Dat zie ik nu ook inderdaadquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat zijn jullie langs elkaar aan het praten![]()
Perfect.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:08 schreef N0rah het volgende:
Omg omg, dit was m'n eerste keer.. was zo bang. Is het goed?![]()
Nee.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:08 schreef N0rah het volgende:
Jodium broodzout.. wat een stom arrest was dat..quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:08 schreef N0rah het volgende:
Omdat jij het zegt?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee.
En V for Vendetta was gewoon een baggerfilm.
Het is geen OB pareltje inderdaad.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jodium broodzout.. wat een stom arrest was dat..
Ja maar hugh weaving is wel een baasquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee.
Prima hoor!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:08 schreef N0rah het volgende:
Ik vond 'm wel aardig. Ik zal niet een van de cultvolgers worden, maar zeer vermakelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee.
Nee,hij was tof.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee.
Blijkbaar was het ook een goede film omdat zij het zegt en was wat ik zei nonsens. Dus dat argument indachtig is het inderdaad een baggerfilm omdat ik dat zeg ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
TT heeft nogal zure bijsmaak voormij, haalde het arrest door de war met fluorideringsarrest waardoor ik op een 5,4 uitkwamquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jodium broodzout.. wat een stom arrest was dat..
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zit je in noord rotterdam? Daar zit ik namelijk zo vanaf hier
Begrijpelijke fout wel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:13 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
TT heeft nogal zure bijsmaak voormij, haalde het arrest door de war met fluorideringsarrest waardoor ik op een 5,4 uitkwam
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:12 schreef Boterbartje het volgende:
Jongens geen ruzie maken over wat je van een film vindt. Ieder z'n eigen mening he?Helemaal waar. Alleen Speedy's reactie was gewoon waardeloos vandaar dat ik daar nog even wilde reageren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij was uva toch? Heel constitutioneel recht was te halen op broodzout, vuurwerk en fluorquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:13 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
TT heeft nogal zure bijsmaak voormij, haalde het arrest door de war met fluorideringsarrest waardoor ik op een 5,4 uitkwam
Je hoeft je niet te verantwoorden hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Helemaal waar. Alleen Speedy's reactie was gewoon waardeloos vandaar dat ik daar nog even wilde reageren.
Nope ik zit op de EUR, woon ook in R'dam Noordquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij was uva toch? Heel constitutioneel recht was te halen op broodzout, vuurwerk en fluor
ik heb met je te doenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
Nope ik zit op de EUR, woon ook in R'dam Noord
Hoezo is dat nou weer waardeloos? Mensen die hun eigen mening als feit brengen irriteert mij gewoon.quote:Op
[b]Op zaterdag 8 december 2012 23:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Helemaal waar. Alleen Speedy's reactie was gewoon waardeloos vandaar dat ik daar nog even wilde reageren.
Ergertquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer waardeloos? Mensen die hun eigen mening als feit brengen irriteert mij gewoon.
Ik stel voor dat norah weer eens wat leuke foto's post danquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ergert
En daarbij; bewaar die rust.. wellicht kwam het zo op je over. Zo kwam het niet op mij over en zo heeft Actaeon het denk ik/waarschijnlijk ook niet bedoeld.
Verder wil ik vrede voorstellen of pics van lekkere chicks maar niet dit gekibbel
Het is waardeloos omdat andere mensen exact hetzelfde argument maar dan omgedraaid gebruikten om te beweren dat de film wel goed is. Daar zeg je niks over. Vervolgens krijg ik wel zo'n opmerking van je.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer waardeloos? Mensen die hun eigen mening als feit brengen irriteert mij gewoon.
SCHOTLAND JIJ COMPLETE HELD IK WIL DAAR DEZE ZOMERVAKANTIE MISSCHIEN HEEN, of misschien ook niet dat ik m'n geld nog even opspaar zodat ik het jaar erop langer weg kan, maar ik wil er in elk geval heen!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:17 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
Woon/studeer nu in Schotland, en is hier echt een potje vergeleken met Rotterdam
Ik sluit mij hier volledig bij aanquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:17 schreef Yreal het volgende:
or dat norah weer eens wat leuke foto's p
Ga je me nu echt verkeerd verbeteren?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ergert
En daarbij; bewaar die rust.. wellicht kwam het zo op je over. Zo kwam het niet op mij over en zo heeft Actaeon het denk ik/waarschijnlijk ook niet bedoeld.
Verder wil ik vrede voorstellen of pics van lekkere chicks maar niet dit gekibbel
Ik zou in de winter gaan een keer. Dan is het veel mooier daar vind ik. Maargoed, wel koud.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
SCHOTLAND JIJ COMPLETE HELD IK WIL DAAR DEZE ZOMERVAKANTIE MISSCHIEN HEEN, of misschien ook niet dat ik m'n geld nog even opspaar zodat ik het jaar erop langer weg kan, maar ik wil er in elk geval heen!!
Ja, afweging.. en in de winter is de kerstperiode hequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zou in de winter gaan een keer. Dan is het veel mooier daar vind ik. Maargoed, wel koud.
Ah oke. Het kwam op mij een beetje inconsequent en hatelijk over. Maar dat was blijkbaar niet zo bedoeld, sorry if I offended you.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:19 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ga je me nu echt verkeerd verbeteren?
En @Actaeon, die andere posts zijn me grotendeels ontgaan dus ik doelde alleen op jouw bericht. Maar goed nevermind, fijne avond iedereen.
Ik zou wel in de zomer gaan, heb je misschien nog een paar dagen zon. Wel de moeite waard om een keer gezien te hebben. Ik denk wel dat je 2 weken het meeste gezien hebtquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zou in de winter gaan een keer. Dan is het veel mooier daar vind ik. Maargoed, wel koud.
True...lastig. Maar zo'n ticket zou ik hoe dan ook wel gebruiken. Al is het maar een stedentripquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, afweging.. en in de winter is de kerstperiode he![]()
werkewerkewerke en daardoor kán ik juist reizen.
De kans is groot dat ik niet ga hoor en opspaar om na m'n studie een jaar of 2 weg te kunnen. Maar ik heb nog een gratis ticket binnen europa liggen dus het jeukt weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |