Wat?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef picodealion het volgende:
CSS voor tabellen is helaas nog steeds ernstig beperkt. Ik zou zo gauw geen manier weten om dit aan te pakken.

Wie ben jij en wat heb je met Picodealion gedaan!?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef picodealion het volgende:
CSS voor tabellen is helaas nog steeds ernstig beperkt. Ik zou zo gauw geen manier weten om dit aan te pakken.

quote:.portfolio {
font-family: "Trebuchet MS", Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 13px;
text-align:center;
text-decoration:none;
color:#000;
}
.portfolio:hover {
font-family: "Trebuchet MS", Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 13x;
text-align:center;
text-decoration:none;
color:#fc8d2f;
}
De code komt uit een joomla artikel en hij zet volgens mij daarom de code telkens tussen <p> </p>. Als ik die weghaal dat zet hij ze automatisch weer terug.quote:<p>
<a href="index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=121" class="portfolio">websites</a>
<a href="index.php?option=com_content&view=article&id=7&Itemid=122" class="portfolio">logo's & huisstijl</a>
<a href="index.php?option=com_content&view=article&id=8&Itemid=123" class="portfolio">3D</a>
</p>

Ik neem aan dat je de tekstlinks gecentreerd wil hebben op de pagina? Zo ja, een a-element is geen inline element waardoor text-align niet direct werkt. Voeg display: block; toe aan je styling en het werkt wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:49 schreef karton2 het volgende:
Ik heb 3 menulinks die ik helemaal gestyled heb. Alles werkt en ziet eruit zoals ik wil alleen de text-align:center; doet hij niet. De tekst blijft standaard links uitgelijnd staan.

Die code zet de tekstlinks inderdaad centraal op de pagina.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:25 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de tekstlinks gecentreerd wil hebben op de pagina? Zo ja, een a-element is geen inline element waardoor text-align niet direct werkt. Voeg display: block; toe aan je styling en het werkt wel.

Oh zo, dan maak je er toch een ul van met display inline? En verwijder ook die <p> tags, die heb je totaal niet nodig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:38 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die code zet de tekstlinks inderdaad centraal op de pagina.
Alleen nu staan de worden boven elkaar ipv achter elkaar.
Wat ik wil is: Websites Logo's & Huisstijl 3D (met voldoende ruimte tussen de woorden)
Wat ik nu heb is:
Websites
Logo's & Huisstijl
3D
Ik heb met word-spacing zitten experimenteren maar hij 'spaced' alleen maar 'logo's & huisstijl'.

quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:28 schreef Pino112 het volgende:
Een tabel in een tabel in een tabel, is dat not-done voor een website of kan het wel als ie niet te zwaar wordt daardoor?

Layout ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:51 schreef picodealion het volgende:
Wat voor data heb je in godsnaam dat je een tabel in een tabel moet tonen?
Of gebruik je de tabel voor de layout? Dan is eentje al not done.

Eigenlijk best knap dat je in zo'n simpele layout nog 3 tabellen kunt verstoppen! Ik zou überhaupt niet verder komen dan 3 stijl-elementen denk ik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Layout ja.
Ik kwam hem tegen en vond hem er wel mooi zien, dus even de bron bekeken.
http://www.cucaracha.nl/

Nee gast, ik heb niks geript. Kan je niet lezen? Dat is mijn eigen site niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:36 schreef TwyLight het volgende:
M.a.w. heb je dus het ontwerp en code van een andere website geript voor je eigen website?
10 internets voor jou

quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:45 schreef Darkomen het volgende:
Daar gaat wel wat meer mis dan enkel de tabellen O-o
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17  | <body> <cmt> <title>Restaurant Zwolle - Mexicaans eten in Zwolle? La Cucaracha - Mexican Cantina</title> <link rel="stylesheet" href="stylesheet.css" type="text/css" target="_blank"> <style type="text/css"> <!-- body { margin-left: 0px; margin-top: 0px; margin-right: 0px; margin-bottom: 0px; background-color: #ca6e2a; } --> </style> <table width="100%" height="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">  | 

Hehequote:

simpel antwoord... ja , dat is not-done.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:28 schreef Pino112 het volgende:
Een tabel in een tabel in een tabel, is dat not-done voor een website of kan het wel als ie niet te zwaar wordt daardoor?

Je wil natuurlijk geen bezoekers verliezen als iemand je CSS-file opentquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik moet vooral lachen om die target="_blank" bij de css include.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |