SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze TT dacht ik ook aan
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Oh vet, ik zie dat Achenteh gescoord heeft
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
de actie van veldhuizen mag er wel in...met z'n rook waanbeeldenmumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Goeie. ff zoekenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:14 schreef sjeppert het volgende:
de actie van veldhuizen mag er wel in...met z'n rook waanbeelden![]()
quote:
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Sierd trouwens bij Real, dat toch maar even kijken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
HoppaaaaOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik zag dat door de tvquote:
vr 14 dec, 20:00 FC Twente Heracles Almelo
za 15 dec, 18:45 PEC Zwolle AZ
za 15 dec, 19:45 FC Groningen VVV Venlo
za 15 dec, 19:45 Roda JC Kerkrade NAC Breda
za 15 dec, 20:45 NEC PSV info
zo 16 dec, 12:30 FC Utrecht SC Heerenveen
zo 16 dec, 14:30 Vitesse RKC Waalwijk
zo 16 dec, 14:30 Feyenoord ADO Den Haag
zo 16 dec, 16:30 Willem II Ajax
Eindelijk een goede planning van de wedstrijden![]()
![]()
Klopt. Zou alleen Vitesse of Feyenoord om half 1 laten spelen denk ik. Verder prima!quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
vr 14 dec, 20:00 FC Twente Heracles Almelo
za 15 dec, 18:45 PEC Zwolle AZ
za 15 dec, 19:45 FC Groningen VVV Venlo
za 15 dec, 19:45 Roda JC Kerkrade NAC Breda
za 15 dec, 20:45 NEC PSV info
zo 16 dec, 12:30 FC Utrecht SC Heerenveen
zo 16 dec, 14:30 Vitesse RKC Waalwijk
zo 16 dec, 14:30 Feyenoord ADO Den Haag
zo 16 dec, 16:30 Willem II Ajax
Eindelijk een goede planning van de wedstrijdenOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dat is wel een vreselijk domme opmerking ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #1191 Weekend!
Misschien even ban regelen voor deze meneer.![]()
Alweer 2 jaar geleden van deze uitspraak van Firefox1, de tijd gaat snelquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Geen passie, echt helemaal niks is dit AZ meer.![]()
![]()
ohquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie nu pas dat Ajax vandaag speelt..![]()
Fantastisch, wat voor interessants heb je nog meer te melden?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie nu pas dat Ajax vandaag speelt..![]()
![]()
We speelden op dinsdag.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah, best shocking na een Europees duel.. Rare keuze van de KNVB![]()
Oh, maar daarvoor speelde Ajax ook op Zondag. Kan me iig niet herinneren op een Zaterdag, maar zal welquote:![]()
Zeg dat nou niet, nu hebben ze weer een excuus als ze niet winnen. Is het weer de KNVB zijn schuld.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah, best shocking na een Europees duel.. Rare keuze van de KNVBCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Is dit met 7 kilo eraf?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gespierde beest![]()
Wat een vette fotoquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gespierde beest![]()
Wat was jouw excuus afgelopen zaterdag?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, nu hebben ze weer een excuus als ze niet winnen. Is het weer de KNVB zijn schuld.![]()
De scheidsrechter had koffie verkeerd opquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat was jouw excuus afgelopen zaterdag?![]()
![]()
Dat is meer iets voorquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, nu hebben ze weer een excuus als ze niet winnen. Is het weer de KNVB zijn schuld.![]()
![]()
psv
![]()
![]()
, Ajax moet gewoon altijd winnen.
11 spelers die kut speelde omdat ze de verkeerde opdracht van de trainer meekregen en de helft überhaupt niet op het veld had moeten staan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat was jouw excuus afgelopen zaterdag?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
11 spelers die kut speelde omdat ze de verkeerde opdracht van de trainer meekregen en de helft überhaupt niet op het veld had moeten staan.![]()
![]()
Zeg dat nou niet, straks denken ze nog dat Ajax de betere wasquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
11 spelers die kut speelde omdat ze de verkeerde opdracht van de trainer meekregen en de helft überhaupt niet op het veld had moeten staan.![]()
Net als dat gehuil over die 12:30 wedstrijden bedoel je? Of dat gezever van de Boer vorig jaar of al die lastige uitwedstrijden na een Europees duel?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor![]()
![]()
psv
![]()
![]()
, Ajax moet gewoon altijd winnen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Er was toch gevraagd geen sfeeracties te doen dit weekend?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Evert is wel een aangename verrassing, ja.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Dat is mooi voor je, wil je nu een lolly?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef Syntix het volgende:
Dit is de club waar ik zo trots op benAjax
![]()
Ik pak die lolly af en steek 'm in je oogquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is mooi voor je, wil je nu een lolly?![]()
Wel het papiertje eraf halen, dan prikt het nog ergerquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik pak die lolly af en steek 'm in je oog![]()
psversquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is mooi voor je, wil je nu een lolly?![]()
![]()
Mooie stilteIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Nee, wilde een bevestigingquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:48 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ja, vanwaar die retorische vraag?![]()
KippenvelOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ze zouden jouw keyboard moeten afsluitenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen we jouw mond ook eens dichtplakken?-♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Mijn God, hoor ik daar Clichevert?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Meh.quote:
Fatsoenlijk beleid ipv zo'n schijnactie als dit had ik indrukwekkender gevonden.
Maar goed, voetbal.![]()
Maakt hij muziek ja?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ze zouden jouw keyboard moeten afsluiten![]()
Wordt een beetje standaard idd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jullie vallen in herhaling bij Ajax thuiswedstrijden![]()
En net als in 1999 wordt Feyenoord kampioen tegen NAC-Thuis.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze terugwedstrijden van deze speelronde worden op de laatste speeldag afgewerkt. Dat u het weet.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Maar er is weer een actie pro-Cruijff aan de gang? Eerste 14 minuten wegblijven en je bek houden?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
hihi.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Is er een speler of club die Alles heet?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:50 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom fluiten ze voor alles in de eredivisie![]()
Laten we hopenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:50 schreef Paxcon het volgende:
Door druk te zetten wonnen we onder Pieter ook van Ajax![]()
![]()
Ség...Hoe speelt Ivens eigenlijk voor Groningen? Kijk niet zo vaak Nederland voetbal maar vraag het me toch af.Trotse Belg.![]()
Is Boerrigter eigen jeugd?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Wie?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:53 schreef Sasman het volgende:
Ség...Hoe speelt Ivens eigenlijk voor Groningen? Kijk niet zo vaak Nederland voetbal maar vraag het me toch af.![]()
Niet denderendquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:53 schreef Sasman het volgende:
Ség...Hoe speelt Ivens eigenlijk voor Groningen? Kijk niet zo vaak Nederland voetbal maar vraag het me toch af.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Echt wel. Beetje respect graag.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
FC Groningen kopieert de speelstijl van de Koninklijke Madrid.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Met Zeefuik in de rol van dikke Ronaldoquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
FC Groningen kopieert de speelstijl van de Koninklijke Madrid.![]()
Doe ik ook, maar ken niet iedereenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Let eens meer op andere clubs dan op PSV. Jonas Ivens.![]()
Dan moet je ook niet gaan vragen: WIE?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar ken niet iedereen![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Let eens meer op andere clubs dan op PSV. Jonas Ivens.
Maar niet goed ofwat?Trotse Belg.![]()
Ik zie meer een Benzema in hem, maar ik snap wat je bedoelt. Qua techniek lijkt Zeefuik inderdaad meer op Ronaldo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met Zeefuik in de rol van dikke RonaldoOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Tuurlijk wel, kan moeilijk liegen dat die er al 20 in heeft liggenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet gaan vragen: WIE?![]()
Voor de huidige Madrid is hij idd een type Benzema, sterk aan de balquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik zie meer een Benzema in hem, maar ik snap wat je bedoelt. Qua techniek lijkt Zeefuik inderdaad meer op Ronaldo.![]()
Zijn afmaken heeft wel wat van Van Persie weg.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik zie meer een Benzema in hem, maar ik snap wat je bedoelt. Qua techniek lijkt Zeefuik inderdaad meer op Ronaldo.![]()
Zo lenig is hij nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:56 schreef Compliment het volgende:
[..]
Zijn afmaken heeft wel wat van Van Persie weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
Ajax speelt slordig.
Blijft onze zwakte; we kunnen ons niet motiveren tegen hele zwakke teams.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2012 20:58:18 ]![]()
Groningen is wereldtopquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
Ajax speelt slordig.
Blijft onze zwakte; we kunnen ons niet motiveren tegen hele zwakke teams.
Copyright Rickazio![]()
Welk publiek?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:58 schreef Doublepain het volgende:
Als het publiek eens achter de ploeg gaat staan, dat helpt al een beetje![]()
Autistisch doe ik wel wanneer ik je zat ben.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet zo autistisch doen Stinho.![]()
Dat er altijd een excuus is voor 't slechte spel van Ajax ipv gewoon toe te geven dat het slecht is.quote:![]()
Ben je me zat?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Autistisch doe ik wel wanneer ik je zat ben.![]()
Ik zie ook een vleugje Suarez, zoals hij al slim 2 rode prenten aan de verdedigers van Vitesse en Feyenoord heeft laten tonen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:56 schreef Compliment het volgende:
[..]
Zijn afmaken heeft wel wat van Van Persie weg.
Zo al met al mogen we toch blij zijn dat we hem nog kunnen bewonderen in de eredivisie. Kan me voorstellen dat zo'n jongen het hoofd op hol wordt gebracht door zaakwaarnemers die hier een rotcent aan proberen te verdienen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ah, je dacht dat ik serieus was.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat er altijd een excuus is voor 't slechte spel van Ajax ipv gewoon toe te geven dat het slecht is.![]()
Buiten de 16Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Was er buiten, maar was eigenlijk sowieso rood want doorgebroken speler.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
Tuurlijk, anders reageer je niet zo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En jij denkt ook dat ik het ben.![]()
KEEPERTJE
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Topper, die Luciano!Un dann rettet kein Kavallerie,
Was rood maar buiten het strafschopgebied.
Dus je kan moeilijk zeggen dat dit gerechtigheid is, ach ja, twijfel.![]()
Sportief van De Jong. Prima zo'n uit de kluiten gewassen Hollandsche jongen die nog netjes de ongeschreven regels volgt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Omdat niet doorgebroken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:03 schreef Pedroso het volgende:
Waarom was het geen rode kaart trouwens ?![]()
Ga me niet zeggen dat je een nog tragere stream kijkt dan ikquote:
Liep nog een Groninger bij. En daarnaast was het geen penal.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Groningen genaaid? T was gewoon rood![]()
O ja, rust is weer voorbij. Bedankt voor de reminderquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:03 schreef Doublepain het volgende:
Poeh wat druk hier, ik ga wwer Madrid kijken
Un dann rettet kein Kavallerie,
Hoe was die niet doorgebroken? Omdat de keeper er nog voor stond of zo?quote:
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Die was 'ie ook al voorbij ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Liep nog een Groninger bij. En daarnaast was het geen penal.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Sierd begint weer leukquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
O ja, rust is weer voorbij. Bedankt voor de reminder![]()
watquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die moest vanuit stilstand komen, en zijn eerste meters, ongekend![]()
Goed gezien geel![]()
Nee maar Ajacieden zijn zo dik dat ze nooit die sportieve Grunners eruitgelopen kunnen hebben.quote:![]()
Groningrn spartelt nog even tegen maar dat duurt niet lang meer.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En toch deed 'ie het goed.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Boerrigter die naar binnen komt, het ziet er niet uit.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Kom op Grunn
Was gewoon rood jongens.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
DM me ff je stream dan. Ik loop redelijk achter idd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat je een nog tragere stream kijkt dan ik![]()
![]()
Groningen heeft het forechecken alweer afgezworen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Boerrigter speelt voorlopig goed. Hoesen nog niet gezien.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De Derk begint eens goed voor de verandering.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Goal AdoOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Apart dat Evert er niks over heeft gezegd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had allang rood moeten geven inderdaad.![]()
Staat er nu serieus een Braziliaan in korte mouwen en korte broek te keepen terwijl het 5 graden vriest ofzo?![]()
![]()
Valt reuze mee.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:13 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom is Ajax zo slecht? Mentaal? E
Na Europees duel?![]()
Van wat ik af en toe zie is Ajax best lekker aan het rondtikken hoor. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:13 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom is Ajax zo slecht? Mentaal? E
Na Europees duel?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
't Is vis noch vlees.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wat zwaarder dan bij korfbal..
![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wat zwaarder dan bij korfbal.
Je kan toch niet ontkennen dat Ajax heel matig speelt. Nog geen goede aanval gehad. Gaat gelukkig al iets beterquote:![]()
willem 2 thuis... Altijd lastigquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ nog steeds 0-0 tegen Stillem II![]()
oh wat een stress ajax speelt matig.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:20 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Je kan toch niet ontkennen dat Ajax heel matig speelt. Nog geen goede aanval gehad. Gaat gelukkig al iets beter![]()
Ajax speelt zoals verwacht. Zo de rust in met een fluitconcert, winnen met 1-0 door een doelpunt in de 76e minuut.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:20 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja, toch gaat Ajax dit met gemak winnen. Groningen zakt veel te ver terug.![]()
Dit idd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ajax speelt zoals verwacht. Zo de rust in met een fluitconcert, winnen met 1-0 door een doelpunt in de 76e minuut.![]()
![]()
Jup.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ajax speelt zoals verwacht. Zo de rust in met een fluitconcert, winnen met 1-0 door een doelpunt in de 76e minuut.![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ nog steeds 0-0 tegen Stillem IISlecht van AZ.
Ik krijg altijd fifa flashbacks van hem.
"dat was een makkie voor de keeper"mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
nee maar wel jammer. Je wilt toch leuk voetbal zien.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oh wat een stress ajax speelt matig.![]()
Toch zonde van die 45.000 12.000 man die op zo'n koude winteravond betaalt om naar zo'n saaie pot te mogen kijken.![]()
Die de leeuw speelt wel volgend jaar bij een twente of PSV denk ik. WEl een goede speler, vind hem nu ook wel goed spelen.![]()
Volgens guitarist gaat De Leeuw idd naar PSV.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:23 schreef jakees het volgende:
Die de leeuw speelt wel volgend jaar bij een twente of PSV denk ik. WEl een goede speler, vind hem nu ook wel goed spelen.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:21 schreef j0rdiiii het volgende:
wedstrijd moet wel op slot zodat arne erin kanOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
die pleit voor enoh. dwaasquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
Zou Petor R. de Vries eigenlijk een mening hebben over het spel van Ajax?![]()
Die heeft nergens een mening over.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
Zou Petor R. de Vries eigenlijk een mening hebben over het spel van Ajax?![]()
Zou er iets zijn waar hij geen mening over heeft?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
Zou Petor R. de Vries eigenlijk een mening hebben over het spel van Ajax?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: