Eigenlijk zou zijn hoofd ontploffen, maar dat deden ze toch maar niet.quote:Op maandag 10 december 2012 22:05 schreef Robby87 het volgende:
Steven Seagal in Executive Decision, heb er nog nachtmerries van.
quote:
Nee, we hebben het over emotionele sterfscenes, groot verschil!quote:Op maandag 10 december 2012 22:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
doe mij dan maar de dood van sp wong in infernal affairs als we het over plot invloedrijke sterfscenes hebben
ook op dat gebied prefereer ik diequote:Op maandag 10 december 2012 22:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, we hebben het over emotionele sterfscenes, groot verschil!
dan mag seven pounds ook niet ontbreken.. of hachi, a dogs tail.. als t over gruwelijk gaat in een normale film, dan veel uit se7en en dan met name die uitgehongerde vent op bed.. al gaat ie pas later dood...quote:Op maandag 10 december 2012 22:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, we hebben het over emotionele sterfscenes, groot verschil!
Foutste zit in Aguirre: Zorn der Gottes. Man krijgt speer in keel, verzucht "I always thought it would hurt more", draait om zijn as en stort te water.quote:Op maandag 10 december 2012 21:54 schreef Borizzz het volgende:
Wat is volgens jou de beste sterfscene in een film?
(ga ik ws gebruiken voor een special). Graag eentje noemen en bovenal: waarom die volgens jou in aanmerking komt
Ook wil ik wel een paar heel foute sterfscenes horen
Fantastisch geacteerd stukje. De blik van die maarschalkquote:Op maandag 10 december 2012 22:46 schreef RanTheMan het volgende:
vergeet die zoon ook niet in 300 waarna alles echt in de soep loopt.. begin van het einde
Roger Rabbitquote:
quote:
Nee, ik wil enkel sterfscenes. Misschien dat ik het ga gebruiken voor een kerstspecial. Om de kerstgedachte eens goed te onderstrepenquote:Op dinsdag 11 december 2012 06:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hierna had ik geen zin meer in de rest van de film...
Wat ik zelf een leuke dood ga scene vond is Ichi the killer. Als hij dat vrouwke in het begin door midden trapt met zijn hak. Maar das meer een moordscene, dan een sterfscene...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |