Zoietsquote:Op donderdag 13 december 2012 18:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat voor hond is het, en hoe oud?
Arme jij.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Zoiets
[ afbeelding ]
Nog niet eens 8 jaar oud
Wij 3, nog zo'n zelfde soort hondje en een mechelse herder. Maar die zijn allemaal niet zo leukquote:Op donderdag 13 december 2012 18:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Arme jij.Een hond kan echt een deel van het gezien zijn.
Ik kan het weten, ik heb thuis 5 honden
Ik heb 4 golden retrievers (26, 38, 45 & 50 kilo) en een kleine, ouwe, 13-jarige way too dikke vuilnisbakkenras die nauwelijks kan lopen.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Wij 3, nog zo'n zelfde soort hondje en een mechelse herder. Maar die zijn allemaal niet zo leuk
Dankjewelquote:Op donderdag 13 december 2012 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh wat erg van je hond, Sands...heel veel sterkte
![]()
Hoe wordt er nu verder gegaan? Wordt er nog verder onderzoek gedaan om te zien wat ze precies heeft? En is ze nu thuis of blijft ze bij de dierenarts?
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Dankjewel
Ze is nu daar ja, blijkbaar aan een infuus en alles
Dat duurt nog wel even voordat ik alle plaatjes klaar hebquote:Op donderdag 13 december 2012 21:45 schreef Sands het volgende:
Hoe gaat het trouwens met jullie Jubileumvragen?
Sands, hoe is het met je hondje? Geef ons hoop in deze donkere dagen voor kerst, kan hij straks als uitbreiding bij de kerststal, of wachten we er nog eventjes mee?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:45 schreef Sands het volgende:
Hoe gaat het trouwens met jullie Jubileumvragen?
What have you done with our Robby! Give him back!quote:Op donderdag 13 december 2012 22:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sands, hoe is het met je hondje? Geef ons hoop in deze donkere dagen voor kerst, kan hij straks als uitbreiding bij de kerststal, of wachten we er nog eventjes mee?
Ik vreet me op, hoe gaat het met de kleine meid?
Bedankt voor de waarschuwing, ik heb dan ook helemaal niets met Charlie Sheen.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Even verplaatsen naar de slowchat? Als je je best doet, kun je nog de Charlie Sheen award winnen
Ondanks het slechte nieuws, toch mooi om te horen dat er goed voor haar gezorgd wordt. Heel veel beterschap aan je hondje! Hopelijk komt ze er bovenop!quote:Op donderdag 13 december 2012 18:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Dankjewel
Ze is nu daar ja, blijkbaar aan een infuus en alles
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sands, hoe is het met je hondje? Geef ons hoop in deze donkere dagen voor kerst, kan hij straks als uitbreiding bij de kerststal, of wachten we er nog eventjes mee?
Ik vreet me op, hoe gaat het met de kleine meid?
Ik schat de kansen 1 op 100quote:Op donderdag 13 december 2012 22:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ondanks het slechte nieuws, toch mooi om te horen dat er goed voor haar gezorgd wordt. Heel veel beterschap aan je hondje! Hopelijk komt ze er bovenop!
Mijn hond leven geven?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kunnen we iets voor je doen?
Arme jongenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |