Ben je naar Waterworld geweest in de bios? Lijkt me heel vervelend te zijn geweest al dat water en dan niet naar de wc kunnenquote:Op zondag 9 december 2012 18:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee, maar dan ga ik al denken dat ik er niet weg kan om naar de wc te gaan, en dan krijg ik het gevoel dat ik naar de wc moet.![]()
Ik ga maar erg weinig naar de bios, want dan moet ik naar buiten.quote:Op zondag 9 december 2012 18:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben je naar Waterworld geweest in de bios? Lijkt me heel vervelend te zijn geweest al dat water en dan niet naar de wc kunnen
Daar hoor je mij niks over zeggen...quote:Op zondag 9 december 2012 18:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ga maar erg weinig naar de bios, want dan moet ik naar buiten.
Dan is het goedquote:Op zondag 9 december 2012 19:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar hoor je mij niks over zeggen...
En anders? Had je me klappen komen geven? Dan moet je wel eerst de deur uit...quote:
Dan stuur ik mijn broertje op je afquote:Op zondag 9 december 2012 19:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En anders? Had je me klappen komen geven? Dan moet je wel eerst de deur uit...
en het smaakt ook nogquote:
Marion Cotillard in TDKR natuurlijkquote:Op maandag 10 december 2012 21:54 schreef Borizzz het volgende:
Ook wil ik wel een paar heel foute sterfscenes horen
Die was idd wel fout.quote:Op maandag 10 december 2012 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Marion Cotillard in TDKR natuurlijk
Verbaasd?quote:Op maandag 10 december 2012 22:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat is dragon eigenlijk toch ook een gevoelig persoon
Eigenlijk zou zijn hoofd ontploffen, maar dat deden ze toch maar niet.quote:Op maandag 10 december 2012 22:05 schreef Robby87 het volgende:
Steven Seagal in Executive Decision, heb er nog nachtmerries van.
quote:
Nee, we hebben het over emotionele sterfscenes, groot verschil!quote:Op maandag 10 december 2012 22:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
doe mij dan maar de dood van sp wong in infernal affairs als we het over plot invloedrijke sterfscenes hebben
ook op dat gebied prefereer ik diequote:Op maandag 10 december 2012 22:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, we hebben het over emotionele sterfscenes, groot verschil!
dan mag seven pounds ook niet ontbreken.. of hachi, a dogs tail.. als t over gruwelijk gaat in een normale film, dan veel uit se7en en dan met name die uitgehongerde vent op bed.. al gaat ie pas later dood...quote:Op maandag 10 december 2012 22:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, we hebben het over emotionele sterfscenes, groot verschil!
Foutste zit in Aguirre: Zorn der Gottes. Man krijgt speer in keel, verzucht "I always thought it would hurt more", draait om zijn as en stort te water.quote:Op maandag 10 december 2012 21:54 schreef Borizzz het volgende:
Wat is volgens jou de beste sterfscene in een film?
(ga ik ws gebruiken voor een special). Graag eentje noemen en bovenal: waarom die volgens jou in aanmerking komt
Ook wil ik wel een paar heel foute sterfscenes horen
Fantastisch geacteerd stukje. De blik van die maarschalkquote:Op maandag 10 december 2012 22:46 schreef RanTheMan het volgende:
vergeet die zoon ook niet in 300 waarna alles echt in de soep loopt.. begin van het einde
Roger Rabbitquote:
quote:
Nee, ik wil enkel sterfscenes. Misschien dat ik het ga gebruiken voor een kerstspecial. Om de kerstgedachte eens goed te onderstrepenquote:Op dinsdag 11 december 2012 06:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hierna had ik geen zin meer in de rest van de film...
Wat ik zelf een leuke dood ga scene vond is Ichi the killer. Als hij dat vrouwke in het begin door midden trapt met zijn hak. Maar das meer een moordscene, dan een sterfscene...
The Transformers: The Movie, Optimus Primequote:Op dinsdag 11 december 2012 08:55 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Nee, ik wil enkel sterfscenes. Misschien dat ik het ga gebruiken voor een kerstspecial. Om de kerstgedachte eens goed te onderstrepen
Hehe nice, zal van het weekend ook eens wat makenquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:09 schreef Sands het volgende:
Oh en maak ook eens zo'n leuke vraag
TV / FOK! Movie Trivia Jubileum topic - 10 JAAR FMT!
Tragisch idd Optimus Prime in de animatiequote:Op dinsdag 11 december 2012 10:06 schreef Sands het volgende:
[..]
The Transformers: The Movie, Optimus Prime
Ik ben al bezig, maar toch maar nog niet geplaatst wegens de moeilijkheidsgraad. Volgens mij zou zelfs jij in de huidige versie niet verder dan 1 zijn gekomen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:09 schreef Sands het volgende:
Oh en maak ook eens zo'n leuke vraag
TV / FOK! Movie Trivia Jubileum topic - 10 JAAR FMT!
Bedankt voor het vertrouwen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ben al bezig, maar toch maar nog niet geplaatst wegens de moeilijkheidsgraad. Volgens mij zou zelfs jij in de huidige versie niet verder dan 1 zijn gekomen.
Iets begrijpender lezen, dat is om aan te geven dat het dus veels te moeilijk is voor mensen die maar een klein beetje bekend zijn met de bewuste genresquote:
Ben ik wel benieuwd, of heb je alleen maar Oost-Europese films gekozen ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Iets begrijpender lezen, dat is om aan te geven dat het dus veels te moeilijk is voor mensen die maar een klein beetje bekend zijn met de bewuste genres
Nah, ik verwachtte sowieso al dat de Michels van fmt die kant op zich zouden nemen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:17 schreef Asap het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd, of heb je alleen maar Oost-Europese films gekozen ofzo?
Gewoon zoals ik doen en het fox approved maken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nah, ik verwachtte sowieso al dat de Michels van fmt die kant op zich zouden nemen.
Die van mij is meer het betere subgenre werk, en dat blijft het ook wel maar ik ga er toch wat makkelijkere genres bijhalen zodat iedereen een redelijk percentage van mijn vraag zou moeten kunnen beantwoorden
Misschien is kwart fox-approved mogelijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Gewoon zoals ik doen en het fox approved maken.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef Michelangelo2 het volgende:
Nou vooruit, ik heb het bij Europees gehouden.
Ik kom al tot 2 puntenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:13 schreef Michelangelo2 het volgende:
Nou vooruit, ik heb het bij Europees gehouden.
De plaatjes zijn te klein op mijn telefoon.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En dan nog beweren dat ik te weinig vertrouwen in je heb
65/200 maar?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:13 schreef Desunoto het volgende:
Ik kom tot slechts 65 punten bij Sands zijn vraag.
Maar de opdracht van Michelangelo... daar begin ik niet eens aan.
Denk dat ik de helft gezien heb, maar ik onthoud toch niet alles.quote:
Ik vroeg me al af waarom ik die eerste niet kendequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er zit ook wel wat troep in jouw collage. Te beginnen bij de eerste afbeelding helemaal linksboven.
Jij gaat toch ook wel een leuke vraag maken desu?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Denk dat ik de helft gezien heb, maar ik onthoud toch niet alles.![]()
Er zit ook wel wat troep in jouw collage. Te beginnen bij de eerste afbeelding helemaal linksboven. Het is een wonder dat ik die onthouden heb want zulke films doen me niets meer.
Welke?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Woehoeik ken 1 plaatje... dat plaatje dat iedereen kent...
Ik zal eens kijken of ik iets origineels kan bedenken...quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook wel een leuke vraag maken desu?
De laatste natuurlijk...quote:
Ik 6, valt me nog meequote:Op dinsdag 11 december 2012 16:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De laatste natuurlijk...
O ik zie er nog een 2de die ik ken![]()
Batman TASquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:05 schreef Robby87 het volgende:
Jongens, ik ben op zoek naar toffe tv series, doet u eens wat suggesties
Arrow is aardig, the wire is meesterlijk, scrubs is hilarisch, firefly isquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:05 schreef Robby87 het volgende:
the Sopranosquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:05 schreef Robby87 het volgende:
Scrubs vind ik kut, firefly ken ik niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Arrow is aardig, the wire is meesterlijk, scrubs is hilarisch, firefly is, wat voor genre zoek je?
Kon me niet bekorenquote:
Dan praat ik niet meer met jequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Scrubs vind ik kut, firefly ken ik niet.
Homeland, is dat wat?
Series die ik tot nu toe heb gezien:
- Twin Peaks
- Prison Break
- The Big Bang Theory
- Breaking Bad
- Dexter
[..]
Kon me niet bekoren
Nah, gewoon iets aparts, zoiets als Twin Peaks, dat vond ik echt zo geweldigquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
the lakes
luther
sherlock
of zoek je nieuwe tv-series?
Misschien is Luther wat voor je.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nah, gewoon iets aparts, zoiets als Twin Peaks, dat vond ik echt zo geweldig
Jericho vind je misschien wel leuk. Of Carnivalequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zoiets als Twin Peaks zal niet zo snel meer voorkomen ben ik bang. Als je dat wel vindt graag hier melden
Eerst Luther.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jericho vind je misschien wel leuk. Of Carnivale
heb ik beide weleens wat afleveringen van gezien, maar vond er compleet niks aanquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jericho vind je misschien wel leuk. Of Carnivale
Nah, wel Two and a half men enzo...quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:19 schreef ArtistA het volgende:
Je nooit aan How I met your mother gewaagd? Dat is zó leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |