quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
waarom?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
appel, AJ heeft haar account laten blokkeren
Voor hoelang en wrm?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ze heeft permaban opgevraagd, niemand weet echt waarom ze zei alleen dat ze dat ging doen. wel opvallend is dat je roald hier ook nooit meer ziet hahahahaquote:
je geeft hem niet eens de tijd man.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jij had lapo, maar ik dacht dat je het niet door had
hahaquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ze heeft permaban opgevraagd, niemand weet echt waarom ze zei alleen dat ze dat ging doen. wel opvallend is dat je roald hier ook nooit meer ziet hahahaha
Ik mis mijn sletje...quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ze heeft permaban opgevraagd, niemand weet echt waarom ze zei alleen dat ze dat ging doen. wel opvallend is dat je roald hier ook nooit meer ziet hahahaha
Angeljoy?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
vond AJ ook altijd wel gezellig in PUB, maja komt ooit wel iemand voor in de plaatsquote:
Wat heb je tegen A-J?quote:
Promi jah!quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
vond AJ ook altijd wel gezellig in PUB, maja komt ooit wel iemand voor in de plaats
vroeg je gister ook alquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
welke is prachtiger
[ afbeelding ]
,
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
gaygayquote:
Laatste.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
welke is prachtiger
[ afbeelding ]
,
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Die 5e vanaf rechtsquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
welke is prachtiger
[ afbeelding ]
,
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
promi is te oud voor jou manquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat heb je tegen A-J?
[..]
Promi jah!
Nee, ze is pedo en alles.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
promi is te oud voor jou man
leila, indiase actrices of leila?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
welke is prachtiger
[ afbeelding ]
,
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
gekke fantasie ditquote:
leila bekhtiquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
leila, indiase actrices of leila?
huilen danquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:52 schreef Nestalgie het volgende:
gaygay eerst was je wel oke maar nu begin je weer irritant te worden.
muts oplaten de hele dagquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ff een vraagje, het is -1 buiten en mijn oren vriezen kapot als ik zonder muts moet fietsen (wil gel in mijn haren doen anders ziet het er niet uit) zouden jullie gel in doen of muts op en dan voor lul lopen met verlept haar
ligt eraan waar ik heen moet.. maar zo koud is het niet dus gewoon geen mietje zijn en gel gebruikenquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ff een vraagje, het is -1 buiten en mijn oren vriezen kapot als ik zonder muts moet fietsen (wil gel in mijn haren doen anders ziet het er niet uit) zouden jullie gel in doen of muts op en dan voor lul lopen met verlept haar
snel je haar doen en muts erover als je binnen bent af gewoonquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Maar dan moet je lopen en alles.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar gino als ik bier wil
Mag van zijn moeder gewoon pakken
2 straten maarquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar dan moet je lopen en alles.
dan gaat mijn haar alsnog naar de klotenquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
snel je haar doen en muts erover als je binnen bent af gewoon
wat voor haar heb je? plat stekels hanenkam etcquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dan gaat mijn haar alsnog naar de kloten
Ik heb allerlei kleine decoratie dingen.quote:
ja maar hij heeft flesjes en ik wil blikquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je vaders koelkast is maar 10 meter lopen.
Flesjes zijn lekkerder.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar hij heeft flesjes en ik wil blik
Mijn ma en haar vriend zijn ook beneden alles aan het verbouwenquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb allerlei kleine decoratie dingen.
Draaiende theelichthouders
Ik heb mijn midweek vakantie met mijn ouders volgehouden
Heb een hele lekkere maaltijdsalade voor diner
En het brandalarm is hier nog niet afgegaan door mijn theelichten!
kijk op mijn foboquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat voor haar heb je? plat stekels hanenkam etc
Wat let je?quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn ma en haar vriend zijn ook beneden alles aan het verbouwen
ik wil ook een maaltijdsalade
and that one thing is weedquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:00 schreef AppelCake het volgende:
I don't want a lot for christmas their is just one thing I need
Als ik thuis bier drink pak ik er altijd een fluitje bij, drinkt veel lekkerder vind ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar blik drinkt langzamer flesjes heb ik zo op
hoe je om de kleinste dingen toch zo blij kunt zijnquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb allerlei kleine decoratie dingen.
Draaiende theelichthouders
Ik heb mijn midweek vakantie met mijn ouders volgehouden
Heb een hele lekkere maaltijdsalade voor diner
En het brandalarm is hier nog niet afgegaan door mijn theelichten!
is het zo ergquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik thuis bier drink pak ik er altijd een fluitje bij, drinkt veel lekkerder vind ik
btw.. 14 jarige aan het bier
dan kan toch wel met een muts? zet je hem een beetje raar op maar dan loop je wel met goed haarquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Fotoboek van pannenkoekeneter
nah tis nu wat langer, dan gaat mijn kuif kapot...... moet nodig naar de kapperquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dan kan toch wel met een muts? zet je hem een beetje raar op maar dan loop je wel met goed haar
doe je koptelefoon op, blijven je oren warmquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nah tis nu wat langer, dan gaat mijn kuif kapot...... moet nodig naar de kapper
Met je flaporen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
zo hee kiek die aasgieren eens ff mijn fobo bekijken dan
kom vechten dan ectoquote:
hehequote:Op zaterdag 8 december 2012 16:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
zo hee kiek die aasgieren eens ff mijn fobo bekijken dan
Gast pest justin bieber nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij bent eerder een witte reus
Je hebt goede reputatie op deze forumquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:05 schreef pannenkoekeneter het volgende:
lol appel beledigt mij iedereen gaat op hem haten![]()
thx, en het is "dit" forum ff onthouden anders krijg je nog meer grammar nazi's dan alleen ik op je nekquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je hebt goede reputatie op deze forum
Moet ik je klappen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij bent eerder een witte reus
vriend iedereen blaast jou omver met je 67 kiloquote:
Hij weegt 55.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
vriend iedereen blaast jou omver met je 67 kilo
ik weeg maar 55quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
vriend iedereen blaast jou omver met je 67 kilo
en je bent hoe langquote:
jezus jij bent dunquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik dacht iets van 1,65 maar best dun, je ziet me ribben nog net niet
ik zal op je wachtenquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
maaruh, ik ga naar mijn werk
fijne avond iedereen ben rond 9 uur weer terug
ga spieren kweken vriendquote:
moet wachten tot me 16de en opdrukken kan ik 25x achter elkaar zonder dat ik echt sterker wordtquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ga spieren kweken vriend
duuuh, wie kan er nou niet 25 keer jou gewicht opdrukken, ik bankdruk 65 kilo man das al meer dan jij weegtquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
moet wachten tot me 16de en opdrukken kan ik 25x achter elkaar zonder dat ik echt sterker wordt
ik trek me zelf ook wel eens op maar dat doet echt pijnquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
duuuh, wie kan er nou niet 25 keer jou gewicht opdrukken, ik bankdruk 65 kilo man das al meer dan jij weegt
sta weer 6dequote:Op zaterdag 8 december 2012 16:12 schreef Taexon het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)s=Jong%21+slowchat+1
Ik zit teveel op FOK!..
Ik trek mezelf vaak genoeg, doet geen pijn hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik trek me zelf ook wel eens op maar dat doet echt pijn
ik ga altijd bij schommel die stang boven zet ik een stok op zet me handen aan allebei de kanten en trek me op, maar dat voel ik echtquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik trek mezelf vaak genoeg, doet geen pijn hoor
Dikke nerd ben ik nu.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:12 schreef Taexon het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)s=Jong%21+slowchat+1
Ik zit teveel op FOK!..
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jamaar bij jou was het te verwachten.
Gewoon roken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik wil verdomme roken maar er zijn geen sigaretten meer wat moet ik doen
ja van welke sigaretten. dan moet ik weer 10km fietsen om een ID te pakken die 16 is en dan moet ik het halenquote:
misschien morgenquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:27 schreef BBQSausage het volgende:
Nog geen enkele Jong! paint?Ik kom jullie straks wel weer even stalken.
Eerst naar de kapper
Me ma en haar vriend uitlachen die kerstspullen beneden neerzetten enzoquote:
Thee drinken, huiswerk, naar buiten kijken, een ingemakkelijk gesprek voeren... Dat is het wel zo'n beetje.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Me ma en haar vriend uitlachen die kerstspullen beneden neerzetten enzo
Ze heeft op het raam "Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar" maar er ze wou er een foto met haar en der vriend ervoor...
Heb ik nog een I erbij geplakt
Fijne kerstdagen ein een gelukkig nieuw jaar!
leuke foto is leuk
SV jarigequote:
Fruit eten, googlen, fokken en vervelenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Thee drinken, huiswerk, naar buiten kijken, een ingemakkelijk gesprek voeren... Dat is het wel zo'n beetje.
Und dich?
LittleBrownie, aangenaam. Welkomquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:04 schreef Mariska- het volgende:
Even mijzelf voorstellen hoor!![]()
Ik ben Mariska 18 jaar oud![]()
En ik kom uit Amsterdam
Heeyquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
LittleBrownie, aangenaam. Welkom
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:04 schreef Mariska- het volgende:
En ik kom uit Amsterdam
Hoe is het afgelopen met die fiets van Jan Janssen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ben mert 14 jaar en rotterdam maar mijn echte naam is niet mert maarja
Ohja. Fok, dat ook nog.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Fruit eten, googlen, fokken en vervelen
quote:
Msacrasquote:
Heyquote:
Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:04 schreef Mariska- het volgende:
En ik kom uit Amsterdam
LBquote:
Gewoon verkocht voor 35 eu.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:08 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met die fiets van Jan Janssen?
Dus hij was niet echt?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gewoon verkocht voor 35 eu.
Mensen geloven nog steeds niet dat ik de troller was die gino er vol op bij heeft betrokken
Als je de foto's ziet zie je mij gezicht 0x en gino's gezicht de hele tijd
Bedankt en gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Msacras![]()
[..]
Hey
[..]
Welkom op FOK!
[..]
LB
Best flauwquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
De fiets zelf was echt, maar niet van jan janssen natuurlijk
Al spaghettitaart gekocht?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Msacras![]()
[..]
Hey
[..]
Welkom op FOK!
[..]
LB
Ik wist dat allang. er zat een sticker op met Breda ofzoiets.quote:
Wie is Gino?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik wist dat allang. er zat een sticker op met Breda ofzoiets.
Dus toen ik daar achter kwam ging ik mee doen met het trollen en gino ook trollen
hey ik ga dat ook etenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:12 schreef Mariska- het volgende:
Ik ga zo lekker broodje hamburgers eten![]()
Vannacht lekker alleen thuis!![]()
Lekker wijntje drinken en tv kijken
Lekkorrrquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee, wel appelkruimeltaart
Niet gezienquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dat was die ene dikke op de foto's
Klinkt goedquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:12 schreef Mariska- het volgende:
Jazeker, ga met wat vrienden Amsterdam inquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:13 schreef Mariska- het volgende:
[..]
En ga je je verjaardag vieren vanavond?
Leuk!quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jazeker, ga met wat vrienden Amsterdam in
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mrs. Sarcasm![]()
Ik kon niet slagen voor een pak
Als je je maar kunt vermaken toch?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:15 schreef Mariska- het volgende:
[..]
Leuk!ik blijf saai thuis,maar dat kan soms ook wel lekker zijn
Ik heb nog een grijze pantalon liggen, dus die fix ik maar aan. En ik heb nog een zwart/blauw fijn geruit overhemd liggen.. moet alleen nog even een wit stropdasje halenquote:
Lol, heb je serieus 60 euro gekregen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
V&A / [TK]Wielrennerfiets #7
Ja ik denk dat ik een vriendin ga uitnodigenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als je je maar kunt vermaken toch?
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lol, heb je serieus 60 euro gekregen?![]()
Beste troll dan
Ok gezelligquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:17 schreef Mariska- het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik een vriendin ga uitnodigen
Wel goed, nog een beetje rustig aan gedaan. Vanavond gaat het pas echt losquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey SpaghettiHoe is je verjaardag tot nu toe?
Wel geinigquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Gino geloofde er nog heilig in dus maar mee gespeeld
Rose bierquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:18 schreef Mariska- het volgende:
Nu even lekker een biertje drinken![]()
Rose bier
Ah, toppiequote:Op zaterdag 8 december 2012 17:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wel goed, nog een beetje rustig aan gedaan. Vanavond gaat het pas echt los
Heerlijk juist, ik ga vanavond ook voor de tv zitten en niks doen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:15 schreef Mariska- het volgende:
[..]
Leuk!ik blijf saai thuis,maar dat kan soms ook wel lekker zijn
Niet je antraciet kleurige pak?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog een grijze pantalon liggen, dus die fix ik maar aan. En ik heb nog een zwart/blauw fijn geruit overhemd liggen.. moet alleen nog even een wit stropdasje halen
en daarna nog dat iemand opeens begon over zelfmoord plegen dat ik er in mee ging en iedereen: je utierlijk verandert wel doe het niet enz enzquote:
Geef mij maar ander bierquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:18 schreef Mariska- het volgende:
Nu even lekker een biertje drinken![]()
Rose bier
Nee, die wou ik juist kopen vandaagquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Heerlijk juist, ik ga vanavond ook voor de tv zitten en niks doen.
[..]
Niet je antraciet kleurige pak?
Maar klinkt goed! Ik hou sowieso wel van donkergekleurde overhemden.
Klinkt eigenlijk ook wel goedquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Heerlijk juist, ik ga vanavond ook voor de tv zitten en niks doen.
[..]
Niet je antraciet kleurige pak?
Maar klinkt goed! Ik hou sowieso wel van donkergekleurde overhemden.
Ik lust ook bijvoorbeeld Amstel,Hertog janquote:
Meisjes die bier drinkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:20 schreef Mariska- het volgende:
[..]
Ik lust ook bijvoorbeeld Amstel,Hertog jan![]()
Is het niet raar dat ik bier lust,omdat ik een meisje ben?
Ik hou ook wel van een biertje op z'n tijd, maar ik prefereer wel wijn of rosé. Bier vind ik meer wat voor tijdens het uitgaan of op huisfeestjes.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:20 schreef Mariska- het volgende:
[..]
Ja wijn vind ik lekkerder dan bierquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van een biertje op z'n tijd, maar ik prefereer wel wijn of rosé. Bier vind ik meer wat voor tijdens het uitgaan of op huisfeestjes.
Mahh ik ben meer van droge witte wijn.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:22 schreef Mariska- het volgende:
[..]
Ja wijn vind ik lekkerder dan bier![]()
Appel zoete witte wijn
Noesquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, die wou ik juist kopen vandaag. Maar of pantalon zat raar bij mijn kont, of het was geen slimfit, of de colbertjes stonden me niet aan
Ziet er ook wel nice uit![]()
Donderdag, jaquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Donderdag, ja. Maar na mijn werk heb ik precies een half uur om nog snel de stad in te duiken, dus dat kan net
Hehehehe, ja dat moet ook gebeurenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:25 schreef msacras het volgende:
[..]Succes alvast! Dat ken ik wel, ik heb écht een nieuwe broek nodig en zojuist bedacht dat ik dinsdag na school wel heel even langs de stad kan rennen.
Hey leuk dat je in de SC zit en nogmaals welkom op FOK!quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:04 schreef Mariska- het volgende:
En ik kom uit Amsterdam
Goed plan maar zou liever inplaats van wijn een biertje willenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:12 schreef Mariska- het volgende:
Canei appel zeker?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:22 schreef Mariska- het volgende:
[..]
Ja wijn vind ik lekkerder dan bier![]()
Appel zoete witte wijn
Mijn zus drinkt ook geen wijn hoor, je maakt haar blij met hertog janquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:20 schreef Mariska- het volgende:
[..]
zeker. Iemand op fb dacht al dat t een auschwitz kapsel was, maar ik ben niet kaalquote:
Ik heb hier echt 6 Pantalonsquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, die wou ik juist kopen vandaag. Maar of pantalon zat raar bij mijn kont, of het was geen slimfit, of de colbertjes stonden me niet aan
Ziet er ook wel nice uit![]()
Hertog Janquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn zus drinkt ook geen wijn hoor, je maakt haar blij met hertog jan
Hertog Jan
Hehehehe. Ja, maar die pantalon ging zo raar mijn reet in kruipen... dat ziet er niet uitquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb hier echt 6 Pantalons
Maarja werkkleding..
Geniaalquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Hertog Jan
Voor een vriend nog een sinterklaasgedicht geschreven dat voor de helft over Hertog Jan ging
Hoiquote:
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nog een maandje dan ben ik ook 19..Taexon word oud
[..]
Hey oude bladblazer!
Ik ben pas 19 over 2 jaar en 3 maanden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
Houd je bek met je wordt oud
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
Houd je bek met je wordt oud
Moet nog kijken wat ik ga doenquote:
Wat een jongelui hierquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben pas 19 over 2 jaar en 3 maanden.
Doet me er wel aan denken dat ik over precies 3 maanden jarig ben
Hahaquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:32 schreef Taexon het volgende:
[..]je weet zelluf vinnie wij worden nooit oud....
naja te hopen van wel maar voorlopig nog niet
[..]
Moet nog kijken wat ik ga doen
Owja want daarna kan je niet meer genieten natuurlijkquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik pas over 4 jaar en 6 maanden 19 tot die tijd genieten van de leven
ik wil als ik 19 ben al gemigreerd zijnquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Owja want daarna kan je niet meer genieten natuurlijk
Kan dat niet nu direct?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik wil als ik 19 ben al gemigreerd zijn
Ja maar wat heeft dat met genieten te makenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik wil als ik 19 ben al gemigreerd zijn
ik wil dan gewoon een vrouw hebben en snel kinderen en het normale leven in gaan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft dat met genieten te maken?
oow dat ja ik heb dat ingesteldquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ding waar jij een [ afbeelding ] hebt staan. Dat zegt iets over je post, normaal gesproken.
Op je 19e al kinderen... kortom ook een vrouw bezwangeren van 19 of jonger?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik wil dan gewoon een vrouw hebben en snel kinderen en het normale leven in gaan.
19 of 20 ik wil me kinderen een goede toekomst geven ik wil niet dat ze net als mij wordenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Op je 19e al kinderen... kortom ook een vrouw bezwangeren van 19 of jonger?
Kan ook ouder, heurquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Op je 19e al kinderen... kortom ook een vrouw bezwangeren van 19 of jonger?
Dan moet je het vooral zo vroeg doen als je nog niet zeker bent van je inkomsten enzo...quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
19 of 20 ik wil me kinderen een goede toekomst geven ik wil niet dat ze net als mij worden
dan is dat inderdaad het beste wat je kan doen, succesquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
19 of 20 ik wil me kinderen een goede toekomst geven ik wil niet dat ze net als mij worden
+1. Vaak ben je dan zelfs nog aan het studeren.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan moet je het vooral zo vroeg doen als je nog niet zeker bent van je inkomsten enzo...
leer eerst eens wat over het leven
Het wordt steeds erger wel, net zoals tienermoeders. Maar op 24 jaar kan ook, maar volgens mij als je nog jong bent kan je nog inschatten wat je kind doet, ik kan dan wel merken of die rookt enzquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ook ouder, heur. Maar ik denk niet dat veel vrouwen dat willen, ik heb er nu zelfs last van dat er geen oudere vrouwen op mij vallen
Dat is meestal, dat er geen vrouwen op je vallen die ouder zijn dan jij.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ook ouder, heur. Maar ik denk niet dat veel vrouwen dat willen, ik heb er nu zelfs last van dat er geen oudere vrouwen op mij vallen
* Taexon Valt ook op dames van 18-20, sommige gevallen uitgezonderdquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het graag willen, zeg niet dat het ook gebeurtquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan moet je het vooral zo vroeg doen als je nog niet zeker bent van je inkomsten enzo...
leer eerst eens wat over het leven
Helemaal niet, die periode is nu wel zo'n beetje voorbij. 24 of 19/20 jaar is echt een wereld van verschil hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger wel, net zoals tienermoeders. Maar op 24 jaar kan ook, maar volgens mij als je nog jong bent kan je nog inschatten wat je kind doet, ik kan dan wel merken of die rookt enz
Klopt, die zijn maar schaars.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat is meestal, dat er geen vrouwen op je vallen die ouder zijn dan jij.
Inderdaad, sommige gevallen uitgezonderdquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
* Taexon Valt ook op dames van 18-20, sommige gevallen uitgezonderdmaarja
Serieus? ik wil voor me 30ste wel kinderen hebbenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helemaal niet, die periode is nu wel zo'n beetje voorbij. 24 of 19/20 jaar is echt een wereld van verschil hoor. Je kan ook prima inschatten wat je kind doet als je 30 bent.
Als het aan mij ligt heb ik ook al binnen 2 jaar huisje boompje beestje, maar het werkt niet zo simpelquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Serieus? ik wil voor me 30ste wel kinderen hebben
Ja, tenzij je als josti door het leven gaatquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Serieus? ik wil voor me 30ste wel kinderen hebben
Heldquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga straks wel spaghetti eten
Waarom zou je josti zijn als je kinderen krijg na je 30e? onzin.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, tenzij je als josti door het leven gaatMaar dan ben je ook niet geschikt voor kinderen. Volgens mij had mijn stiefbroer op zijn 26e kinderen.
Dat zeg ik niet. Ik doelde op het feit dat 19/20 en 24 jaar een wereld van verschil is, tenzij je als josti door het leven gaat.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waarom zou je josti zijn als je kinderen krijg na je 30e? onzin.
Ahzo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik doelde op het feit dat 19/20 en 24 jaar een wereld van verschil is, tenzij je als josti door het leven gaat.
Mijn moeder had op haar 22ste me zus uitgeperstquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, tenzij je als josti door het leven gaatMaar dan ben je ook niet geschikt voor kinderen. Volgens mij had mijn stiefbroer op zijn 26e kinderen.
Maak er zelf een?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:48 schreef BBQSausage het volgende:
Ik helemaal door dit topic scrollen in de hoop leuke paints tegen te komen..
ik kan niet paintenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:48 schreef BBQSausage het volgende:
Ik helemaal door dit topic scrollen in de hoop leuke paints tegen te komen..
Gaat ie zichzelf een abo cadeau doenquote:
Hehe, jonge familie inderdaadquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn moeder had op haar 22ste me zus uitgeperst
En me oma had op haar 20ste ofzo me ma uitgeperst..
Jonge familie
Nicequote:Op zaterdag 8 december 2012 17:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
HeldDat eet ik ook altijd op m'n verjaardag.
Bohhh me moeder kan dat zo lekker klaarmaken... JALOERSquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nice
Spaghetti carbonara wordt het om precies te zijn, mijn lievelingsgerecht
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nice
Spaghetti carbonara wordt het om precies te zijn, mijn lievelingsgerecht
Ohja, en ditquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat ie zichzelf een abo cadeau doen
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
Als ik wat inspiratie heb zal ik ook wel een paint maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |