Combinatie van laksheid Pellè en domme tackle Janmaat. Zonde dit zeg.quote:
Een gele kaart op de helft van de tegenstander vind ik bijna per definitie dom.quote:Op zondag 9 december 2012 15:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Combinatie van laksheid Pellè en domme tackle Janmaat. Zonde dit zeg.
Alsnog maar gewoon proberen te winnen, kom op. De kwaliteit van NAC houdt ook niet over.
Het klopt dat NAC feller is en Feyenoord een slechte dag heeft. Maar het kwaliteitsverschil is gewoon te groot. NAC is niveau middenmoot Jupiler League, Feyenoord subtop eredivisie. Zelfs met een man minder zie ik jullie nog wel winnen hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 15:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zie ons dit eerlijk gezegd niet meer winnen vandaag.
NAC speelt veel feller en zit overal bovenop, logisch ook, voor NAC is dit één van de wedstrijden van het jaar.
Hoe matig team NAC ook is, kwalitatief vind ik het namelijk echt brandhout, maar Feyenoord oogt niet scherp en vandaag uit vorm. Het zit er niet in vandaag ben ik bang. Maar goed, we wachten af. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Das leuk en aardig. Maar voorlopig is NAC heer en meester en komt Feyenoord er niet aan te pas.quote:Op zondag 9 december 2012 15:40 schreef Muto het volgende:
Ah joh. Van dit NAC hoor je gewoon te winnen. En als her op kwaliteit niet lukt, moet je maar twee stappen extra zetten als team.
Natuurlijk al triest genoeg. Ook met 10 man blijft dit triest.quote:Op zondag 9 december 2012 15:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Das leuk en aardig. Maar voorlopig is NAC heer en meester en komt Feyenoord er niet aan te pas.
Ja, omdat Feyenoord zowel slecht speelt als niet fel erop zit.quote:Op zondag 9 december 2012 15:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Das leuk en aardig. Maar voorlopig is NAC heer en meester en komt Feyenoord er niet aan te pas.
Immers betekent inderdaad vaak snel balverlies.quote:
Nee, van de overige Feyenoorders.quote:
Dat zie ik ook wel. Maar overtuigend was de penalty niet.quote:Op zondag 9 december 2012 16:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Immers is de motor van Feyenoord momenteel, snap de haat niet
Dat zijn ze nooit bij hem, liever Pelle.quote:Op zondag 9 december 2012 16:02 schreef portie het volgende:
[..]
Dat zie ik ook wel. Maar overtuigend was de penalty niet.
Dus.quote:Op zondag 9 december 2012 16:03 schreef Caland het volgende:
En nu weer gelijk uit handen geven natuurlijk.
Is de schuld van Lodewijksquote:Op zondag 9 december 2012 16:05 schreef Grifte het volgende:
Lekker Lamprou nog 1 wedstrijd laten staan he Koeman
Dat had hij sowieso wel gedaan.quote:Op zondag 9 december 2012 16:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Koeman heeft nu wel z'n excuus om Lamprou eruit te flikkeren.
Kongolo is veel beter, kan je BMI op de plek van Nelom zettenquote:
Juist niet. Bij beide doelpunten doet hij twee stappen naar achter, om vervolgens nog eentje naar achteren te doen. Daar gaat het mis.quote:Op zondag 9 december 2012 16:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zit hij vastgeplakt aan de doellijn?
Daarnaast is het een kabouterquote:Op zondag 9 december 2012 16:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Juist niet. Bij beide doelpunten doet hij twee stappen naar achter, om vervolgens nog eentje naar achteren te doen. Daar gaat het mis.
Singh, Vilhenaquote:Op zondag 9 december 2012 16:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb jij een beter alternatief?
Bij de 2-2 viel het me echt op. Eerst uitkomen, zich dan bedenken en achteruit lopenquote:Op zondag 9 december 2012 16:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Juist niet. Bij beide doelpunten doet hij twee stappen naar achter, om vervolgens nog eentje naar achteren te doen. Daar gaat het mis.
Dom zelfs. Geen passjes-verstuurder meer.quote:Op zondag 9 december 2012 16:17 schreef TC03 het volgende:
Wissel van Clasie en Cissé is ook nutteloos.
Ik wou het net zeggen, straks zijn we allemaal weer blij als Mathijsen terug isquote:Op zondag 9 december 2012 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jaja, dan mis je plots Mathijsen!
Al hoeveel seizoenen?quote:Op zondag 9 december 2012 16:21 schreef Dekatria het volgende:
Die corners, ongeacht voor of tegen, wat een fucking rampenplan.
quote:Op zondag 9 december 2012 16:22 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dit. Ik wilde op het laatst niet eens meer te kijken
Standaard Feyenoord eigenlijkquote:Op zondag 9 december 2012 16:25 schreef Grifte het volgende:
Laf en slap voetbal, normaal beuken we er vol in, kan je in zo'n weekend heerlijk inlopen, gebeurt dit ...
Nogmaals Mario Been, leeftijd is in dezen geen excuus. Hier had gewonnen kunnen/moeten worden, maar een cornertje verdedigen was weer eens teveel van het goede.quote:Op zondag 9 december 2012 16:27 schreef Guidetti het volgende:
Jongens wat hadden jullie met zo'n jong elftal verwacht? Dat we een heel seizoen constant zouden presteren?
Zo jong zijn we ook niet meer, meneer Been.quote:Op zondag 9 december 2012 16:27 schreef Guidetti het volgende:
Jongens wat hadden jullie met zo'n jong elftal verwacht? Dat we een heel seizoen constant zouden presteren?
Dit. Volkomen onnodig als we na de 0-1 op volle kracht vooruit waren blijven gaan. Godddomme.quote:Op zondag 9 december 2012 16:25 schreef Grifte het volgende:
Laf en slap voetbal, normaal beuken we er vol in, kan je in zo'n weekend heerlijk inlopen, gebeurt dit ...
Schaken, Pelle, Verhoek, Immers, Cisse, Janmaat, Nelom zijn oud zat, rest heeft genoeg ervaring.quote:Op zondag 9 december 2012 16:27 schreef Guidetti het volgende:
Ook weer waar. Mulder erin, achterhoede met Nelom-BMI-Mathijsen-De Vrij, en hop. Zo'n realitycheck is wel goed af en toe.quote:Op zondag 9 december 2012 16:30 schreef Muto het volgende:
Een punt is tenminste iets. Als je de volgende twee thuiswedstrijden wint, is er niks aan de hand. We moeten het nu niet allemaal veel erger maken dan het is.
Jij wilt Nelom nog in de basis?quote:Op zondag 9 december 2012 16:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ook weer waar. Mulder erin, achterhoede met Nelom-BMI-Mathijsen-De Vrij, en hop.
Oh, en even een wedje leggen dat Pelle/Immers geel pakken volgende wedstrijd
Ja goed afstand schot.quote:
Wie dan, Kongolo ook nog erbij? Schuif je wel erg veel.quote:
Ik heb Abdelaoui gestemd.quote:Op zondag 9 december 2012 16:16 schreef Muto het volgende:
Immers derde
Hier moeten jullie achterzitten.
Kongolo is geblesseerd.quote:Op zondag 9 december 2012 16:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie dan, Kongolo ook nog erbij? Schuif je wel erg veel.
Al is Nelom wel![]()
![]()
Nu maar hopen op gelijkspel in Eindhoven
quote:
Echt zijn trademark-pass dat zo tussen de rechtsback en centrale verdediger door.quote:Op zondag 9 december 2012 16:39 schreef Guidetti het volgende:
Tonny trouwens wel een bazen pass op het einde.
Eerst maar ff afwachten of mulder t nog een beetje kan, ligt er tenslotte al best lang uitquote:
Schijnt tegen jong Ajax goed gespeeld te hebben en zo slecht als Lamprou kan nooit. Sinds die man erin staat is mijn levensverwachting met 15 jaar gedaald door alle hartverzakkingen die ik bij corners krijg. Vandaag ook weer, toen ineens z'n 16 uit moet stormen ergens in de slotfase..quote:Op zondag 9 december 2012 16:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Eerst maar ff afwachten of mulder t nog een beetje kan, ligt er tenslotte al best lang uit
Tis inderdaad niet alleen Lamprou, die lui koppen altijd vrij in, zie je ook zo'n Nelom daar staan zonder tegenstander...quote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef H.M.Murdock het volgende:
Gvd, twee corners tegen, twee doelpunten. En als je dan de corners en vrije trappen van de kant van Feijenoord ziet. Dra-ma-tisch, De Vrij en Indi vielen bij corners echt tegen vandaag.
Klopt ook wel dat ze inderdaad wel heel gemakkelijk inkoppen. Alleen bij de 2e doet Lamprou 2 stappen eruit om niks te doen, dan ben je ALTIJD de lul. Als je weet dat je klein bent blijf je toch gewoon staan? Want op de lijn kan hij wel aardig keepen op zich, dus dan kan je dat compenseren.quote:Op zondag 9 december 2012 16:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tis inderdaad niet alleen Lamprou, die lui koppen altijd vrij in, zie je ook zo'n Nelom daar staan zonder tegenstander...
Koeman zal wel balen als de tyfus dat hij niet gewoon Mulder al koos vandaag.
Die is denk ik compleet uit z'n stekker gegaan in de kleedkamer.quote:Op zondag 9 december 2012 16:49 schreef CasselerRIP het volgende:
Koeman bleef opvallend rustig trouwens
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 09-12-2012 om 16:56:44Koeman over Achahbar: 'Ik ben niet tevreden over hem. Hij verspilt zijn talent.' Achahbar zat ook vandaag niet bij selectie. #nacfey reageer retweet
Zonde man.quote:Op zondag 9 december 2012 17:00 schreef Caland het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 09-12-2012 om 16:56:44Koeman over Achahbar: 'Ik ben niet tevreden over hem. Hij verspilt zijn talent.' Achahbar zat ook vandaag niet bij selectie. #nacfey reageer retweet
twitter:elfvoetbal twitterde op zondag 09-12-2012 om 17:04:14Nelom: 'Ik heb het aardig gedaan, een zeventje denk ik' http://t.co/uHZCxOrw #voetbal reageer retweet
quote:Op zondag 9 december 2012 17:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zonde man.
Misschien dat een half jaartje verhuren zijn ogen opent.
Onbegrijpelijk inderdaad. Bijna 70% van alle tegendoelpunten vallen uit dode spelmomenten, voornamelijk corners. Dat terwijl het veldspel organisatorisch best goed staat, alleen bij dode spelmomenten verliezen de spelers schijnbaar het overzicht.quote:Op zondag 9 december 2012 17:06 schreef Haringkop het volgende:
Gezien het vertoonde spel mag je blij zijn met het puntje, alleen als je dan onterecht kan winnen moet je het gewoon doen. Echt weer bizar hoe wij de klos zijn bij corners dit seizoen. Iedereen kan zien dat dit onze achilleshiel is...
Dat is geen kattepis zo'n uitspraak, dan moet het geduld wel op beginnen te raken.quote:Op zondag 9 december 2012 17:00 schreef Caland het volgende:
Ja, waren allebei terecht.quote:Op zondag 9 december 2012 17:38 schreef Ramboetan het volgende:
Waren de gele kaarten voor Janmaat terecht? Heb de wedstrijd niet gezien.
Vond hem de laatste weken goed spelen
Erg dom van zo'n Achahbar. Talent heeft hij. Maar als hij zo door gaat staat hij over een paar jaar in een shoarmazaak broodjes te verkopen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is geen kattepis zo'n uitspraak, dan moet het geduld wel op beginnen te raken.
Lijkt me ook wel ja.quote:Op zondag 9 december 2012 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is denk ik compleet uit z'n stekker gegaan in de kleedkamer.
das niet bestquote:Op zondag 9 december 2012 17:00 schreef Caland het volgende:
Mist net zo veel kansen als Immurs.quote:
Na zo'n prestatie nog vinden dat je ruim voldoende speelde.quote:Nelom: 'Ik heb het aardig gedaan, een zeventje denk ik'
Door JURRIEN KOOP
Miquel Nelom stond in het uitduel met NAC Breda in de basis bij Feyenoord. De linksachter verloor met zijn ploeg op een dramatisch veld punten in de strijd om de koppositie. In Breda werd het 2-2. Volgens Nelom mag zijn ploeg het veld niet de schuld geven.
"Nu het veld de schuld geven is te gemakkelijk", meent de linkspoot. "Daar hadden niet alleen wij, maar ook NAC last van", laat de verdediger weten tegenover ELF Voetbal. Nelom, die Mathijsen op de bank hield, was tevreden over zijn prestatie. "Ik heb aardig meegespeeld en aanvallend ook wat gebracht. Ik denk dat ik een zeventje heb gespeeld."
Over de twee gele kaarten van Daryl Janmaat: "De tweede gele kaart was misschien wat te zwaar", aldus de back.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Na zo'n prestatie nog vinden dat je ruim voldoende speelde.
ik vond Nelom echt niet heel slecht, eigenlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 18:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Nelomquote:Op zondag 9 december 2012 18:15 schreef OProg het volgende:
[..]
daarom moet je blij mathijssenquote:Op zondag 9 december 2012 18:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nelom![]()
Voegt aanvallend niks toe, voegt verdedigend niks toe. Voegt dus gewoon helemaal niks toe.
Hij had een paar keer mee op kunnen komen. Ook toen we met 10 man stonden. Had hij er zo overheen kunnen knallen. Zie ik hem alleen niet doen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Verdedigend is hij niet echt in de problemen geweest vind ik, maar aanvallend bracht hij he-le-maal niks. Terwijl hij een aantal keren best wat vrijheid had om iets goeds te doen.
We hebben nog zat spelers die van mij wel weg mogen, maarja dan hou je niet zoveel meer over hequote:Op zondag 9 december 2012 19:16 schreef Caland het volgende:
Van mij mag Schaken ook wel verkocht worden als dat lukt, misschien is er deze winter wel een club zo gek om er een paar miljoen voor neer te leggen.
Genoeg alternatieven voor zo'n matige grootverdiener die eén keer in de maand aardig speelt.quote:Op zondag 9 december 2012 19:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
We hebben nog zat spelers die van mij wel weg mogen, maarja dan hou je niet zoveel meer over he
Mwaoh, ik vind Verhoek, Cisse en die Elabdellaoui ook niks eigenlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Genoeg alternatieven voor zo'n matige grootverdiener die eén keer in de maand aardig speelt.
Boetius is van origine een rechtsbuiten. Desnoods haal je Manu terug ofzo.quote:Op zondag 9 december 2012 19:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mwaoh, ik vind Verhoek, Cisse en die Elabdellaoui ook niks eigenlijk.
Weet ik niet, volgens mij wel gescoord en Boetius heeft volgens mij gezegd dat hij liever op Linksbuiten speeltquote:Op zondag 9 december 2012 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Boetius is van origine een rechtsbuiten. Desnoods haal je Manu terug ofzo.
Hoe speelde hij eigenlijk vrijdag? Hele weekend niks van het voetbal meegekregen.
Ik vind dat je een buitenspeler veel te kritisch beoordeelt. Er is geen buitenspeler die wekelijks goed speelt. En Schaken speelt dit seizoen vaak een 6 met regelmatig een 7 en af en toe een 5 (zoals vandaag). En Boetius is een prima speler maar niet per se beter op dit moment dan Schaken. Wel meer talent dat zeker maar niet meer snelheid dan die brommer.quote:Op zondag 9 december 2012 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Genoeg alternatieven voor zo'n matige grootverdiener die eén keer in de maand aardig speelt.
Schaken speelt dit hele seizoen een 4 met af en toe een 7. Essentieel verschil.quote:Op zondag 9 december 2012 19:28 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik vind dat je een buitenspeler veel te kritisch beoordeelt. Er is geen buitenspeler die wekelijks goed speelt. En Schaken speelt dit seizoen vaak een 6 met regelmatig een 7 en af en toe een 5 (zoals vandaag). En Boetius is een prima speler maar niet per se beter op dit moment dan Schaken. Wel meer talent dat zeker maar niet meer snelheid dan die brommer.
er hadden er nog wel 2 over hem kunnen gaan, 1x lat en 1x Clasie die hem helpt.quote:Op zondag 9 december 2012 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lamprou komt gewoon lengte te kort voor een keeper, simple as that. Hoeveel houdbare ballen zijn er wel niet doorgegaan, en ook elf goals tegen gehad uit standaardsituaties, kan gewoon niet. Een bal in de vijf meter moet altijd voor de keeper zijn, mensen die Lamprou liever zien dan Mulder zijn dan ook niet serieus te nemen.
13 zelfs. Bijna 70% vh aantal tegendoelpunten.quote:Op zondag 9 december 2012 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lamprou komt gewoon lengte te kort voor een keeper, simple as that. Hoeveel houdbare ballen zijn er wel niet doorgegaan, en ook elf goals tegen gehad uit standaardsituaties, kan gewoon niet. Een bal in de vijf meter moet altijd voor de keeper zijn, mensen die Lamprou liever zien dan Mulder zijn dan ook niet serieus te nemen.
Manu zien spelen vrijdag tegen Sparta. Heb me kapot lopen ergeren aan hem.quote:Op zondag 9 december 2012 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Boetius is van origine een rechtsbuiten. Desnoods haal je Manu terug ofzo.
Hoe speelde hij eigenlijk vrijdag? Hele weekend niks van het voetbal meegekregen.
Onbegrijpelijk dat dan geen Mulder wordt opgesteld (tenzij nog niet helemaal fit is).quote:Op zondag 9 december 2012 19:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
13 zelfs. Bijna 70% vh aantal tegendoelpunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |