Dit dusquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Einde MMA carriere voor LaVasseur hoor
Nog vier.quote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef Disorder het volgende:
Prachtig gevecht. Hoeveel prelims gaan we nog zien?
dat is met cam4, niet met ufc.tvquote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef Geo4kant het volgende:
Als je broek nu nog niet op de knietjes zit dan weet ik het ook niet meer hoor..
Casual TTquote:
Je kunt gewoon meekijken op UFC.tv, even inloggen en kijken maarquote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef Klaphark het volgende:
Ik download altijd pas de volgende dag, maar heb nu wel tijd om een deel live te zien. Maar welke stream gebruiken jullie? Officiele UFC?
txquote:Op zondag 9 december 2012 00:02 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Je kunt gewoon meekijken op UFC.tv, even inloggen en kijken maar
Lucky Geo, doe je niks aan, once a casual..quote:Op zondag 9 december 2012 00:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dit is toch minder leuk nu hij champ is geworden. Jammer.
haha, dat wordt een beker ijs,emo eterquote:Op zondag 9 december 2012 00:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dit is toch minder leuk nu hij champ is geworden. Jammer.
Gelukkig heb ik er twee, heb er al eentje doorheen gejaagd.quote:Op zondag 9 december 2012 00:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, dat wordt een beker ijs,emo eter
quote:Op zondag 9 december 2012 00:04 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Lucky Geo, doe je niks aan, once a casual..
Hahaha klopt, potje brawlen met de Diaz-jesquote:
SuperGay is het eigenlijk maarja niet geaccepteerd in Amerika/MMA dus maar verandertquote:Op zondag 9 december 2012 00:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Cruickshank gaat voor de finish... I feel it on my water man!
Detroit Superstarwat een bijnaam :p
Damn sonquote:Op zondag 9 december 2012 00:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Jep, omdat hij op papier zo AWESOME was.
Voor mij steekt deze echt ver boven andere cards uit
en Mike Easton en die andere fight... maar so far is dit epicquote:Op zondag 9 december 2012 00:29 schreef Hooidraad het volgende:
En dan is Schaub vs. Lavar nog weggevallen, anders hadden we nóg een mooie KO kunnen zien.
Submissionquote:Op zondag 9 december 2012 00:29 schreef Hooidraad het volgende:
En dan is Schaub vs. Lavar nog weggevallen, anders hadden we nóg een mooie KO kunnen zien.
daar had je vet gelijk inquote:Op zondag 9 december 2012 00:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Jep, omdat hij op papier zo AWESOME was.
Voor mij steekt deze echt ver boven andere cards uit
die zie ik,lolquote:Op zondag 9 december 2012 00:29 schreef Geo4kant het volgende:
Laat nou eens die super slomo's zien met die super slomo cam
quote:
Allebei decision is 360 voor mijquote:Op zondag 9 december 2012 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe maar Rory met sub en Gustaf.. = 400+ ekkies. Maarja kans is erg klein
Ik ook! Baas!!quote:
Onder de plak?quote:
warm zaad,jaquote:Op zondag 9 december 2012 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Champ word ik nu overal warm ontvangen
Dat waren die bitches die mij zo labeldequote:Op zondag 9 december 2012 00:45 schreef Fenomeno het volgende:
Hier komt ie stoer praten maar gisteren in een van z'n 100 sc's had ie het over eigenwaarden en maagd blijven tot het huwelijk
FRONT KICK BOTS
dan kan ie nog lang wachtenquote:Op zondag 9 december 2012 00:45 schreef Fenomeno het volgende:
Hier komt ie stoer praten maar gisteren in een van z'n 100 sc's had ie het over eigenwaarden en maagd blijven tot het huwelijk
FRONT KICK BOTS
waar vind ik diequote:Op zondag 9 december 2012 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neega je vietnamese loempia tegen zo'n asian chick duwen viespeuk.
Hij heeft cash over nu hij niet meer kan gokken bij the Palmsquote:Op zondag 9 december 2012 00:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgens mij heeft Dana de jongens een extra bonus beloofd als ze er een epic battle van zouden maken
I like it!
Bordje omhoog houdenquote:Op zondag 9 december 2012 00:49 schreef Hooidraad het volgende:
"Arianny... Working very hard tonight."
Please
quote:
Que?quote:
Ah jullie kennen elkaar uit het flauwehumorcircuit?quote:
Heb je je lolbroek aan?quote:Op zondag 9 december 2012 01:14 schreef Beach het volgende:
hes the greatest counterstriker ever
dus hij is ook nog pro gamer???
quote:Op zondag 9 december 2012 01:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Geo heeft een groot deel van zijn credit bij mij alweer verspeeld door dit soort gasten uit te nodigen
Het ergste is.. ik heb hem niet eens uitgenodigdquote:Op zondag 9 december 2012 01:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Geo heeft een groot deel van zijn credit bij mij alweer verspeeld door dit soort gasten uit te nodigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 01:14 schreef Beach het volgende:
hes the greatest counterstriker ever
dus hij is ook nog pro gamer???
I know Beach, ik ken je username nogquote:
dan moet edgar weer op zijn knietjesquote:Op zondag 9 december 2012 01:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Je bent ook de enige die hem grappig vind.quote:Op zondag 9 december 2012 01:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dit jaar zelfs nog. Ik weet het nog goed.
quote:Op zondag 9 december 2012 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent ook de enige die hem grappig vind.
Dude.. als je wil dat die site voor altijd offline wordt gehaald moet je het blijven postenquote:Op zondag 9 december 2012 01:18 schreef Opperkwal het volgende:
Weet iemand nog waar je een HD stream kan vinden (mag betaald) want et offline helaas
groot, komt door de testoquote:Op zondag 9 december 2012 01:24 schreef Beach het volgende:
hebben ze zon grote piemel of lijkt dat maar zo door die strakke broekjes
ok ok ik houd al opquote:Op zondag 9 december 2012 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
Beach tyf op als je niet normaal kan doen
geo, op zijn grote pik getraptquote:Op zondag 9 december 2012 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
Beach tyf op als je niet normaal kan doen
Ik kwam er rond deel 40 bij, is wel snel gegaan sindsdienquote:Op zondag 9 december 2012 01:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben er al 180 topics bij zie ik
Bijna jubileum
Paxlie is overigens de échte OG
18.000quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 01:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Make me some money Edwards![]()
Thug jitsu FTW!
Thug jitsu FTW!
Thug jitsu FTW!
quote:Op zondag 9 december 2012 01:45 schreef Fenomeno het volgende:
Geldddd
Stefan Struve school of flying knees heeft een nieuwe leerling
Moet jij je tipsy vriendin niet opwachten?quote:Op zondag 9 december 2012 01:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Zeg ik ga nog even 2 uurtjes slapen
Main card bekijk ik morgen!
Bye bye
quote:Op zondag 9 december 2012 01:45 schreef Fenomeno het volgende:
Geldddd
Stefan Struve school of flying knees heeft een nieuwe leerling
Trustenquote:Op zondag 9 december 2012 01:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Zeg ik ga nog even 2 uurtjes slapen
Main card bekijk ik morgen!
Bye bye
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja er staat Presents in HDquote:Op zondag 9 december 2012 02:00 schreef Cardizzle14 het volgende:
Heeft een van jullie een goede kwaliteit stream?
wist niet dat je fan van mma wasquote:Op zondag 9 december 2012 02:07 schreef Beach het volgende:
oke ene scherm ufc andere scherm game ben er klaar voor
al jarenquote:Op zondag 9 december 2012 02:07 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
wist niet dat je fan van mma was
Beach is een OG.quote:Op zondag 9 december 2012 02:07 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
wist niet dat je fan van mma was
lekker man, heb zelf even rijst met zalm gemaaktquote:Op zondag 9 december 2012 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
Halve bak vanille ijs en halve bak stracitella ijs
damn ja goed plannetje moet ik ook weer is makenquote:Op zondag 9 december 2012 02:08 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
lekker man, heb zelf even rijst met zalm gemaakt
oja klopt was het alweer vergetenquote:Op zondag 9 december 2012 02:08 schreef Beach het volgende:
[..]
al jaren
ik vroeg jou tijdje terug nog om advies voor vulling bokszak
Rogan heeft altijd sicke shirts aan tijdens weigh-ins etcquote:Op zondag 9 december 2012 02:14 schreef ChesterPerry het volgende:
zou rogan alleen maar zwarte overhemden in de kast hebben hangen?
Ja zo kan ik ook weddenschappen afsluitenquote:Op zondag 9 december 2012 02:14 schreef Cardizzle14 het volgende:
Als BJ en Nate winnen ren ik een rondje gillend de stad door
Nou die ben je alvast kwijt.quote:Op zondag 9 december 2012 02:16 schreef Vaas3 het volgende:
KutReclame!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
100 euro op penn.
pff altijd van die 12th century jiu jitsu shitquote:Op zondag 9 december 2012 02:15 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Rogan heeft altijd sicke shirts aan tijdens weigh-ins etc
Joe heeft SWAG joh
gwn bulken skinny ass nikkerquote:Op zondag 9 december 2012 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
Goeikope kut straciatellelalelelala ijsniet lekker
Er moet veel gebeuren voordat ik in dit weer ga rondrennen, ik verafschuw alles wat met sneeuw en ijs te maken heeft, tenzij het ijs in een glas, in een bakje of op een stokje is. Oja en hele grote lege parkeerplaatsen zijn leuk. Anyway niks mis met dit hoorquote:Op zondag 9 december 2012 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja zo kan ik ook weddenschappen afsluiten
Ja alleen mag je dit gevecht niet meer tellen dus je hebt sowieso 1 pick minder maar de komende fights mag je nog mee doen.quote:
En dat bepaalt u?quote:Op zondag 9 december 2012 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja alleen mag je dit gevecht niet meer tellen dus je hebt sowieso 1 pick minder maar de komende fights mag je nog mee doen.
ESPN? ik heb geen last van reclame..quote:
gewoon fox channelquote:Op zondag 9 december 2012 02:28 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
ESPN? ik heb geen last van reclame..
Machtsmisbruikquote:
Jij doet niet meer mee. Stripped.quote:Op zondag 9 december 2012 02:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ongeschreven regel, opbokken met je uitlokkerijen of ik beuk je pisnicht.
KOTF you will bequote:Op zondag 9 december 2012 02:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
oooh, beldigen van de TUP kingquote:Op zondag 9 december 2012 02:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |