SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who the fuck can sleep with all this shit going on?
En het wordt gauw weer Lentequote:Op zaterdag 8 december 2012 22:43 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht "Lees, las, gelaserd"
Maar in de ogen van de laserassisente zal het wel vriezen ja....
- of telkens aan je neus zit om je bril omhoog te duwenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom, niets te verliezen![]()
Echt, Chufi, ik kan het aanraden, al is het alleen maar om je rot te lachen als je in het begin nog elke keer op zoek gaat naar je lenzendoosje
Ik doe alles al bijna blind zonder bril als het moet.. (Ik zie nog wel wat gelukkig)quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
- of telkens aan je neus zit om je bril omhoog te duwen
- of als je wakker wordt als een blinde naar je bril grijpt terwijl je kan zien
- of dat je bij het naar bed gaan in de war bent omdat je badkamerritueel niet meer klopt
Zo herkenbaar, wat een genot he, vooral het meteen kunnen zien als je wakker wordt en het missende stukje in het badkamerritueelquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
- of telkens aan je neus zit om je bril omhoog te duwen
- of als je wakker wordt als een blinde naar je bril grijpt terwijl je kan zien
- of dat je bij het naar bed gaan in de war bent omdat je badkamerritueel niet meer klopt
quote:
quote:
Lijkt mij best wel grappig om te kunnen zien wie wat verdientquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:49 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Neh, ik werk bij een scheepsreparatiebedrijf waar ik me vooral bezig hou met de financiële kant, waaronder de salarisadministratie.
Was zo'n lap tekst vroeger een soort Rorschachtest?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:50 schreef sacha het volgende:
[..]
daar zie ik niet eens meer plaatjes in
Weer een view voor UVTquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:54 schreef Leandra het volgende:
Oh shit, ik hem m wel gelezen... en nu?
Ik ben ook nogal nieuwsgierig van aard, maar die salarisgegevens zijn voor mij eigenlijk niets meer dan cijfers, als er aan mij gevraagd wordt hoeveel iemand verdient moet ik dat ook gewoon nazoeken. Ik zie het en vergeet het, elke maand weerquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:52 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij best wel grappig om te kunnen zien wie wat verdient
Wat knapquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh shit, ik heb m wel gelezen... en nu?
14e maandquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:57 schreef Leandra het volgende:
Krijg je daar bonuspunten voor? Die extra views?
En nog steeds heb ik niet het idee dat ik er iets aan gemist hebquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog ongelaserde ogen, zonder brilletje of lenzen
Dan zou ik wat vaker een linkje posten als ik jou wasquote:
Nee, maar ter compensatie heb ik m'n hele leven al een behoorlijk gehoorverlies.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nog steeds heb ik niet het idee dat ik er iets aan gemist heb![]()
Jij hebt nog niet af en toe een leesbrilletje nodig?
Je kan ook niet alles (tegen) hebben, maar dan vullen jullie elkaar wel mooi aan. Die lange armen-grap krijg ik ook van van de mijne te horen, maar hij ziet dan weer een stuk minder scherp in de verte.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar ter compensatie heb ik m'n hele leven al een behoorlijk gehoorverlies.
Ik plaag N al wel regelmatig met de vraag of z'n armen wel lang genoeg zijn
Dus de laser heeft bij hem niet helemaal top gewerkt ..?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles (tegen) hebben, maar dan vullen jullie elkaar wel mooi aan. Die lange armen-grap krijg ik ook van van de mijne te horen, maar hij ziet dan weer een stuk minder scherp in de verte.
Ja, hij heeft niet voor niets "auditief" als ondertitelquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles (tegen) hebben, maar dan vullen jullie elkaar wel mooi aan. Die lange armen-grap krijg ik ook van van de mijne te horen, maar hij ziet dan weer een stuk minder scherp in de verte.
Bij mij heeft het inderdaad beter gewerkt, waardoor ik heel scherp in de verte zie, na de behandeling zag ik 130% verweg, maar ik heb nu wel af en toe een leesbrilletje nodig heb. Hij ziet iets minder scherp in de verte, maar daar staat tegenover dat hij nog geen leesbrilletje nodig hebt. Dus tja, het blijft mikken, want precies op 0 krijgen ze het niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus de laser heeft bij hem niet helemaal top gewerkt ..?
Daar ben jij toen op gevallen of is die ondertitel later gekomen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hij heeft niet voor niets "auditief" als ondertitel
Ik heb nu al bi-focaal Dus ik weet niet of ze daarmee overweg kunnen. Maar een bezoek zal het duidelijk makenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij heeft het inderdaad beter gewerkt, waardoor ik heel scherp in de verte zie, na de behandeling zag ik 130% verweg, maar ik heb nu wel af en toe een leesbrilletje nodig heb. Hij ziet iets minder scherp in de verte, maar daar staat tegenover dat hij nog geen leesbrilletje nodig hebt. Dus tja, het blijft mikken, want precies op 0 krijgen ze het niet.
Ja daar moet je echt even de moeite voor nemen om dat te laten onderzoeken, als je kan laten laseren heb je daar jarenlang zoveel plezier en gemak van.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nu al bi-focaal Dus ik weet niet of ze daarmee overweg kunnen. Maar een bezoek zal het duidelijk maken
Nee, die ondertitel had hij al....quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben jij toen op gevallen of is die ondertitel later gekomen?
Ik vind dat zo'n leuk verhaalquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die ondertitel had hij al....
Hij stelde een vraag in een COS, en ik gaf een normaal en uitgebreid antwoord, en dat was hij niet atlijd gewend vanuit de BB-topics.
Vervolgens ging hij m'n blog zitten lezen en liet een berichtje achter in m'n FoBo.
Uiteraard was hij mij ook al opgevallen, onder andere vanwege die ondertitel
Oh, het is dus Nostalgistquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat zo'n leuk verhaalN's berichtje staat nog steeds in je fobo hè?
Doe ik en slaap lekker zoquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar moet je echt even de moeite voor nemen om dat te laten onderzoeken, als je kan laten laseren heb je daar jarenlang zoveel plezier en gemak van.
Yepquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n leuk verhaalN's berichtje staat nog steeds in je fobo hè?
Ik ga even gluren en daarna mijn mand in
Ik hou dat allemaal niet echt bijquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:34 schreef Leandra het volgende:
Ja.... dat is al een paar jaar geen geheim meer hoor
Dat gaan we ooit nog eens beoordelenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar komen ook erg leuke kindjes van
Doen wequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als we naar Amersfoort verhuisd zijn kom je maar eens op visite.
voor mij welquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Was zo'n lap tekst vroeger een soort Rorschachtest?
En wat zag je dan meestal in zo'n plaatje?quote:
patronenquote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
En wat zag je dan meestal in zo'n plaatje?
Dus geen vlinders, bloemetjes, geslachtsdelen, vleermuizen en dat soort dingen?quote:
in lappen tekst niet neequote:Op zondag 9 december 2012 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Dus geen vlinders, bloemetjes, geslachtsdelen, vleermuizen en dat soort dingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmorgen uitgeslapen, daarna op bezoek bij iemand die zo'n 8 weken geleden een hersenbloeding heeft gehad, daarna weer op de bank hangenquote:Op zondag 9 december 2012 15:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedemiddag
Ja gezellig niks doen vandaag
Ja dat zou wel heel dom zijn. Dan weet ze gelijk waar jullie uit eten gaanquote:Op zondag 9 december 2012 16:56 schreef just me het volgende:
Maar ik ga niet vertellen dat we daar gaan eten want wie weet leest ze mee
Ze woont niet meer thuis en wij gaan dus bij haar eten. Ze weet van nik maar haar vriendje welquote:Op zondag 9 december 2012 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zou wel heel dom zijn. Dan weet ze gelijk waar jullie uit eten gaan
Nu is de verrassing eraf, want zeker dat ze meeleest toch?quote:Op zondag 9 december 2012 17:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ze woont niet meer thuis en wij gaan dus bij haar eten. Ze weet van nik maar haar vriendje wel
Maar alvast een fijne avond, kook jij of dr vriendje?quote:Op zondag 9 december 2012 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu is de verrassing eraf, want zeker dat ze meeleest toch?
we hebben ooit afgesproken om elkaar posts niet te lezen en dat is een goeie afspraak :quote:Op zondag 9 december 2012 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu is de verrassing eraf, want zeker dat ze meeleest toch?
hij gaat koken en dat kan iequote:Op zondag 9 december 2012 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar alvast een fijne avond, kook jij of dr vriendje?
quote:Op zondag 9 december 2012 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben ooit afgesproken om elkaar posts niet te lezen en dat is een goeie afspraak :
ze zat al op fok toen ik erbij kwam
[..]
hij gaat koken en dat kan ie
OK goeie afspraak. Maar zonet was je daar nog niet helemaal zeker van ....quote:Op zondag 9 december 2012 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben ooit afgesproken om elkaar posts niet te lezen en dat is een goeie afspraak :
ze zat al op fok toen ik erbij kwam
[..]
hij gaat koken en dat kan ie
quote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuke clip, maar ik mis ze nog steeds
Ik heb al een vrouw gehad ... Of moet ik nog een nieuwequote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo kom je natuurlijk niet aan een vrouw
Van mij hoef je niets, misschien is het wel lekker rustig zo zonderquote:Op zondag 9 december 2012 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al een vrouw gehad ... Of moet ik nog een nieuwe
O spannend, je hebt een date! Wat gaan jullie doen en waar hebben jullie elkaar opgeduikeld?quote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef chufi het volgende:
Misschien laat ik de date voor komend weekend wel gewoon bij me thuis komen ...
Ja daar raak je ook zo aan gewend ... Maar een beetje afleiding is altijd leukquote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij hoef je niets, misschien is het wel lekker rustig zo zonder
Het lijkt mij ook dat hoe langer je alleen bent hoe moeilijker het wordt om je leven weer met iemand te delen in de vorm van samenwonen, tenminste dat zie ik om me heen vooral. Maar dat wil niet zeggen dat je daten af moet zwerenquote:Op zondag 9 december 2012 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar raak je ook zo aan gewend ... Maar een beetje afleiding is altijd leuk
Juist dat dus. Je begint er aan te wennen, zonder gezeur van een partner. En tuurlijk af en toe daten je weet maar nooit of je toch weer een ideale partner tegenkomtquote:Op zondag 9 december 2012 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook dat hoe langer je alleen bent hoe moeilijker het wordt om je leven weer met iemand te delen in de vorm van samenwonen, tenminste dat zie ik om me heen vooral. Maar dat wil niet zeggen dat je daten af moet zweren
En na lange tijd alleen is het vooral heel erg aanpassen, terwijl je gewend bent de dingen op je eigen manier te doen. Daten moet je vooral doen om het leuk te hebben en niet om de ideale partner tegen te komen...... die bestaan toch nietquote:Op zondag 9 december 2012 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist dat dus. Je begint er aan te wennen, zonder gezeur van een partner. En tuurlijk af en toe daten je weet maar nooit of je toch weer een ideale partner tegenkomt
Vooral je eigen opties in de gaten houden, voordat je het weet kan je een kast leegruimen en richt ze je woonkamer anders inquote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef chufi het volgende:
Ja daar komt het een beetje op neer.. Ik date niet om de ideale partner te vinden. Daar loop je tegen aan ... Ik sta open voor alles, maar ik hou wel mn eigen opties open
ja net alles ingericht .... Ik maak me niet druk en ben niet desperate ... It comes as it comes and it goes as it goesquote:Op zondag 9 december 2012 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral je eigen opties in de gaten houden, voordat je het weet kan je een kast leegruimen en richt ze je woonkamer anders in
Ja doe daar lekker moeilijk over ..quote:Op zondag 9 december 2012 23:07 schreef Lienekien het volgende:
Nee, dat moet Oekraïne zijn, ipv Oekranie.
Niet zo moeilijk doen, D.quote:Op zondag 9 december 2012 23:08 schreef Deisyy het volgende:
En een stedentripje naar Oekraïne lijkt me lastig, want Oekraïne is een land
Ja Ok naar de hoofdstad dan, maar as said notquote:Op zondag 9 december 2012 23:08 schreef Deisyy het volgende:
En een stedentripje naar Oekraïne lijkt me lastig, want Oekraïne is een land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |