Ik ben Oops grootste fan maar mag toch wel zeggen dat als je Oop een dag ziet je zo'n beetje weet dat dat het hele jaar zo is ?quote:Op zondag 9 december 2012 00:35 schreef pos het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] [b]Wat doe je dan nog hier?...je klinkt niet als een echte Oop fan
Tuurlijk !! ...maar waarom blijf je dan kijken?quote:Op zondag 9 december 2012 00:38 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ik ben Oops grootste fan maar mag toch wel zeggen dat als je Oop een dag ziet je zo'n beetje weet dat dat het hele jaar zo is ?
vanwege dementie ik geniet de volgende dag weer ofdat het nieuw isquote:Op zondag 9 december 2012 00:44 schreef pos het volgende:
[..]
Tuurlijk !! ...maar waarom blijf je dan kijken?
Agree Gert ook ik vind herhaling van dingen wel prettig al was het maar de dagelijkse paringsdrift te realiserenquote:Op zondag 9 december 2012 00:49 schreef Gert het volgende:
Ik vind die herhaling der dingen juist heerlijk rustgevend.![]()
Slechts zo heel af en toe is er een afwijkende gebeurtenis: papegaai weg, de introductie van Cara bier. Maar die trek ik wel omdat ze ingebed zijn in rust, reinheid en regelmaat.
Al steek ik er geen op is dit nog tof om naar te luisterenquote:Op zondag 9 december 2012 00:52 schreef Jian het volgende:
ik heb er ook maar één opgestoken en dan vind ik dit lekker erbij![]()
tis toch een soort baken in de storm des levens, een thuis komen, je onderdompelen in een poel van rust en gelijkmatigheid, Unox rookworst, zeg maarquote:Op zondag 9 december 2012 00:49 schreef Gert het volgende:
Ik vind die herhaling der dingen juist heerlijk rustgevend.![]()
Slechts zo heel af en toe is er een afwijkende gebeurtenis: papegaai weg, de introductie van Cara bier. Maar die trek ik wel omdat ze ingebed zijn in rust, reinheid en regelmaat.
Ik denk dat ik er nu toch een moet gaan roken om bij te blijven in deze wereldse wijze woordenquote:Op zondag 9 december 2012 00:55 schreef Jian het volgende:
[..]
tis toch een soort baken in de storm des levens, een thuis komen, je onderdompelen in een poel van rust en gelijkmatigheid, Unox rookworst, zeg maar
Nee, nee, daar raakt ik van in trance en dan tik ik niet lekker meer, ik heb nu een gelijkmatig ritme nodig, ...... of zoietsquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 00:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nee, daar raakt ik van in trance en dan tik ik niet lekker meer, ik heb nu een gelijkmatig ritme nodig, ...... of zoiets
Dit dusquote:Op zondag 9 december 2012 00:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nee, daar raakt ik van in trance en dan tik ik niet lekker meer, ik heb nu een gelijkmatig ritme nodig, ...... of zoiets
Nee, ik kom weer prachtige dingen tegen op YouTube. Een soul-zangeres waar ik nog nooit van gehoord heb en zo.quote:Op zondag 9 december 2012 01:01 schreef Jian het volgende:
Scroetsj heeft ondertussen qwerty in z n voorhoofd staan
Jij hebt Guust Flater gelezenquote:Op zondag 9 december 2012 01:01 schreef Jian het volgende:
Scroetsj heeft ondertussen qwerty in z n voorhoofd staan
goooeeeed, maar da's geen gitaarquote:
Ik vind dat soort filmpjes geweldig. In Afrika zit of staat er ook gewoon altijd iemand in beeld bij die eigenlijk niets in de video te zoeken heeft. Die man in het rood in deze, wat doet hij daar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind dat soort filmpjes geweldig. In Afrika zit of staat er ook gewoon altijd iemand in beeld bij die eigenlijk niets in de video te zoeken heeft. Die man in het rood in deze, wat doet hij daar?
Een vriend van mij wist een verklaring te geven:Lol, hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is dat een soort waterpijp?quote:Op zondag 9 december 2012 01:14 schreef Pearlbitch het volgende:
In het kader van de wat verhevener sferen waarin we nu dreigen te komen, een stukje wereldmuziek.
De ney (Perzische fluit) wordt hier bespeeld door Kees van den Doel (zie afbeelding), onder (oud) usenetters welbekend.
Wereldmuziek? Ik ga nu toch liever voor the extraterrestrial brothers.quote:Op zondag 9 december 2012 01:14 schreef Pearlbitch het volgende:
In het kader van de wat verhevener sferen waarin we nu dreigen te komen, een stukje wereldmuziek.
De ney (Perzische fluit) wordt hier bespeeld door Kees van den Doel (zie afbeelding), onder (oud) usenetters welbekend.
Ken je dit filmpje, Jian?quote:Op zondag 9 december 2012 01:16 schreef Jian het volgende:
dit is zo razend knap, ik heb een ukelele thuis, maar dit ....... kijk op je gemak een keer het hele filmpje![]()
Nee, heel gaaf, een echt shreddertje, knapquote:
Als je dat mooi vindt moet je deze ook even bekijken. Hanggai, een popbandje uit die contreien.quote:
Ik doe een claxon na?quote:
Nee, ik moet er een bieetj om lachen, vooral die laatstequote:Op zondag 9 december 2012 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je dat mooi vindt moet je deze ook even bekijken. Hanggai, een popbandje uit die contreien.
De laatste paar seconden als die gitarist zich opeens Hendrix waantquote:Op zondag 9 december 2012 01:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik moet er een bieetj om lachen, vooral die laatste
Dat ritme, ik kreeg er zo;n yipyjajeee, yipijahooo gevoel vanquote:Op zondag 9 december 2012 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De laatste paar seconden als die gitarist zich opeens Hendrix waant
Was zo'n lief concert. Eén van die gasten sprak een heel klein beetje Engels en daarom deed hij de aankondigingen. Op The Drinking Song na gingen alle nummers na wat moeilijk gemompel en getreuzel in het "engrish' uiteindelijk over waar ze vandaan kwamen en dan vooral over "the grasslands"
Ze speelden vrij vroeg op de dag en bleven ook nog een tijdje rondkijken in het Oosterpark. Mooi gezicht als je daar opeens zo'n Dzjengis Khan ziet rondstappen tussen de andere bezoekers.quote:Op zondag 9 december 2012 01:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat ritme, ik kreeg er zo;n yipyjajeee, yipijahooo gevoel van
gooeeed,quote:Op zondag 9 december 2012 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar dit was toch wel mijn vondst van de avond.
Nooit van gehoord maar funky as hell.
quote:
Ja, ja, wel hoor, doe ik effe wat anders;quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |