abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120125681
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 21:31 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Ook gehad. Maken ze niet meer volgens mij.
nee geloof ik ook. was het beste ergo toetsenbord wat ze hebben gemaakt imo.
  zondag 9 december 2012 @ 21:39:05 #52
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_120125853
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef Boterbartje het volgende:
Dat is bullshit, MS bedenkt velen malen meer dan hun concurrenten zoals bv. apple. Maar ze hebben dan ook een R&D budget van 10 miljard. Maar vele dingen komen nooit uit.. ze hebben leuke dingen qua augemented reality en hologrammen
Bij MS kunnen ze niets zelf verzinnen.
Alle succesproducten zijn gekocht of gekopieerd.
MS DOS, Windows, Office, Visio, Project niks daarvan is door MS zelf bedacht.

En alles wat ze wel zelf bedenken flopt, of heeft aanpassingen nodig.
Windows ME(4.5) was een ramp (omdat ze zonder DOS wilde)
Windows Vista(6.0) ook, want ze wilde zelf weer wat verbeteren
Windows 7(6.1) en Windows 8(6.2) zijn ook maar lapmiddelen.
Windows Phone hebben ze ook zelf bedacht en is ook niet aangeslagen. (Bij Nokia hebben ze er nog nachtmerries van)
En ook de metro ellende zal floppen.

Maar goed, toch knap om de hele wereld verslaafd te maken aan je spullenboel en er miljarden aan te verdienen.
So we just called him Fred
  zondag 9 december 2012 @ 21:48:31 #53
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_120126513
quote:
Dit is zo'n achterlijke video he :')
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_120126736
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 21:48 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

ben ik niet met je eens, geeft heel goed aan hoe de niet tweaker gebruiker met een os omgaat.
pi_120126896
tvp

quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ben ik niet met je eens, geeft heel goed aan hoe de niet tweaker gebruiker met een os omgaat.
En dit inderdaad. Je zou mijn ouders eens gefrustreerd achter hun computer moeten zitten. Ze hebben ondanks alle uitleg al moeite met Windows 7, laat staan Windows 8.
pi_120126985
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:54 schreef Computerfluisteraar het volgende:
tvp

[..]

En dit inderdaad. Je zou mijn ouders eens gefrustreerd achter hun computer moeten zitten. Ze hebben ondanks alle uitleg al moeite met Windows 7, laat staan Windows 8.
ipad geven, lopen ze mee weg! alleen sommige attachments openen niet en typen van brieven ed doen ze nog op de computer.
pi_120126994
Complimenten overigens voor de OP.
  zondag 9 december 2012 @ 21:55:47 #58
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_120127002
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 21:48 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Eens. Meneer is gewend aan Windows 7, logisch dus dat hij niet gelijk weet dat je via de start-button terug komt op de Metro UI van Windows 8. Exact hetzelfde zou gebeurd zijn als het andersom geweest was; als hij gewend was aan Windows 8 en je zou hem voor Windows 7 zetten. Nutteloze en domme video dus inderdaad.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 9 december 2012 @ 21:56:40 #59
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_120127056
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Is zo'n gemaakte zooi he :')
Tuurlijk moet je even wennen, maar deze beste meneer is de vader van iemand die voor macworld ofzoiets schrijft. En het is zelfs nog gescript; je hoort hem zeggen: 'who put this out' - Microsoft. "oh they want to push me to Apple?"

Erg kansloos.

Windows 8 is makkelijk in gebruik, als je de gestures kent is het al helemaal fijn werken!
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_120127081
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ipad geven, lopen ze mee weg! alleen sommige attachments openen niet en typen van brieven ed doen ze nog op de computer.
Mijn ouders kunnen al helemáál niet opschieten met een tablet/smartphone... Ze zitten enkel op YouTube etc... e-mail... over dát soort gebruikers hebben we het.
pi_120127141
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 21:56 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Is zo'n gemaakte zooi he :')
Tuurlijk moet je even wennen, maar deze beste meneer is de vader van iemand die voor macworld ofzoiets schrijft. En het is zelfs nog gescript; je hoort hem zeggen: 'who put this out' - Microsoft. "oh they want to push me to Apple?"

Erg kansloos.

Windows 8 is makkelijk in gebruik, als je de gestures kent is het al helemaal fijn werken!
ben ik niet met je eens. voor een tweakers vast, voor de gemiddelde gebruiker zijn al die gestures en gekke start menu constructie gewoon lastig om onder de knie te krijgen.
pi_120127265
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2012 21:57 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

Mijn ouders kunnen al helemáál niet opschieten met een tablet/smartphone... over dát soort gebruikers hebben we het :P
join the club. maar de ipad sloeg echt aan, tegen mijn verwachting in zelfs. ze skypen (;() ermee, email lezen / reageren, spelletjes, apps downloaden; het lukt ze allemaal omdat ze het zelf hebben gevonden. ideaal wel, en voor 90% wat ze met een computer doen, is het genoeg.
  zondag 9 december 2012 @ 22:00:18 #63
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_120127297
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

iPad is qua hardware een mooi ding.
Softwarematig minder; iOS is gedateerd, mist bepaalde features die pas na lange tijd komen. Zoals multitasken, facebook integratie, spraakherkenning.. zaten allemaal niet native in en zijn pas gaanderweg toegevoegd. Dit soort features mag je van een OS gelijk al verwachten. Desalniettemin staat er nu een solide OS máár de interface is gedateerd. De blokjes zien er een beetje knullig uit maar wat echt geweldig lelijk is; skeumorphic design; dat alles eruit ziet als leer of hout is echt lelijk en over the top :r

Plus dat bepaalde word indelingen niet ondersteund worden; altijd wel iemand in college met een iPad die begint te jammeren. En iPad's zelf worden niet ondersteund. De eerste 2 iPads zijn nu al afgeschreven maar zijn nog niet ouder dan 2 jaar.. is eigenlijk te gek voor woorden.
  zondag 9 december 2012 @ 22:01:48 #64
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_120127425
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ben ik niet met je eens. voor een tweakers vast, voor de gemiddelde gebruiker zijn al die gestures en gekke start menu constructie gewoon lastig om onder de knie te krijgen.
Mensen kunnen gewoon niet tegen verandering; daarom is iOS nog steeds het zelfde. Maar stilstaan is achteruitgang; MS innoveert met een prachtig nieuw OS met nieuw soort startmenu en als je er eenmaal mee bezig bent merk je dat het super makkelijk en fijn werkt.

Neemt niet weg dat het filmpje gewoon kansloos in scene is gezet door een applefanboy; dat merk je gelijk aan de dingen die hij zegt
pi_120127516
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

iPad is qua hardware een mooi ding.
Softwarematig minder; iOS is gedateerd, mist bepaalde features die pas na lange tijd komen. Zoals multitasken, facebook integratie, spraakherkenning.. zaten allemaal niet native in en zijn pas gaanderweg toegevoegd. Dit soort features mag je van een OS gelijk al verwachten. Desalniettemin staat er nu een solide OS máár de interface is gedateerd. De blokjes zien er een beetje knullig uit maar wat echt geweldig lelijk is; skeumorphic design; dat alles eruit ziet als leer of hout is echt lelijk en over the top :r

Plus dat bepaalde word indelingen niet ondersteund worden; altijd wel iemand in college met een iPad die begint te jammeren. En iPad's zelf worden niet ondersteund. De eerste 2 iPads zijn nu al afgeschreven maar zijn nog niet ouder dan 2 jaar.. is eigenlijk te gek voor woorden.
ja ben het deels met je eens. volgende serie zouden ze eens duurzaam moeten maken als in: je moet er redelijk mee kunnen gooien / smijten zonder dat er meteen barsten enzo inzitten. verder is het het KISS principe; je legt mensen 1 keer uit dat als ze niet meer weten hoe of wat ze altijd naar het hoofdscherm terugkomen door op de home button te klikken. bij de computer moest ik altijd dingen uitleggen, ipad is gewoon een gebruiksding geworden (wordt zelfs gebruikt om de krant te lezen)
pi_120127698
Oh dit is het centraal Microsoft vs Apple topic? Het vorige topic van de TS was toen ook al zo'n succes. DIG / Windows Phone beter dan iPhone
  zondag 9 december 2012 @ 22:05:56 #67
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_120127702
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ja ben het deels met je eens. volgende serie zouden ze eens duurzaam moeten maken als in: je moet er redelijk mee kunnen gooien / smijten zonder dat er meteen barsten enzo inzitten. verder is het het KISS principe; je legt mensen 1 keer uit dat als ze niet meer weten hoe of wat ze altijd naar het hoofdscherm terugkomen door op de home button te klikken. bij de computer moest ik altijd dingen uitleggen, ipad is gewoon een gebruiksding geworden (wordt zelfs gebruikt om de krant te lezen)
Als je rechtsonderin klikt kom je ook gewoon weer terug op bureaublad. Als je op de windowstoets klikt kom je ook gewoon in metro. Het is allemaal niet lastig dus deze vergelijk vind ik geen goede.

Een iPad is inderdaad een gebruiksding; is ook makkelijker als krant aan de ontbijttafel dan een computer. maar daarom hoop ik dat Microsoft weer wat deukjes in boter kan slaan met windows 8; dat is bij uitstek het OS voor tablets, werkt heel mooi, simpel en makkelijk en je synchroniseert alles super makkelijk met je vaste PC, je windows phone en xbox.

dát is het verkooppunt: everything at once.
  zondag 9 december 2012 @ 22:07:12 #68
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_120127791
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef Dimens het volgende:
Oh dit is het centraal Microsoft vs Apple topic? Het vorige topic van de TS was toen ook al zo'n succes. DIG / Windows Phone beter dan iPhone
Het moet eigenlijk over Microsoft gaan; maar FkTwkgs203020 is nu van zijn denigrerende en kinderachtige toon na een normaal gesprek gegaan. En daar doe ik wel aan mee.

Deze reactie van jou daarentegen is niet constructief. Doe mee of blijf weg, ik weet wat voor iemand je bent maar geef mensen graag een tweede kans.
pi_120127838
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Als je rechtsonderin klikt kom je ook gewoon weer terug op bureaublad. Als je op de windowstoets klikt kom je ook gewoon in metro. Het is allemaal niet lastig dus deze vergelijk vind ik geen goede.

Een iPad is inderdaad een gebruiksding; is ook makkelijker als krant aan de ontbijttafel dan een computer. maar daarom hoop ik dat Microsoft weer wat deukjes in boter kan slaan met windows 8; dat is bij uitstek het OS voor tablets, werkt heel mooi, simpel en makkelijk en je synchroniseert alles super makkelijk met je vaste PC, je windows phone en xbox.

dát is het verkooppunt: everything at once.
als all-in-one zie ik er wel voordelen in, maar dat is dan meer voor mensen die anders een windows laptop hadden gekocht. ik denk dat die markt steeds verder gaat afnemen. het os wordt steeds meer bijzaak.
pi_120127896
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef Dimens het volgende:
Oh dit is het centraal Microsoft vs Apple topic?
Je moet toch ergens je frustraties over Apple producten kwijt kunnen raken?
pi_120127975
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef editoor het volgende:

[..]

Je moet toch ergens je frustraties over Apple producten kwijt kunnen raken?
Niets mis met Apple.

Getypt op mijn PC met Windows 7.
  zondag 9 december 2012 @ 22:10:18 #72
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_120128012
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

als all-in-one zie ik er wel voordelen in, maar dat is dan meer voor mensen die anders een windows laptop hadden gekocht. ik denk dat die markt steeds verder gaat afnemen. het os wordt steeds meer bijzaak.
Hmm, ik denk het niet.. maar de tijd zal het leren. Het is nu aan de hardwarefabrikanten om met mooie tablets te komen. Samsung heeft vast wat moois in het verschiet liggen en hopelijk vergelijkbaar met de surface.

De surface is wel ongekend goed, jammer dat microsoft hem maar zo beperkt verkrijgbaar maakt! Als hij in de mediamarkt lag etc was het nu al een veel groter succes geweest.
  zondag 9 december 2012 @ 22:10:57 #73
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_120128064
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef Dimens het volgende:

[..]

Niets mis met Apple.

Getypt op mijn PC met Windows 7.
De producten niet. De arrogantie en apple-cultuur wel en de prijs is ook veel te hoog.
pi_120128111
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 22:10 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Hmm, ik denk het niet.. maar de tijd zal het leren. Het is nu aan de hardwarefabrikanten om met mooie tablets te komen. Samsung heeft vast wat moois in het verschiet liggen en hopelijk vergelijkbaar met de surface.

De surface is wel ongekend goed, jammer dat microsoft hem maar zo beperkt verkrijgbaar maakt! Als hij in de mediamarkt lag etc was het nu al een veel groter succes geweest.
mja ze richten zich nu op de microsoft stores dacht ik, dus nu alleen online en daarna in die stores ofzo. ze zouden het idd gewoon via de vaste distributiekanalen beschikbaar moeten maken. marketing wise zijn er nog voldoende verbeterpunten iig.
pi_120128187
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 22:10 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

De producten niet. De arrogantie en apple-cultuur wel en de prijs is ook veel te hoog.
die microsoft tablet is even duur als een ipad toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')