Dan krijg je blindde heksjes, met dubbel D jaquote:Op zondag 9 december 2012 00:11 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
een blinde met een heks moet kunnen
Heb afleiding nodig....kunnen we het over iets anders (luchtigs) hebben?quote:Op zondag 9 december 2012 00:10 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik zag Omie in een blijf van mijn lijf huis
en ik ben gek op dubbel Dquote:Op zondag 9 december 2012 00:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dan krijg je blindde heksjes, met dubbel D ja
Opa is chillingquote:Op zondag 9 december 2012 00:13 schreef pos het volgende:
[..]
Heb afleiding nodig....kunnen we het over iets anders (luchtigs) hebben?
Da's gewoon niet leuk meer. Laatste keer dat ik wiet rookte moest ik gelijk gestrekt op de bank gaan liggen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Door jou opmerking heb ik net Maroc in een zwaar shagje gedaan. Heb nog een hoop van die zooi liggen hier.![]()
Maar idd laatst van het buurmeisje een paar trekkies wiet genomen en als een arebei omdat ik nooit meer blow.
trusten heksquote:Op zondag 9 december 2012 00:13 schreef Toverheks het volgende:
maar keuvelen jullie gesjellig verder ik zwaai even, en PB hou dat gajes in de gaten he, ze gaan door tot het volgende topic vannacht denk ik
al moeten ze er uren voor slap ouwehoeren, ze komen straks uit bij post 301, en dan sla jij weer toe van je BAM
trusten TTHeksquote:Op zondag 9 december 2012 00:13 schreef Toverheks het volgende:
maar keuvelen jullie gesjellig verder ik zwaai even, en PB hou dat gajes in de gaten he, ze gaan door tot het volgende topic vannacht denk ik
al moeten ze er uren voor slap ouwehoeren, ze komen straks uit bij post 301, en dan sla jij weer toe van je BAM
Ha ha...ik ook en keek nog eens of ik het wel goed zag lolquote:Op zondag 9 december 2012 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha, ik schoot geweldig in de lach
Was jij in het vorige topic al niet gaan slapen?quote:Op zondag 9 december 2012 00:16 schreef Ratelbandolero het volgende:
Fijne nacht en De Oop blij met de driepunter
dat is waar, Oop kan goed pootjes gevenquote:Op zondag 9 december 2012 00:16 schreef Pearlbitch het volgende:
En als ook het darten afgelopen is permiteert Oop zich een moment van jolijt met de live stream vanuit de kroeg
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2012 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was jij in het vorige topic al niet gaan slapen?
Nou, hier was het vanochtend halfzeven. Dus laat zullen we het niet makenquote:Op zondag 9 december 2012 00:19 schreef pos het volgende:
Tis zaterdag avond...Kom op!!... niemand gaat slapen
roles another one
Oop heeft het in ieder geval meer naar zijn zin als die bloementjesjurken hier.quote:Op zondag 9 december 2012 00:16 schreef Pearlbitch het volgende:
En als ook het darten afgelopen is permiteert Oop zich een moment van jolijt met de live stream vanuit de kroeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat Oop maar schuiven.quote:Op zondag 9 december 2012 00:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Oop heeft het in ieder geval meer naar zijn zin als die bloementjesjurken hier.
Idd laat oop maar schuiven, helaas is lopen hem net wat te veelquote:
Echt respect voor je PB dat je de moed hebt om voor de 1000 x een zelfde soort foto te plaatsenquote:
En Respect voor jou dat je je hier al jaren zit te ergerenquote:Op zondag 9 december 2012 00:28 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Echt respect voor je PB dat je de moed hebt om voor de 1000 x een zelfde soort foto te plaatsen
Nee joh, die man slaapt al uren. Die foto's staan op haar HD.quote:Op zondag 9 december 2012 00:28 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Echt respect voor je PB dat je de moed hebt om voor de 1000 x een zelfde soort foto te plaatsen
ergeren komt in mijn woordenboek niet voor beste vriendquote:Op zondag 9 december 2012 00:30 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En Respect voor jou dat je je hier al jaren zit te ergeren![]()
Dit is uit het mapje "Blauw shirt met gele strepen"quote:Op zondag 9 december 2012 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh, die man slaapt al uren. Die foto's staan op haar HD.
We weten wel beterquote:Op zondag 9 december 2012 00:31 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
ergeren komt in mijn woordenboek niet voor beste vriend
Niet zeuren.......quote:Op zondag 9 december 2012 00:28 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
dat is waar zo'n foto of 10 and you have seen it allquote:Op zondag 9 december 2012 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh, die man slaapt al uren. Die foto's staan op haar HD.
[quote]quote:Op zondag 9 december 2012 00:32 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
dat is waar zo'n foto of 10 and you have seen it all
Yup, en dan weer uit de sub-map, "met flesje bier", verreweg de grootste map die er isquote:Op zondag 9 december 2012 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is uit het mapje "Blauw shirt met gele strepen"
Op merk..Amstel, Heineken, Cara....quote:Op zondag 9 december 2012 00:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, en dan weer uit de sub-map, "met flesje bier", verreweg de grootste map die er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |