Ik ben jaloers... Ruilen?quote:Op zondag 9 december 2012 17:48 schreef MK84 het volgende:
Morgen voor 4 weken op vakantie, maar nu er zoveel over Serious Request te horen is vind ik het toch wel jammer dat ik het niet kan volgen...
Ik heb de beste editie gemist door vakantiequote:Op zondag 9 december 2012 17:48 schreef MK84 het volgende:
Morgen voor 4 weken op vakantie, maar nu er zoveel over Serious Request te horen is vind ik het toch wel jammer dat ik het niet kan volgen...
Verdommequote:Op zondag 9 december 2012 17:54 schreef MK84 het volgende:
[..]
Nee, als dat zo zou zijn had ik ook wel verteld dat het daar nu 30 graden.
Kut!quote:Op zondag 9 december 2012 17:56 schreef MK84 het volgende:
[..]
Nee!Ik ga lekker op vakantie. Maar dat Serious Request is altijd wel erg leuk om te volgen.
Ik weet zeker dat de Chileense kust ook veel goed zal maken!quote:Op zondag 9 december 2012 17:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb de beste editie gemist door vakantieDie met de hakkuh-nacht met Ilse
Vind het soms nog jammer
Maar in een hangmaat aan de Caribische kust maakte veel goed toen
quote:Op zondag 9 december 2012 18:02 schreef MK84 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de Chileense kust ook veel goed zal maken!
Lekker hoorquote:Op zondag 9 december 2012 18:02 schreef MK84 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de Chileense kust ook veel goed zal maken!
Ik kan me de laatste echte vakantie niet eens meer herinnerenquote:
Vooral niet je mond houden hier, iedereen is welkom. Zelfs met vakantieverhalenquote:Op zondag 9 december 2012 18:11 schreef MK84 het volgende:
[..]
Ok, ik heb het begrepen ik hou me mond al...
Twee weken vrij voor de boeg, de laatste van december en de eerste van januari. Zin in, ook al blijf ik gewoon thuisquote:
Meet? Waar wanneer wie?quote:Op zondag 9 december 2012 18:12 schreef Pino112 het volgende:
SR.
Heb al verdomd veel mensen voor de meet. 5
Enschede is dan ook best wel een uithoek, ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om 3u te reizen om een stel Fokkers te meetenquote:Op zondag 9 december 2012 18:12 schreef Pino112 het volgende:
SR.
Heb al verdomd veel mensen voor de meet. 5
Ik heb een week vrij, maar een keer weer op vakantie gaan zou me ook niet tegenstaanquote:Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Twee weken vrij voor de boeg, de laatste van december en de eerste van januari. Zin in, ook al blijf ik gewoon thuis
Er wordt een 3fm topicmeet georganiseerd tijdens SR, bij het glazen huis. Voor meer info kan je je aanmelden bij de Facebookgroep of Pino een DM sturenquote:
fixedquote:Op zondag 9 december 2012 18:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Enschede is dan ook best wel een uithoek gat, ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om 3u te reizen om een stel Fokkers te meeten
Dit is ook mijn eerste vakantie in 7 jaar. Het mag wel weer een keer!quote:Op zondag 9 december 2012 18:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb een week vrij, maar een keer weer op vakantie gaan zou me ook niet tegenstaan
Mwoah, ben al zo vaak van huis, dit gaat aanvoelen als "op vakantie"quote:Op zondag 9 december 2012 18:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb een week vrij, maar een keer weer op vakantie gaan zou me ook niet tegenstaan
In dat geval is het je zeker gegund!quote:Op zondag 9 december 2012 18:21 schreef MK84 het volgende:
[..]
Dit is ook mijn eerste vakantie in 7 jaar. Het mag wel weer een keer!
Als je Enschede al een gat vindt dan ben ik benieuwd naar je mening over het schattige durp waar ik woonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |