Goeiemorgen, is opaatje trouwens de vervanging van de livestream van Johan Vlemmix hier? Domme vraag zeker?quote:Op zondag 9 december 2012 10:30 schreef Toverheks het volgende:
bleef gesjellig tot in de late uurtjes lees ikstraks even naar de soulzangeres luisteren, een goedemorgen die-hard FANS van OPA
Zo kun je t wel noemenquote:Op zondag 9 december 2012 11:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Goeiemorgen, is opaatje trouwens de vervanging van de livestream van Johan Vlemmix hier? Domme vraag zeker?
Volgens mij is het opaatje-topic de laatste tijd meer ter vervanging van de reguliere SC, of terwijl, het is meer een SC met als "sidekick" opaatjequote:Op zondag 9 december 2012 11:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Goeiemorgen, is opaatje trouwens de vervanging van de livestream van Johan Vlemmix hier? Domme vraag zeker?
Ja, ga effe lekker allemaal muziek lopen plaatsen in het Opa-topicquote:
Jullie doen niks anders dan youtube fimpjes neer te zetten hou is op!quote:Op zondag 9 december 2012 15:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ga effe lekker allemaal muziek lopen plaatsen in het Opa-topicDaar is vast wel ergens een speciaal topicje voor te vinden op Fok, echt, sommige mensen ....
Voor hoe lang nu weerquote:
Wij hadden een excuus, onder invloed zijn van drank of drugs is altijd een goed excuusquote:Op zondag 9 december 2012 15:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jullie doen niks anders dan youtube fimpjes neer te zetten hou is op!
quote:Op zondag 9 december 2012 15:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jullie doen niks anders dan youtube fimpjes neer te zetten hou is op!
Dus ik moet gaan zuipen of blowen , dan kan het wel?quote:Op zondag 9 december 2012 15:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Wij hadden een excuus, onder invloed zijn van drank of drugs is altijd een goed excuus
Je snapt 't.quote:Op zondag 9 december 2012 15:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dus ik moet gaan zuipen of blowen , dan kan het wel?![]()
![]()
In Brabant is de Hou toch nooit op?quote:Op zondag 9 december 2012 15:38 schreef Copycat het volgende:
Ik ga even nieuwe Hou kopen. Die is op.
Ja komt er van he als je drinktquote:
Daar wordt je dan weer doof van, jeetje de leuke dingen zijn slechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |