SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze TT dacht ik ook aan
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Oh vet, ik zie dat Achenteh gescoord heeft
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
de actie van veldhuizen mag er wel in...met z'n rook waanbeeldenmumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Goeie. ff zoekenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:14 schreef sjeppert het volgende:
de actie van veldhuizen mag er wel in...met z'n rook waanbeelden![]()
quote:
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Sierd trouwens bij Real, dat toch maar even kijken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
HoppaaaaOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik zag dat door de tvquote:
vr 14 dec, 20:00 FC Twente Heracles Almelo
za 15 dec, 18:45 PEC Zwolle AZ
za 15 dec, 19:45 FC Groningen VVV Venlo
za 15 dec, 19:45 Roda JC Kerkrade NAC Breda
za 15 dec, 20:45 NEC PSV info
zo 16 dec, 12:30 FC Utrecht SC Heerenveen
zo 16 dec, 14:30 Vitesse RKC Waalwijk
zo 16 dec, 14:30 Feyenoord ADO Den Haag
zo 16 dec, 16:30 Willem II Ajax
Eindelijk een goede planning van de wedstrijden![]()
![]()
Klopt. Zou alleen Vitesse of Feyenoord om half 1 laten spelen denk ik. Verder prima!quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
vr 14 dec, 20:00 FC Twente Heracles Almelo
za 15 dec, 18:45 PEC Zwolle AZ
za 15 dec, 19:45 FC Groningen VVV Venlo
za 15 dec, 19:45 Roda JC Kerkrade NAC Breda
za 15 dec, 20:45 NEC PSV info
zo 16 dec, 12:30 FC Utrecht SC Heerenveen
zo 16 dec, 14:30 Vitesse RKC Waalwijk
zo 16 dec, 14:30 Feyenoord ADO Den Haag
zo 16 dec, 16:30 Willem II Ajax
Eindelijk een goede planning van de wedstrijdenOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dat is wel een vreselijk domme opmerking ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #1191 Weekend!
Misschien even ban regelen voor deze meneer.![]()
Alweer 2 jaar geleden van deze uitspraak van Firefox1, de tijd gaat snelquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Geen passie, echt helemaal niks is dit AZ meer.![]()
![]()
ohquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie nu pas dat Ajax vandaag speelt..![]()
Fantastisch, wat voor interessants heb je nog meer te melden?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie nu pas dat Ajax vandaag speelt..![]()
![]()
We speelden op dinsdag.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah, best shocking na een Europees duel.. Rare keuze van de KNVB![]()
Oh, maar daarvoor speelde Ajax ook op Zondag. Kan me iig niet herinneren op een Zaterdag, maar zal welquote:![]()
Zeg dat nou niet, nu hebben ze weer een excuus als ze niet winnen. Is het weer de KNVB zijn schuld.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah, best shocking na een Europees duel.. Rare keuze van de KNVBCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Is dit met 7 kilo eraf?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gespierde beest![]()
Wat een vette fotoquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gespierde beest![]()
Wat was jouw excuus afgelopen zaterdag?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, nu hebben ze weer een excuus als ze niet winnen. Is het weer de KNVB zijn schuld.![]()
De scheidsrechter had koffie verkeerd opquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat was jouw excuus afgelopen zaterdag?![]()
![]()
Dat is meer iets voorquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, nu hebben ze weer een excuus als ze niet winnen. Is het weer de KNVB zijn schuld.![]()
![]()
psv
![]()
![]()
, Ajax moet gewoon altijd winnen.
11 spelers die kut speelde omdat ze de verkeerde opdracht van de trainer meekregen en de helft überhaupt niet op het veld had moeten staan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat was jouw excuus afgelopen zaterdag?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
11 spelers die kut speelde omdat ze de verkeerde opdracht van de trainer meekregen en de helft überhaupt niet op het veld had moeten staan.![]()
![]()
Zeg dat nou niet, straks denken ze nog dat Ajax de betere wasquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
11 spelers die kut speelde omdat ze de verkeerde opdracht van de trainer meekregen en de helft überhaupt niet op het veld had moeten staan.![]()
Net als dat gehuil over die 12:30 wedstrijden bedoel je? Of dat gezever van de Boer vorig jaar of al die lastige uitwedstrijden na een Europees duel?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor![]()
![]()
psv
![]()
![]()
, Ajax moet gewoon altijd winnen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Er was toch gevraagd geen sfeeracties te doen dit weekend?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Evert is wel een aangename verrassing, ja.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Dat is mooi voor je, wil je nu een lolly?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef Syntix het volgende:
Dit is de club waar ik zo trots op benAjax
![]()
Ik pak die lolly af en steek 'm in je oogquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is mooi voor je, wil je nu een lolly?![]()
Wel het papiertje eraf halen, dan prikt het nog ergerquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik pak die lolly af en steek 'm in je oog![]()
psversquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is mooi voor je, wil je nu een lolly?![]()
![]()
Mooie stilteIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Nee, wilde een bevestigingquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:48 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ja, vanwaar die retorische vraag?![]()
KippenvelOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ze zouden jouw keyboard moeten afsluitenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen we jouw mond ook eens dichtplakken?-♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Mijn God, hoor ik daar Clichevert?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Meh.quote:
Fatsoenlijk beleid ipv zo'n schijnactie als dit had ik indrukwekkender gevonden.
Maar goed, voetbal.![]()
Maakt hij muziek ja?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ze zouden jouw keyboard moeten afsluiten![]()
Wordt een beetje standaard idd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jullie vallen in herhaling bij Ajax thuiswedstrijden![]()
En net als in 1999 wordt Feyenoord kampioen tegen NAC-Thuis.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze terugwedstrijden van deze speelronde worden op de laatste speeldag afgewerkt. Dat u het weet.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Maar er is weer een actie pro-Cruijff aan de gang? Eerste 14 minuten wegblijven en je bek houden?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
hihi.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Is er een speler of club die Alles heet?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:50 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom fluiten ze voor alles in de eredivisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |