Ben je naar Waterworld geweest in de bios? Lijkt me heel vervelend te zijn geweest al dat water en dan niet naar de wc kunnenquote:Op zondag 9 december 2012 18:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee, maar dan ga ik al denken dat ik er niet weg kan om naar de wc te gaan, en dan krijg ik het gevoel dat ik naar de wc moet.![]()
Ik ga maar erg weinig naar de bios, want dan moet ik naar buiten.quote:Op zondag 9 december 2012 18:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben je naar Waterworld geweest in de bios? Lijkt me heel vervelend te zijn geweest al dat water en dan niet naar de wc kunnen
Daar hoor je mij niks over zeggen...quote:Op zondag 9 december 2012 18:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ga maar erg weinig naar de bios, want dan moet ik naar buiten.
Dan is het goedquote:Op zondag 9 december 2012 19:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar hoor je mij niks over zeggen...
En anders? Had je me klappen komen geven? Dan moet je wel eerst de deur uit...quote:
Dan stuur ik mijn broertje op je afquote:Op zondag 9 december 2012 19:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En anders? Had je me klappen komen geven? Dan moet je wel eerst de deur uit...
en het smaakt ook nogquote:
Marion Cotillard in TDKR natuurlijkquote:Op maandag 10 december 2012 21:54 schreef Borizzz het volgende:
Ook wil ik wel een paar heel foute sterfscenes horen
Die was idd wel fout.quote:Op maandag 10 december 2012 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Marion Cotillard in TDKR natuurlijk
Verbaasd?quote:Op maandag 10 december 2012 22:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat is dragon eigenlijk toch ook een gevoelig persoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |