quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:32 schreef selen het volgende:
Defolun be orospu cocuklari, hepinizin agzina sicarim akilli olun
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:28 schreef selen het volgende:
nou, ik ben typisch turks. Eervol, netjes, aardig, slim mooi.....
Ooooh heerlijk dit.. Zeg het eens ruwer liefje.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:32 schreef selen het volgende:
Defolun be orospu cocuklari, hepinizin agzina sicarim akilli olun
Stoppen met roken was mijn beste beslissing ever, want ineens moet ik bewegen, sporten. Ik ben te hyper. Het enige wat me nu echt trekt is dus hardlopen, want dat doet zeer en de vooruitgang merken is fijn.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat is je streef?
Ik vind dun niet lelijk overigens. Maar je moet niet de vrouwelijke vormen verliezen, dat probeer ik te benadrukken.
Tavsiyem: val niet af zonder te trainen.
Zelf weten, maar gezien je strenge eisen stelt aan je doel, zul je het ook serieus aan moeten pakken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stoppen met roken was mijn beste beslissing ever, want ineens moet ik bewegen, sporten. Ik ben te hyper. Het enige wat me nu echt trekt is dus hardlopen, want dat doet zeer en de vooruitgang merken is fijn.
Maarrrrr, sportschool it is. Want ben blijkbaar wel blessure gevoelig. Heb pijnlijke benen.
Groepslessen werd me aangeradenDat type trainen waar jij op doelt trekt me niet zo.
Kijk even of er Les Mills lessen worden gegeven, BodyCombat en BodyPump is een goed begin.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stoppen met roken was mijn beste beslissing ever, want ineens moet ik bewegen, sporten. Ik ben te hyper. Het enige wat me nu echt trekt is dus hardlopen, want dat doet zeer en de vooruitgang merken is fijn.
Maarrrrr, sportschool it is. Want ben blijkbaar wel blessure gevoelig. Heb pijnlijke benen.
Groepslessen werd me aangeradenDat type trainen waar jij op doelt trekt me niet zo.
Die worden er idd gegeven en deze twee vond ik wel interessant genoeg.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kijk even of er Les Mills lessen worden gegeven, BodyCombat en BodyPump is een goed begin.
Hell yeah! Ga morgen zelfs op het strand rennen. All by myself om 10. uur in de ochtend.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zelf weten, maar gezien je strenge eisen stelt aan je doel, zul je het ook serieus aan moeten pakken.
Nee, is saai!quote:
Liarrrr!quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:42 schreef xminator het volgende:
[..], ja toch.
Het laatste wat ik in mn leven zou doen is klonen.
Wel bijhouden, anders werkt het niet.. Als het te glad is, sportschool.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb al een week niet gerend
Ja I know, maar drukke week en alles.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wel bijhouden, anders werkt het niet.. Als het te glad is, sportschool.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:51 schreef xminator het volgende:
Gewoon insanity doen, heeft goede cardio trainingen zelfs veel beter dan hardlopen (als je doel is om af te vallen en een strakkere lichaam te krijgen met een klein beetje spieren). Is gewoon simpel thuis te doen!
Als je doel is om een marathon te rennen ga dan zo door
In maart dacht ik, doe ik mee met de 5 of 12 in Zandvoortquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:51 schreef xminator het volgende:
Gewoon insanity doen, heeft goede cardio trainingen zelfs veel beter dan hardlopen (als je doel is om af te vallen en een strakkere lichaam te krijgen met een klein beetje spieren). Is gewoon simpel thuis te doen!
Wat je ook aan cardio doet is buiten mijn interesse: doe er altijd iets met gewichten bij. Dus wat Weissman zegt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hell yeah! Ga morgen zelfs op het strand rennen. All by myself om 10. uur in de ochtend.
Punt is hoe snel wil je het doen? 12 kan ik nu ook wel dan...quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In maart dacht ik, doe ik mee met de 5 of 12 in ZandvoortEven kijken wat ik tot die tijd kan. Doel is 12.
Doe je mee
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:51 schreef xminator het volgende:
Dese man weet ut!quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:01 schreef Levolution het volgende:
EN VEEL REPS OP LAAG GEWIGT MAKE VOOR LANGE SPIERUH ANDERS WORD JE TE OPGEPOMPD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |