Ik vind dat daar de charme inmiddels een beetje van af is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:19 schreef ArtistA het volgende:
Je nooit aan How I met your mother gewaagd? Dat is zó leuk!
Als je HIMYM vanaf het begin doorkijkt kom je echt in het verhaal en hun manier van vertellen... beetje moeilijk uit te leggen, maar het is heel authentiek en plezier voor het hele gezinquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nah, wel Two and a half men enzo...
Ja het is wat ingekakt de afgelopen 2 seizoenen, maar als je al 6 of 7 seizoenen hebt gezien is het dom om het niet af te kijken naar mijn mening.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vind dat daar de charme inmiddels een beetje van af is.
De eerste 5 seizoenen vond ik how i met your mother wel een veel sterkere serie, met een leuke, niet altijd lineaire verhaalvertelling.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nah, wel Two and a half men enzo...
Ik volg het ook nog steeds trouwquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:22 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja het is wat ingekakt de afgelopen 2 seizoenen, maar als je al 6 of 7 seizoenen hebt gezien is het dom om het niet af te kijken naar mijn mening.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaave you met Tedquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik volg het ook nog steeds trouw
Barney is wel echt legen...wait for it....dary!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:24 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaave you met Ted
Idd, ik heb de playbook hier liggen zelfs. Ook de Bro code trouwens... en de pocket bro code.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Barney is wel echt legen...wait for it....dary!
Haha, die Bro code heb ik ook, staan wel leuke dingen in nogquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Idd, ik heb de playbook hier liggen zelfs. Ook de Bro code trouwens... en de pocket bro code.
Ja is echt te belachelijk voor woorden eigenlijk. Erger nog, ik heb destijds the Playbook per ongeluk laten bezorgen bij de ouders van een vriendin van me. Haar moeder had het doorgelezen en toen ik er weken later pas achter kwam dat het bij hun lag kreeg ik me toch een zedenpreek van die ma over me heen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, die Bro code heb ik ook, staan wel leuke dingen in nog
Nee hoor, ik heb gewoon constant goede ideeënquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:30 schreef ArtistA het volgende:
DF, je hebt trouwens al dagenlang dat lampje als PI... waan je jezelf nou het licht van de wereld of wat moeten we hieruit opmaken?
Hahaha, ik heb al creatieve dingen zien ontspruiten bij jou iddquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon constant goede ideeën
Misschien moet je af en toe mijn lampje lenenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:38 schreef ArtistA het volgende:
Nu hoor ik je denken Njo, hoe krijg je het voor mekaar om daar een boek te laten bezorgen?
Nou, ik had dus van die moeder een boek geleend. Die had ik vernaggeld door 'm op de vensterbank te laten liggen. Het regende binnen en moest dus een nieuwe voor haar kopen. Dat gedaan, maar het afleveradres nooit veranderd. Het volgende boek was the Playbook. Die besteld, maar hij kwam maar niet aan gek genoeg. Toen nog een keer besteld en die kwam dus ook bij hun thuis aan
Pfff, ze heeft nooit meer hetzelfde naar me gekeken.
Zoals?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:38 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb al creatieve dingen zien ontspruiten bij jou idd
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:38 schreef ArtistA het volgende:
Nu hoor ik je denken Njo, hoe krijg je het voor mekaar om daar een boek te laten bezorgen?
Nou, ik had dus van die moeder een boek geleend. Die had ik vernaggeld door 'm op de vensterbank te laten liggen. Het regende binnen en moest dus een nieuwe voor haar kopen. Dat gedaan, maar het afleveradres nooit veranderd. Het volgende boek was the Playbook. Die besteld, maar hij kwam maar niet aan gek genoeg. Toen nog een keer besteld en die kwam dus ook bij hun thuis aan
Pfff, ze heeft nooit meer hetzelfde naar me gekeken.
Ik ben van mezelf al een lampjequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Misschien moet je af en toe mijn lampje lenen
Moet je het FOK! filmnieuws maar eens lezenquote:
Ja, stom he? Wat het vooral verwarrend maakte was dat je het factuuradres en afleveradres moet opgeven. Weer niet goed gekeken natuurlijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Je checkt ook niet even het adres als je bestelt
quote:
quote:
Vier vond ik ook wat melodramatisch, net als het einde van 5 trouwens, maar het afgelopen seizoen vond ik zeker de moeite. Niet zo goed als de eerste drie idd. Vooral het derde seizoen waar hij gewoon constant 3 vrouwen heeft waar hij uit kan kiezen, ge-ni-aal!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De eerste 2/3 seizoenen waren wel beter dan wat erna kwam.
Maar toch kijk ik nog steeds uit naar het 6e seizoen.
DIt seizoen dus:quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:52 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Vier vond ik ook wat melodramatisch, net als het einde van 5 trouwens, maar het afgelopen seizoen vond ik zeker de moeite. Niet zo goed als de eerste drie idd. Vooral het derde seizoen waar hij gewoon constant 3 vrouwen heeft waar hij uit kan kiezen, ge-ni-aal!
Kom je eens melden bij de redactie!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De eerste 2/3 seizoenen waren wel beter dan wat erna kwam.
Maar toch kijk ik nog steeds uit naar het 6e seizoen.
Goeie kwaliteit ookquote:
Ken ze beide niet, maar mss nog een leuke tip voor Robby: Suitsquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Mijn favoriete series op dit moment zijn Arrow en Person of interestMisschien dat je daar wat leuk van vind.. O ja, Glee ook, maar dat zie ik je niet gauw kijen
Zo nu en dan kan Stewart best leuk uit de hoek komen jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:06 schreef DragonFodder het volgende:
Ook leuk: the daily show with Jon Stewart. Het zegt wat dat de scherpste journalistiek in de VS afkomt van een satirisch nieuwsprogramma.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo nu en dan kan Stewart best leuk uit de hoek komen ja
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:49 schreef Borizzz het volgende:
la la la
even wat afstand nemen van Dragon vanavond. Die zit me steeds heel irritant op de hielen.
Hij houdt zich nu nog in, in het echt valt er geen speld tussen te krijgen bij die man.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:49 schreef Borizzz het volgende:
la la la
even wat afstand nemen van Dragon vanavond. Die zit me steeds heel irritant op de hielen.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hij houdt zich nu nog in, in het echt valt er geen speld tussen te krijgen bij die man.
Als ik mijn best eens doe kom ik nog aardig mee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hij houdt zich nu nog in, in het echt valt er geen speld tussen te krijgen bij die man.
Doe eensquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:57 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Als ik mijn best eens doe kom ik nog aardig mee.
Ging Sands deze maand niet met FMT-vakantie?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:13 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Als jij niet meedoet. Anders is het hopeloos.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ging Sands deze maand niet met FMT-vakantie?
Ik moet nog even mijn 5de overall plaats binnenhalen en dan wel jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hij is niet goed met afspraken idd..quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ja hoor, stel maar een Balto vraagquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:18 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Kun je anders niet iemand een maand uit een topicreeks bannen?
Misschien moet je de puntenteller proberen om te kopen om Sands' punten voor een maand gewoon te vergetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:18 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Kun je anders niet iemand een maand uit een topicreeks bannen?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
wtf sands, waarom weet jij dat culkin ballet heeft gedaan
Hij zit zelf op ballet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat Dragon met Tim Allen aankomt als het om een kerstfilm gaat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hij is niet goed met afspraken idd..
[..]
Ja hoor, stel maar een Balto vraag
the santa clause! mannelijk en stoer!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat Dragon met Tim Allen aankomt als het om een kerstfilm gaat.
quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:25 schreef DragonFodder het volgende:
Sands, wat ben je toch een lieverd
gewoon, star trek gebruiken 'n stuff.quote:
Ik vond hem zelf wel geniaalquote:
niet zeuren, posten!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:06 schreef Robby87 het volgende:
Damn, dit gaat 'em niet worden dragon, tekenen met trackpad is kut
How i met your nigga?quote:
Beetje grumpy ben je wel jaquote:Op woensdag 12 december 2012 00:06 schreef picodealion het volgende:
Ik ben echt een zeikerd aan het worden. Sorry.
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:16 schreef Flitspaal het volgende:
2. Golden Raspberry Award - Voor de meest onsympathieke user
Sands
Ik wilde al eerder hints posten..maar een van mijn hondjes gaat misschien doodquote:Op donderdag 13 december 2012 17:59 schreef DragonFodder het volgende:
Hoe het topic gierend tot stilstand komt?
Excuses, dat is klote. Wat heeft ie?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wilde al eerder hints posten..maar een van mijn hondjes gaat misschien dood![]()
![]()
Infecties bij o.a. de nieren, de dierenarts wist het eigenlijk zelf nog niet precies, maar het zag er heel slecht uit. Nu is het afwachtenquote:Op donderdag 13 december 2012 18:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Excuses, dat is klote. Wat heeft ie?
Fuck, dat is klote manquote:Op donderdag 13 december 2012 18:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wilde al eerder hints posten..maar een van mijn hondjes gaat misschien dood![]()
![]()
Sinds deze week ging het pas slechter, en vandaag wilde ze niet eens meer lopenquote:Op donderdag 13 december 2012 18:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Fuck, dat is klote man![]()
Zo opeens, of was hij al aan de slechtere kant?
Wat voor hond is het, en hoe oud?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Sinds deze week ging het pas slechter, en vandaag wilde ze niet eens meer lopen
Zoietsquote:Op donderdag 13 december 2012 18:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat voor hond is het, en hoe oud?
Arme jij.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Zoiets
[ afbeelding ]
Nog niet eens 8 jaar oud
Wij 3, nog zo'n zelfde soort hondje en een mechelse herder. Maar die zijn allemaal niet zo leukquote:Op donderdag 13 december 2012 18:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Arme jij.Een hond kan echt een deel van het gezien zijn.
Ik kan het weten, ik heb thuis 5 honden
Ik heb 4 golden retrievers (26, 38, 45 & 50 kilo) en een kleine, ouwe, 13-jarige way too dikke vuilnisbakkenras die nauwelijks kan lopen.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Wij 3, nog zo'n zelfde soort hondje en een mechelse herder. Maar die zijn allemaal niet zo leuk
Dankjewelquote:Op donderdag 13 december 2012 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh wat erg van je hond, Sands...heel veel sterkte
![]()
Hoe wordt er nu verder gegaan? Wordt er nog verder onderzoek gedaan om te zien wat ze precies heeft? En is ze nu thuis of blijft ze bij de dierenarts?
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Dankjewel
Ze is nu daar ja, blijkbaar aan een infuus en alles
Dat duurt nog wel even voordat ik alle plaatjes klaar hebquote:Op donderdag 13 december 2012 21:45 schreef Sands het volgende:
Hoe gaat het trouwens met jullie Jubileumvragen?
Sands, hoe is het met je hondje? Geef ons hoop in deze donkere dagen voor kerst, kan hij straks als uitbreiding bij de kerststal, of wachten we er nog eventjes mee?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:45 schreef Sands het volgende:
Hoe gaat het trouwens met jullie Jubileumvragen?
What have you done with our Robby! Give him back!quote:Op donderdag 13 december 2012 22:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sands, hoe is het met je hondje? Geef ons hoop in deze donkere dagen voor kerst, kan hij straks als uitbreiding bij de kerststal, of wachten we er nog eventjes mee?
Ik vreet me op, hoe gaat het met de kleine meid?
Bedankt voor de waarschuwing, ik heb dan ook helemaal niets met Charlie Sheen.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Even verplaatsen naar de slowchat? Als je je best doet, kun je nog de Charlie Sheen award winnen
Ondanks het slechte nieuws, toch mooi om te horen dat er goed voor haar gezorgd wordt. Heel veel beterschap aan je hondje! Hopelijk komt ze er bovenop!quote:Op donderdag 13 december 2012 18:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Dankjewel
Ze is nu daar ja, blijkbaar aan een infuus en alles
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sands, hoe is het met je hondje? Geef ons hoop in deze donkere dagen voor kerst, kan hij straks als uitbreiding bij de kerststal, of wachten we er nog eventjes mee?
Ik vreet me op, hoe gaat het met de kleine meid?
Ik schat de kansen 1 op 100quote:Op donderdag 13 december 2012 22:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ondanks het slechte nieuws, toch mooi om te horen dat er goed voor haar gezorgd wordt. Heel veel beterschap aan je hondje! Hopelijk komt ze er bovenop!
Mijn hond leven geven?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kunnen we iets voor je doen?
Arme jongenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |