Dat laatste zou wel de slechtste reden ooit zijn als je ziet dat er vele tientallen olympisch- en wereldkampioenen komen in allerlei sporten en honderden atleten die op de OS/WK's/World Cups etc medailles hebben gewonnenquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:58 schreef WEST het volgende:
Tja ze geven het geld liever uit aan Brussel, Griekenland en vluchtelingen.
Maarja andere kant wil je het wel organiseren als er geen topsporters komen.
Maar de zwemmers sturen hun junioren en atletiek stuurt ook geen toppers.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat laatste zou wel de slechtste reden ooit zijn als je ziet dat er vele tientallen olympisch- en wereldkampioenen komen in allerlei sporten en honderden atleten die op de OS/WK's/World Cups etc medailles hebben gewonnen
Daar is voor 2019 ten eerste nog helemaal niks over bekend en ten tweede is dit de allereerste editie, dat is nog niet helemaal zonder problemen nee. Waren de Spelen van 1896 ook niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:03 schreef WEST het volgende:
[..]
Maar de zwemmers sturen hun junioren en atletiek stuurt ook geen toppers.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:20 schreef Mark het volgende:
Het is de eerste keer, kan me voorstellen dat iedereen nog wat onwennig is / de kat uit de boom kijkt. De eerste moderne Olympische Spelen stelden ook weinig voor, het moet groeien
klopt, maar als je de sportbonden er nu over hoort zal het dan ook niet gebeuren. Maar zo'n tournooi moet gewoon groeien.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar is voor 2019 ten eerste nog helemaal niks over bekend en ten tweede is dit de allereerste editie, dat is nog niet helemaal zonder problemen nee. Waren de Spelen van 1896 ook niet.
Edit: Hierboven
Jeugd. Het zijn jeugdzwemmers. Geen junioren.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:03 schreef WEST het volgende:
[..]
Maar de zwemmers sturen hun junioren en atletiek stuurt ook geen toppers.
De Nederlandse sportbonden bedoel je? De internationale/Europese bonden hebben namelijk wel degelijk interesse, zeker nu blijkt dat er toch best veel wereldtoppers op af komen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 07:39 schreef WEST het volgende:
[..]
[..]
klopt, maar als je de sportbonden er nu over hoort zal het dan ook niet gebeuren.
ja die zien liever een EK dat levert hun meer op.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:14 schreef heywoodu het volgende:
blijkt dat er toch best veel wereldtoppers op af komen.
"Meer" in welke zin? In elk geval niet qua aandacht voor hun prestaties, want dat is er bij de meeste EK's amper, terwijl de ES in tientallen landen live uitgezonden worden (neem Slowakije, waar er ongeveer 24-30 uur beeld per dag is). Meer tv-aandacht levert uiteindelijk ook meer sponsoren op lijkt me.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:15 schreef WEST het volgende:
[..]
ja die zien liever een EK dat levert hun meer op.
Denk dat ze denken dat een EK meer oplevert qua aandacht en daarom de boot af houden. Maarja gemeentes kunnen ook niet veel meer nu ze door het rijk veel door hun strot geduwd krijgen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Meer" in welke zin? In elk geval niet qua aandacht voor hun prestaties, want dat is er bij de meeste EK's amper, terwijl de ES in tientallen landen live uitgezonden worden (neem Slowakije, waar er ongeveer 24-30 uur beeld per dag is). Meer tv-aandacht levert uiteindelijk ook meer sponsoren op lijkt me.
Dat is nou geen lekker begin van de ES. Doet me een beetje denken aan 2010.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:05 schreef heywoodu het volgende:
Het gaat schijnbaar om drie synchroonzwemsters, waarvan er 2 ernstig gewond zouden zijn
Kumaratishvili?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:08 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dat is nou geen lekker begin van de ES. Doet me een beetje denken aan 2010.
Lekker ook voor die oudersquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:47 schreef heywoodu het volgende:
Update:
Sporters (15) gewond na aanrijding door bus bij Spelen Baku
quote:Badmintonner Eric Pang moet de Europese Spelen in Bakoe aan zich voorbij laten gaan. Een voetblessure staat deelname in de weg.
Chef de mission Jeroen Bijl betreurt de afmelding, omdat hierdoor badminton niet meer is vertegenwoordigd in het Nederlands team. "Een sport minder en ook een kans op een medaille minder. Want met Eric in vorm waren we absoluut kandidaat geweest voor een medaille." Pang haalde in 2014 de kwartfinale bij de WK.
De Nederlandse ploeg bestaat nu nog uit 119 atleten verdeeld over zestien sporten.
Wat een slaapverwekkende stemquote:
Ik zie ook maar weer eens bevestigd worden dat dit echt mijn sport niet is, maar goed...ik ga het niet missen natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |