Kom je eens melden bij de redactie!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De eerste 2/3 seizoenen waren wel beter dan wat erna kwam.
Maar toch kijk ik nog steeds uit naar het 6e seizoen.
Goeie kwaliteit ookquote:
Ken ze beide niet, maar mss nog een leuke tip voor Robby: Suitsquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Mijn favoriete series op dit moment zijn Arrow en Person of interestMisschien dat je daar wat leuk van vind.. O ja, Glee ook, maar dat zie ik je niet gauw kijen
Zo nu en dan kan Stewart best leuk uit de hoek komen jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:06 schreef DragonFodder het volgende:
Ook leuk: the daily show with Jon Stewart. Het zegt wat dat de scherpste journalistiek in de VS afkomt van een satirisch nieuwsprogramma.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo nu en dan kan Stewart best leuk uit de hoek komen ja
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:49 schreef Borizzz het volgende:
la la la
even wat afstand nemen van Dragon vanavond. Die zit me steeds heel irritant op de hielen.
Hij houdt zich nu nog in, in het echt valt er geen speld tussen te krijgen bij die man.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:49 schreef Borizzz het volgende:
la la la
even wat afstand nemen van Dragon vanavond. Die zit me steeds heel irritant op de hielen.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hij houdt zich nu nog in, in het echt valt er geen speld tussen te krijgen bij die man.
Als ik mijn best eens doe kom ik nog aardig mee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hij houdt zich nu nog in, in het echt valt er geen speld tussen te krijgen bij die man.
Doe eensquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:57 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Als ik mijn best eens doe kom ik nog aardig mee.
Ging Sands deze maand niet met FMT-vakantie?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:13 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Als jij niet meedoet. Anders is het hopeloos.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ging Sands deze maand niet met FMT-vakantie?
Ik moet nog even mijn 5de overall plaats binnenhalen en dan wel jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hij is niet goed met afspraken idd..quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ja hoor, stel maar een Balto vraagquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:18 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Kun je anders niet iemand een maand uit een topicreeks bannen?
Misschien moet je de puntenteller proberen om te kopen om Sands' punten voor een maand gewoon te vergetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:18 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Kun je anders niet iemand een maand uit een topicreeks bannen?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
wtf sands, waarom weet jij dat culkin ballet heeft gedaan
Hij zit zelf op ballet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat Dragon met Tim Allen aankomt als het om een kerstfilm gaat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hij is niet goed met afspraken idd..
[..]
Ja hoor, stel maar een Balto vraag
the santa clause! mannelijk en stoer!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat Dragon met Tim Allen aankomt als het om een kerstfilm gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |