quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
waarom?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
appel, AJ heeft haar account laten blokkeren
Voor hoelang en wrm?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ze heeft permaban opgevraagd, niemand weet echt waarom ze zei alleen dat ze dat ging doen. wel opvallend is dat je roald hier ook nooit meer ziet hahahahaquote:
je geeft hem niet eens de tijd man.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jij had lapo, maar ik dacht dat je het niet door had
hahaquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ze heeft permaban opgevraagd, niemand weet echt waarom ze zei alleen dat ze dat ging doen. wel opvallend is dat je roald hier ook nooit meer ziet hahahaha
Ik mis mijn sletje...quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ze heeft permaban opgevraagd, niemand weet echt waarom ze zei alleen dat ze dat ging doen. wel opvallend is dat je roald hier ook nooit meer ziet hahahaha
Angeljoy?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
vond AJ ook altijd wel gezellig in PUB, maja komt ooit wel iemand voor in de plaatsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |