abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120380127
Ik vind het ook k*t om met een Turkse te daten. :') Zelfs (of juist vanwege) mijn Turkse achtergrond kon ik de dames niet thuis ophalen of naar huis brengen. Die sociale controle is gewoon vervelend voor zowel de man als de vrouw, voor de vrouw erger. Al vinden de ouders het niet erg; broers, ooms, tantes of buren kunnen het afkeuren waardoor de ouders het toch wel vervelend vinden.

Mijn familie vindt het ook niet leuk wanneer ik met een niet-Turkse date, maar dat interesseert mij niet. :') Ze willen geen "gavur" in de familie. :')

Ik kan me nog goed herinneren dat ik het (Turkse) vriendje van m'n nichtje voor het eerst ontmoette (hij bracht haar naar mijn werk in Amsterdam waarna ik samen met haar terug naar Nijmegen ging). Hij was zó verlegen en bang om mij te ontmoeten. Zij moest haar bijna uit te auto trekken om gewoon "hoi" te zeggen. _O-
pi_120380274
Wauw... Wat een verschil in opvoeding dit... :D
  zondag 16 december 2012 @ 17:36:04 #78
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_120380349
je bent te lief.
pi_120380903
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 17:34 schreef Ambipur het volgende:
Wauw... Wat een verschil in opvoeding dit... :D
Mijn ouders komen uit een of ander boerendorp in Konya. Nogal conservatief. Hun kennissenkring bestaat uit dezelfde soort mensen. :') Ze houden zich nog vast aan de normen en waarden in Turkije van decennia geleden.

Mijn ooms die nog in Konya wonen zijn een stuk moderner dan mijn familie in NL. Mijn achterneven (40 en 29j) die in Istanbul wonen zijn nóg moderner - met hen kan ik beter opschieten dan met m'n eigen broers. :{ Met mijn oom (broertje van m'n pa) die in Karaman woont kan ik beter opschieten dan met m'n eigen pa.

Best triest eigenlijk.

Dit is nogal offtopic, maar goed. :)
  zondag 16 december 2012 @ 17:55:54 #80
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_120381303
Ik word altijd moedeloos als ik dit allemaal lees, want ik heb echt een zwak voor meisjes uit islamitische landen. ;(
pi_120381441
quote:
99s.gif Op zondag 16 december 2012 17:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik word altijd moedeloos als ik dit allemaal lees, want ik heb echt een zwak voor meisjes uit islamitische landen. ;(
Gewoon een chick uit de toeristische gebieden regelen, daar zijn ze vaak minder conservatief. ;)
  zondag 16 december 2012 @ 18:00:32 #82
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_120381578
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:58 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Gewoon een chick uit de toeristische gebieden regelen, daar zijn ze vaak minder conservatief. ;)
Ja, maar dat zie je meestal niet aan ze als je op ze afstapt. :D Maar ik merk wel dat de meeste Marokkaanse meisjes over het algemeen een stuk conservatiever zijn dan Turkse meisjes.
pi_120381762
quote:
99s.gif Op zondag 16 december 2012 18:00 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, maar dat zie je meestal niet aan ze als je op ze afstapt. :D Maar ik merk wel dat de meeste Marokkaanse meisjes over het algemeen een stuk conservatiever zijn dan Turkse meisjes.
Gewoon een keer naar Istanbul of Antalya ofzo gaan. :P
  zondag 16 december 2012 @ 18:03:55 #84
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_120381818
quote:
6s.gif Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Gewoon een keer naar Istanbul of Antalya ofzo gaan. :P
Nee, wil geen import. :+
pi_120381907
quote:
99s.gif Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nee, wil geen import. :+
Export dan? Dan ga jij lekker emigreren naar Istanbul. O+

Ik ben afgelopen halfjaar twee keer naar Istanbul geweest, ben gewoon verliefd geworden op die stad. :D
  zondag 16 december 2012 @ 18:08:33 #86
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_120382090
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Export dan? Dan ga jij lekker emigreren naar Istanbul. O+

Ik ben afgelopen halfjaar twee keer naar Istanbul geweest, ben gewoon verliefd geworden op die stad. :D
Nou ja, ben gewoon Nederlands, dus het wordt echt aanpassen daar. :P En verder ben ik meer van de Marokkaanse en Arabische meisjes. :@
pi_120382412
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:48 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Mijn ouders komen uit een of ander boerendorp in Konya. Nogal conservatief. Hun kennissenkring bestaat uit dezelfde soort mensen. :') Ze houden zich nog vast aan de normen en waarden in Turkije van decennia geleden.

Mijn ooms die nog in Konya wonen zijn een stuk moderner dan mijn familie in NL. Mijn achterneven (40 en 29j) die in Istanbul wonen zijn nóg moderner - met hen kan ik beter opschieten dan met m'n eigen broers. :{ Met mijn oom (broertje van m'n pa) die in Karaman woont kan ik beter opschieten dan met m'n eigen pa.

Best triest eigenlijk.

Dit is nogal offtopic, maar goed. :)
Je geeft mij hoop! :)
pi_120382437
quote:
99s.gif Op zondag 16 december 2012 18:08 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nou ja, ben gewoon Nederlands, dus het wordt echt aanpassen daar. :P En verder ben ik meer van de Marokkaanse en Arabische meisjes. :@
Ik ben ook gewoon Nederlands (ondanks twee conservatieve Turkse ouders). :P In Turkije ben ik een Europeaan/buitenlander, geen Turk...

In Istanbul zijn ook genoeg Arabieren te vinden hoor. Ik had wel het gevoel dat ze wat conservatiever zijn dan de Turken aldaar. :+

quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 18:14 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Je geeft mij hoop! :)
:? Ikke niet snappen doen.
  zondag 16 december 2012 @ 18:18:18 #89
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_120382604
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:14 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik ben ook gewoon Nederlands (ondanks twee conservatieve Turkse ouders). :P In Turkije ben ik een Europeaan/buitenlander, geen Turk...

In Istanbul zijn ook genoeg Arabieren te vinden hoor. Ik had wel het gevoel dat ze wat conservatiever zijn dan de Turken aldaar. :+
Je snapt wel wat ik bedoel. :D Een etnische Turk is wat anders dan een etnische Nederlander. :+

Haha, ok. :P Ik merk dat ik meer klik met Marokkaanse meisjes dan met Turkse. :P Weet niet waarom. :?
pi_120382619
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:14 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

[..]

:? Ikke niet snappen doen.
Meeste Turkse mannen zijn erg conservatief :)
pi_120382691
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 18:18 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Meeste Turkse mannen zijn erg conservatief :)
Ik totaal niet. _O- Ondergetekende kan zijn 16-jarige nichtje helpen met haar biologie-huiswerk over voortplanting, hormonen, geslachtsdelen en dergelijke. Zelfs vaders/moeders durven dat niet. :')

quote:
99s.gif Op zondag 16 december 2012 18:18 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Je snapt wel wat ik bedoel. :D Een etnische Turk is wat anders dan een etnische Nederlander. :+

Haha, ok. :P Ik merk dat ik meer klik met Marokkaanse meisjes dan met Turkse. :P Weet niet waarom. :?
Tuurlijk snap ik wat je bedoelt. :) Ik weet ook niet waarom je meer klik hebt met Marokkaanse meiden dan met Turkse, smaak?
pi_120382830
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:20 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik totaal niet. _O- Ondergetekende kan zijn 16-jarige nichtje helpen met haar biologie-huiswerk over voortplanting, hormonen, geslachtsdelen en dergelijke. Zelfs vaders/moeders durven dat niet. :')

[..]

Tuurlijk snap ik wat je bedoelt. :) Ik weet ook niet waarom je meer klik hebt met Marokkaanse meiden dan met Turkse, smaak?
Herkenbaar! Ik zal er niet over doorgaan, dat wordt te ontopic :')
Maar ik snap je helemaal.
  zondag 16 december 2012 @ 18:23:12 #93
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_120382861
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:20 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

[..]

Ja, Turkse meisjes zien er wat minder exotisch vergeleken Marokkaanse en Arabische, heb ik het idee. :P Misschien dat ik daarom een stuk geïnteresseerder ben. :?
pi_120383019
quote:
99s.gif Op zondag 16 december 2012 18:23 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, Turkse meisjes zien er wat minder exotisch vergeleken Marokkaanse en Arabische, heb ik het idee. :P Misschien dat ik daarom een stuk geïnteresseerder ben. :?
Dat zou kunnen.

Ik mis bij niet-Turkse dames de vriendelijke mooie lach ( O+ ) en de vaardigheden in de keuken. :X Om eerdergenoemde redenen heb ik me toch voorgenomen om niet met Turkse jongedames te daten (tenzij zij ook bereid is tegen haar familie in te gaan als het moet).

quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 18:22 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Herkenbaar! Ik zal er niet over doorgaan, dat wordt te ontopic :')
Maar ik snap je helemaal.
Ontopic is toch goed? :P
pi_120383147
2 dingen en zo... :@
off dus..
Je bent wel erg bevoordeeld over ons Turken.

Gary, wat is exotisch dan :D
pi_120383343
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:26 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat zou kunnen.

Ik mis bij niet-Turkse dames de vriendelijke mooie lach ( O+ ) en de vaardigheden in de keuken. :X Om eerdergenoemde redenen heb ik me toch voorgenomen om niet met Turkse jongedames te daten (tenzij zij ook bereid is tegen haar familie in te gaan als het moet).

[..]

Ontopic is toch goed? :P
Niet met Turkse dames?
Met wat wel dan?
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_120383380
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Niet met Turkse dames?
Met wat wel dan?
Uit Iran JFM :P
pi_120383437
Dat komt door die vervelende ervaringen met Turkse jongedames (heb al eens ruzie gehad met een broer :') ). Wellicht is mijn omgeving gewoon gevuld met (conservatieve) Turkse jongedames (met conservatieve ouders) waardoor mijn beeld niet geheel representatief is voor de gemiddelde Turkse jongedame in NL.

In Istanbul vond ik de dames overigens wel relaxt, duidelijk minder conservatief en veel moderner dan de gemiddelde Turkse jongedame die ik ken. :) Als jij moderne Turkse jongedames in NL kent... Ik wil hen best leren kennen. :P

Te weinig "lotgenoten" (jongeren met interculturele issues) in mijn omgeving. :{

quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Niet met Turkse dames?
Met wat wel dan?
Mijn ex is Zweedse/Nederlandse... :P
pi_120383482
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat komt door die vervelende ervaringen met Turkse jongedames (heb al eens ruzie gehad met een broer :') ). Wellicht is mijn omgeving gewoon gevuld met (conservatieve) Turkse jongedames (met conservatieve ouders) waardoor mijn beeld niet geheel representatief is voor de gemiddelde Turkse jongedame in NL.

In Istanbul vond ik de dames overigens wel relaxt, duidelijk minder conservatief en veel moderner dan de gemiddelde Turkse jongedame die ik ken. :) Als jij moderne Turkse jongedames in NL kent... Ik wil hen best leren kennen. :P

Te weinig "lotgenoten" (jongeren met interculturele issues) in mijn omgeving. :{
Ambi :)
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_120383483
Jij bent jong denk ik, daarom. Dan zijn ze nog vaak wat conservatief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')