SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Daar kom je nu pas achter? California Gurls was geen aanwijzing?quote:Op zondag 9 december 2012 17:27 schreef shaderon het volgende:
WAT DOET DIE NOU GVD HIJ WAS EEN HIPHOP HELD EN HIJ VERNEUKT HET MET DIT AIDS NUMMER
zij is eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:55 schreef mschol het volgende:
[..]
zij is eenjij bent eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
~Zwart Lichtquote:
Ik had een keertje geteld hoevaak er kanker in voorkwam, dacht 68 keer hehequote:
Uhm. Opgezwolle > Winnequote:
Dat nummer vinnik nou echt bagger, het beste eraan zijn de vocals van La Roux en eerlijk hoor; dat is in haar eigen nummers beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Excellent > allesquote:Op zondag 9 december 2012 23:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Uhm. Opgezwolle > Winne
quote:"Als er geen potlood, pen of stift is, improviseer ik en schrijf ik lyrics met een inktvis."
"Je kan wel blijven rappen over hoe dope je bent, maar ik hak je hoofd eraf en stuur 'em op in een doos naar je grootste fan."
"EX je hoort te weten wie dat is, ik deel meer blauwe ogen uit dan een make-up visagiste."
"spring met 1 sprong over de horizon, en verbouw een hele treinwagon als een accordion
"Je stijl is als Mike Tyson zonder armen, het slaat nergens op."
"Je hebt geen bewijs, oftewel geen Proof, als D12."
"Ik ben een super mc, Ik eet witte rijst met Kryptonite"
die bow is nog erg underpowered imho. Had wat meer silent dingen gewild.quote:Op maandag 10 december 2012 01:26 schreef -Datdus- het volgende:
grr kom niet voorbij die missie met die heli in far cry 3.
Flashback naar die thread met de gozer die een schedel uit de Catacomben meenam en, tja, deed wat er in de strip staatquote:
quote:Op maandag 10 december 2012 11:46 schreef -Datdus- het volgende:
Zonder dollen far cry 3 de beste story van 2012.
Maar tetten.quote:Op maandag 10 december 2012 11:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
CK2 hands down game van het jaar 2012
http://www.reddit.com/r/palletstoragegonewildquote:Op maandag 10 december 2012 12:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar incest en infanticide
Die volg ik inderdaad, had ik daar al eens gereageerd? Zou ik niet eens wetenquote:Op maandag 10 december 2012 12:17 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/palletstoragegonewild
Nee hoeft niet.quote:Op maandag 10 december 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HEY MOET IK JE FB FOTO PIMPEN? KAN TIJDELIJK VOOR KORTING
Ja daar zitten wel paar mooie tussenquote:Op maandag 10 december 2012 12:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://www.reddit.com/r/SHHHHHEEEEEEEEIIIITT
Ach, toch aan de ene kant leuk om gewoon eens een weekend met een zwaard op alles in te rammen.quote:Op maandag 10 december 2012 14:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik geloof bijna zelf dat larpers normale mensen zijn
Ik zat er al aan te denken, lijkt mij an sich wel geinig om elkaar in elkaar te trappen en te meppen met knuppels enzo. Maar dan gewoon in normale kleren en niet met die achterlijke verhalen enzo erbij, kom op zeg. Elkaar slaan om het slaan a la, maar niet om een "alternatieve wereld" te beleven.quote:Op maandag 10 december 2012 14:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ach, toch aan de ene kant leuk om gewoon eens een weekend met een zwaard op alles in te rammen.
Misschien dat voetbal iets voor jou is danquote:Op maandag 10 december 2012 14:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zat er al aan te denken, lijkt mij an sich wel geinig om elkaar in elkaar te trappen en te meppen met knuppels enzo. Maar dan gewoon in normale kleren en niet met die achterlijke verhalen enzo erbij, kom op zeg. Elkaar slaan om het slaan a la, maar niet om een "alternatieve wereld" te beleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
centimeter ernaast en hij was een oog kwijtquote:Op maandag 10 december 2012 14:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Rio kreeg gister tijdens Man United tegen City een 2 pence muntje tegen zijn smoel gegooid, kreeg er een bloedende wond van. De tering zeg, hoe hard gooi je dan wel niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Hoe bedoel je geweest, hij is het nog steeds.quote:Op maandag 10 december 2012 15:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bassie schijnt irl echt een lul geweest te zijn
Ey wat ga je swacken..quote:
Ziet er pijnlijk uitquote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Flodder450 het volgende:
botankers eruit, ben zo beroerd als een hond
Dankequote:Op maandag 10 december 2012 18:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ziet er pijnlijk uit
Beterschap
Ja, allebei nog.quote:Op maandag 10 december 2012 17:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat, leeft die nog?
Don't stop me nowwwwww BAMquote:
Inderdaadquote:Op maandag 10 december 2012 20:30 schreef shaderon het volgende:
heb je die engelse tekst gezien man, oog aids
QFT. Kijk die films die ik eerder had gepost.quote:Op maandag 10 december 2012 20:36 schreef Ame_thyst het volgende:
gisteren prometheus gekeken, waarom heeft die een 7,3 op imdb en niet een 3,7
Wat is die film compleet retarded zeg.
Jep. Zit totaal geen logica in.quote:Op maandag 10 december 2012 20:36 schreef Ame_thyst het volgende:
gisteren prometheus gekeken, waarom heeft die een 7,3 op imdb en niet een 3,7
Wat is die film compleet retarded zeg.
En we zijn er trots op!quote:Op maandag 10 december 2012 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
200 topics met vrijwel alleen bagger
Zeg wanneer ga jij eens op zn kop posten?quote:Op maandag 10 december 2012 22:36 schreef shaderon het volgende:
KLB / Gierige mensen.
Hieruit blijkt dat nederlanders gierige arrogante hypocriete mensen zijn
Niet iedereen heeft een rijke papa en mama met een vakantiehuis in het buitenlandquote:Op maandag 10 december 2012 22:36 schreef shaderon het volgende:
KLB / Gierige mensen.
Hieruit blijkt dat nederlanders gierige arrogante hypocriete mensen zijn
Niet?quote:Op maandag 10 december 2012 23:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een rijke papa en mama met een vakantiehuis in het buitenland
op zijn kop?quote:Op maandag 10 december 2012 22:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zeg wanneer ga jij eens op zn kop posten?
Oh sorry hoor, waarom zijn er dan zoveel landen ongeveer met alles duurder uit dan de mensen in nederland. Gewoon niet zeiken om die 2 euro meer betalen, je hebt het hier al goedkoop. punt.quote:Op maandag 10 december 2012 23:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een rijke papa en mama met een vakantiehuis in het buitenland
quote:Ik bowde en blow, was stoned, kon groter denken,
dacht bij mezelf, ben ik gedoemd om in de goot te zwemmen?
Ik droomde ff dat ik droomde ff, stopte met blowen en begon aan me droom te werken.
Met een goed hart, ik bewoog en werkte goed hard.
Motiverend zei ik mezelf dat alles goed kwam.
Want rappers zijn als lines, ik heb er genoeg van.
Dus we blijven scherp, dus blijf alert.
Kijk ja, schrijf te erg, lijns te erg, net als een werkgever, millz zetten mij aan het werk.
Ja ik was aangenomen. En jammer genoeg ik ben aangekomen.
Ik ben niet de beste maar ben het zelf wel gaan geloven.
Dus ik bleef, schreef in minder dan een week cd’s
en kreeg die shit net als me scheenbeen nu.. onder de knie.
100MC’s die ik onder me liet, hoorde me lied, ben in je fissie, met wie?
Ik ga van ijskoud naar snik heet, winne petrelli.
Jullie zijn silenced, waaien met elke wind mee.
Workplace daar waar je commentaar verwacht word,
mijn workplace daar waar ze zoeken naar me wachtwoord.
Tsyeah, het zijn geen rappers, noem het trekkers.
Mijn code word niet gekraakt, mijn is code is niet gemaakt, mijn code is van de straat.
Ik praat met autoriteit, CEO of iets wat op die torie lijkt.
Kijk, al die rappers spugen non-sense,
jaa zijn flow is dope maar gaat ten koste van zijn con-tent.
Vanaf de start was ik adrem uniek in de randstad, al die rappers zijn platzak.
Winne geeft je een hand vat. Hier. Pak m beet.
Ik zeg geld maakt deuren open, want je sleutel is je bankpas.
Standvast, stamina, veel te sterk voorje. Uitzendbureau flow, rapper ik heb werk voorje.
Yeah, ik jaag die kogel door de kerk voorje.
Ik pimp de game, kom op dan rapper werk voor me.
Winne! Ye-ye-ye-yeah
Ik hoor je lullen over dat ik je in de steek laat, we rolde samen me matti.
Je bent nogsteeds daar. Je kiest er voor, je ziet jezelf nergens heen gaan.
Nou wie ben ik je te zeggen datje niet mee gaat huh? Matti je bleef daar.
Ik zag je minder, rolde met die ekte ekte. Ik probeerde je te wekken als een wekker.
Ikdenk ik zegje, je blijft slapen, matti blijf slapen.
Ik neem geen tijd voor de rust meer dus ik blijf gapen. Moe, uitgeput, inmiddels uit de put. Inmiddels een tijd verder, ik kijk verder.
Ik schrijf verder, ik blijf pennen, ik blijf rappen en shows geven in de hoofd-steden.
We proberen matti. Succes niks minder dan me doel.
Dat ik niks meer voor je doe wil niet zeggen dat ik niks meer voor je voel.
Maar, je zegt ik ben veranderd, ik ben anders.
Kijk ik denk anders, dus het is logisch dat de man veranderd. Nou gun me!
Gun ’m, gun ’m alsjeblieft! En mij ook, en my ook, eeenuuuhnuuhnuuhnuuhnuuh.
Je moet ons gunnen man, we hebben die shit verdient. Winne!
Ik word niet gedragen in 6 planken door 6 mannen. De 6, 35 is van de duivel.
Rappers mijn lot die ligt in gods handen. Ik volg Gods plannen.
Dus ookal word het hellevuur heter mijn pad zal het niet ontvlammen.
Ik ben ontspannen. Ik ga niet als de 31ste van het 12de in het rond knallen.
Ik laat ze omvallen, domino. Cowboys willen famen over me rug we spelen rodeo.
Money maak ik sowieso. Jullie zijn chicks! Ja, jullie ja. Winne is lief, maar geen romeo.
Ziek als geen polio. De boy is bezig met muziek. Blijf AUB waar je bent met je homies jo!
Dat gehaat gaat je niet voeden man. En bedelen zonder zonde.
Wil je stenen gooien zeggen doe het dan! Blijf op je hoeden want.
Niemand gaat roepen vangen, en charma werkt als een boemerang.
Winne, Feis!
Ja, je vergeet daarbij alleen dat wij hier een heel ander belastingsysteem hebben en ook onder andere verzekerd bent van een minimumloon waarbij fooi al is verrekend in de prijs die je betaalt voor je eten. In tegenstelling tot veel andere landen waar je wel afhankelijk bent van je fooi om rond te komen en deze niet bij de prijs zit in begrepen. Dat soort dingen kan je dus niet zo maar even 1 op 1 vergelijken.quote:Op maandag 10 december 2012 23:21 schreef shaderon het volgende:
[..]
Oh sorry hoor, waarom zijn er dan zoveel landen ongeveer met alles duurder uit dan de mensen in nederland. Gewoon niet zeiken om die 2 euro meer betalen, je hebt het hier al goedkoop. punt.
Dat zijn ze wel aangezien landen in de commonwealth net als nederland een belastingstelsel hebben dat zwaarder werkt naarmate men een hoger loon krijgt dat door kan werken naar >52%. Daarbij zijn de restaurants duurder van zichzelf en hebben ze geen fooi nodig maar je geeft het toch want dat hoort voor wat je krijgt, en anders zetten zij het alvast op je rekening. Ik heb het hier bijvoorbeeld over Australie. Kijk eens naar studie kosten. Wat zeiken al die studenten nou met woningen zijn duur en studie is duur, pure onzin. We zijn zeker niet het goedkoopste land op de wereld, zeker niet, maar hebben als zo'n rijk land toch echt heel lage prijzen voor diensten.quote:Op maandag 10 december 2012 23:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, je vergeet daarbij alleen dat wij hier een heel ander belastingsysteem hebben en ook onder andere verzekerd bent van een minimumloon waarbij fooi al is verrekend in de prijs die je betaalt voor je eten. In tegenstelling tot veel andere landen waar je wel afhankelijk bent van je fooi om rond te komen en deze niet bij de prijs zit in begrepen. Dat soort dingen kan je dus niet zo maar even 1 op 1 vergelijken.
Ach ja, ondertussen is de hoogste belastingschijf daar maar 42% en bereik je die pas bij meer dan 180000 dollar, in tegenstelling tot onze 52% bij 56k. Er zijn maar zeer weinig landen die al bij zo'n laag bedrag al op 52% zitten, er zijn überhaupt weinig landen die de 52% halen. Bij het gros is 40-45% toch echt het hoogst. En tja studeren duur, in Zweden in het gratis terwijl die ook rond de 50% inkomensbelasting zitten, in Libië betalen ze nog minder belasting maar kan je ook gratis studeren, zelfs in het buitenland. Dus ja, terecht dat men het duur vind als wij al zoveel worden belast. En dat is alleen de belasting, daar komen ook nog onder andere de verplichte zorgverzekeringen bij.quote:Op maandag 10 december 2012 23:31 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel aangezien landen in de commonwealth net als nederland een belastingstelsel hebben dat zwaarder werkt naarmate men een hoger loon krijgt dat door kan werken naar >52%. Daarbij zijn de restaurants duurder van zichzelf en hebben ze geen fooi nodig maar je geeft het toch want dat hoort voor wat je krijgt, en anders zetten zij het alvast op je rekening. Ik heb het hier bijvoorbeeld over Australie. Kijk eens naar studie kosten. Wat zeiken al die studenten nou met woningen zijn duur en studie is duur, pure onzin. We zijn zeker niet het goedkoopste land op de wereld, zeker niet, maar hebben als zo'n rijk land toch echt heel lage prijzen voor diensten.
waarom zou je? Aldie is dr toch al.quote:Op maandag 10 december 2012 22:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
jezus hoe de fuck host je een tekkit server op multicraft
is dat ook tekkit dan, en is voor een server met vriendenquote:Op dinsdag 11 december 2012 06:39 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
waarom zou je? Aldie is dr toch al.
ja kan je net zo goed naar aldie komen. Zit nog meer mogelijkheden bij. Tekkit is kinderspel bij ftb. Zoek maar op. We jagen je vrienden niet weg hoor..quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
is dat ook tekkit dan, en is voor een server met vrienden
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ja kan je net zo goed naar aldie komen. Zit nog meer mogelijkheden bij. Tekkit is kinderspel bij ftb. Zoek maar op. We jagen je vrienden niet weg hoor..
Huh wat. Tom jaagt Lorre en Morde weg, Sosua niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:48 schreef shaderon het volgende:
zegt degene die morde en lorre wegjaagt.
Zag toms reactie nog niet staan. maar zo klopt die ook in feitequote:Op dinsdag 11 december 2012 10:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Huh wat. Tom jaagt Lorre en Morde weg, Sosua niet.
Tom zegt "Spreek voor jezelf.", waarmee hij impliceerd/t dat hij ze weg zou kunnen jagen. Dan klopt dat toch wat hij zegt?
Omdat je masochistisch bent?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:17 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Waarom moest ik heel hard lachen?
ik kom je halenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:02 schreef Snorrenbaard het volgende:
tom kan alleen jagen op de pikken van oude mannen
Jaaa echte topper deze bundelquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Warhammer 40,000: Dawn of War -Game of the Year Edition aan THQ bundel toegevoegd
Zooo ongelooflijk goed, jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Jaaa echte topper deze bundel![]()
Rot op met je virussenquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:07 schreef Ame_thyst het volgende:
oh mensen, blijkbaar krijg je hiermee gratis games
klikken
Refferalmeuk mag je achterwege laten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:28 schreef Ame_thyst het volgende:
Mogelijke winnaar! Kies jouw kadobonnen! !
awaaaaayquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:23 schreef drumstickNL het volgende:
ONZ / Maak hier in Paint een mooie kerstkaart voor Badr
plan, the world needz ur paintskils
Dat is ibrahimovic toch ook, wat een held is het nuquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Duh, wie wil er nou een voormalig Ajaxspeler__________!
Warcraft 3, of anders misschien kolonisten van catan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:24 schreef MineraalWater het volgende:
Weet iemand nog een tof spel/mod dat je samen kunt doen met zo'n +/- 6 mensen?
Nee geen planetside 2.
/op all.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:32 schreef maurisioo het volgende:
Ah kutminecraft. Elk potje op mijn server is er wel iemand onzichtbaar.
En weet iemand nog een anticheat plugin die alleen de ergste hacks/cheats niet toelaat en voor de rest ingame niks gaat controleren? Net iemand die te vaak zou klikken, kon hij opeens geen damage meer doen door de anitcheat.![]()
waarom? Wat is er mis met ftb?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:56 schreef mar456 het volgende:
Kunnen we de sc server niet tekkit maken en dan EE eruit laten?
gr gr
nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:02 schreef mar456 het volgende:
Ik mis redpower, tevens mist de copper uit ic
Met andere woorden, feed the beastquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:56 schreef mar456 het volgende:
Kunnen we de sc server niet tekkit maken en dan EE eruit laten?
gr gr
Redpowerquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Met andere woorden, feed the beast
Komt ja, ze zijn bezig met het aanpassen ervan voor samenwerking met de andere mods. Net als Thaumcraft en ook Equivelent exchange, al is die laatste iets complexer omdat ze het niet te OP willen maken.quote:
Goed voor armtrainingquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:14 schreef bobbernaut het volgende:
http://instagram.com/annamazz0
HAAR INSTAGRAM!
quote:
haha ghehe komtquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Komt ja, ze zijn bezig met het aanpassen ervan voor samenwerking met de andere mods. Net als Thaumcraft en ook Equivelent exchange, al is die laatste iets complexer omdat ze het niet te OP willen maken.
En 20 andere spellenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Daar zittie ook bij ja, samen met Saints Row 3rd enzo
Pandora is meer een soort last.fmquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:12 schreef MineraalWater het volgende:
Ik snap wel waarom allemaal die amerikanen Pandora gebruiken.
Pandora > Spotify.
ik moet eigenlijk eens aan mijn 2012 mix beginnen, die van vorig jaar was een beetje een rush jobquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:33 schreef drumstickNL het volgende:
We moeten weer eens wat gaan doen; heeft iemand die kastelen pvp map nog?
Of deze?
http://www.planetminecraf(...)irate-battle-royale/
Hier werkt ie perfect.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:14 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Pandora is meer een soort last.fm
Mis het wel dat Pandora hier ook werkte, goh dat is lang geleden
we zitten met Feed The Beast te klooien.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:33 schreef drumstickNL het volgende:
We moeten weer eens wat gaan doen; heeft iemand die kastelen pvp map nog?
Of deze?
http://www.planetminecraf(...)irate-battle-royale/
vind het niet de moeite om ervoor met proxies te gaan klotenquote:
Was 1 addon die 5 seconden duurt om te installeren niets met proxies of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:42 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
vind het niet de moeite om ervoor met proxies te gaan kloten
Leuke SSL. Beetje antiek alleenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:44 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe mengtafel binnen.
Ja zou wel bijna moeten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Leuke SSL. Beetje antiek alleen
Paas die Addon dan (die addon heeft dan waarschijnlijk ingebouwde proxy)
thx. Mn goede vriend george rommelt er af en toe wat filmpjes en geluid mee in elkaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:57 schreef TJV het volgende:
Blijft toch mooi dat vakantieveilingen. Ma wil een hotel ergens, ik zit te bieden. Loopt ene Ali Tas tegen me op te bieden. Is die veiling bijna afgelopen en staat ie op 35 euro, biedt die lul 336 euro.Typefoutje, bedankt.
"Discombobulated" van hem is wel lekker, is de Sherlock Holmes 1 scorequote:Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef MineraalWater het volgende:
Hans zimmer heeft ook een mooie studio.
http://www.stuckincustoms(...)-inspires-the-world/
Wel alles lekker gefotosoept
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:57 schreef TJV het volgende:
Blijft toch mooi dat vakantieveilingen. Ma wil een hotel ergens, ik zit te bieden. Loopt ene Ali Tas tegen me op te bieden. Is die veiling bijna afgelopen en staat ie op 35 euro, biedt die lul 336 euro.Typefoutje, bedankt.
Zou ie de administratiekosten cadeau krijgen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
![]()
en het erge is dattie moet betalen
Wel altijd lekker. Nu gewoon wat stations geshuffeld o.a. Jazz, Funk en latin. Heerlijk genieten achtergrond muziek.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ze sturen alleen papieren tijgers..quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
![]()
en het erge is dattie moet betalen
en vervolgens sta je als wanbetaler te boek, nee daar ben je blij mee..quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ze sturen alleen papieren tijgers..
dat is ook nog een optiequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gaat gewoon opnieuw in de verkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |