Nee, is saai!quote:
Liarrrr!quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:42 schreef xminator het volgende:
[..], ja toch.
Het laatste wat ik in mn leven zou doen is klonen.
Wel bijhouden, anders werkt het niet.. Als het te glad is, sportschool.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb al een week niet gerend
Ja I know, maar drukke week en alles.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wel bijhouden, anders werkt het niet.. Als het te glad is, sportschool.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:51 schreef xminator het volgende:
Gewoon insanity doen, heeft goede cardio trainingen zelfs veel beter dan hardlopen (als je doel is om af te vallen en een strakkere lichaam te krijgen met een klein beetje spieren). Is gewoon simpel thuis te doen!
Als je doel is om een marathon te rennen ga dan zo door
In maart dacht ik, doe ik mee met de 5 of 12 in Zandvoortquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:51 schreef xminator het volgende:
Gewoon insanity doen, heeft goede cardio trainingen zelfs veel beter dan hardlopen (als je doel is om af te vallen en een strakkere lichaam te krijgen met een klein beetje spieren). Is gewoon simpel thuis te doen!
Wat je ook aan cardio doet is buiten mijn interesse: doe er altijd iets met gewichten bij. Dus wat Weissman zegt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hell yeah! Ga morgen zelfs op het strand rennen. All by myself om 10. uur in de ochtend.
Punt is hoe snel wil je het doen? 12 kan ik nu ook wel dan...quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In maart dacht ik, doe ik mee met de 5 of 12 in ZandvoortEven kijken wat ik tot die tijd kan. Doel is 12.
Doe je mee
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:51 schreef xminator het volgende:
Dese man weet ut!quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:01 schreef Levolution het volgende:
EN VEEL REPS OP LAAG GEWIGT MAKE VOOR LANGE SPIERUH ANDERS WORD JE TE OPGEPOMPD
Dinlemiyooonnn senquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat je ook aan cardio doet is buiten mijn interesse: doe er altijd iets met gewichten bij. Dus wat Weissman zegt.
Want je kan weliswaar prima met cardio afvallen, zelfs zonder sport. Maar dan wordt alles zo slap.
Dinliyom, ik benadruk alleen dat je die kracht dus echt moet doen (die groepslessen dus, mits serieus met gewichten).quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dinlemiyooonnn senSportschool, groepslessen 2 of 3 x id week + 2/3 x hardlopen. Zat toch?
X, Alsof jij nu 12 kan lopen. My ass.
Ik denk dat iedereen hier wel 12 km kan lopen. Je moet een doel stellen van hoe snel kan je het? Binnen 30 minuten zou ik het niet kunnen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dinlemiyooonnn senSportschool, groepslessen 2 of 3 x id week + 2/3 x hardlopen. Zat toch?
X, Alsof jij nu 12 kan lopen. My ass.
Dat is het mooie juist, zelfs als je 'heel veel spieren' wil, zul je een hele lange tijd genoegen moeten nemen 'met een klein beetje spieren'.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:07 schreef Ayca het volgende:
[..]waar is die foto van die skinny gast, past hier goed bij
Ja die zijn ook goed, ben bisey demedim. Ik probeer je alleen te motiveren dat je ze ECHT moet doen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:20 schreef Ambipur het volgende:
Levo, gezien Mr. Weissmman die groepslessen weet te benoemen, zal het wel goed zijn.
X, 1 uur tijd geloof ik? Of 1.5 zoiets.
1.5 is toch best veel? Dan zou je het zelfs kunnen (snel)wandelenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:20 schreef Ambipur het volgende:
Levo, gezien Mr. Weissmman die groepslessen weet te benoemen, zal het wel goed zijn.
X, 1 uur tijd geloof ik? Of 1.5 zoiets.
Trainen, eten etc. is makkelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:18 schreef Ayca het volgende:
Vanaf maandag m'n 'kennis' maar weer in de praktijk gebruiken.presteer niks als ik bij m'n ouders ben
nja niet dat ik er moeite voor doe
Stoere praatjes voor iemand die niet eens zonder ban van Fok kan blijvenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:30 schreef xminator het volgende:
[..]
1.5 is toch best veel? Dan zou je het zelfs kunnen (snel)wandelen
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stoere praatjes voor iemand die niet eens zonder ban van Fok kan blijven
Wb duur: not sure. Zal het es aan mn nichtje vragen. Ik gok wat.
Why so serieusss mang. Was dolletje, tochquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:48 schreef xminator het volgende:
[..], als ik wil (echt wil) dan ben ik zo weg.
Aldus de mevrouw die het erg vindt als er oude koeien uit de sloot gehaald worden maar het zelf ook doet.
Zal ik jou eens even afstraffen, met je abla.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:51 schreef Weissman het volgende:
Jongens, aardig doen tegen Ambi, ablaniz o sizin
Mij niet meegerekend is de gemiddelde leeftijd hier, 17, dus ja, ablaquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even afstraffen, met je abla.
Ah nerde o günler, zorgeloos 17 zijn schoolfeestjes schuren enzo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mij niet meegerekend is de gemiddelde leeftijd hier, 17, dus ja, abla
Lekker opwindend dit. Tmm is goed, als je maar happy bent jongen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mij niet meegerekend is de gemiddelde leeftijd hier, 17, dus ja, abla
Ja wel makkelijk met why so serious tegen alles reageren wanneer je niet de gewenste reactie krijgt. Echt, ik ben weg hierquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Why so serieusss mang. Was dolletje, toch
Hmmmmm... Herkenbaar dit. Still loving you.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja wel makkelijk met why so serious tegen alles reageren wanneer je niet de gewenste reactie krijgt. Echt, ik ben weg hier.
Ontvolgt topique.
Eckte bazen ontvolgen niet, eckte bazen maken nog steeds TVP's en klikken op Kuttopicquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja wel makkelijk met why so serious tegen alles reageren wanneer je niet de gewenste reactie krijgt. Echt, ik ben weg hier.
Ontvolgt topique.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:07 schreef Ayca het volgende:
[..]waar is die foto van die skinny gast, past hier goed bij
zarGon, wat vind jij van de nieuwe layout van Youtube? Jij hebt altijd wel een mening over zulke dingen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een lichaam..
Jammer van die taalfout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |