Combinatie van laksheid Pellè en domme tackle Janmaat. Zonde dit zeg.quote:
Een gele kaart op de helft van de tegenstander vind ik bijna per definitie dom.quote:Op zondag 9 december 2012 15:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Combinatie van laksheid Pellè en domme tackle Janmaat. Zonde dit zeg.
Alsnog maar gewoon proberen te winnen, kom op. De kwaliteit van NAC houdt ook niet over.
Het klopt dat NAC feller is en Feyenoord een slechte dag heeft. Maar het kwaliteitsverschil is gewoon te groot. NAC is niveau middenmoot Jupiler League, Feyenoord subtop eredivisie. Zelfs met een man minder zie ik jullie nog wel winnen hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 15:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zie ons dit eerlijk gezegd niet meer winnen vandaag.
NAC speelt veel feller en zit overal bovenop, logisch ook, voor NAC is dit één van de wedstrijden van het jaar.
Hoe matig team NAC ook is, kwalitatief vind ik het namelijk echt brandhout, maar Feyenoord oogt niet scherp en vandaag uit vorm. Het zit er niet in vandaag ben ik bang. Maar goed, we wachten af. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Das leuk en aardig. Maar voorlopig is NAC heer en meester en komt Feyenoord er niet aan te pas.quote:Op zondag 9 december 2012 15:40 schreef Muto het volgende:
Ah joh. Van dit NAC hoor je gewoon te winnen. En als her op kwaliteit niet lukt, moet je maar twee stappen extra zetten als team.
Natuurlijk al triest genoeg. Ook met 10 man blijft dit triest.quote:Op zondag 9 december 2012 15:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Das leuk en aardig. Maar voorlopig is NAC heer en meester en komt Feyenoord er niet aan te pas.
Ja, omdat Feyenoord zowel slecht speelt als niet fel erop zit.quote:Op zondag 9 december 2012 15:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Das leuk en aardig. Maar voorlopig is NAC heer en meester en komt Feyenoord er niet aan te pas.
Immers betekent inderdaad vaak snel balverlies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |