SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who the fuck can sleep with all this shit going on?
En het wordt gauw weer Lentequote:Op zaterdag 8 december 2012 22:43 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht "Lees, las, gelaserd"
Maar in de ogen van de laserassisente zal het wel vriezen ja....
- of telkens aan je neus zit om je bril omhoog te duwenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom, niets te verliezen![]()
Echt, Chufi, ik kan het aanraden, al is het alleen maar om je rot te lachen als je in het begin nog elke keer op zoek gaat naar je lenzendoosje
Ik doe alles al bijna blind zonder bril als het moet.. (Ik zie nog wel wat gelukkig)quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
- of telkens aan je neus zit om je bril omhoog te duwen
- of als je wakker wordt als een blinde naar je bril grijpt terwijl je kan zien
- of dat je bij het naar bed gaan in de war bent omdat je badkamerritueel niet meer klopt
Zo herkenbaar, wat een genot he, vooral het meteen kunnen zien als je wakker wordt en het missende stukje in het badkamerritueelquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
- of telkens aan je neus zit om je bril omhoog te duwen
- of als je wakker wordt als een blinde naar je bril grijpt terwijl je kan zien
- of dat je bij het naar bed gaan in de war bent omdat je badkamerritueel niet meer klopt
quote:
quote:
Lijkt mij best wel grappig om te kunnen zien wie wat verdientquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:49 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Neh, ik werk bij een scheepsreparatiebedrijf waar ik me vooral bezig hou met de financiële kant, waaronder de salarisadministratie.
Was zo'n lap tekst vroeger een soort Rorschachtest?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:50 schreef sacha het volgende:
[..]
daar zie ik niet eens meer plaatjes in
Weer een view voor UVTquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:54 schreef Leandra het volgende:
Oh shit, ik hem m wel gelezen... en nu?
Ik ben ook nogal nieuwsgierig van aard, maar die salarisgegevens zijn voor mij eigenlijk niets meer dan cijfers, als er aan mij gevraagd wordt hoeveel iemand verdient moet ik dat ook gewoon nazoeken. Ik zie het en vergeet het, elke maand weerquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:52 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij best wel grappig om te kunnen zien wie wat verdient
Wat knapquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh shit, ik heb m wel gelezen... en nu?
14e maandquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:57 schreef Leandra het volgende:
Krijg je daar bonuspunten voor? Die extra views?
En nog steeds heb ik niet het idee dat ik er iets aan gemist hebquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog ongelaserde ogen, zonder brilletje of lenzen
Dan zou ik wat vaker een linkje posten als ik jou wasquote:
Nee, maar ter compensatie heb ik m'n hele leven al een behoorlijk gehoorverlies.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nog steeds heb ik niet het idee dat ik er iets aan gemist heb![]()
Jij hebt nog niet af en toe een leesbrilletje nodig?
Je kan ook niet alles (tegen) hebben, maar dan vullen jullie elkaar wel mooi aan. Die lange armen-grap krijg ik ook van van de mijne te horen, maar hij ziet dan weer een stuk minder scherp in de verte.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar ter compensatie heb ik m'n hele leven al een behoorlijk gehoorverlies.
Ik plaag N al wel regelmatig met de vraag of z'n armen wel lang genoeg zijn
Dus de laser heeft bij hem niet helemaal top gewerkt ..?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles (tegen) hebben, maar dan vullen jullie elkaar wel mooi aan. Die lange armen-grap krijg ik ook van van de mijne te horen, maar hij ziet dan weer een stuk minder scherp in de verte.
Ja, hij heeft niet voor niets "auditief" als ondertitelquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles (tegen) hebben, maar dan vullen jullie elkaar wel mooi aan. Die lange armen-grap krijg ik ook van van de mijne te horen, maar hij ziet dan weer een stuk minder scherp in de verte.
Bij mij heeft het inderdaad beter gewerkt, waardoor ik heel scherp in de verte zie, na de behandeling zag ik 130% verweg, maar ik heb nu wel af en toe een leesbrilletje nodig heb. Hij ziet iets minder scherp in de verte, maar daar staat tegenover dat hij nog geen leesbrilletje nodig hebt. Dus tja, het blijft mikken, want precies op 0 krijgen ze het niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus de laser heeft bij hem niet helemaal top gewerkt ..?
Daar ben jij toen op gevallen of is die ondertitel later gekomen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hij heeft niet voor niets "auditief" als ondertitel
Ik heb nu al bi-focaal Dus ik weet niet of ze daarmee overweg kunnen. Maar een bezoek zal het duidelijk makenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij heeft het inderdaad beter gewerkt, waardoor ik heel scherp in de verte zie, na de behandeling zag ik 130% verweg, maar ik heb nu wel af en toe een leesbrilletje nodig heb. Hij ziet iets minder scherp in de verte, maar daar staat tegenover dat hij nog geen leesbrilletje nodig hebt. Dus tja, het blijft mikken, want precies op 0 krijgen ze het niet.
Ja daar moet je echt even de moeite voor nemen om dat te laten onderzoeken, als je kan laten laseren heb je daar jarenlang zoveel plezier en gemak van.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nu al bi-focaal Dus ik weet niet of ze daarmee overweg kunnen. Maar een bezoek zal het duidelijk maken
Nee, die ondertitel had hij al....quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben jij toen op gevallen of is die ondertitel later gekomen?
Ik vind dat zo'n leuk verhaalquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die ondertitel had hij al....
Hij stelde een vraag in een COS, en ik gaf een normaal en uitgebreid antwoord, en dat was hij niet atlijd gewend vanuit de BB-topics.
Vervolgens ging hij m'n blog zitten lezen en liet een berichtje achter in m'n FoBo.
Uiteraard was hij mij ook al opgevallen, onder andere vanwege die ondertitel
Oh, het is dus Nostalgistquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat zo'n leuk verhaalN's berichtje staat nog steeds in je fobo hč?
Doe ik en slaap lekker zoquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar moet je echt even de moeite voor nemen om dat te laten onderzoeken, als je kan laten laseren heb je daar jarenlang zoveel plezier en gemak van.
Yepquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n leuk verhaalN's berichtje staat nog steeds in je fobo hč?
Ik ga even gluren en daarna mijn mand in
Ik hou dat allemaal niet echt bijquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:34 schreef Leandra het volgende:
Ja.... dat is al een paar jaar geen geheim meer hoor
Dat gaan we ooit nog eens beoordelenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar komen ook erg leuke kindjes van
Doen wequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als we naar Amersfoort verhuisd zijn kom je maar eens op visite.
voor mij welquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Was zo'n lap tekst vroeger een soort Rorschachtest?
En wat zag je dan meestal in zo'n plaatje?quote:
patronenquote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
En wat zag je dan meestal in zo'n plaatje?
Dus geen vlinders, bloemetjes, geslachtsdelen, vleermuizen en dat soort dingen?quote:
in lappen tekst niet neequote:Op zondag 9 december 2012 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Dus geen vlinders, bloemetjes, geslachtsdelen, vleermuizen en dat soort dingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmorgen uitgeslapen, daarna op bezoek bij iemand die zo'n 8 weken geleden een hersenbloeding heeft gehad, daarna weer op de bank hangenquote:Op zondag 9 december 2012 15:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedemiddag
Ja gezellig niks doen vandaag
Ja dat zou wel heel dom zijn. Dan weet ze gelijk waar jullie uit eten gaanquote:Op zondag 9 december 2012 16:56 schreef just me het volgende:
Maar ik ga niet vertellen dat we daar gaan eten want wie weet leest ze mee
Ze woont niet meer thuis en wij gaan dus bij haar eten. Ze weet van nik maar haar vriendje welquote:Op zondag 9 december 2012 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zou wel heel dom zijn. Dan weet ze gelijk waar jullie uit eten gaan
Nu is de verrassing eraf, want zeker dat ze meeleest toch?quote:Op zondag 9 december 2012 17:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ze woont niet meer thuis en wij gaan dus bij haar eten. Ze weet van nik maar haar vriendje wel
Maar alvast een fijne avond, kook jij of dr vriendje?quote:Op zondag 9 december 2012 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu is de verrassing eraf, want zeker dat ze meeleest toch?
we hebben ooit afgesproken om elkaar posts niet te lezen en dat is een goeie afspraak :quote:Op zondag 9 december 2012 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu is de verrassing eraf, want zeker dat ze meeleest toch?
hij gaat koken en dat kan iequote:Op zondag 9 december 2012 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar alvast een fijne avond, kook jij of dr vriendje?
quote:Op zondag 9 december 2012 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben ooit afgesproken om elkaar posts niet te lezen en dat is een goeie afspraak :
ze zat al op fok toen ik erbij kwam
[..]
hij gaat koken en dat kan ie
OK goeie afspraak. Maar zonet was je daar nog niet helemaal zeker van ....quote:Op zondag 9 december 2012 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben ooit afgesproken om elkaar posts niet te lezen en dat is een goeie afspraak :
ze zat al op fok toen ik erbij kwam
[..]
hij gaat koken en dat kan ie
quote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuke clip, maar ik mis ze nog steeds
Ik heb al een vrouw gehad ... Of moet ik nog een nieuwequote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo kom je natuurlijk niet aan een vrouw
Van mij hoef je niets, misschien is het wel lekker rustig zo zonderquote:Op zondag 9 december 2012 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al een vrouw gehad ... Of moet ik nog een nieuwe
O spannend, je hebt een date! Wat gaan jullie doen en waar hebben jullie elkaar opgeduikeld?quote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef chufi het volgende:
Misschien laat ik de date voor komend weekend wel gewoon bij me thuis komen ...
Ja daar raak je ook zo aan gewend ... Maar een beetje afleiding is altijd leukquote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij hoef je niets, misschien is het wel lekker rustig zo zonder
Het lijkt mij ook dat hoe langer je alleen bent hoe moeilijker het wordt om je leven weer met iemand te delen in de vorm van samenwonen, tenminste dat zie ik om me heen vooral. Maar dat wil niet zeggen dat je daten af moet zwerenquote:Op zondag 9 december 2012 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar raak je ook zo aan gewend ... Maar een beetje afleiding is altijd leuk
Juist dat dus. Je begint er aan te wennen, zonder gezeur van een partner. En tuurlijk af en toe daten je weet maar nooit of je toch weer een ideale partner tegenkomtquote:Op zondag 9 december 2012 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook dat hoe langer je alleen bent hoe moeilijker het wordt om je leven weer met iemand te delen in de vorm van samenwonen, tenminste dat zie ik om me heen vooral. Maar dat wil niet zeggen dat je daten af moet zweren
En na lange tijd alleen is het vooral heel erg aanpassen, terwijl je gewend bent de dingen op je eigen manier te doen. Daten moet je vooral doen om het leuk te hebben en niet om de ideale partner tegen te komen...... die bestaan toch nietquote:Op zondag 9 december 2012 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist dat dus. Je begint er aan te wennen, zonder gezeur van een partner. En tuurlijk af en toe daten je weet maar nooit of je toch weer een ideale partner tegenkomt
Vooral je eigen opties in de gaten houden, voordat je het weet kan je een kast leegruimen en richt ze je woonkamer anders inquote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef chufi het volgende:
Ja daar komt het een beetje op neer.. Ik date niet om de ideale partner te vinden. Daar loop je tegen aan ... Ik sta open voor alles, maar ik hou wel mn eigen opties open
ja net alles ingericht .... Ik maak me niet druk en ben niet desperate ... It comes as it comes and it goes as it goesquote:Op zondag 9 december 2012 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral je eigen opties in de gaten houden, voordat je het weet kan je een kast leegruimen en richt ze je woonkamer anders in
Ja doe daar lekker moeilijk over ..quote:Op zondag 9 december 2012 23:07 schreef Lienekien het volgende:
Nee, dat moet Oekraīne zijn, ipv Oekranie.
Niet zo moeilijk doen, D.quote:Op zondag 9 december 2012 23:08 schreef Deisyy het volgende:
En een stedentripje naar Oekraīne lijkt me lastig, want Oekraīne is een land
Ja Ok naar de hoofdstad dan, maar as said notquote:Op zondag 9 december 2012 23:08 schreef Deisyy het volgende:
En een stedentripje naar Oekraīne lijkt me lastig, want Oekraīne is een land
Kiev toch?quote:Op zondag 9 december 2012 23:10 schreef Lienekien het volgende:
Wat is de hoofdstad van Oekranie, eigenlijk?
Hij moet wel wat kunnen hebben, hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Tuurlijk niet schat , maak je niet drukquote:Op zondag 9 december 2012 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kiev toch?
Maar Chufi, heb je nou wel of niet geboekt?
Ja want stel dat iemand tegen je zegt: Ik ga naar Oekranie.quote:Op zondag 9 december 2012 23:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij moet wel wat kunnen hebben, hoor.
Maar liefje, want heb je dan wel geboekt of heb je Oekraine niet geboekt? En Parijs en Rome ook niet?quote:Op zondag 9 december 2012 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet schat , maak je niet druk
349 voor een retour, dat hoeft het punt niet te zijn!quote:
Nog niks Deis,,,quote:Op zondag 9 december 2012 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar liefje, want heb je dan wel geboekt of heb je Oekraine niet geboekt? En Parijs en Rome ook niet?
Deis? Liefje?quote:Op zondag 9 december 2012 23:16 schreef chufi het volgende:
Maar als iemand zin heeft tussen kerst en oud en nieuw
Maar je zegt net dat je een stedentripje hebt geboektquote:Op zondag 9 december 2012 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niks Deis,,,
En wie weet boek ik ook niks
Ja nou! Zie je het voor je, jij en ik? Denk je dat dat gezellig wordt?quote:
Chufi is best lief, maar ik denk niet dat mijn man het leuk vind als ik tussen kerst en oud-en-nieuw naar Kiev gaquote:
In ieder geval niet saaiquote:Op zondag 9 december 2012 23:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja nou! Zie je het voor je, jij en ik? Denk je dat dat gezellig wordt?
Nee, Willem Jozef. En je kent zijn gevoel voor humor!quote:Op zondag 9 december 2012 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Go\isteren werden er nog heimelijke gevoelens van jouw geëtaleerd, door APK volgens mij
Lijkt me ook niet en daar wil ik ook niet tusseb komen , of je moet hem zat zijn maar blijkbaar nietquote:Op zondag 9 december 2012 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi is best lief, maar ik denk niet dat mijn man het leuk vind als ik tussen kerst en oud-en-nieuw naar Kiev ga
Als je alles opkropt dan wordt het natuurlijk wel saai, maar jij maakt van je hart toch geen moordkuil?quote:
Nee, daar ben ik bang voor.quote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je alles opkropt dan wordt het natuurlijk wel saai, maar jij maakt van je hart toch geen moordkuil?
Na 22 jaar ben ik hem af en toe best wel zat hoorquote:Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet en daar wil ik ook niet tusseb komen , of je moet hem zat zijn maar blijkbaar niet
Zie maar?quote:Op zondag 9 december 2012 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan er ook niets aan doen dat Kiev niet leuk is... Maar goed zie maar
Ah ok ja die kwam ff tussendoorquote:Op zondag 9 december 2012 23:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, Willem Jozef. En je kent zijn gevoel voor humor!
Ja Lien, zie maar wat je beslist, wel of geen Kiev tussen kerst en oud-en-nieuwquote:Op zondag 9 december 2012 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan er ook niets aan doen dat Kiev niet leuk is... Maar goed zie maar
Moeilijk, moeilijk.quote:Op zondag 9 december 2012 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Lien, zie maar wat je beslist, wel of geen Kiev tussen kerst en oud-en-nieuw
Ja dat snap ik, ik zou ook niet graag in je schoenen staanquote:
Kijk ik zag op tegen afgelopen week met die Spaanse dames. Had er natuurlijk veel over gepocht en zo maar ik had 1 maar ooit 1 keer ontmoet, 6 jaar geleden of zo ... Kun je nagaan, Uiteindelijk was het heel leuk en gezellig zonder dat er enige spanning was ..quote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je alles opkropt dan wordt het natuurlijk wel saai, maar jij maakt van je hart toch geen moordkuil?
Nee ik wacht nog tot Lien ja zegt. Maar heb dr nog niet eens gevraagdquote:Op zondag 9 december 2012 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Maar Chufi, heb je nou wel of niet een stedentrip geboekt?
Leuk dat het zo leuk heeft uitgepaktquote:Op zondag 9 december 2012 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk ik zag op tegen afgelopen week met die Spaanse dames. Had er natuurlijk veel over gepocht en zo maar ik had 1 maar ooit 1 keer ontmoet, 6 jaar geleden of zo ... Kun je nagaan, Uiteindelijk was het heel leuk en gezellig zonder dat er enige spanning was ..
New York en dan wil ik er nog eens over nadenken.quote:Op zondag 9 december 2012 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik wacht nog tot Lien ja zegt. Maar heb dr nog biet eens gevraagd
Mooi toch?quote:Op zondag 9 december 2012 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk ik zag op tegen afgelopen week met die Spaanse dames. Had er natuurlijk veel over gepocht en zo maar ik had 1 maar ooit 1 keer ontmoet, 6 jaar geleden of zo ... Kun je nagaan, Uiteindelijk was het heel leuk en gezellig zonder dat er enige spanning was ..
4 nachtenquote:Op zondag 9 december 2012 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk dat het zo leuk heeft uitgepakt![]()
Hoe lang hebben ze bij je gelogeerd?
Opgeven is een groot woord, maar het boeit mij verder geen reet.quote:
Af en toe es een chickie en dan wieberen voor het ontbijt?quote:Op zondag 9 december 2012 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Opgeven is een groot woord, maar het boeit mij verder geen reet.
Ben behoorlijk happy met hoe dingen nu gaan
Dat is duidelijkquote:Op zondag 9 december 2012 23:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
New York en dan wil ik er nog eens over nadenken.
Nooit geweest misschien een optie Laat het maar horenquote:Op zondag 9 december 2012 23:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
New York en dan wil ik er nog eens over nadenken.
Zo! Normaal blijven gasten en vis maar 3 dagen fris.quote:
Ja, sgoed. Ik ping je.quote:Op zondag 9 december 2012 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit geweest misschien een optie Laat het maar horen
Ze kwamen laat aan en gingen vroeg weg...quote:Op zondag 9 december 2012 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo! Normaal blijven gasten en vis maar 3 dagen fris.
Neuh, ook even geen zin in.quote:Op zondag 9 december 2012 23:37 schreef Lienekien het volgende:
Af en toe es een chickie en dan wieberen voor het ontbijt?
Na het ontbijt dan, want volgens mij vind APK het wel lekker als er voor zijn ontbijt gezorgd wordt.quote:Op zondag 9 december 2012 23:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Af en toe es een chickie en dan wieberen voor het ontbijt?
Dus je hebt de kabels en snoeren weg gewerkt?quote:Op zondag 9 december 2012 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ook even geen zin in.
Het bevalt mij prima hoe dingen momenteel gaan en heb niet zo'n behoefte aan lichamelijke geborgenheid.
Voor het geestelijke gedeelte heb ik mijn ex / soulmate die ik vaak zie en met wie ik volgende week weer een maand naar Oekrani Indonesië ga![]()
Heb inmiddels na weken cleanen op zondag wel mijn huis weer vrouwklaar gemaakt, maar dat is waarschijnlijk meer voor de nieuwe TV
Ik heb mijn abo op de krant opgezegd en je stuurt zo'n chickie toch niet door de sneeuw naar de AH om een krant en broodjes te kopen?quote:Op zondag 9 december 2012 23:43 schreef Deisyy het volgende:
Na het ontbijt dan, want volgens mij vind APK het wel lekker als er voor zijn ontbijt gezorgd wordt.
Er zijn limitsquote:Op zondag 9 december 2012 23:44 schreef Deisyy het volgende:
Dus je hebt de kabels en snoeren weg gewerkt?
JUe kan toch zorgen dat er afbakbroodjes en eieren in je voorraadkast liggen? Dan hoeft niemand de deur uit en heb jij een lekker ontbijtje.quote:Op zondag 9 december 2012 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb mijn abo op de krant opgezegd en je stuurt zo'n chickie toch niet door de sneeuw naar de AH om een krant en broodjes te kopen?
Ook in NY?quote:Op zondag 9 december 2012 23:47 schreef Lienekien het volgende:
Elk weekend ontbijt op bed. Ik vind het top.
Jij maakt je er wel heel makkelijk van af, teveel snoeren is niet vrouwklaar natuurlijkquote:Op zondag 9 december 2012 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Er zijn limits![]()
Hoewel alles blijkbaar draadloos kan met dat horizon-gedoe.
Geen zin om de manuals te lezen
Ik heb de super om de hoek en die is ook op zondag open.. 1 minuut lopen ... Ach das de moeite nietquote:Op zondag 9 december 2012 23:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
JUe kan toch zorgen dat er afbakbroodjes en eieren in je voorraadkast liggen? Dan hoeft niemand de deur uit en heb jij een lekker ontbijtje.
Het chickiehuis van Chufi?quote:Op zondag 9 december 2012 23:49 schreef Lienekien het volgende:
In mijn scenario sluipt APK het chickiehuis uit, trouwens.
Nah, dan moet ik dagen eerder nadenken wat ik op zaterdagmorgen wil eten.quote:Op zondag 9 december 2012 23:48 schreef Deisyy het volgende:
JUe kan toch zorgen dat er afbakbroodjes en eieren in je voorraadkast liggen? Dan hoeft niemand de deur uit en heb jij een lekker ontbijtje.
Dat heb ik in het verleden regelmatig gedaan, maar dan vooral om lekker in mijn eigen bed (weer) wakker te wordenquote:Op zondag 9 december 2012 23:49 schreef Lienekien het volgende:
In mijn scenario sluipt APK het chickiehuis uit, trouwens.
Je nieuwe TV heeft een ingebouwde camera?quote:Op zondag 9 december 2012 23:43 schreef APK het volgende:
Heb inmiddels na weken cleanen op zondag wel mijn huis weer vrouwklaar gemaakt, maar dat is waarschijnlijk meer voor de nieuwe TV
Het one night stand chickie van APK d'r huis.quote:
Eng, gewoon. Hoe raad ik het.quote:Op zondag 9 december 2012 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Nah, dan moet ik dagen eerder nadenken wat ik op zaterdagmorgen wil eten.
Too much hassle
[..]
Dat heb ik in het verleden regelmatig gedaan, maar dan vooral om lekker in mijn eigen bed (weer) wakker te worden
Huhquote:Op zondag 9 december 2012 23:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook zo'n Horizon, wel grappig dat je in de woonkamer kan kijken naar de films die boven op de pc staan, maar de draden zijn er niet minder op geworden ....... volgens mij.
Ik heb 'em nog niet, maar het zou mij niet verbazen als dat ding ook tosties kan grillenquote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef Leandra het volgende:
Je nieuwe TV heeft een ingebouwde camera?
Dat had Jomanda ook wel uit mijn eerdere replies kunnen destilerenquote:
Ik ben niet van de kabels en snoerenafdeling hier, maar ik heb zeker weten geen kabel lopen van de pc boven naar mijn tv.quote:Op zondag 9 december 2012 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Dat scheelt toch kabels van de PC naar de Horizonbox?
Ik heb een dikke HDMI-kabel van de PC naar de TV en een composietkabel van de box naar de TV-in van mijn computer om op het scherm naast mijn normale scherm Sport1 te kijken tijdens het computeren.
Dat laatste lijkt mij ook niet echt een aanbeveling voor succesvolle voortplanting
Vooral die dikke HDMI kabel ...quote:Op zondag 9 december 2012 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Dat scheelt toch kabels van de PC naar de Horizonbox?
Ik heb een dikke HDMI-kabel van de PC naar de TV en een composietkabel van de box naar de TV-in van mijn computer om op het scherm naast mijn normale scherm Sport1 te kijken tijdens het computeren.
Dat laatste lijkt mij ook niet echt een aanbeveling voor succesvolle voortplanting
Mijn scenario was al van daarvoor. Niet dat zij maar dat jij zou wieberen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dat had Jomanda ook wel uit mijn eerdere replies kunnen destileren
Ja, dan is het wel zo fris als de boel een beetje schoon en opgeruimd is.quote:Op zondag 9 december 2012 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb 'em nog niet, maar het zou mij niet verbazen als dat ding ook tosties kan grillen
Jij zei dat er niet minder kabels zijn in jouw huisquote:Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet van de kabels en snoerenafdeling hier, maar ik heb zeker weten geen kabel lopen van de pc boven naar mijn tv.
Hang me niet op aan één kabelquote:Op maandag 10 december 2012 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zei dat er niet minder kabels zijn in jouw huis![]()
Je kunt via horizon.tv trouwens ook alles op de puter kijken, maar daar zit een vertraging van een minuut oid op.
Niet handig voor live wedden op sportwedstrijden
Daarbij ging jij er volgens mij vanuit dat ik dat altijd deed, terwijl ik eigenlijk vaker naast de meest bizarre creaturen wakker ben geworden in mijn eigen huis zonder een clue hoe ze op een vreedzame manier weg te werkenquote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn scenario was al van daarvoor. Niet dat zij maar dat jij zou wieberen.
Nee, zo ver ging ik niet.quote:Op maandag 10 december 2012 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Daarbij ging jij er volgens mij vanuit dat ik dat altijd deed, terwijl ik eigenlijk vaker naast de meest bizarre creaturen wakker ben geworden in mijn eigen huis zonder een clue hoe ze op een vreedzame manier weg te werken
Is dit iets Lien?quote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn scenario was al van daarvoor. Niet dat zij maar dat jij zou wieberen.
Ah jij bent blijkbaar de baas over de afstandsbedieningquote:Op maandag 10 december 2012 00:06 schreef Deisyy het volgende:
Dat tv kijken op pc of iPad is niet handig voor sportwedstrijden, maar voor veel andere dingen maakt die vertraging niet uit. Mijn man zit heel zoet met zijn iPad en oortjes als ik naar TVOH kijk
Dat zeggen de Jomanda's van deze wereld ook altijd als ze iets gegokt hebben dat zou kunnen maar niet geheel de waarheid isquote:
Hoe duur is dat wel niet per nacht?!quote:Op maandag 10 december 2012 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dit iets Lien?
http://www.arke.nl/steden(...)rcontinental-ts.aspx
Wat hen jij toch met Jomanda?quote:Op maandag 10 december 2012 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zeggen de Jomanda's van deze wereld ook altijd als ze iets gegokt hebben dat zou kunnen maar niet geheel de waarheid is
Er is een tabje met prijzenquote:Op maandag 10 december 2012 00:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe duur is dat wel niet per nacht?!
Daar gaat het niet om tochquote:Op maandag 10 december 2012 00:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe duur is dat wel niet per nacht?!
Maar zou je uberhaupt ja zeggen ?quote:Op maandag 10 december 2012 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar als vrouw vraag je dar toch niet om als een man je iets aanbiedt ...
Die moet studerenquote:Op maandag 10 december 2012 00:38 schreef Leandra het volgende:
Waarom vraag je je dochter niet of ze zin heeft in een tripje NY?
Voor dat prijsverschil kun je behoorlijk luxe met de Thalys naar Brussel reizen, en nog voldoende overhouden om in NY uit eten te gaan.quote:
Een muts denk ikquote:Op maandag 10 december 2012 09:03 schreef sacha het volgende:
wie heeft die muts op mijn hoofd gezet?
Alleen op vrijdagavondquote:Op maandag 10 december 2012 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ah jij bent blijkbaar de baas over de afstandsbediening
Nog zoiets
Maar je hebt er wel eentje?quote:
Kon niet missen, hoi golferquote:
quote:
Nee ik blijf liever mezelfquote:Op maandag 10 december 2012 17:54 schreef sacha het volgende:
[..]
mot je ff naar de kersticonafdeling surrefen [ afbeelding ]
En dan komt iedereen spontaan bedoel je?quote:Op maandag 10 december 2012 17:59 schreef sacha het volgende:
ik doe niet aan gedwongen feestjes, ik zet gewoon de deur open
Daar op een eiland is dat geen probleem, maar hier in de grote stad moet ik dan vrezen voor m'n interieur en dergelijkequote:Op maandag 10 december 2012 17:59 schreef sacha het volgende:
ik doe niet aan gedwongen feestjes, ik zet gewoon de deur open
nou ja, spontaanquote:Op maandag 10 december 2012 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan komt iedereen spontaan bedoel je?
quote:Op maandag 10 december 2012 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar op een eiland is dat geen probleem, maar hier in de grote stad moet ik dan vrezen voor m'n interieur en dergelijke
En zeker in de wintermaanden dat er minder afvaarten zijn en dan heb je alsnog 2 uur de tijd om de politie aan de overkant in te schakelenquote:Op maandag 10 december 2012 18:57 schreef sacha het volgende:
[..]verder dan de boot komen ze toch niet
Ik had vroeger altijd een bewegende Donald als UI. Maar die mag niet meer kwa groottequote:Op maandag 10 december 2012 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah, we hebben nu een Donald én een Deissy Duck![]()
ben benieuwd
Ow..quote:Op maandag 10 december 2012 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd een bewegende Donald als UI. Maar die mag niet meer kwa grootte
Net ff snel in elkaar gechuftquote:Op maandag 10 december 2012 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Deze kerstava kende ik niet van jou Chufi, hij is leuk!
Uh-huh.quote:
en dan? dan stop je écht met roken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Uh-huh.
Moet nog inpakken enzo, maar eerst effe een pakje sigaretten leegroken
Neuh, nu ga ik gewoon weer even écht roken ipv alleen 's avonds een paarquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en dan? dan stop je écht met roken?![]()
en morgen weg?
Ach so....quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, nu ga ik gewoon weer even écht roken ipv alleen 's avonds een paar
Morgen weg
Happy!![]()
En ik neem elk jaar veel te veel troep mee
Fijne vakantie APK, relax en tot in 2013quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, nu ga ik gewoon weer even écht roken ipv alleen 's avonds een paar
Morgen weg
Happy!![]()
En ik neem elk jaar veel te veel troep mee
Ik leef er idd wel het hele jaar een beetje naar toequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja natuurlijk ben je happy !volgens mij leef jij het hele jaar daar naar toe
Ik ben nog niet weg hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:13 schreef chufi het volgende:
Fijne vakantie APK, relax en tot in 2013
Nah... is toch goehoed....quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik leef er idd wel het hele jaar een beetje naar toe
Maar dat is technisch, een beetje 'Oh nog maar 7 weken en dan op vakantie'
Maar nu bijna echt![]()
Heb er best wel zin in
30 dagen.quote:
Al negen gerookt, tijd voor een pauzequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
APK is druk met roken denk ik
Was het niet 12 uur vliegen ofzoiets?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:23 schreef APK het volgende:
[..]
30 dagen.
Eerst een rookstop in Dubai (voor het eerst met een A380), dan een nacht in Jakarta, dan een nacht op Lombok en dan zijn we daar zaterdag ofzo.
Helemaal dazed and confused waarschijnlijk
Dacht ik welquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Al negen gerookt, tijd voor een pauze
Uur of zes naar Dubai en dan nog acht uur naar Jakarta ofzoquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Was het niet 12 uur vliegen ofzoiets?
Moet je wel effe je sigarettenverslaving onderdrukken
Je zal wel moetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef APK het volgende:
[..]
Uur of zes naar Dubai en dan nog acht uur naar Jakarta ofzo
Ik ga voor het eerst zonder nicotinepleisters, overdag rook ik ook niet meer op mijn werk dus dat moet lukken
Hij moet daar sowieso overstappenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je zal wel moetenmaar dat lukt wel, des te lekkerder smaakt die peuk als je in Dubai
er eentje kan opsteken, tenminste als je het vliegtuig uitmag !
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die pleisters hebben mij trouwens geen klote geholpen, ik rook weer als een tierelier
Ik hoop dat dat mag, want we vliegen verder met een 777quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je zal wel moetenmaar dat lukt wel, des te lekkerder smaakt die peuk als je in Dubai
er eentje kan opsteken, tenminste als je het vliegtuig uitmag !
Wellterusten en als ik je niet meer ''zie'' een hele fijne vakantie !quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat mag, want we vliegen verder met een 777
Tijd voor siesta als dat lukt
Hielp mij altijd goed in het vliegtuigquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die pleisters hebben mij trouwens geen klote geholpen, ik rook weer als een tierelier
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja zonde heh?Ik vind het zelf ook wel een faalaktie
Misschien probeer ik het nog een keertje...quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:35 schreef APK het volgende:
[..]
Hielp mij altijd goed in het vliegtuig
En vroeger rookte ik al 4 sigaretten voor ik naar mijn werk ging, tegenwoordig rook ik pas als ik thuiskom dus die paar maanden met pleisters hebben mij wel -enigszins- geholpen toen ik een paar maanden gestopt was.
Hoezo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]![]()
Hou toch op, FANN. Hou toch op.
Nee, jij moet ophouden!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien probeer ik het nog een keertje...
[..]
Hoezo?Wil het bij jou ook niet lukken?
Ah.. bedoel je het op die manier !quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, jij moet ophouden!
Ik heb anderhalf jaar gerookt, rond mijn twintigste. Gestopt en nooit weer gerookt.
Ik houd er nu over op.
Het gaatje gewoon nu lukken, niet meer kopen die troep.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.. bedoel je het op die manier !![]()
Ja, ja ik snap jeooit eens lukt het me wel
Das makkelijker gezegd dan gedaan KTquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaatje gewoon nu lukken, niet meer kopen die troep.
Weet ik, maar ''het gaat je misschien lukken'' motiveert nogal slecht.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Das makkelijker gezegd dan gedaan KT
Met Nieuwjaar toch weer een halve dag of zoquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... nu effe niet, ik heb niet altijd zin om verstandig en braaf te zijn
huh? met Nieuwjaar een halve dag wat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Met Nieuwjaar toch weer een halve dag of zo
stoppen met roken of zo iets als goede voornemensquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
huh? met Nieuwjaar een halve dag wat?
ja ja ik had hem door...quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
stoppen met roken of zo iets als goede voornemens
Ik ken dat idd..quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja ik had hem door...
Nee ik heb geen goede voornemens dit jaar, ja ik heb ze wel, maar ik hou me er toch nooit
aan
Wat staat er ieder jaar op jouw lijstje, buiten stoppen met roken?quote:
Sporten idd, maar met een knie die naar de kloten is zal dat het niet worden (opereren maar weer)quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat staat er ieder jaar op jouw lijstje, buiten stoppen met roken?![]()
Bij mij staat er al 20 jaar ''sporten'' ofzo
ow,,,, is je knie naar de kloten?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Sporten idd, maar met een knie die naar de kloten is zal dat het niet worden (opereren maar weer)
Minder drinken, afvallen en dat soort dingen
Vroeger al eens een sportblessure op gelopen. En een paar jaren terug zijn mn voorste kniebanden afgescheurd bij een fietsongeval waarbij ik 3 ribben heb gebroken.. Wel ooit geopereerd maar nog altijd lastquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow,,,, is je knie naar de kloten?Hoe komt dat?
ah.. ik heb nog nooit iets gebrokenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger al eens een sportblessure op gelopen. En een paar jaren terug zijn mn voorste kniebanden afgescheurd bij een fietsongeval waarbij ik 3 ribben heb gebroken.. Wel ooit geopereerd maar nog altijd last
Ja doe dat zeker .. Voor hetzelfde geld was ik overreden door een vrachtwagen... Maar die reed gelukkig nog op afstand...quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.. ik heb nog nooit iets gebroken
effe afkloppen
Veel plezierquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah.. Seinfeld is op TV effe kijken
Have fun!quote:Op woensdag 12 december 2012 00:48 schreef APK het volgende:
Zo, nu de handbaggage nog en dan ben ik ready![]()
Raar!
Dank jequote:Op woensdag 12 december 2012 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Have fun!
Ziet er prachtig uit daar.
Wat ga je er doen, behalve luieren? Of is er verder niks te doen?
En qua stoppen met roken was voor mij Australië in 2008 wel een mooie reden. Na 40 jaar stug doorroken cold turkey gestopt, met het idee dat ik anders 24 uur in het vliegtuig niet zou uithouden en de stoelleuning van de passagier voor mij zou opvreten.
Daarna nooit meer een sigaret aangeraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |