Dan is er dus beeldmateriaal, waar TS dus blijkbaar niet op staat. Dus is de auto gekloond, moet TS aangifte gaan doen en vangen ze bot bij de rechter.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Wat ga je doen als het wel dezelfde auto+kleur blijkt?
Het gaat dan ook om de eigenaar van de auto.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:35 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Dan is er dus beeldmateriaal, waar TS dus blijkbaar niet op staat. Dus is de auto gekloond, moet TS aangifte gaan doen en vangen ze bot bij de rechter.
Als er geen beeld materiaal is dan is er uberhaupt al geen zaak, iedereen kan wel kentekens gaan opzoeken bij de RDW.
Neehoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:35 schreef Fe2O3 het volgende:
iedereen kan wel kentekens gaan opzoeken bij de RDW.
je kan niet in bezwaar tegen dit soort dingenquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:04 schreef shazaam het volgende:
Voor zover ik weet ben je in dit soort dingen als kentekenhouder niet eens aansprakelijk, ze moeten ook bewijzen dat jij als persoon het bent.
Dus inderdaad bezwaar indienen/incasso bureau bellen en zeggen dat je het niet was.
quote:
Je zei kentekens opzoeken, niet adresgegevens.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waar precies staan de naw gegevens?
En als pomphouder mag je via een deurwaarder de NAW gegevens opvragen van kentekens die wegrijden zonder te betalenquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:08 schreef gnimmel het volgende:
[..]
Je zei kentekens opzoeken, niet adresgegevens.
Maar dat ontken ik ook nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:35 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
En als pomphouder mag je via een deurwaarder de NAW gegevens opvragen van kentekens die wegrijden zonder te betalen
Nee want de uitspraak die jij deed in context van dit topic geven mij gewoon gelijk.Want wat heb je alleen aan de voertuiggegevens als je iemand een naheffing wilt toesturen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:59 schreef Fe2O3 het volgende:
Nee maar ik denk dat onze kapitein zijn mening daarover mag storneren
Ah, we gaan muggenziften, dan doe ik gezellig eventjes meequote:Op zaterdag 22 december 2012 13:08 schreef gnimmel het volgende:
[..]
Je zei kentekens opzoeken, niet adresgegevens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |