Aminquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:30 schreef selen het volgende:
Aman neyse, ne demisler boka basma, bastikca kokar.
Allah hepinizin bin turlu belasini versin. Aso's
Je kwam vrolijk binnen, waarom nu zo negatief?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:30 schreef selen het volgende:
Aman neyse, ne demisler boka basma, bastikca kokar.
Allah hepinizin bin turlu belasini versin. Aso's
In de instellingen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:36 schreef Levolution het volgende:
Ik heb het gedaan en in Chrome werkt het.
Yuri, heb je wel HTML5 geactiveerd in Youtube?
u are 1 sick kunt m8quote:
Activeer hierquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In de instellingen?
[..]
u are 1 sick kunt m8
Zeiden de Turken ook tegen de Armenen in 1914 tot 1917.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:34 schreef selen het volgende:
Omdat jullie het niet verdienen om goed behandeld te worden.
Essek hosaftan ne anlar
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeiden de Turken ook tegen de Armenen in 1914 tot 1917.
Hoe komt Ayca daar in godsnaam bij dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Activeer hier
http://www.youtube.com/html5?gl=NL&hl=nl
Ayca weet alles man.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe komt Ayca daar in godsnaam bij dan?Nerd much?
Thnx btw.
Ayca doet volgens mij ook aan bodiebilding.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ayca weet alles man.
Ik ging googlen nadat zij HTML5 zei, ik wist ook niet.
Allah cok iyi biliyor kimin ne mal oldugunu. Senin gibi bir itin bedduasi kabul olsayi gokten kemik yagardi.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:37 schreef xminator het volgende:
selen:
Benim hakkımda ne düşünüyorsan allah sana 1.000 mislini versin, amin.
Ik heb gehoord dat ze 180kg squat.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ayca doet volgens mij ook aan bodiebilding.
Nederlands aub.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:42 schreef selen het volgende:
[..]
Allah cok iyi biliyor kimin ne mal oldugunu. Senin gibi bir itin bedduasi kabul olsayi gokten kemik yagardi.
Punt
Ja daarom 5 miljoen onschuldige armeense kinderen en vrouwen vermoord.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeiden de Turken ook tegen de Armenen in 1914 tot 1917.
Ging zoeken hoe je de snelheid zou kunnen aanpassen, toen kwam ik dat tegen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe komt Ayca daar in godsnaam bij dan?Nerd much?
Thnx btw.
Collateral damage.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:44 schreef selen het volgende:
[..]
Ja daarom 5 miljoen onschuldige armeense kinderen en vrouwen vermoord.
Nee dat waren de Joden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:44 schreef selen het volgende:
[..]
Ja daarom 5 miljoen onschuldige armeense kinderen en vrouwen vermoord.
Dat maak ik zelf wel uit. En als u dat gaat verbieden, dan overtreed u de regels van de grondwetquote:
Schrijf eens ABN, kut allochtoonquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:42 schreef selen het volgende:
[..]
Allah cok iyi biliyor kimin ne mal oldugunu. Senin gibi bir itin bedduasi kabul olsayi gokten kemik yagardi.
Punt
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:46 schreef selen het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit. En als u dat gaat verbieden, dan overtreed u de regels van de grondwet
Daar warm ik mee op.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze 180kg squat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |