wind te slaan en iemand anders de schuld te geven.
Enige optie om succes te behalen is alles los te laten en eens te luisteren naar anderen zonder er tegen in te gaan. Het komt vast heel hart aan, maar waar jij zelf zo van overtuigt ben... Dat ben je alles behalve.
Dit is niet om je te kleineren of wat dan ook. Dit is helaas voor jou zoals je kaarten op dit moment geschuffeld liggen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 18:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij kan bent en zult onder geen enkele omstandigheden een leuk vriendje kunnen zijn als je blijft zoals nu. Je hebt niks te bieden, je kijk op dit soort dingen zij. Tot in het extremen verkeerd en weigert dit in te zien. En ik zal enkele voorbeelden geven waar ik dat vind.
Jij verwacht en vind het zelfs van zelf spreken dat een meisje altijd ten alle tijden het zelfde moet reageren op een vraag. Je vergelijkt het zelfs met het koken van een ei. Als de omstandigheden het zelfde zijn gebeurd altijd het zelfde. Net als een ei koken.
Jij vind je zelf een persoon die goed leuk is voor een gesprek. Je bent intiligent, leuk en lief. Gek genoeg krijg je het dan niet voor elkaar een simpel gesprek te voeren. Maar dat zal vast niet aan jou liggen.
Teven merk en zie je aan je vragen stelling dat je nog altijd niet geaccepteerd hebt dat versieren niet volgens een vaste formule werkt.
Hoe houd ik een gesprek?
Wat is een leuke vraag
Waarom reageert een meisje niet spontaan?
Enz enz enz.
Comminactief bent je een drame, interresant ben je ook niet, zelfstandig al helemaal niet. En als iets niet volgens voor geschreven regels gaat raak jij in paniek.
Op het momet dat een tip niet op je wereldbeeld past sla je die af.
Je weigert zelf te verranderen en je vaste regeltjes los te laten waar van jij onterecht denkt dat ze werken.
Jij bent en blijft met dit gedrag zelf het grootste struikelblok om iets te bereiken.
Je laat alles voor kouwen om het vervolgens volledig in de wind te slaan en iemand anders de schuld te geven.
Enige optie om succes te behalen is alles los te laten en eens te luisteren naar anderen zonder er tegen in te gaan. Het komt vast heel hart aan, maar waar jij zelf zo van overtuigt ben... Dat ben je alles behalve.
Dit is niet om je te kleineren of wat dan ook. Dit is helaas voor jou zoals je kaarten op dit moment geschuffeld liggen.![]()
Verder wel sterk verhaal hoor
Voor zover ik heb kunnen lezen sla je bijna elk advies in de wind, benzin. Daarmee help je jezelf echt niet. Dat is erg jammer.![]()
Benzin jij vind je zelf een leuk vriendje onder de juiste omstandigheden.
Oke alle omstandigheden zijn perfect. Wat kan een vrouw dan verwachten. Noem 7 dingen wat een vrouw dan met jou gaat doen of kan verwachten tijdesn een relatie.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |