SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus![]()
Geen 'Een voor Evie' TT?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Helleuw.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Er gaat niks boven roest en slappe banden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
Op een oude fiets moet je het leren.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Zijn dat hangtieten en chlamydia?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Er gaat niks boven roest en slappe banden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Er gaat niks boven roest en slappe banden.![]()
![]()
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik met roest bedoelde, het klonk gewoon goed.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn dat hangtieten en chlamydia?C'est la vie
hangtieten en een lubberkutquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn dat hangtieten en chlamydia?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Owja, morgenochtend trouwens naar dat meisje dat het over spanken had.
Ik ben benieuwd.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb duidelijk weer wat gemist.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben benieuwd.C'est la vie
spannendquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben benieuwd.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
We hebben te weinig contact, ik merk het al.quote:
Samenvatting: Meisje dat al een jaar met me flirt en me al 4 keer thuis had uitgenodigd (waar ik niet op in ging) heeft me weer uitgenodigd nadat ze een grapje maakte over dat ik haar moest spanken. Ik zei: Dat zou je wel willen he?
Ik zie haar morgen, we gaan samen huiswerk maken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Aha, is ze lekker?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben te weinig contact, ik merk het al.
Samenvatting: Meisje dat al een jaar met me flirt en me al 4 keer thuis had uitgenodigd (waar ik niet op in ging) heeft me weer uitgenodigd nadat ze een grapje maakte over dat ik haar moest spanken. Ik zei: Dat zou je wel willen he?
Ik zie haar morgen, we gaan samen huiswerk maken.C'est la vie
Mwah. Ik denk toen ze nog roeide wel.quote:
Maar nu heeft ze allemaal vrouwelijke vormen enzo, in plaats van spieren.
Enorme borsten, grote kont.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Stuur maar door, ik blijf toch een neger.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk toen ze nog roeide wel.
Enorme borsten, grote kont.C'est la vie
owja, daar hield jij niet vanquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk toen ze nog roeide wel.
Enorme borsten, grote kont.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mannelijke vrouwenquote:Uiteraard broeder. Ik zal vragen of ze interesse in je heeft.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Stuur maar door, ik blijf toch een neger.
Nog mooi trouwens, ik kwam laatst een meisje tegen dat ik vorig jaar probeerde te hosselen (en die lesbisch bleek). Ik zag haar eerst van achter en dacht: He, die jongen ziet er leuk uit.
Daarna zag ik pas dat zij het was. Prachtig slank, geen kont, geen borsten, lief neusje, stralende ogen en mooie mond. Halflang bruin haar.
Maarja, lesbisch he?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
dan heb ik dat toevallig telkens gemistquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit een geheim van gemaakt hoor.
Dan snap ik je vrouwen voorkeur ook wat beter
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Gecondoleerdquote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
quote:Lolquote:.
Maarja het is wel verdomd rustig enzo.
TC is ook al niets.The only easy day, was yesterday. (USMC)
ik zit op een andere SC die wel doorloopt ookquote:Op zondag 9 december 2012 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Lol.
Maarja het is wel verdomd rustig enzo.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Welke dan ?quote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit op een andere SC die wel doorloopt ookThe only easy day, was yesterday. (USMC)
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 9 december 2012 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Radio 49 SC, is behoorlijk druk en gezellie ook, of misschien wel eens , maar vergeten
.
Gebeurt de laatste tijd wel vaker volgens mijquote:Op zondag 9 december 2012 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is zeldzaam dat SEX de traagst lopende SC is![]()
![]()
hmmm zou iedereen een leven gaan krijgenquote:Op zondag 9 december 2012 00:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gebeurt de laatste tijd wel vaker volgens mij
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lijkt eropquote:Op zondag 9 december 2012 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm zou iedereen een leven gaan krijgen![]()
![]()
Jou eckte buren of een of ander topic?quote:Op zondag 9 december 2012 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij de buren is het een stuk drukker![]()
![]()
een ander topicquote:Op zondag 9 december 2012 00:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jou eckte buren of een of ander topic?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
weekenddienst?quote:Op zondag 9 december 2012 01:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Werken.. Voor vandaag dan.. Morgen weer..Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: