SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus![]()
Geen 'Een voor Evie' TT?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Helleuw.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Er gaat niks boven roest en slappe banden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
Op een oude fiets moet je het leren.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Zijn dat hangtieten en chlamydia?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Er gaat niks boven roest en slappe banden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Er gaat niks boven roest en slappe banden.![]()
![]()
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik met roest bedoelde, het klonk gewoon goed.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn dat hangtieten en chlamydia?C'est la vie
hangtieten en een lubberkutquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn dat hangtieten en chlamydia?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Owja, morgenochtend trouwens naar dat meisje dat het over spanken had.
Ik ben benieuwd.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb duidelijk weer wat gemist.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben benieuwd.C'est la vie
spannendquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben benieuwd.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
We hebben te weinig contact, ik merk het al.quote:
Samenvatting: Meisje dat al een jaar met me flirt en me al 4 keer thuis had uitgenodigd (waar ik niet op in ging) heeft me weer uitgenodigd nadat ze een grapje maakte over dat ik haar moest spanken. Ik zei: Dat zou je wel willen he?
Ik zie haar morgen, we gaan samen huiswerk maken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Aha, is ze lekker?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben te weinig contact, ik merk het al.
Samenvatting: Meisje dat al een jaar met me flirt en me al 4 keer thuis had uitgenodigd (waar ik niet op in ging) heeft me weer uitgenodigd nadat ze een grapje maakte over dat ik haar moest spanken. Ik zei: Dat zou je wel willen he?
Ik zie haar morgen, we gaan samen huiswerk maken.C'est la vie
Mwah. Ik denk toen ze nog roeide wel.quote:
Maar nu heeft ze allemaal vrouwelijke vormen enzo, in plaats van spieren.
Enorme borsten, grote kont.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Stuur maar door, ik blijf toch een neger.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk toen ze nog roeide wel.
Enorme borsten, grote kont.C'est la vie
owja, daar hield jij niet vanquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk toen ze nog roeide wel.
Enorme borsten, grote kont.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mannelijke vrouwenquote:Uiteraard broeder. Ik zal vragen of ze interesse in je heeft.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Stuur maar door, ik blijf toch een neger.
Nog mooi trouwens, ik kwam laatst een meisje tegen dat ik vorig jaar probeerde te hosselen (en die lesbisch bleek). Ik zag haar eerst van achter en dacht: He, die jongen ziet er leuk uit.
Daarna zag ik pas dat zij het was. Prachtig slank, geen kont, geen borsten, lief neusje, stralende ogen en mooie mond. Halflang bruin haar.
Maarja, lesbisch he?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
dan heb ik dat toevallig telkens gemistquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit een geheim van gemaakt hoor.
Dan snap ik je vrouwen voorkeur ook wat beter
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Gecondoleerdquote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
quote:Lolquote:.
Maarja het is wel verdomd rustig enzo.
TC is ook al niets.The only easy day, was yesterday. (USMC)
ik zit op een andere SC die wel doorloopt ookquote:Op zondag 9 december 2012 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Lol.
Maarja het is wel verdomd rustig enzo.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Welke dan ?quote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit op een andere SC die wel doorloopt ookThe only easy day, was yesterday. (USMC)
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 9 december 2012 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Radio 49 SC, is behoorlijk druk en gezellie ook, of misschien wel eens , maar vergeten
.
Gebeurt de laatste tijd wel vaker volgens mijquote:Op zondag 9 december 2012 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is zeldzaam dat SEX de traagst lopende SC is![]()
![]()
hmmm zou iedereen een leven gaan krijgenquote:Op zondag 9 december 2012 00:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gebeurt de laatste tijd wel vaker volgens mij
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lijkt eropquote:Op zondag 9 december 2012 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm zou iedereen een leven gaan krijgen![]()
![]()
Jou eckte buren of een of ander topic?quote:Op zondag 9 december 2012 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij de buren is het een stuk drukker![]()
![]()
een ander topicquote:Op zondag 9 december 2012 00:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jou eckte buren of een of ander topic?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
weekenddienst?quote:Op zondag 9 december 2012 01:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Werken.. Voor vandaag dan.. Morgen weer..Same shit, different day
SC hopper present![]()
Neuh, wij werken sowieso 7 dagen per weekquote:
Dus ik zou het niet echt weekenddienst noemen eigenlijk..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 01:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, wij werken sowieso 7 dagen per week
Dus ik zou het niet echt weekenddienst noemen eigenlijk..
Same shit, different day
SC hopper present![]()
bedtijd.
Zeg jongedame wat moet dat hier?quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ben er al eventjes hoor ome drizztquote:Op zondag 9 december 2012 03:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zeg jongedame wat moet dat hier?.
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 december 2012 03:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben er al eventjes hoor ome drizzt.
![]()
![]()
Ja, klopt. Ik wilde nog even naar de supermarkt vanmiddag, maar als dit zo door gaat, ga ik echt niet daar heen fietsenquote:Op zondag 9 december 2012 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja met sneeuw is het vaak koud en helder.. dit is eigenlijk gewoon nog kutter![]()
![]()
Liefjes
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
![]()
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Ik wil sneeuw. En seks. Doggystyle terwijl je beiden met je neus naar t raam zit, sneeuw kijken.
Hier ligt nog een heeeeeeeeeeeel klein beetjequote:Op zondag 9 december 2012 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil sneeuw. En seks. Doggystyle terwijl je beiden met je neus naar t raam zit, sneeuw kijken..
![]()
En dan de buurman die voorbij loopt en lief naar binnen zwaait..quote:Op zondag 9 december 2012 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil sneeuw. En seks. Doggystyle terwijl je beiden met je neus naar t raam zit, sneeuw kijken.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ik weet niet hoe het hier zit, lig nog op mijn matrasje.quote:Op zondag 9 december 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier ligt nog een heeeeeeeeeeeel klein beetje.
Ik ook, maar ben er al wel even uit geweestquote:Op zondag 9 december 2012 12:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het hier zit, lig nog op mijn matrasje..
![]()
mijn balletje uit mijn tepelpiercing is eruit gevallen wat een kutwerk omdat er weer in te krijgenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik zou dan een sneeuwbal tegen het raam gooienquote:Op zondag 9 december 2012 12:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan de buurman die voorbij loopt en lief naar binnen zwaait..
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
bcr?quote:Op zondag 9 december 2012 12:34 schreef Giertje het volgende:
mijn balletje uit mijn tepelpiercing is eruit gevallen wat een kutwerk omdat er weer in te krijgen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
bcr?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
ball closure ring.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
japs ik ga van de week wel effe naar de piercer ik krijg het niet voor elkaarquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Moet je in kpd kijken.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Waar?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Daar kom ik nooitquote:
14 SHADES OF GREY
Hallon
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
'middagProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben al lekker aan t werk sinds 1 uurquote:Op zondag 9 december 2012 15:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat een rust hier!
Heeft iedereen opeens een leven?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Doe je goed!quote:Op zondag 9 december 2012 15:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben al lekker aan t werk sinds 1 uur![]()
Hoe is de sfeer hier verder?
Nog relletjes gemist?![]()
![]()
Vanavond naar Katatoniain bibelot. De laatste keer in de oude locatie
.
14 SHADES OF GREY
Mooie bankquote:
14 SHADES OF GREY
Ik wil vieze dingetjes doen met buurmeisje.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vond je het fijn?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Buurmeisje zit onder de blauwe plekken toch? Moet je wel voorzichtigjes zijnquote:Op zondag 9 december 2012 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil vieze dingetjes doen met buurmeisje.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat wil iedereen wel denk ik...quote:Op zondag 9 december 2012 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil vieze dingetjes doen met buurmeisje.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hoe Dat?quote:Op zondag 9 december 2012 16:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Buurmeisje zit onder de blauwe plekken toch? Moet je wel voorzichtigjes zijnik aai wel lief.
Iets met een ongeluk met karten...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Er zijn ook mensen die van iets ehm, " voller " houdenquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja bijvoorbeeld, en een andere haarkleur dan buurmeisje heeftquote:Op zondag 9 december 2012 16:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die van iets ehm, " voller " houden14 SHADES OF GREY
Klopt, daar ben ik er zelf eentje van.quote:Op zondag 9 december 2012 16:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die van iets ehm, " voller " houdenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Oow maar daar zie je onder de dekens weihnag vanquote:Op zondag 9 december 2012 16:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, en een andere haarkleur dan buurmeisje heeft
Kloptquote:Op zondag 9 december 2012 16:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow maar daar zie je onder de dekens weihnag vangewoon het licht uit doen
14 SHADES OF GREY
O. M. G. Ik wil Lord of the Rings Lego om het op te zetten, er vijf minuten mee te spelen en om er vervolgens niks meer mee te doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is al een tijd Geleden.quote:
Dat is toch met al die Lego dozen?quote:Op zondag 9 december 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
O. M. G. Ik wil Lord of the Rings Lego om het op te zetten, er vijf minuten mee te spelen en om er vervolgens niks meer mee te doen.
Krijgen, uitpakken, bouwen en in de vitrinekast zetten?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat heb ikquote:Op zondag 9 december 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
14 SHADES OF GREY
En uiteindelijk blijf je met een hele lading zitten waar je toch niks meer mee doetquote:Op zondag 9 december 2012 16:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is toch met al die Lego dozen?
Krijgen, uitpakken, bouwen en in de vitrinekast zetten?![]()
![]()
Sommige dingen zijn wel zo mooi dat ze in een vitrinekast te zettenquote:Op zondag 9 december 2012 16:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En uiteindelijk blijf je met een hele lading zitten waar je toch niks meer mee doet14 SHADES OF GREY
Ik zou die nieuwe NXT doos best willen hebben, met computer en sensors enzo.
Beetje robot-bouwen
Ow veel plezier vanavond Tijn
Ga tijdens Alcest maar een luchtje scheppen ofzo, want die zijn de moeite niet![]()
![]()
Oow nou dan kan DW -helemaal los-quote:Op zondag 9 december 2012 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel nee man, dat is al heel lang terug.
Jaquote:Op zondag 9 december 2012 16:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is toch met al die Lego dozen?
Krijgen, uitpakken, bouwen en in de vitrinekast zetten?.
Ik heb zo een hydrolische kraan en een "racewagen" staan, van Lego, van begin jaren 90...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Misschienquote:Op zondag 9 december 2012 16:39 schreef Faxie het volgende:
Ow veel plezier vanavond Tijn
Ga tijdens Alcest maar een luchtje scheppen ofzo, want die zijn de moeite nietik heb een paar nummers geluisterd en dat klonk wel goed
14 SHADES OF GREY
Ik vond het een van de meest waardeloze bands die ik ooit live gehoord hebquote:Op zondag 9 december 2012 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschienik heb een paar nummers geluisterd en dat klonk wel goed
![]()
Maar Junius moet je wel even kijken hoor, da's een strakke band.
Ik wilde ook nog wel komen maar was uitverkocht zag ik.
Was een kaartje nou 9,- trouwens? Of zag ik dat verkeerd? ...![]()
Nee 17 euro.quote:Op zondag 9 december 2012 16:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond het een van de meest waardeloze bands die ik ooit live gehoord heb![]()
Maar Junius moet je wel even kijken hoor, da's een strakke band.
Ik wilde ook nog wel komen maar was uitverkocht zag ik.
Was een kaartje nou 9,- trouwens? Of zag ik dat verkeerd? ...14 SHADES OF GREY
Cool. Ik vind die T1 bus van Lego helemaal fantastisch. Lief volgens mij ook, maar niet zó geweldigquote:Op zondag 9 december 2012 16:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb zo een hydrolische kraan en een "racewagen" staan, van Lego, van begin jaren 90....
Hihihi, net Cupcake weer gevoerd. Het is zo grappig om te zien hoe hij echt zijn eten eerst bekijkt en daarna als een gek alles opslokt.
discriminatie!quote:Op zondag 9 december 2012 16:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok. Ik was in Belgie 22,- kwijt....![]()
![]()
![]()
![]()
Nog meerquote:Op zondag 9 december 2012 16:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok. Ik was in Belgie 22,- kwijt....ik vind 17 euro al veel
14 SHADES OF GREY
Dat zou kunnen meestal is dat 1 of 2 euro goedkoper online.quote:Op zondag 9 december 2012 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op
Was wel aan de deur overigens. Misschien scheelt dat...14 SHADES OF GREY
Ja maar 5,- ? ...quote:Op zondag 9 december 2012 17:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou kunnen meestal is dat 1 of 2 euro goedkoper online.
't Zijn gewoon afzetters daar denk ik![]()
![]()
België zeker?quote:Op zondag 9 december 2012 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar 5,- ? ...
't Zijn gewoon afzetters daar denk ik14 SHADES OF GREY
Rare jongens die Belgenquote:
14 SHADES OF GREY
quote:Op zondag 9 december 2012 17:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad ja
Ach sfeertje was wel okedat is mooi.
14 SHADES OF GREY
Oke, te weinig geen kasten hebben is zwaar onhandig
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Dan kan je ook niet uit de kast komenquote:Op zondag 9 december 2012 17:49 schreef PeuRac het volgende:
Oke, te weinig geen kasten hebben is zwaar onhandig
14 SHADES OF GREY
Hoef ik ook niet, dat scheeltquote:Op zondag 9 december 2012 17:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan je ook niet uit de kast komen
Hahaquote:ach ik heb ook veel kleren en troep. Vandaar dat ik laatst een hoop troep heb weggegooid
14 SHADES OF GREY
Ik ben net verhuisd, maar heb geen kasten, dat is heel erg lastig. Veel spullen kunnen op zolder, maar met kleding en basis gebruiksartikelen is het onhandig. Ook in de badkamer.quote:Op zondag 9 december 2012 17:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaach ik heb ook veel kleren en troep. Vandaar dat ik laatst een hoop troep heb weggegooid
Dat snap ikquote:Op zondag 9 december 2012 17:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben net verhuisd, maar heb geen kasten, dat is heel erg lastig. Veel spullen kunnen op zolder, maar met kleding en basis gebruiksartikelen is het onhandig. Ook in de badkamer.snel kasten kopen dan maar
14 SHADES OF GREY
low-budget, dus MP afstruinen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap iksnel kasten kopen dan maar
Kringloopwinkel al geprobeerd?quote:14 SHADES OF GREY
Die zijn meestal dicht op zondagquote:en moet gewoon werken deze week, dus ga donderdag of zaterdag.
Succes met zoekenquote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn meestal dicht op zondagen moet gewoon werken deze week, dus ga donderdag of zaterdag.
14 SHADES OF GREY
Je hebt er O-benen van gekregen?quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ja, was het zo woest?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ga komende zondag een kast ophalen bij iemand. Was maar 15 euro. Moet een beetje opgeknapt worden, maar het is een toffe buffetkast.quote:
Marktplaats vind ik echt een stuk fijner. Tenminste, kringloop winkel waar ik was geweest zag je gewoon aan alles dat het meubels waren van overleden mensen. En zo rook het ook. En daarbij nog best duur ook.quote:De enige mooie meubels waren eigendom van de winkel en niet te koop.
![]()
![]()
Ik ben echt kapot nu.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Tip, enkels -niet- bijelkaarbinden als er iemand tussen je dijen wil kruipenquote:
Scheelt o-benen
Nee, gehele aflassingquote:
Dinsdag bier gedronken, 4 uur slaap. Woensdag school, bier gedronken, 6 uur slaap. Donderdag 9-22 school + werk, bier gedronken, 4 uur slaap. Vrijdag bier gedronken, 7 uur Slaap. Gisteren 10 uur gewerkt, feestje gehad, 6 uur slaap.
Gemiddeld nog geen 5,5 uur per nacht.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Meh, daar wordt je wel gesloopt van jaquote:Op zondag 9 december 2012 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, gehele aflassing
Dinsdag bier gedronken, 4 uur slaap. Woensdag school, bier gedronken, 6 uur slaap. Donderdag 9-22 school + werk, bier gedronken, 4 uur slaap. Vrijdag bier gedronken, 7 uur Slaap. Gisteren 10 uur gewerkt, feestje gehad, 6 uur slaap.
Gemiddeld nog geen 5,5 uur per nacht.![]()
![]()
Gelukkig morgen nog vrij, dus dan maar uitbrakken en mijn zooi op orde krijgen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, daar wordt je wel gesloopt van ja[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Succes daarmeequote:Op zondag 9 december 2012 19:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig morgen nog vrij, dus dan maar uitbrakken en mijn zooi op orde krijgen..
![]()
Moet Wel lukken.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja, ik dacht es ontopic te reageren.quote:Dan is er niks mis mee om kapot te zijn.
Herkenbaar, ik struin marktplaats ook af nu.quote:Op zondag 9 december 2012 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga komende zondag een kast ophalen bij iemand. Was maar 15 euro. Moet een beetje opgeknapt worden, maar het is een toffe buffetkast.
[..]
Marktplaats vind ik echt een stuk fijner. Tenminste, kringloop winkel waar ik was geweest zag je gewoon aan alles dat het meubels waren van overleden mensen. En zo rook het ook. En daarbij nog best duur ook.De enige mooie meubels waren eigendom van de winkel en niet te koop.
Dat bier drinken herken ik, maar zo weinig slaap zou ik niet overlevenquote:Op zondag 9 december 2012 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, gehele aflassing
Gemiddeld nog geen 5,5 uur per nacht..
Alcoholistequote:Op zondag 9 december 2012 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, gehele aflassing
Gemiddeld nog geen 5,5 uur per nacht.![]()
![]()
Levensgenietsterquote:.
Ik ben trots op je!!!quote:Op zondag 9 december 2012 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, gehele aflassing
Gemiddeld nog geen 5,5 uur per nacht.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Valt wel mee hoor. Dinsdag stuk of 5 flesjes, woensdag 2 pinten, donderdag 5 pinten, vrijdag 2 flesjes, gisteren 3/4 fles wijn. Hoewel Dat normaal In een maand Er Doorheen gaat bij mij.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat doet mij goed.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Stilletjuhsquote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yoyoyoy, homies van me.
Hoe is het hier?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zit op RTL4 weer het falen van de NL politie te kijken....
Inbreker wordt met tig man gevolgd,. ze zien hem en geen van die dienders legt hem neer (een duur proces sparend...)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wow de boom al binnen staan??quote:Op zondag 9 december 2012 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
Kerstboom opgetuigd, Cryothic kortgewiekt.
En nu bankhangenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou ja ik heb ook al wel een boom, maar die staat nog lekker ffies in de tuin zodat de takken weer wat in model kunnen zakken.... heeft natuurlijk weken in een berg gelegen....quote:Op zondag 9 december 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gelijk als sinterklaas het land uit is die boom optuigen joh...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Een bewuste keuze?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik durf mijn boom niet te zetten nu ik 2 katten heb.
Ik heb ook geen Kerstboom.quote:
Het voelt niet als Kerst in mijn eentje.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja. Opgetiefd met Sinterklaas, volgend weekend geen tijd want dan viert Cryothic zijn verjaardagquote:![]()
Waarom niet? Gewoon 1 dag "leeg laten" en daarna hebben ze het wel gezien hoor...quote:Op zondag 9 december 2012 20:40 schreef DaMook het volgende:
Kunstof ballen FTW!quote:Op zondag 9 december 2012 20:40 schreef DaMook het volgende:
![]()
Nav het feesten, vrienden en weinig slapen en alles wel?quote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, ik dacht es ontopic te reageren.Dan is er niks mis mee om kapot te zijn.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
DAT kan ik weleens proberenquote:Op zondag 9 december 2012 20:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon 1 dag "leeg laten" en daarna hebben ze het wel gezien hoor....
Hoeveel % van de mensen heeft uberhaupt een trio gehad?quote:Op zondag 9 december 2012 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
T gaat over trio's op de radio en nu heb ik zinRustig aan.![]()
Mja, ook niet. Maar ik heb zo mijn voorkeuren waar ik liever kapot door ben.quote:Op zondag 9 december 2012 20:41 schreef Tamashii het volgende:
Nav het feesten, vrienden en weinig slapen en alles wel?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Geen idee, who caresquote:Op zondag 9 december 2012 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel % van de mensen heeft uberhaupt een trio gehad?![]()
Wij hebben een mini kerstboom van 60cm. Eentje van 20 cm en kerstkaarten hangen, kersthuisjes/dorpje en kerstkaarsen en alles
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Hier vonden ze het als kittens 1 dag leuk. Een jaar later weer. Derder jaar boeide het ze geen bal meerquote:
En inderdaad zoals al werd gezegd; onderin kunststofballen
Ik heb die geenquote:, en de ballen die ik nu heb heb ik net een jaar, moet ik weer investeren in dat
.
Joh 6,- voor een doosje van 10 stuks bij de bouwmarkt. Die onderin hangen en klaar....quote:Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb die geen, en de ballen die ik nu heb heb ik net een jaar, moet ik weer investeren in dat
.
Dan wat fietsie zegt; een paar kunstof onderinquote:Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb die geen, en de ballen die ik nu heb heb ik net een jaar, moet ik weer investeren in dat
.
![]()
![]()
Ik heb nog kerstkaarten overquote:Op zondag 9 december 2012 20:42 schreef Tamashii het volgende:
Wij hebben een mini kerstboom van 60cm. Eentje van 20 cm en kerstkaarten hangen, kersthuisjes/dorpje en kerstkaarsen en alles.
![]()
Ik vind dat soort dingetjes juist wel interessant, juist omdat mannen een trio met 2 vrouwen altijd als een of andere seks fantasie aanschouwen, maar ik niet geloof dat zoveel mensen het hebben eigenlijk.quote:Rustig aan.![]()
Dat moet ik nog regelen voor mijn werk zo'n boompje, puur om collega's te irriteren. Daar doe ik alles voorquote:Op zondag 9 december 2012 20:42 schreef Tamashii het volgende:
Wij hebben een mini kerstboom van 60cm. Eentje van 20 cm en kerstkaarten hangen, kersthuisjes/dorpje en kerstkaarsen en alles
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wij kochten 1 dag voor kerst een nieuw huisquote:Op zondag 9 december 2012 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou te chaotisch worden met de verhuizing. Maar toch wel jammer, kerstbomen zijn gezellig.
Kunststof kant-en-klaar-boom met lampjes erin gezet
Tijd om naar de IKEA te gaan dus.quote:Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
![]()
![]()
De mensen die nooit een trio hebben gehad zo te zien.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Nee joh, zeeman of kruidvat, veel goedkoperquote:Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Joh 6,- voor een doosje van 10 stuks bij de bouwmarkt. Die onderin hangen en klaar....![]()
Ik ga eens rondkijkenquote:Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Joh 6,- voor een doosje van 10 stuks bij de bouwmarkt. Die onderin hangen en klaar.....
Mijn mening: het werkt alleen als alle combi's (mv1, mv2, v1v2) "dingen" met elkaar doen..quote:Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingetjes juist wel interessant, juist omdat mannen een trio met 2 vrouwen altijd als een of andere seks fantasie aanschouwen, maar ik niet geloof dat zoveel mensen het hebben eigenlijk.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Is al wel weer lang geledenquote:, word weer eens tijd
.
Meer dan jij denk misschienquote:Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingetjes juist wel interessant, juist omdat mannen een trio met 2 vrouwen altijd als een of andere seks fantasie aanschouwen, maar ik niet geloof dat zoveel mensen het hebben eigenlijk.![]()
![]()
Mijn ervaring: absoluut niet noodzakelijk.quote:Op zondag 9 december 2012 20:45 schreef fietsie het volgende:
Mijn mening: het werkt alleen als alle combi's (mv1, mv2, v1v2) "dingen" met elkaar doen..
Kerstballen van de IKEA ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goed, ik ga kerstkaarten schrijven.
Ik ga er in ieder geval een sturen naar een collega die graag een kerstkaart van me wilde ontvangen. Hopelijk heb ik haar adres goed onthouden.
Nu nog bedenken wat ik in de kaart ga zetten.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
1 dag voor kerst heeft dat ook niet echt zin meer toch? Na kerst haal ik alles altijd meteen weg.quote:Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij kochten 1 dag voor kerst een nieuw huis
Kunststof kant-en-klaar-boom met lampjes erin gezet![]()
Maarja, het is natuurlijk wel mogelijk, maar vind het gewoon niet handig.![]()
Je wilde graag een kerstkaart van mij. Bij deze.quote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga er in ieder geval een sturen naar een collega die graag een kerstkaart van me wilde ontvangen. Hopelijk heb ik haar adres goed onthouden.
Nu nog bedenken wat ik in de kaart ga zetten.
Prettige feestdagen, KaneelstokjeI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Kerstballen zijn roodquote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu nog bedenken wat ik in de kaart ga zetten.
Mijn ballen zijn blauw
Met voetbal ben ik een jood
Ik houd van jou.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Stuur je het naar een of andere omaquote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu nog bedenken wat ik in de kaart ga zetten.![]()
''Lieve xx''Rustig aan.![]()
Ze is wel aardig en tof enzo. Dus ik wil wel iets meer erin schrijven.quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wilde graag een kerstkaart van mij. Bij deze.
Prettige feestdagen, KaneelstokjeEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Heu ?? Kerstbomen "horen" te staan tot DrieKoningen....quote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
1 dag voor kerst heeft dat ook niet echt zin meer toch? Na kerst haal ik alles altijd meteen weg.![]()
Maarja, het is natuurlijk wel mogelijk, maar vind het gewoon niet handig.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kerstballen zijn rood
Mijn ballen zijn blauw
Ik houd van jou.!
![]()
Ik heb ook echt geen kut aan jou de laatste tijd he?quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kerstballen zijn rood
Mijn ballen zijn blauw
Ik houd van jou.Oma krijgt er ook een.quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stuur je het naar een of andere oma![]()
''Lieve xx''Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is wel aardig en tof enzo. Dus ik wil wel iets meer erin schrijven.quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wilde graag een kerstkaart van mij. Bij deze.
''iets meer''
Prettige feestdagen, KaneelstokjeRustig aan.![]()
Het rijmt tenminste.quote:Op zondag 9 december 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen kut aan jou de laatste tijd he?
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Je wilde graag een kerstkaart van mij. Ik wil jou graag nakend in mijn bed. Hou jij net zoveel rekening met mijn wensen als ik met die van jou?quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze is wel aardig en tof enzo. Dus ik wil wel iets meer erin schrijven.
Prettige feestdagen, KaneelstokjeI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Even wachten tot 14 februariquote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is wel aardig en tof enzo. Dus ik wil wel iets meer erin schrijven.![]()
![]()
Ik vind je wel aardig en tof, kusjes kaneel.quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is wel aardig en tof enzo. Dus ik wil wel iets meer erin schrijven.![]()
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 9 december 2012 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind je wel aardig en tof, kusjes kaneel.![]()
![]()
Eigenlijk vind ik dat simpele wel iets hebben.quote:Op zondag 9 december 2012 20:51 schreef Myraela het volgende:
Ik vind je wel aardig en tof, kusjes kaneel.
Rustig aan.![]()
Sinterklaas is al geweest.quote:Ik zou haar eventueel geven. Beetje jong wel, maar goed.quote:Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wilde graag een kerstkaart van mij. Ik wil jou graag nakend in mijn bed. Hou jij net zoveel rekening met mijn wensen als ik met die van jou?
Prettige feestdagen, Kaneelstokje
Maar het is vriendschappelijk. Ze heeft ook een vriend, uiteraard.Nee Fax.quote:Dat is wel een goede.quote:Op zondag 9 december 2012 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind je wel aardig en tof, kusjes kaneel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wachten op dierendag voor vrouwen om aan te geven dat je iemand leuk vindt?quote:Hoeveel aanwijzingen wil je de vrouw in kwestie geven dat je een probleem hebt met originaliteit?
LOLquote:Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
Wow, downloaden gaat op 350 kbs![]()
Nieuwe max speed..
Damn best lastig als je ineens zin in seks hebt als je vrouw de hele avond pleite is....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ach, je verkeert nog in de luxepositie dat je een vrouw hebt.quote:Op zondag 9 december 2012 20:56 schreef fietsie het volgende:
Damn best lastig als je ineens zin in seks hebt als je vrouw de hele avond pleite is....
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wees blij dat je een vrouw hebt...quote:Op zondag 9 december 2012 20:56 schreef fietsie het volgende:
Damn best lastig als je ineens zin in seks hebt als je vrouw de hele avond pleite is....![]()
Datquote:Op zondag 9 december 2012 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ach, je verkeert nog in de luxepositie dat je een vrouw hebt..
Dierendag whut?quote:Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wachten op dierendag voor vrouwen om aan te geven dat je iemand leuk vindt?Hoeveel aanwijzingen wil je de vrouw in kwestie geven dat je een probleem hebt met originaliteit?
![]()
![]()
Zwaar leven wel ja.quote:Op zondag 9 december 2012 20:56 schreef fietsie het volgende:
Damn best lastig als je ineens zin in seks hebt als je vrouw de hele avond pleite is....![]()
Hoe bedoel je Lola?quote:Op zondag 9 december 2012 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wees blij dat je een vrouw hebt...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sjah afstemmen van libido-momentjes is nog een complex geheelquote:
Boem-is-ho?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij hebt toch een vent? Niet genoeg? Wil je er ook een eega bij hebben voor de afwisseling?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
We hebben al een half achtje gedaan. Dus ik denk dat het nu een half tientje gaat zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet jij twi niet bespringen? Het is 9 uur.![]()
af en toe seks met een vrouwquote:Op zondag 9 december 2012 21:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij hebt toch een vent? Niet genoeg? Wil je er ook een eega bij hebben voor de afwisseling?zou ik niet erg vinden
![]()
Nee, schilderen in een onmogelijke houdingquote:.
Hoi Lolaquote:.
Het begint op te leven hier en vinnie komt ineens terugquote:.
Ik ook nietquote:.
Ik ben er de hele tijd gewoon al heurquote:Op zondag 9 december 2012 21:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het begint op te leven hier en vinnie komt ineens terug.
.
![]()
Ik had vandaag nog een goed gesprek over peners trouwens. Ging over grootte enzo. Jammer dat je er niet bij was. Nu wist ze dat ik te veel naar peners keek.quote:Op zondag 9 december 2012 21:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben al een half achtje gedaan. Dus ik denk dat het nu een half tientje gaat zijn.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je bent actiever in andere sc dan hierquote:Op zondag 9 december 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben er de hele tijd gewoon al heur.
.
Lolquote:Op zondag 9 december 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog een goed gesprek over peners trouwens. Ging over grootte enzo. Jammer dat je er niet bij was. Nu wist ze dat ik te veel naar peners keek..
Waarom praat je met een vrouw over penisgrootte?quote:Op zondag 9 december 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog een goed gesprek over peners trouwens. Ging over grootte enzo. Jammer dat je er niet bij was. Nu wist ze dat ik te veel naar peners keek.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 21:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben al een half achtje gedaan. Dus ik denk dat het nu een half tientje gaat zijn.![]()
![]()
Goed. Schilderij is af, enkel over een week of wat nog wat details uitwerken als de verf droog is. Al denk ik dat dat niet eens nodig isquote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kusje op je rugen knie
Hoe was schilderen?.
Wat zit jij mijn po-hi te checkenquote:Op zondag 9 december 2012 21:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je bent actiever in andere sc dan hier.
En ja, als er hier niks boeiends gezegd wordt om op te reageren, wat zou ik dan posten?![]()
![]()
Inderdaad jammer dat ik er niet bij was, een goed gesprek over peners kan ik altijd wel waarderen. Nog leuke nieuwe standpunten te weten gekomen?quote:Op zondag 9 december 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog een goed gesprek over peners trouwens. Ging over grootte enzo. Jammer dat je er niet bij was. Nu wist ze dat ik te veel naar peners keek.![]()
Ik heb werkelijk waar geen idee meer. We kwamen er ineens op.quote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom praat je met een vrouw over penisgrootte?
Als je er 6,5 uur bent, dan bespreek je wel eens wat he?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nope volg jou nietquote:Op zondag 9 december 2012 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zit jij mijn po-hi te checken
En ja, als er hier niks boeiends gezegd wordt om op te reageren, wat zou ik dan posten?, ik kijk alleen rond als het hier rustig is
. Eigenlijk hetzelfde als jij, maar ik post minder
.
Hoe weet je dan dat ik in een andere SC meer post?quote:Op zondag 9 december 2012 21:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nope volg jou niet, ik kijk alleen rond als het hier rustig is
. Eigenlijk hetzelfde als jij, maar ik post minder
.
Anyway, even gamen.![]()
Ik weet dat ze weg is gegaan bij een vorig vriendje omdat zijn pener te klein en te dun was. Ze kon hem niet voelen. Formaat pinkje hebben we het dan over.quote:Op zondag 9 december 2012 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad jammer dat ik er niet bij was, een goed gesprek over peners kan ik altijd wel waarderen. Nog leuke nieuwe standpunten te weten gekomen?
Toen ik haar liet zien hoeveel 25 cm was, schrok ze zich wel dood.
Echt nieuwe standpunten dus niet, maar wel nieuwe informatie.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vermaak voornamelijk denk ik.quote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom praat je met een vrouw over penisgrootte?
Rustig aan.![]()
Omdat ik dat zag tijdens het lurkenquote:Op zondag 9 december 2012 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ik in een andere SC meer post?
Anyway, even gamen..
Te klein is dan ook wel echt erg vervelend.quote:Op zondag 9 december 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat ze weg is gegaan bij een vorig vriendje omdat zijn pener te klein en te dun was. Ze kon hem niet voelen. Formaat pinkje hebben we het dan over.
Toen ik haar liet zien hoeveel 25 cm was, schrok ze zich wel dood.
Echt nieuwe standpunten dus niet, maar wel nieuwe informatie.En een relatie met slechte seks, gewoon, onmogelijk.
![]()
Nou, nou, 25cm ben ik ook weer niet hoor...quote:Op zondag 9 december 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik haar liet zien hoeveel 25 cm was, schrok ze zich wel dood.![]()
Je vond het wel nodig om haar te laten zien "hoe jouw 25cm was" of "hoe 25cm in het algemeen (met een duimstok ofzo" was?quote:Op zondag 9 december 2012 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Te klein is dan ook wel echt erg vervelend.En een relatie met slechte seks, gewoon, onmogelijk.
Ik geloof je op je woord. Maar ik vind seks niet zo ontzettend belangrijk. Dus ik zou een andere keuze maken waarschijnlijk als de rest goed zat.quote:Op zondag 9 december 2012 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Te klein is dan ook wel echt erg vervelend.En een relatie met slechte seks, gewoon, onmogelijk.
Ik zou jouw pener dan ook nooit tonen zonder toestemming.quote:Op zondag 9 december 2012 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, nou, 25cm ben ik ook weer niet hoor...Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: