Waar gaat TS uit?quote:Op zondag 9 december 2012 11:39 schreef MervinMinky het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken heb ik sinds medio oktober een Turks meisje gedate welke ik via uitgaan heb leren kennen. We hebben elke week wel iets gedaan, de eerste keer een drankje, daarna een filmpje en week erna gingen we poolen en het was erg leuk en we klikten wel, konden goed lachen met elkaar.
Voor de 4de date gingen we naar IKEA en weer een drankje en waren toen ook wat intiemer, handjes vasthouden en aan het einde ook gezoend. We spraken af om de week erop weer iets te doen maar volgende dag kreeg ik een bericht of ik bij haar langs wilde komen, dit gedaan en we waren paar uur lang heel intiem bezig, zoenen, knuffelen en kietelen. Ze is best een Westers meisje en niet heel gelovig (gescheiden ouders, jongere zusje heeft zelf een Nederlandse vriend) en ik vond het heel goed gaan.
Week erop best vaak afgesproken weer, bij mij en haar thuis en tussendoor een film in de bios. Ook via WhatsApp gaf ze geregeld hints zoals ik kan niet slapen omdat ik hele tijd aan iets leuks denk en ik mis je. Daarnaast nam ze vaak initiatief om mij berichtjes te sturen en vaak ging het erom hoe het met me ging en of ik zin had om iets te doen.
Die zaterdag van de net genoemde week was ze 's nachts bij mij en we waren weer heel intiem en hadden bijna seks alleen ze gaf hints dat ze niet wilde zoals mijn hand weghalen van bepaalde plekken.
De week erop heel weinig van haar gehoord, maar 1 keer gezien bij haar thuis op aandringen van mij en ook heel afstandelijk (mocht haar opeens niet meer kietelen en weinig gezoend).
Toen heb ik haar paar dagen later (stom eigenlijk, moest face to face doen) een bericht gestuurd met of ze wel iets in ons zag want ik vind je leuk en heb wel gevoelens voor je en toen kwam ze ermee dat ze sinds een week erachter is gekomen dat ze geen diepere gevoelens heeft maar ziet als een goede vriend en dit kwam nogal als een schok aan want als een meisje zegt dat ze je mist, niet kan slapen en uit kijkt naar de volgende ontmoeten dat ze toch écht verliefd is.
Ik heb niks fout gedaan in mijn ogen en altijd lief en aardig geweest en heb wellicht 2 verklaringen voor dit: één, ze is een keer gedumpt paar jaar geleden door een jongen waarop ze verliefd was en misschien dat ze niet weer zo snel in het diepe wilde duiken of dat ze het niet mag van familie want ze zei tegen me als haar opa en oma wisten dat ze date dat ze er niet blij mee zouden zijn oid.
Iemand misschien een idee waar dit vandaan zou komen? Natuurlijk zei ze "laten we vrienden blijven".
My point being, meeste Turkse meisjes likken en zuigen wat af, maar erin mag niet, hoor.... Is haram..quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:08 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Nee we zijn niet verder gegaan dan alleen zoenen, hebben elkaar niet aangeraakt op de geslachtsdelen. Maar your point being?
Nou als ze dat doen dan moet erin gaan ook geen probleem zijn. Wat een bull shit zeg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
My point being, meeste Turkse meisjes likken en zuigen wat af, maar erin mag niet, hoor.... Is haram..
En ja, ik mag dit zeggen
De andere kant is zeg maar erg geliefdquote:Op zondag 16 december 2012 01:15 schreef Loebas_Medjoul het volgende:
[..]
Nou als ze dat doen dan moet erin gaan ook geen probleem zijn. Wat een bull shit zeg.
Wat ze nu doet gaat ook tegen haar geloof in, de zondes stapelen zich op, ze is een 'culturele moslima', één die het niet zo nauw neemt met haar religie, anders was ze niet zover gegaan, en ja, ze is al ver genoeg gegaan volgens haar religie.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:47 schreef MervinMinky het volgende:
Als ze elke keer zo een jongen date en ver ermee gaat totdat het bijna tot seks aan komt en ze kapt er dan weer mee omdat ze dat niet wil hebben voor het huwelijk kwetst ie dan weer een jongen en wellicht zichzelf ook weer
Wat belachelijk is, want ze houden alleen maar zichzelf voor de gek als ze denken dat het voorgaande niet haram is, lol.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:48 schreef Ambipur het volgende:
My point being, meeste Turkse meisjes likken en zuigen wat af, maar erin mag niet, hoor.... Is haram..
Sex voor het huwelijk is de ultieme zonde.. Verder is het moeilijk voor deze dames.Ik knal hier een post neer, puur om de boel levendig te houden, maar heb wel medelij met zulke meisjes.quote:Op zondag 16 december 2012 01:32 schreef Shawn het volgende:
[..]
Wat ze nu doet gaat ook tegen haar geloof in, de zondes stapelen zich op, ze is een 'culturele moslima', één die het niet zo nauw neemt met haar religie, anders was ze niet zover gegaan, en ja, ze is al ver genoeg gegaan volgens haar religie.
[..]
Wat belachelijk is, want ze houden alleen maar zichzelf voor de gek als ze denken dat het voorgaande niet haram is, lol.
Gelijk heb je.quote:Op zondag 16 december 2012 01:32 schreef Shawn het volgende:
[..]
Wat ze nu doet gaat ook tegen haar geloof in, de zondes stapelen zich op, ze is een 'culturele moslima', één die het niet zo nauw neemt met haar religie, anders was ze niet zover gegaan, en ja, ze is al ver genoeg gegaan volgens haar religie.
[..]
Wat belachelijk is, want ze houden alleen maar zichzelf voor de gek als ze denken dat het voorgaande niet haram is, lol.
Nah zij is niet zo denk ik, best een rustig en nogal verlegen meisje alleen bij mij voelde ze zo snel op haar gemak blijkbaar waardoor we snel (volgens mij dan) tot het zoenen kwamen en ik denk inderdaad dat ze dan dacht zo van ik ga te ver hiermee en als we verder gaan komt het wellicht tot seks en wil ik niet met hem.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En ja, ik mag dit zeggen
Waarom neem je het hem kwalijk?quote:Op zondag 16 december 2012 04:11 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Ben zelf ook zo'n versie. Ik neem nog steeds me ex kwalijk omdat hij me maagdenvlies ontnam. Ook al ben ik nu met een Hollander en heb ik een veel beter leven). Het ligt complex en heel zo niet logisch. Het is iets wat je jaren lang is aangepraat, wat in je hoofd je gek maakt. Voor de 1e keer en na de 1e keer.
De eerste van een moslima wil je als Hollander niet zijn. De hele emo gedoe zal je nooit begrijpen en helemaal niet mee dealen. Ze zal verwachten dat je haar huwt en vaak daar gaat het mis; je kan geen Turkse huwen als Hollander. Of je treft een super moderne familie en dat zijn de meeste gastarbeiders niet.
Ik ben zelf Turks en ook nog moslim. Ik voel jequote:Op zondag 16 december 2012 13:49 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Omdat hij iets ''waardevols'' heeft afgepakt van mij. Nou ja, hij drong ook heel erg aan, wat niet tof was.Uiteindelijk had hij het uitgemaakt met kutredenen. Achteraf gezien was het niets anders dan gebruiken. Ook al zou ik het willen goedpraten.
Ik wou dat mijn 1e, mijn man zou worden. Dat is niet gebeurd. Ik ging heel erg van mezelf walgen. Het is irriationeel en me jarenlang aangepraat.
Het grootste angst van een moslima meid is de (heftige) confrontatie van het ontmaagd zijn als er geen toekomst is met de man met wie je bent geweest. In ons cultuur is maagdelijkheid belangrijk. Het heeft overeenkomst met het geloof; maar in de Islam kan je vergeven worden (bron: Koran; vergevenis vragen aan Allah). In de samenleving zal het je keer op keer worden ingewreven dat je geen fatsoen hebt. Als je het er niet mee eens bent moet je je hele omgeving gaan veranderen. De mensen met wie je bent opgegroeid, je vrienden die je hebt.
Het is niet zo makkelijk als jij denkt![]()
Als ik nog maagd was, zou ik niet bewust kiezen voor het leven die ik nu heb; Hollandse jongen(want die trouwen volgens ons idee niet
los daarvan krijg je gekut met geloof, tradities, besnijdenis, taal). Nou is mijn vriend toevallig wel besneden, is hij nog steeds Christelijk, kan hij een paar woorden Turks en zijn we nog steeds niet getrouwd; we wonen samen. Maar het was niet makkelijk om dit voor elkaar te krijgen; ik heb zoveel preken en alles gehad over ''wat anderen wel niet zouden denken''
![]()
Terugkijkend op na mijn ''ontmaagding'' en erna. Ik had geen keuze. Er waren wel Turkse mannen die het niets kon boeien, maar ik was niet in vrede met het idee dat ik de rest van me leven schijnheilig moest zijn. Is best zwaar. Daarom dacht ik ''Fuck it, ik ben het niet eens met jullie en wil niet omgaan met jullie''. Achteraf gezien was het een goede keuze. Maar de manier waarop was niet zo leuk.
Dit zijn allemaal dingen die door haar hoofd gaan, waardoor haar emoties worden beinvloed/onderdrukt etc. Dan heb je nog vriendinnen die haar om kunnen praten. En ouders die haar elke dag herinneren dat ze Turks is en het leven die erbij hoort. Het is vergelijkbaar met een sekte. Je bent Turks geboren en je gaat Turks dood met Turken en alles wat erbij hoort.
Mijn advies; vergeet het.... vooral omdat zij er niet achter staat.
Ik uit het oostenquote:Op zondag 16 december 2012 15:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik kom oorspronkelijk uit het zuidoosten. Dat heeft er veel mee te maken
Mijn ouders komen uit een of ander boerendorp in Konya. Nogal conservatief. Hun kennissenkring bestaat uit dezelfde soort mensen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:34 schreef Ambipur het volgende:
Wauw... Wat een verschil in opvoeding dit...
Gewoon een chick uit de toeristische gebieden regelen, daar zijn ze vaak minder conservatief.quote:Op zondag 16 december 2012 17:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik word altijd moedeloos als ik dit allemaal lees, want ik heb echt een zwak voor meisjes uit islamitische landen.
Ja, maar dat zie je meestal niet aan ze als je op ze afstapt.quote:Op zondag 16 december 2012 17:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon een chick uit de toeristische gebieden regelen, daar zijn ze vaak minder conservatief.
Gewoon een keer naar Istanbul of Antalya ofzo gaan.quote:Op zondag 16 december 2012 18:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie je meestal niet aan ze als je op ze afstapt.Maar ik merk wel dat de meeste Marokkaanse meisjes over het algemeen een stuk conservatiever zijn dan Turkse meisjes.
Nee, wil geen import.quote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon een keer naar Istanbul of Antalya ofzo gaan.
Export dan? Dan ga jij lekker emigreren naar Istanbul.quote:
Nou ja, ben gewoon Nederlands, dus het wordt echt aanpassen daar.quote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Export dan? Dan ga jij lekker emigreren naar Istanbul.![]()
Ik ben afgelopen halfjaar twee keer naar Istanbul geweest, ben gewoon verliefd geworden op die stad.
Je geeft mij hoop!quote:Op zondag 16 december 2012 17:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn ouders komen uit een of ander boerendorp in Konya. Nogal conservatief. Hun kennissenkring bestaat uit dezelfde soort mensen.Ze houden zich nog vast aan de normen en waarden in Turkije van decennia geleden.
Mijn ooms die nog in Konya wonen zijn een stuk moderner dan mijn familie in NL. Mijn achterneven (40 en 29j) die in Istanbul wonen zijn nóg moderner - met hen kan ik beter opschieten dan met m'n eigen broers.Met mijn oom (broertje van m'n pa) die in Karaman woont kan ik beter opschieten dan met m'n eigen pa.
Best triest eigenlijk.
Dit is nogal offtopic, maar goed.
Ik ben ook gewoon Nederlands (ondanks twee conservatieve Turkse ouders).quote:Op zondag 16 december 2012 18:08 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nou ja, ben gewoon Nederlands, dus het wordt echt aanpassen daar.En verder ben ik meer van de Marokkaanse en Arabische meisjes.
quote:
Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op zondag 16 december 2012 18:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon Nederlands (ondanks twee conservatieve Turkse ouders).In Turkije ben ik een Europeaan/buitenlander, geen Turk...
In Istanbul zijn ook genoeg Arabieren te vinden hoor. Ik had wel het gevoel dat ze wat conservatiever zijn dan de Turken aldaar.
Meeste Turkse mannen zijn erg conservatiefquote:Op zondag 16 december 2012 18:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon Nederlands (ondanks twee conservatieve Turkse ouders).In Turkije ben ik een Europeaan/buitenlander, geen Turk...
In Istanbul zijn ook genoeg Arabieren te vinden hoor. Ik had wel het gevoel dat ze wat conservatiever zijn dan de Turken aldaar.
[..]Ikke niet snappen doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |